Egyet fizet kettőt vihet, Chevrolet Captivához ajándék Aveo!

  2009. február 24. - Winkler Róbert Címkék: chevrolet válság

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Hogy hol a válság vége, még nem tudjuk. Sokkal szomorúbb, hogy ez itt még csak az eleje, és már ez is épp elég gáz. Pörög az elbocsátás-számláló, és akit elbocsátottak, többé nem fizet adót, ellenben munkanélküli segélyt kap, de kevesebbet vásárol, kevesebb szolgáltatást vesz igénybe, tehát további munkahelyek kerülnek veszélybe és szűnnek meg. És nagyon nem látszik a vége, csak annyi, hogy az Elbocsátásszámlálót nézve erős túlsúlyban van az autóipar.

Válságban autót eladni a lehető legnehezebb. A lehetséges vevők többsége a régebbit cserélné újra, de ilyenkor az a tuti, ha egy-két évig megtartjuk a régit, hiszen elmegy az szépen. Aki meg első autójára készül, nem háromszázezres kezdővel ugrik egy új Suzukiba, hanem vesz egy régi Swiftet háromszázezerért és csókolom: az még olajcsere nélkül is tovább húzza, mint a válság. Ami nagyszerű, de az új autók nem fogynak tőle jobban, és az autószalon-biznisz válság idején iszonyúan sérülékeny. Elképesztő trükköket hallani, hogyan próbálnak túlélni, vagy egyáltalán csak felszínen maradni a kereskedők, akiknek muszáj készleten tartani egy csomó eleve hitellel terhelt (finanszírozott) autót olyan időszakban, amikor egyáltalán nem pörögnek úgy az autók, ahogy a törlesztéshez kéne.

Az autókon a közhittel ellentétben egyáltalán nincs nagy haszonkulcs, legalábbis a kis-alsóközép kategóriákon nincs. Ha tehát valahol 20-30 százalékos akciót hirdetnek, akkor nagy valószínűséggel a marketing-költségvetésből csoportosították át a pénzt és az autót az önköltségi ár alatt adják, csak hogy végre megszabaduljanak tőle, és a válsághoz szabhassák a készletet.

Még a válság előtt több motoros cégnél is láttam olyan akciót, hogy a komolyabb gépek mellé (tehát természetesen nem a 600-as belépőmodellekhez) robogót adtak ajándékba. A hondás kereskedő értelemszerűen nem Hondát, a yamahás nem Yamahát, hanem valami noname kínai kis fost.

Ez viszont most teljesen más.

A Captiva listaáron hétmillióról indul, de van olyan akció, hogy Captiva 5,5 millióért, ami már önmagában szép: végre közelítünk az amerikai árakhoz, és nagyjából ennyi is lenne egy ilyen autó reális értéke, kétliteres dízellel. Eltekintve attól, hogy ezen bajosan keres a díler, tehát ebből sajnos nem lesz üzemszerű árszabás. Mindenesetre 5,5 millióért a Captiva verhetetlen vétel; mi már a 7 milliót se sokallottuk, hiszen egyszerűen jó autó és kész. A hozzácsapott ajándék Aveo megítélése már nem ilyen egyértelmű. Én speciel utáltam, volt viszont nálunk, aki igen nagyra becsülte, hogy végre egy olcsó kisautó, amiben kényelmes a futómű, és nem akar többnek látszani, mint egyszerű, olcsó kisautónak.

A Chevrolet Gyöngyös honlapján nem találtam a konkrét akciót, csak apróhirdetés-oldalakon, ezért felhívtam a szalont, áll-e még az ajánlat, és ha igen, milyen feltételekkel. Nem mindegy, milyen Captivához adnak milyen Aveót, mert ha például a 11,5 milliós V6-os benzines csúcsmodellhez, abba nem csodálom, hogy – árban - belefér a legfapadosabb Aveo. A 3,2-es Captiváról persze szó sem volt, ilyet aligha tart bárki készleten, nehezen tudom elképzelni, hogy akár egy is legyen Magyarországon. Valószínűtlen tehát, hogy egy ilyen beragadt Captivát akarnának kiakciózni.

Tehát telefonáltam, megkérdeztem: a lényeg, hogy menjek be, nézzek körül és megbeszéljük. Egyetlen fix pont, hogy az Aveo háromajtós, a többit – motort, felszereltséget megbeszélhetjük. Kemény dolog a válság, és épp az benne a durva, hogy zseniális feltételekkel juthat most új autóhoz, akinek tuti állása van. Csak hát kinek van ilyen időszakban tuti állása?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr91963000

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mayprosek.com 2018.03.06. 10:49:59

Elvesztem 5. Robbanunk - Erotikus történetek, fantáziák

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crazy 2009.02.24. 22:35:45

A válság kezdetén október-noveember környékén valaki Belgiumban csinált egy ilyen akciót. Ott az volta lényeg, hogy asszem 6-7 milliós kocsit kellett venni, és adtak mellé egy 3,6 milliósat. Vagyis vett az ember egy Mondeot, és járt hozzé egy Focus, vagy vett egy Passatot, és járt mellé egy Golf (vagy Polo). Ez is valami hasonló. Akkor tudja az ember tutira kihasználni az ilyet, ha az éppen Captivát vásárolni akaró ember megtalálja a "párját", vagyis aki éppen egy 3 ajtós Aveot szeretne. Ha normálisan megegyeznek, akkor mindenki igencsak jól járhat. A legolcsóbb ilyen Aveo, amit találtam 1,8 M Ft. Akinek ez kell beszáll 1,2 millióval, így nagyon jó áron lesz egy új kocsija. A másik embernek meg ha hiteles a winkler szerinti 5,5 M Ft-os ár, akkor (levonva az 1,2 M Ft-ot) 4,2 M Ft-ból lenne egy ennyi pénzért messze kiváló kocsija. Kiváncsi leszek mit ajánlanak a kereskedésben.

crazy 2009.02.24. 22:37:53

javítások:
Winkler természetesen nagy betű.
És 5,5-1,2=4,3 de még ez is nagyon jó ár :)

abc 2009.02.24. 22:38:44

Semmi hírértékű cikk, ami egy bujtatott reklám és ennyi hozzászólást generál???
BEszélgessünk az inteligens mosoporrol is jövő héten lehet az az ajánlat tetszik majd meg W. Robertnek.

