Hajléktalanokat ment a Kék Angyal

Alapítványi Opel Vivaro folyamatos nyúzópróbán

  2009. március 10. - Koncz_János Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

 

Ha én lennék futómű Budapesten, nem rokkant volnék, hanem már rég halott, ehhez képest az Opel még jól is bírja.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1992802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopiás Attila Steve 2009.03.10. 02:59:50

A kocsihoz nem tudok hozzászólni, ahhoz nem értek. A menhelyesek viszont nagyon komoly arcok, a szociális munka street fighterei, respect.
Jó hogy volt támogató buli (grat a szervezőknek és zenekaroknak), a jó cél érdekében még én a nemkoncertezős is eltoltam magam rá és azért voltak elegen rajtam kívül is, akik inkább támogatásképp mint bulizni érkeztek.

Gomulka Béla 2009.03.10. 07:28:24

Erre kíváncsi leszek.

MaciGabi 2009.03.10. 07:49:30

Tetszik, hogy egy autót a mindennapjaiban mutattok be, amikor már kiment belőle a marketingszag. Kéne még ilyet...

devisionhun 2009.03.10. 09:06:39

De ez most tényleg autós oldalra?
A bálnák megmentőiről nem akarunk cikket? Biztos vezetnek azok is valamit. Ennyit csak tud róla mondani a bálna is...

Respect, meg minden, de tényleg erről kell szólnia egy autós cikknek? Hogy valaki hova jutott? Hát aki annyira sajnálja őket, az adja nekik a fizetését...

Zsedényi Csaba 2009.03.10. 09:08:14

Köszi a cikket, a Menhely Alapítvány és az autó használata szempontjából is érdemes volt elolvasni.

ababo 2009.03.10. 09:34:05

Félve kezdtem bele, de szerencsére az emberi oldal dominált, érdemes volt egy kis kitérőt tennetek.

PepeXVI 2009.03.10. 10:14:02

@devisionhun: Hát nem érelek barátom! Nekem kielégíti az autóéhségemet, hogy bemutatnak olyan foglalkozásokat, szakmákat, ahol az autóé a főszerep. Ugyanezt gondolod az autópálya-fenntartók gépparkjának bemutatásáról is? Szerintem minden autó, aminek 4 kereke van (na jó, vagy quad :), és igenis minket érdekel, hogy hogyan dolgoznak egyesek gyári vagy különleges, speciális autókkal.

Egyébként meg szerintem többen adtunk már hajléktalannak 1000 Ft feletti összeget, szociálisan baromi érzéketlen vagy, ha ezt nem fogod fel. Kiváncsi lennék mennyit birsz a pesti éjszakában, de olyan 16-18 órára tippelek. Maximum. Vagy lehet, hogy 14 éves vagy, akkor visszaszívok mindent, mert van még időd a szociális érzékenységed kifejlesztésére, bár azért akkor is van már némi lemaradásod!

És nem bántani szeretnélek, csak kiverted a biztosítékomat!

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.03.10. 10:35:51

A pisis hülyegyerekekkel ne foglalkozzatok, a cikk nagyon korrekt, néha mindenkinek kell hogy pofánvágja a valóság. Nekem az is eszembe jutott a Vivaróról, hogy tipikus szimbóluma annak a gazdasági modellnek ami ide a válságba vezette a világot: a csilivili, eldobható parasztvakításnak, a kérészéletű olcsó fényűzésnek. Ez az üzleti modell minden iparágban indokolatlanul és feleslegesen gyors modellváltásokhoz, pazarló alapanyagfelhasználáshoz és fokozott környezetterheléshez vezetett, és akinek lesz szeme rá az észre fogja venni hogy az inga most a másik irányba fog visszalendülni: a tartós, megbízható, drága de minőségi cuccok, járművek, stb. felé, legalábbis, nagyon remélem.
Mellesleg nem volt nemrégiben valami népítélet vagy más lesújtó megbízhatósgi statisztika a testvérmodelljéről, a Renault Traficról?

kalandrover 2009.03.10. 12:00:40

Béla jól írta le a hibákat. Nekünk 120.000 km, 4 év alatt, és a széthulló első futómű miatt szerelőnél látogatás fél évente. 4-8000 forintos tételek, de bosszantó. Ráadásul javítás után nagyjából ugyanúgy lötyög-kopog az eleje.
Az elektrónyika, mostanában azt csinálja, hogy indítás után nem reagál a pedálra egy percig. Érdekes.

TH 2009.03.10. 12:24:12

Csatlakozom a cikket dicsérők táborához! :)

sunblind 2009.03.10. 13:53:29

Dícséretes küldetés és kiváló cikk, köszönjük.

Merida001 2009.03.10. 15:11:23

A küldetés dicséretes szerintem is! Először nekem is a rendőrség ugrott bwe a kék színről. Mennyivel szebb mint az alap fehér.:) Az autóhoz csak annyit, hogy a múltkori népítélet összesítettben a Vivaro lett a legutáltabb modell...A mostani cikk alapján is (és a Pesti utak után is) jól bírja a gyűrődést. Pedig a Nissan Primastar, vagy a Renault Traffic az Opellel együtt egy alomból valók és azok miért lennének jobbak?? Tehát a hülyeség megint csak határtalan. Az Opelről a véleményem, mert kettő is volt(F és G Astrák), hogy borzasztóan egyszerű megbízható járművek, melyekhez kedvező alkatrész ár párosul.