Rocko- 2009.02.24. 22:50:39

tessék mondani, kereskedők még nem reklamáltak h magasak regadók, íg nem tudnak árat nyomni?

scheerti · scheerti.blog.hu 2009.02.24. 16:31:00
"Mondtam, hogy igen, a 69'-es Camaro és a 70-es Chevelle még mindig nagyon érdekelnek"
:DDDDD hülye :DD

Kifordított kacagány 2009.02.24. 17:03:24
másodikat eladják és abból tankolnak.

scheerti · scheerti.blog.hu 2009.02.24. 19:14:33
"Az igazi nagy büntetés nekik a regadó eltörlése lenne, akkor még ennyi autót se vennének az emberek."
vagy pont de. minek szttüygjön külföldről, ha kicsvel kevesebb nyűgből kicsivel drágábban kapja meg itthon.

scheerti · scheerti.blog.hu 2009.02.24. 19:29:32
kész. :D

GYUSZI BACSI · www.fizetesem.com 2009.02.24. 19:34:25
autóra TB?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.02.24. 22:55:47

@Rocko-: igen, minden ajándék után elvileg kell fizetni az államnak az apanázst, nem kaphatsz csak úgy egy autót

slyman 2009.02.24. 23:06:02

Legalább mindenki lehullik végre a valóságba és amikor az én kis Japán régi corollámmal vagy suzukimmal amelyek még autók voltak, hiszen bárhova el merek indulni vele a világba ezekkel szarokkal elentétben/apám autószerelő!!/ állok a piros lámpánál amely a saját tulajdonom és még emellett félretett pénzem is van, akkor majd nem fog mindenki új autókban macskajancsikként feszíteni és lenézően oldalra nézni úgy hogy tele van adóssággal röbb hitellel is és otthon egy kiló kenyérre sincs pénz, pont azért tart itt a világ mert az emberekbe beleoltották a reklámokkal a bankok és a nagy cégek hogy csak akkor vagy ember ha túlvállalod magad és annak látszol ami nem vagy, akár a családod, gyerekeid kárára is, hiszem a törlesztőrészletek miatt még egy kirándulásra erejéig sem tudod velük tölteni az időd és aztán majd nyugtalanul alszol éjszakánként a hitelektől forgolódva de kifelé azt mutatod te mekkora ember vagy és megteheted és közben lenézed az épeszű, okosan gondolkodó embereket és azt mondod miért ezzel szarral jársz?
, hiszen az autóban az a lényege hogy elvigyen bármikor, bárhová, megbízhatóan nem pedig hogy elkötelezetté tegyen egy banknak közben pedig a szervízben hagyd azt a pénzt aminek a megkeresére amúgy is az életedet,családodat áldozod...a másik nagy csapda hogy ha mindenki új autókban feszít ami ugyan nem is az övé akkor te sem vagy különb az új autóddal.És a végső vicc nem elég hogy ezek a cégek belehajtottak a rabságba sok embert, most még az ő "böszmeségüket" is a bepalizott emberekkel fizettetik meg és rájuk háritják a válságot ami ne, is érdekelne de még rám is hatással van páraként csapódik ezen emberek butasága miatt rám is a sz.r és féltenem kell a megérdemelten félretett pénzem, mert mindenki túlvállalta magát és kiderült hogy a szép csomagolás mellet nincs semmi csak nem létező pénzpiaci hamisitott számok és "külcsinbe" csomagolt átlag emberek. Emberek vissza a megbízható még autónak gyártott 2000 előtti japán autókba és nem lesztek többek attól hogy beleültök egy új egyáltalán nem presztízs autóba.Arról a viccről nem is beszélve hogy 20millás mercikkel és BNW-kel a szervízban kell tölteni még a karácsonyt is ez nem átverés?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.02.24. 23:12:13

@slyman: szerintem a családodat igazán akkor áldozod fel, mikor egy fatális kimenetelű balesetbe kerülsz velük és pechedre pont te ülsz egy gyengébb szerkezetű autóban

nem az A-ból B-be a legfontosabb, hanem hogy biztonságosan A-ból B-be

azon már lehet vitázni, hogy a második feltétel a kényelem vagy a pénz (szerintem a kényelem fontosabb annak aki pl. a fél életét autóban tölti)

egyébként minden másban igazad van, a magyar ember meg akarja mutatni, hogy van neki

a német meg inkább el akarja dugni, azért a sok E500 meg E420 Merci felirat nélkül

nálunk meg a jobb oldalra is inkább kérne egy feliratot legszívesebben, hogy mindenki észrevegye

crazy 2009.02.24. 23:14:00

@GYUSZI BACSI: Erre találták ki, hogy 1 Ft, vagy 100 Ft, vagy valami hasonló jelképes ár. Korábban volt egy üzletem, és volt olyan akció, hogy ha vettem 5 láda sört adtak mellé egy 6. ládával. Két hét után rájöttek, hogy nem szabályos, mert ingyen nem adhatják, meg ugye áruforgalom volt, ÁFA meg nem. Ezért a 3. héttől az akció végéig az ajándék ládában minden sör 80 fillér plusz ÁFA volt összesen 1 Ft. Így a láda sör 20 Ft volt, és szabályos volt minden.
Vagy pl. van néhány falu, ahol "ingyen" adnak telket, ha letelepedik valaki. Az ilyen ingeyn telek 1000 Ft szokottlenni.

Rocko- 2009.02.24. 23:24:14

GYUSZI BACSI · www.fizetesem.com 2009.02.24. 22:55:47
az lehet, de az tuti h nem TB, inkább adó.

hub3rt 2009.02.24. 23:54:45

már az elég "vicces", h látom szegény csákókat, amint árulják a *asznaltauto.hu-n a 2007-es járgányaikat hitelátvállalással, alatta rögtön ott egy márkakereskedői hirdetés 2009-es ugyanolyan autóra 50 rugóval olcsóbban... (típus, motor, felszereltség, minden ua.) ez az igazi szopás...

27akos 2009.02.25. 00:00:06

Végy egy Captivát mondjuk 7 milláért, és örülj az ajándék Aveónak. Köss 1 új érték cascót (fél évig biztos jó)és mosolyogva Captivázz 5 hónapig majd légy figyelmetlen és próbáld ki a töréstesztjét. Ha elég figyelmetlen voltál és bekerül a kocsi a kár-parkba mondjuk 2 millás roncsértéken, akkor 0.5 milla önrészért és egy éves cascó díjért (max 300.000) lesz egy jó kis Aveód...

ps3peter 2009.02.25. 00:13:29

@slyman:
Sok tekintetben igazad van, de:
- nem mindenki van tele hitellel, aki újabb autóban ül, mint te
- a piros lámpánál se néz le mindenki, a normális embereket általában teljesen hidegen hagyja, ki milyen autóban ül mellette
- BMW, nem BNW!

=Daniken= 2009.02.25. 00:14:51

Okos!
Az első értelmes cég, aki autót AKAR eladni!
Spanyolországban fizetnek Neked, ha új autót veszel.A másik,hogy Belgiumban van olyan akció, ahol szintén a nagy-közepes kategóriájű autóhoz kapsz egy alap kiskategóriásat. ébresztő Magyarország...
Csak egy apró szemléltetés ottani és itteni példhoz.
Kint simán tudtak olyan konstrukciót mondani, amire azonnal, röhögve, vidáman masírozva veszek új autót, amit egyébként sosem vennék.Itthon, egy használt autó kereskedésbe teefonáltam a múltkor, érdekelne ez az autó. Hát az fent van a neten.Mondtam, hogy tudom, azért telefonálok, mit lehet tudni róla? Hát ott van minden.Hogy lehet legkönnyebben eljutni Önökhöz? Rövid, ámde perfekt botcsinálta informatikus tudálékossággal elmondta, hogy mit csináljak a beszúrt térkép ábrával.Mondtam hogy köszönöm, jó váraozást a jutalékra, ha nem gond, akkor a ropogós 20 ezreseimet máshol költöm majd inkább el. Asse tudta miről beszélek...és ez akar eladni baszki? egy vicc..
Igazából fax kivan a válsággal, mindenki rinyál.Mindenki szedje össze magát és tegye meg amit megtehet.munkával, know-how és ötleteléssel.nyavalygással nem jutunk előre.sem ki ebből...

=Daniken= 2009.02.25. 00:38:19

slyman:

nincs hitelem, szándékosan.
áldom a józan eszem, amiért az elmúlt két évben nem szálltam be lakás hitelbe.
szemléltető példa:
x.Y, 10%-al beszáll lakáshitelbe (12 millás lakás), aztán a hiányzó +10%-hoz személyi kölcsönt vesz fel, 30 évre a törlesztője (3 évig) 70 ezer+ 5 évig a személyi hitel 45-50 ezer.eldurran a válság(igen, szépen belepaszírozták a nem fizetőképes keresletet).mondjuk 70 k svájci frank alapon mennyi most? 105-110 ezer? + 50, vagy ha az is svájci frank, akkor az 70? és ha nem keresel 300k-t tisztán, akkor eztmosthogy? hát ilyenkor ott az osztrák példa, az emberek nagy része lakást bérel és ez nem szégyen.bevált dolog.mert az alsó hangon(ez nem 'szart' jelent) 220000 €-s kecót akkor veszed meg, ha kirepültek a srácok, szintén albiba.
De itthon az a fasza, aki száz millió év hitellel a nyakában elmondhatja, hogy a "lakásom". Hát pedig nem, az a banké...amíg ki nem fizeted...nonszensz.
Az autóipar azért tart itt, mert irdatlanul felgyorsult minden, autókat minél nagyobb mennyiségben KELL eladni.na most ehhez felzárkózik a finanszírozás, bankok, pénzügyi törvények, hidd el, vaskos lobby van mögötte.ami elérte, hogy X.Y. évente ülhessen bele olyan autóba, amit 6 év spórolás után tudna jó esetben kifizetni...
A baj pedig méginkább ott van, hogy amikor a bank kiadta az összes lét és már önmaga is törleszt, mert az újabb kiadott hitelekhez fedezetként más banktól vesz fel hitelt, akkor bezárul a kör.és a politika vastagon ott van emögött.
Ne sajnáljuk a bankokat, mert szarrá keresik magukat még ma is.Sőt, most igazán.ami elindult piaci verseny-muhahaha-,az most egy mozdulattal visszacsapta a kamatokat a bő 5-6 évvel ezelőtti szintre...nem véletlenül.mert Te fogod kifizetni az ő elcseszett, hibás döntéseik utáni veszteséget is.Most egy dolga van mindenkinek, tanulni.mit, miért, mennyit, hová. mostantól...nem azért van szerintem "pöcsölés és bénázás" a "reform" vagy váságmegoldó döntésekkel kapcsolatban, mert nincs ötlet, mit kéne és KELLene csinálni..van. csak egy bizonyos réteg úgy akar döntést hozni, hogy nekik ez ne fájjon, és mégis ez ne gerjesszen olyan szituációt, aminek következtében emberek mennek ki az utcára törni-zúzni...kőkemény szociológia.és emögött most semmi jobbos-balos-liberális politikai maszlag nincs részemről-nem is lesz-, nem politizálok!!folyamatokat szoktam vizsgálni csak..

gin74tonic 2009.02.25. 00:56:39

2003ban vettem uj golfot, 1.6benzin, 4lufi, es amikor az volt az extralistan hogy nem kerem ra hatra az 1.6 jelet 5000ft ert akkor majdnem bevertem a dilernek. 3.440.000 volt a kocsi, fele kp masik fele kamatmentes reszlet, az volt akkor az akcio. nem is bantam meg. mondjuk ugy beszeltek velem mint egy kutyaval, meg miert nem diesel veszek, meg miert nem feketet, meg miert nem digitklimasat, meg miert nem dragabbat es 10szazalek indulotol meg maradna is sok penzem blablabla akkor megutaltam az osszes rohadekot, a pokhendi "en uj autot arulok" ubermajer faszt. hat most egy csopp konnyem sem fog hullani miattuk, mehetnek majd komuvesnek vagy kaszalni kapalni.