WP12 2009.03.10. 15:21:33

A "Félelem és reszketés..." c. keretes írás mondandója elég durva, ebbe még soha nem gondoltam bele.

A beszállást segítő sámli nekem is ismerős probléma. Az idősebb családtagok, nagyszülők elég nehezen tudtak felkapaszkodni az Expertbe.

devisionhun 2009.03.10. 15:23:16

@PepeXVI: Én meg nem adok 2 forintot sem. Fizetek épp elég adót. Lehúznak éppen elég helyen.
Ha minden lámpánál az odajövő csövinek adnék egy 20as az egy hónapban (gyors fejszám: 2*3/nap, kb 22munkanap) 2640Ft.
Kb ennyiből tankolok a motoromba, ha azzal járok melóba egy hónapban. Miért is adjam nekik?

Biztos vannak sokan nagyon szomorú élettörténettel, de számomra eddig mindig az bizonyosodott meg, hogy aki akar, az tud munkát találni.
Esetleg el lehet menni szlovákiába...
(ja, hogy ott nem nyalják ki minden ingyenélőnek a seggét, mert ők is szavazhatnak és nélkülük nem lehet befészkelni még 4évre??)

Igen. Szociálisan érzéketlen vagyok. A rendszer tett azzá, mert ÉN a társadalomnak azon csöppnyi százalékába esem, aki rendesen fizet adót. Méghozzá 25évesen már a "luxus" adót... Mintha a valami tetü lennék, akit jól le kell húzni. Hát nekem ez épp elég ahoz, hogy az 2-3000Ft-t havonta ne osztogassam el. Osztogatok eleget így is.

devisionhun 2009.03.10. 15:24:30

És nem a témával van a hely. Hanem a szemlétettel és a hellyel.
Nem sajnálni, meg segélyezni kell őket. Hanem munkárafogni és adóztatni. Ugyanúgy mint "mindenkit" (ország 20-30%?)
És legfőképpen ezt nem egy autós oldalon.

devisionhun 2009.03.10. 16:23:33

"És nem a témával van a hely" = nem a témával van a baj. természetesen.

PepeXVI 2009.03.10. 16:44:37

@devisionhun: Rendben, elfogadom az érvelésed, valóban ha a helyzetedbe képzelem magam, igazad is lehet(ne).

Én 2 évvel még nálad is fiatalabb vagyok, és szintén rendesen fizetek adót, bejelentett dolgozó vagyok.

Amiben teljesen egyetértek, hogy a munka - legalábbis Budapesten - az utcán hever. Egyszer hallottam egy csövit nyilatkozni, hogy dehogy megy Ő el minimálbérért dolgozni a főnök helyett, inkább üresüvegből megkeresi az ugyanannyit. Ilyen embereken valóban nem lehet segíteni, de azért sok olyan is van, aki önhibáján kívül (feleség, lakásmaffia, stb.) került az utcára. Gondolj bele, hogy ha egyszer lecsúszol, nagyon nehét ám visszakapaszkodni. Lehet hogy lesz munkád, de nincs házad, hol fürdesz, hogy érnek el? Hogy fizetnek járulékot utánad? Stb stb.

Béta verzió a pirosnál kéregetőkre: adj nekik egy szál cigit, mindig nagyon örülnek neki, és a saját egészséged is kvázi óvod... :) Én így jártam el amég spangliztam.

Szép napot!

devisionhun 2009.03.10. 17:20:07

@PepeXVI: Nem dohányzom. A kaja is pénzbe kerül.
Aki meg lecsúszott, az már ért valamihez és ha TÉNYLEG akar dolgozni, akkor megoldja. (kártyás telefon 5sör árán, hajléktalanszálló, turkáló - és mindjárt megoldható. bankszámla nyitás összesen 5000Ft minden további költség nélkül)

Persze kifogást egyszerűbb keresni...

zero 0 2009.03.10. 19:32:53

Azért volt a cikk,mert a népítéleten a legrosszabb kocsinak választották a Vivarót!
Most meg egy kicsit muszáj volt futtatni!
Ennyi!!!!

Ubul1 2009.03.10. 21:12:21

Mi a szarnak nem követték a bevált receptet és a pártízezer céget aztán vettek volna egy Transit 100 T300-at? Nemhogy kényelmesebb meg igényesebb ennél de ugyanolyan megbízható meg bevált is. Nem mellesleg mindenhol fut belőle egy rakat.

Gomulka Béla 2009.03.10. 22:31:32

@devisionhun: Ha így gondolkodsz, akkor vajon szavaznál-e egy olyan párt programjára, ami a hajléktalanoknak a te adódból való megsegítését tette a programja prioritásai kozé? Mert ha igen, akkor hol a kulonbség. Ha nem, akkor miért emlegeted az adózást?

WP12 2009.03.10. 22:52:15

@devisionhun: sajnállak a nézeted miatt.

süti beállítások módosítása