=Daniken= 2009.02.25. 01:05:01

emlékszem, még kb. 22 éves voltam, mikor az akkori autópiacban a Magyar Gépjárműimportőrök Szövetsége-vagy mifaxnak hívják a büdös tolvajbandát-reklamált, hogyha jön az EU, akkor mi lesz szegény autókereskedőkkel, nem beszélve szegény, éhező használtautó kereskedőkről-persze ők nyugodtan megdögölhetnek, ez kiérződött-, hőbörögtek, hogy kell a regisztrációs adó.de az új autóra nem lehet.Hát jól megkapták, fizethettünk az új autók után is reg.adót.Senkit nem zavar, hogy ez az egész az EU-ban nem törvényes, szarunk az EU-s intelmekre.Most bezzeg jól jönne, ha nem lenne regadó, mert alaconyabb árakon lehetne eladi autót különösebb profit bukta nélkül, csak akkor el kell törölni a használt autókról is.na azt meg ugye nem...és most már az állam nem mond le a vastag léről, nem az autókereskedők...újabb öngól...

gin74tonic 2009.02.25. 01:05:12

adnak mercedest is kesobb cserebe egy talca tojasert, majd meglatjatok!

gin74tonic 2009.02.25. 01:41:12

@GYUSZI BACSI: egy amg 55 ert egye fene adnek kettot is:D

toncsi64 2009.02.25. 06:47:01

Azért azt se felejtsük el, hogy most eladnak összesen kb. 5 ilyen "akciós csomagot", de az elmúlt évek alatt meg fogtak rajtuk "néhány" milliót :-) Talán nem kellene krokodilkönnyeket hullatni...

tomnemtom 2009.02.25. 07:28:06

@slyman: van egy saját piros lámpád ???
hol ???
istenem, mióta vágyom egyre én is !!
mondd, mindig piros, vagy néha zöldre vált ?

Speedman 2009.02.25. 08:20:42

@slyman:
Te könnyen beszélsz az apád autószerelő. A környezetemben sokan azért vettek új autót, mert félnek régebbi autóba beleülni amiatt, ha meghibásodik súlyos százezrekbe kerülhet. Miért? Mert a magán és a szakszervízesek közül majd mindegyik megpróbálja lehúzni a hozzá betérőket.
A másik: ha ennyire jól látod, hogy az emberek többsége milyen áron jut új autókhoz, minek dühöngsz. Csak van benned vmennyi irígység. Inkább örülj, hogy neked nincs ilyen problémád.

zöldi 2009.02.25. 10:00:53

Új autót nem éri meg venni. Még ha 3-at adnak, akkor sem.

gatsy 2009.02.25. 10:26:37

@Cimbi: Akkor kiröhögöm Pista bát és átmegyek a Józsihoz...

gatsy 2009.02.25. 10:41:36

Ja, és azért vettem Lacettit, mert olcsóbb volt mint az ugyan annyi idős használt Astra/Golf/Toledo, ugyanazzal a felszereléssel és 8800 km-rel (mig a többiek mind 100.000 felett)...(tudom lúzer vagyok, mert visszatekerték, de nem, 2006.11-i, én 2007.06-ban vettem, és bankos visszavett kocsi volt). A preferált típusok közül a Chevy az x+1dik volt, de meggyőzött.

Nincs hitelem és nem vagyok Chevy-alkalmazott. Eddig nem csalódtam a választásomban, ha majd sz@r lesz, akkor azt fogom mondani.
Marketingen végeztem, merem azt hinni, hogy engem nem lehet csak a két szép szemükkel megetetni (ha szabad ezt a kissé gusztustalan képzavart használnom).

Az akcióról meg az a véleményem, hogy akinek ez bejön vegye meg, ha nem kell, akko rmeg ne finnyálja...

Speedman 2009.02.25. 11:13:40

@=Daniken=:
Magyarországon nem alternatíva a lakásbérlés, hanem kényszer (sajnos). Egy kisebb lakás törlesztő részlete nem sokkal (volt) nagyobb, mintha bérelted volna. Te melyiket választanád? Béreled 20 évig és nem a tied, vagy azalatt kifizeted törlesztő részletekben.

crazy 2009.02.25. 11:35:52

@=Daniken=: A reg.adóval kapcsolatban azt hallottam a hírekben, hogy a Bajnai Gordon megemlítette, hogy eltörölné a reg.adót, így több autót lehetne eladni, megmaradnának a munkahelyek, és a nulla reg.adónál több bevétel lenne az ÁFA, stb. Éppen a gépjárműkereskedők szövetsége (asszm ez a nevük) Gablini vezetésével visszautasították ezt a lehetőséget. Az indok az volt, hogy akkor sem tudnák olcsóbban adni az új kocsikat, mert a gyártók eleve kalkulálnak a reg.adóval, és ha nem lenne, akkor árat emelnének. Az igazi indok szerintem az, hogy féltek, hogy ha nem lenne reg.adó, akkor mindenki inkább magánimportban hozna külföldről 1-2 éves használt kocsit féláron, és még a jelenleginél is jobban visszaesne az újautó eladás.

kalandrover 2009.02.25. 11:56:24

A regadót azért nem lehet eltörölni, mert a használtaknál avultatni kell.

A 0 x 0,7 az pedig a használtnál is nulla lenne.
Így az újautós kereskedők egyesülete öngólt lőne.

karlov 2009.02.25. 12:26:19

@=Daniken=:
Hülyegyerek most teljes elégedettség van az arcodon,hogy te tudod a tutit.
Más ember meg elégedetten ül az új autójában és téged néz hülyének,mert szenvedsz a lepukkant öreg tepsiddel rázatod a családod,mert nem sikerült az élet...
Azért talán nem kell minden ember lelkébe taposnod...
Itt ebben az országban mindenki okosabb a másiknál,szerintem meg mindenki azt csinál amit akar vagy tud.
Ami itt van azért alapvetően nem az emberek a hibásak,elhitették velük,hogy jóléti társadalomban élnek.

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 12:29:45

@gatsy: Nekem meg van egy jó barátom neki is lacettije van. Már cseréltek rajta komplett hengerfejet elgörbültek a szelepszárak, "EGÉRSZELEP"-el is baj volt.

Szervizben azt mondták, hogy a rövid távokra történt használat miatti károsodások.

Garanciális javítások voltak, kb. 40-50ezer lehet a kocsiban újonnan vette.

Hát, érdekes jelenségek.
Nekem a mindenki által szarozott Szutyukimnak nincs ilyen gondja pedig szintén ugyan ezteket a használati módokat kapja, mint a lacetti.

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 12:36:59

@Moodshooter: Én is ültem egy Taxi lacettiben, a tulajt kérdeztem is, hogy mi ez a fura hang hátulról, nem jók a lengéscsillapítók?

Erre majdhogynem nekem esett, hogy nincs annak semmi baja és különben is más autónak is ugyan ilyen hangja lenne ezen a szar úton.

(gondoltam magamban, én is ugyan itt járok nap mint nap a sajátommal, de annak nincs ilyen hangja)

m.a 2009.02.25. 12:43:39

@gin74tonic: Sajnos ilyen eset velem is megesett már. Egy budapesti kereskedésben akartunk új autót venni 2007 elején és amikor felvázoltam, hogy az egészet KPban fizetnénk, akkor jöttek a hülyeségeikkel, hitellel, meg a sok kamu baromsággal. Ezután jött az, hogy kb úgy beszéltek velem, mint egy kutyával. Persze elszakadt a cérna és elküldtem a jó kurva anyjába a kedves értékesítő urat, de úgy hogy a főnöke jött oda rendezni a helyzetet :)

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 12:49:41

@m.a: Új autóra hitelt nem lehet egyénileg intézni, csak a márkakereskedésen keresztül?

Nem tudom, mit szólnának a dílerek ha egyénileg intézném a hitelt a banknál, talán még a jutalékot is én kapnám?

kalandrover 2009.02.25. 13:08:51

@SsPL71:

Igen, lehet.

Te kapnád annyival olcsóbban a rávalót.

neodenes0 2009.02.25. 13:12:47

@gatsy: Banki visszavett autót vettél? Ezektől mindig tartanék. Halottam olyat, hogy egy tulajdonos, aki nem tudta fizetni az autótörlesztést, elkeseredettségében leengedte az olajat a verdából, és úgy használta egy fél napig, csak azért, hogy ha már az övé nem lehet, akkor rohadjon meg más is... :S

neodenes0 2009.02.25. 13:19:34

@karlov: Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt csak az hitte el, aki nem látja reálisan a saját helyzetét. Nekem például szimpatikusabbak az 500 ezres swiftekkel járó emberkék, akiknek van hosszútávú stratégiájuk az életre nézve, nemcsak addig látnak, hogy hú de menő leszek 2006-ban egy évig a fekete passat pdtdi -ben...

neodenes0 2009.02.25. 13:26:19

@m.a: :D Jól tetted. Tényleg nonszensz, hogy ha 300 000 van a zsebedben, akkor Úr vagy, 5 millával a zsebedben mész, akkor meg elhajtanak.. Szégyeljék össze magukat az ilyen trógerek. Fogalmuk sincs, mi lenne ennek a kultúrája.

gatsy 2009.02.25. 13:33:33

@SsPL71: Hát sokan vagyunk LÉacetti Klubon de ilyen még nem volt. Mint mondtam vannak problémák, de ilyen senkinél nem volt még. Az EGR sz@r az Astráknál is, a C'eed-eknél sem muzsikál szépen (mellesleg levan zárva;) )

gatsy 2009.02.25. 13:36:52

@neodenes0: Hidd el nem úgy vettem meg, hogy ott állt és kész. Kipróbáltuk, átnéztük, megvettük.

8800-nál került hozzám, most 33.000-nél tartok, és teljesen rendben van. AZért ennyi idő alatt kikellett volna jönnie...

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 13:44:01

@gatsy: Akkor szerintem keresd ki mert azt hiszem klubtag.
Szerintem meg is írta a kálváriáját.
Meg sokat is fogyaszt neki arra is panaszkodik 1.6-os van a haveromnak, fekete, 2005-ös évjárat.

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 13:46:54

@gatsy: Megtaláltam az oldalatokon vannak a típushibáknál felsorolva:

"Az Eu4-es motorral szerelt autók az 1800-2000-es fordulatszám környékén (gázadáskor és elvételkor is) megtorpannak. Elég macerás dugóban közlekedni velük emiatt. Az EU3-asoknál is jelentkezhet a gond, ott általában sárga lámpával együtt (motor hibajelző). Ebben az esetben általában szelepcsere a vége (lásd lejjebb).
A hivatalos vélemény szerint a problémát a városi közlekedés (alacsony fordulatszámon történő tartós közlekedés) által előidézett fokozott koromképződés okozza.
Megoldás: A szervízek általában azt javasolják, hogy pörgessük a motort. Időnként haladjunk 10-15 percen keresztül 5000-es fordulaton, hogy kiéghessen a rendszer. Ha ez sem segít, akkor jöhet a szoftver csere, szelepcsere, egyéb próbálkozás.
A tagjaink tapasztalata alapján a huzatás + rendszeresen (kb. 5000 Km-enként) használt STP (sárga színű, 16-24 szelepes motorokhoz árult szeleptisztító adalék) üzemanyag adalék sokat segíthet.
Van akinek az EGR szelep lezárása hozza meg a javulást. Ezt a témát bővebben tárgyaljuk a fórumban itt."

neodenes0 2009.02.25. 13:52:36

@gatsy: Akkor ok. Ennyi kilométer alatt tényleg ki kellett volna jönnie, ha van valami ilyenféle turpisság.

@SsPL71: No akkor "Padlógáz, ablaktörlő!" :D

gatsy 2009.02.25. 13:55:49

@SsPL71:
Igen, ez meg van, de nem elgörbül a szelepszár, hanem a korom lerakódik, és ez okozza a nem megfelelő zárást. Valamint nem kell az egész hengerfejet cserélni, csak a kipufogó szelepeket.

A fogyasztásra nem tudok mit mondani. Nekem is meg volt a szelep csere. A hiba fellépése előtt hozta a gyári értékeket, a hiba után nekem is katasztrófa volt, csere után visszaállt gyárira...

Ha megmondod a haverod nicjét, akkor megtudom keresni.:)

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 13:56:38

@gatsy: Azért ez durva típushiba, hogy szelepeket kell cserélni egy új autónál.
Nem gondolod?

Még statisztikát is készítettek a Lacetti klub oldalon, igaz csak regisztráció után látható, de érdekelne, hogy mennyi kocsit érint.

SsPL71 (törölt) 2009.02.25. 14:01:01

@gatsy: Nem tudom a nickjét, de én tévedtem, nem elgörbült, hanem ez az ominózus kormozódás, meg "Check engine" lámpa.

gatsy 2009.02.25. 14:11:24

@SsPL71:
Hát nem mondom, hogy pitiáner, meg azt sem, hogy elégedett vagyok azzal, hogy csak kérsre és a hiba felbukkanásakor orvosolják (miközben átlátom azt is, hogy miért csak így...), de a szervízek általában korrektül állnak hozzá és a csere az esetek 99%ban megoldja a kérdést.

Én azt mondom, hogy mindent egybe vetve, ár-érték arányban jó vásárt csináltam.

Mindig van olyan kocsi amiben minden hiba kijön, ami csak lehetséges, és általában ezek kerülnek előtérbe is, de ha megnézem a fórumon a cartársak véleményt, nagyon nagy részüké egyezik az enyémmel, miszerint elégedettek a Lacettijükkel.

Butyok (törölt) 2009.02.25. 14:59:02

@Stock: gyártó ilyen akciót sosem fog csinálni... ez egyedi szalonakció amit a gyártó (tudtommal :)) nem hagyott jóvá. hogy miért is? mert ront a márka imidzsen. egyszoval a kereskedő akar szabadulni a készletén rohadó aveótól akár bukta árán is csak ne álljon benne a pánze továbbra is...

kalandrover 2009.02.25. 15:23:22

@Butyok:

Azért abba is bele kelene gondolni, hogy egy ilyen pár darabra kitalált "akció" a darabszámra visszaosztva mekkora reklámköltséggel jár.

Mondjuk feltevésetek szerint így eladnak 10 db autót, amire jut 50 millió költség.
Ez így sántít. többet adnak el így, és ez is inkább csak vevő csalogató, aztán eladnak neki mást.

Redzoli 2009.02.25. 16:32:10

Szasztok!
Én egy ilyen helyen dolgozom, ahol ezeket a vasakat árulják.Sok pénz nincs most benne, nincs marketing átcsoportosíttás.Az olcsóság lényege a következő: A kocsik nagy részét, alacsony dollár árfolyamon vette az importőr, ráadásul 2007,2008-as készletekre vonatkoznak a kedvezmények.Most sem az importőr, sem a kereskedő nem keres pénzt, ráadásul 10 eladásból 9 kézpénzes.Készletkiárusíttás van!!!A következő szállítmányt már drágábban adjuk a forint gyengülés miatt, nem elképzelhető a 10-20% emalés is! Most kell autót venni!!! Redzoli Pécs

slyman 2009.02.25. 17:02:09

speedman..: nem "örülök" mert apám autószerelő hiszen rá is nagy hatással van a válság ezt a tényt pusztán annak alátámasztására mondtam hogy értek az autókhoz és sok átbeszélgetett óra és sok szerelő, karosszériás, villanyás törtéteieből tapasztalatat hallva egy kávé mellet a műhelyben és ezekből lepárolva mondtam hogy igen is többe nézem és értékesebbnek tartom a régebbi megbízható japán autókat melyek még akár 15-20évesen is hibátlanul működnek és nem értem hogy az emberek miért nem tanulnak sokszor a tapasztalataikból és amikor pl többek között egy !!új!!citroen jumperrel egy év alatt !!!28-szor!! mennek szervízbe vagy egy első tulajos!! puntónak amelyben van 84000 km!!!! 3 éven belül a második teljes hengerfej csere szükséges, amiért pont fél órája mentünk! és a szakember aki felújította ennyit mondott "ezek ilyen szarok nem kell csodálkozni ezekből lehet megélni" akkor miért nem vonják le a konzekvenciát hogy ha valami szar az szar...

ha jól emlékszem kavlov hosszászólásához pedig annyit hogy nem érezzük jobban magunkat egy rozsdás tepsiben elégedetten kárörvendően, mert egy hibátlan idősebb pl Corolla számomra többet ér mint bármelyik autócsoda, amelyen szarvízban töltöd idegeskedve az idődet, hiszen az autót arra gyártották hogy kiszolgáljon nem arra hogy a szolgája legyél és ne teljesíts otthon az ágyban lidércként felderengev azokra a súlyos számokat tartalmazó mondantokra melyeket az opel, fiat stb "szakszerelők mondtak...:)

amúgy elmondom bankban dolgozom nem azért nem veszek új autót mert nem tehetném meg és ezért ez nekem elégtétel hogy kimondom az igazat és rengeteg lecsövesedett, meggondolatlan emberrel beszélek, nem is hinnéd milyen élettörténeteket hallok, új autót birtokoló leszegényedett emberekkel akik ebben vélték megvalósítani magukat, bármikor vehetnék új autót és nem szar az életem, nekem ez nem elégtétel csak gondoltam leírom hogy egy két ember talán felébredjen, nem amiatt mondtam vagy járok valóban "autónak" nevezett tárgyakkal...

de azért az valóban fura hogy egyik autó pl taxis kuncsaft suzukija 600.000 km-t ment el hibátlanul több ezer beindítás után amit egyszer ki is számolt és végül hibátlanul lecserélte egy lanosra hogy az majd végre "autó" és azok után úgy ment ki a mühelyből minden alkalommal hogy azt mondta "...-kém nem tudom mikor talán már következő héten találkozunk újra..."

csupán tapasztalatokat írtam érzelmek nélkül..

és szelepcsere ilyen fiatal autókban ahogy írjátok...ez azért gáz lehet hogy egy laikusnak nem de aki ért hozzá az tudja miről beszélek..lehet hogy ezt egy márkaszervizes munkafelvevő akik általában a legjobban keresnek sokszor a legkevesebb szaktudással a szervízben /tisztelet a kivételnek/ megmagyarázza neked hogy ez rutin dolog és teljesen természetes de kiadni valamire 2-3-4 milliót közben kemény kamatokat után kifizetni a 1.5 szeresét míg végül mire kifizeted nem ér 500.000et ha egyáltalán akkor még nem a roncstelepen lesz mert széthullik és már az elején belenyúlni és szétszedni a lelkét!!! annyi pénzért az nonszensz...

elnézést de nekem az autó ott kezdődik hogy reggel nyugodtam beülök akár -20 fokban is és nem kell szervizre költenem, csak olajcserét, fékbetétet, vezérműszíjat és kopó dolgokat...és bármikor elindulok teljes nyugodtsággal egy több száz kilóméteres útra nem pedig arra kell gondolnom hogy a 2 éves passat pdtdi lerobban majd horvátországban/ ez is igaz történet/

egyszer legyen ilyen gondtalan autód és megtudod miről beszélek bár lehet hogy eseménytelen lesz az életed de nyugodt és szivesebben költöd majd a pénzed nyaralásra mint a schiller bácsinak a zsebébe.../gyakorlaton ott is dolgoztam/

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.02.25. 17:54:44

@slyman: Az Úr hangja szólt belőled. Ámen.

m.a 2009.02.25. 18:33:52

@slyman: Nem értem miért kell állandóan eröltetni ezt a 'régi japán autók sohan nem romlanak el dolgot'. Azok is elromlanak... Egyébként meg mindenki olyan autót vesz ami tetszik neki és amire pénze van, (legalábbis jobb helyeken:)) kár győzködni akárkit is.

Mondjuk ha évi 60e km-t kéne menned, megnézném meddig lenne meg a Corollád, annak ellenére, hogy azok tényleg jó autók.

Az a Puntos hengerfej dolog meg elég érdekes. Amelyik szerelő nem tud normálisan hengerfejet javítani/javítattni gépműhelyben, az inkább ne nyúljon autókhoz, legalábbis olasz gépekhez ne.

papa33 2009.02.25. 19:01:57

Igenis a régi gépek * különbek voltak, mi a jófenének kell a multiplex kábel, a túlelektronika, megmutatom a kulcsot és indul, megyek külföldre is. A maiak ipari hulladékok, legyen az Audi...VW így végig az ABC-n és lassan sajna a japcsik is beesnek a sorba.
Nehogymár új autóról le kelljen kapni a hebgerfejet, kipufogó kormolódik anyám borogass a millás szar millát ér már a küszöbön és mi van a küszöbön, szar.
Bocsi.

yard (törölt) 2009.02.25. 19:05:12

Nem hiszem, hogy igaz amit írtok, hiszen nem is olyan régen a TC-on olvastam, hogy ezek......

Mathiask 2009.02.25. 19:22:07

Na ki ment el Gyöngyösre a részletek iránt érdeklődve?

=Daniken= 2009.02.25. 19:32:52

karlov:

céges autóval járok. és jajj de fáj nekem, ha a "másik az új autójával" lesajnál engem az "ingyér' ", egy büdös petákomba sem kerülő céges vadiúj autóban, amit más tankol.úgy megvagyok alázva, de úgy:-DDDD

Kicsit túlérzékeny vagy, szerintem:-D

nem jó gondolkodás:-D

Speedman 2009.02.25. 19:40:29

@yard:
Hol van ilyenkor McK?!
Ő meg tudná mondani mi is valójában a helyzet...

=Daniken= 2009.02.25. 19:44:09

@Speedman:

Attól függ. Ha tudsz költségelni, cégesen, akkor bérelném.és a felújítás, javítás, miegymás költsége nem az enyém.
másrészt veszel egy kecót, egyedül laksz. mondjuk 35 nm-40.ketten már kell egy nagyobb, gyerekkel megint.kettővel megint.Az sem normális(nekünk) ,illetve nem megszokot (itt) hogy Ámérikában a hitelkeretedet éled fel és azt a fizud egyenlítik ki, vagy mégsem.
Veszel egy lakást, közjegyző előtt aláírsz, 25 év alatt eccer leszel munkanélküli 80 ezres törlesztővel(év mivel ez nem Németország, ahol az állam fizeti helyetted a törlesztőt, ha kirúgnak, leépítenek) akkor már árverezik is el a fejed fölül. elválsz és az asszony viszi a kecót, Te meg csövezhetsz...csak pár elrettentő példa...igen, itt kényszer.de pl. Franiaországban a condominiumok arány legalább 70%...más kérdés, hogy ordenáré árak vannak vétel címén, de nézz csak meg egy nyugati, mondjuk belga luxusautót, amikor tk-ra veszik a magas óradíj/alkatrészárak miatt, itthon még a feléből vígan megcsinálják, nem kicsit jól..

az a baj, hogy valahol ez a gondolkodás sem jó és valahogy egyikünké sem.a lakásvásárlási láz verte fel az ingatlanárakat is...megjegyzem, saját lakásban az a jó, hogy elviekben csak rezsid van, meg amit még muszáj, vagy Te akarsz rákölteni.és otthonod van. de összességében milyen áron, milyen bérek mellett?

=Daniken= 2009.02.25. 19:51:40

@crazy:
Szia. tökéletesen egyetértek veled.
Még jó hogy kint vennék autót és nem ezektől a szarházi magyar autókereskedőktől, ahol simán eladják neked a romhalmazt is, mint garisat.
tisztelet a kivételnek...
Különben ez az "autógyárak árat emelnének" ez egy baromság.amikor nem tudnak autót eladni? szerinted az autógyár örül neki, hogy itthon a regadó miatt mondjuk az eladási árban foglalt cirka 30%-os hasznából a profitja felét elengedi, mert neki ennyire kedves a magyar piac? hazugság.kimegy Kínába és eladja arany áron.mert megveszik.Te fizeted ki.azért jó ez, mert így nem kell piaci verseny, a magyar ember lusta, aki meg nem, az bűnhődjön, hogy nem lehet csőbe húzni.a Bajnai Gordon már sok mindent mondott...utoljára asszem 120 milliót kapott egy kutyawellness vállalkozás a KKV támogatásból...egyik fülemen be, a másikon ki:-D

=Daniken= 2009.02.25. 19:54:35

Különben eszembe jutott valami itt a nagy recessziós költségek meg reformok közepette:

miért kell ennek az országnak még 900 rendőr és még 12 milliárd a rendfenntartáshoz? mert engem kissé aggaszt, hogy akik ezt mozgatják, azok már tudnak valamit, amit mi még nem.és ahhoz ezek szerint nem elég a mostani állomány? mert ez rémisztő.

yard (törölt) 2009.02.25. 19:56:42

@Speedman:
Ilyenkorra már kiszedte az aksikat a "kiállított" darabokból (nehogy lemerüljenek), merthát tél van. Aggódik, nehogy a hó és a fagy leszedje a friss vaxot az újszerű (garázsbantartott) kocsikról. Beszerezte a bontókból az évjáratnak megfelelő hamutartókat. És még végül megírja az új árcédulákat reggelre. Kinullázta az ECU-kat, kiszedte az egine chek lámpákat..stb. de lehet, hogy agykontrollal állítja a km. órákat.
Mit tudom én, mit csinál még iyenkor. Lehet, hogy nézi a Junosztot a lakókocsiban. Nehéz a kereskedők élete.
De nem is rá gondoltam, csak képzelődöm...

yard (törölt) 2009.02.25. 19:58:51

@=Daniken=:
Nem a gyártó emel, a forint romlott.
250 helyett 300.Mennyi az %-ban?

yard (törölt) 2009.02.25. 20:02:30

@=Daniken=:
"....ennek az országnak még 900 rendőr "

Na mégis ki viszi majd haza az ajándék kocsit? Hogy vezetsz egyszerre kettőt, kell a segítség.

Speedman 2009.02.25. 20:19:41

@slyman:

1.Mindig is lesznek olyan hülyék, akik elött csak az új kocsi megszerzése lebeg és nem foglalkoznak azzal miből is fogják fizetni. Én nem irigylem őket. Nem is sajnálom.

2.Azért nem kellene annyira fényezni a japán 15-20 éves gépeket milyen jók. Egy barátomnak is van egy 20 éves japán gépe. Na, annak is volt már annyi hibája... Az, hogy a tied jól működik még ne általánosíts. Csak egy ellenpélda. Az egyik autóm (a 3 közül) egy Peugeot 406-os. 11 évesen van benne majd 300e km és nemhogy hengerfej problémája nem volt, olajcserétől olajcseréig (10e km) nem kell olajat utána önteni sem. Na, akkor most mondhatnám mindenkinek, hogy vegyen 406-ost, mert az k*va jó, sosem romlik el. Ez nem így működik.

3. Az új autóknál honnan tudod miért lett hengerfejes? Sok gyártó ott tart, hogy 30e intervallumot ír elő a kedves vevőnek és csodálkozunk, hogy 100-200e-nél beadja a motor az unalmast. Sokan azt hiszik addig rá sem kell nézni az autóra. Elég egy kis vízveszteség a hűtőben és mindjárt hengerfejes lesz a gép.
Tudod miért olyan megbízható a Corolla? Mert pl. az 1.4-es motorjuk egy kiforrott motor. Már két generációval ezelött is ugyanaz a motor van bennük, mint a mostaniban. Még jó, hogy nincs vele gond.

Speedman 2009.02.25. 20:25:57

@=Daniken=:
És, ha béreled a lakást és kirúgnak az állásodból+az asszony is lelép megint csak mehetsz csövezni. Ugyanott vagy.

Gyurika74 2009.02.25. 20:27:25

Kedves Chevroletet alig ismerő és butaságokat író urak. A Chevrolet ma a legdinamilusabban fejlődő márka a piacon. Bár a ti szegényes "Mi" autónkhoz szoktatott agyatok úgy látszik ezt nem akarja elfogadni.Szídjátok az autót, szídjátok a kereskedőt. Szemét itt mindenki csak ti vagytok a sárga villamos.
Azok a paloták ahol Titeket is szeretettel várnak java részt komoly hitelből épültek, aminek a terheit ma is nyögik a tulajdonosok. Azért, hogy a minőségre vágyó egyszerű emberek is szép kulturált szalonban vehessék meg autóikat, és ez számukra felejthetettlen legyen. És ezekbe a palotákban várnak MINDENKIt. Elég megnézni a legimpozánsabb Székesfehérvári szalont ahová bárki bejöhet, és a nézelődőket is szeretetttel fogadják.
Az autó pedig jó, sőt a Cruz érkezése újabb lökést ad majd ennek a kitűnő márkának.
Kérlek titeket, mielött minden féle koreai szarnak lehordjátok ismerjétek már meg egy kicsit ezt a kiválló, ár-érték arányban nehezen verhető, egyre szebb külsőt felmutató értékes márkát. Ez már rég nem Daewoo.

Speedman 2009.02.25. 20:38:59

@yard:
Ne is mond. Rá kell jönnöm nem is fenékig tejföl ez a munka. Főleg ilyen hidegben. És ne felejtsd el a "személyre szabott" adásvételi szerződéseket!

Követelem, hogy mint a téma szakértője szóljon hozzá!

Drag 2009.02.25. 20:44:21

@papa33:
Autóstársak!
Az EGR-szelep-probléma megoldása házilag,kb 10perc.Utána semmi gond nincsen vele.Tudom,mert párszor már csináltam,csináltuk.
A szelepcsere az alacsony fordulatszám tartományban vezetés eredménye,típustól függetlenül előfordul(nagypapás stílus)
Érdemi hibát tudnátok említeni,ami CSAK a Daewoo-Chevy-nél fordul elő?Szerintem nem.
Azt viszont sokan elfelejtitek említeni,hogy az egyik legolcsóbb fenntartási költséggel rendelkező márkák ezek.
Jelenleg Daewoom(Lanos) van,és Chevy(Lacetti-Cruze) lesz a következő,azt tudom.Miért? mert semmivel nem rosszabb,értéktelenebbek,mint más típusú autók,és a Márkatársak is nagyon remek emberek!Igazi klubélet és összetartás van.

Ottopappa 2009.02.25. 20:45:58

@slyman:

"...elnézést de nekem az autó ott kezdődik hogy reggel nyugodtam beülök akár -20 fokban is és nem kell szervizre költenem, csak olajcserét, fékbetétet, vezérműszíjat és kopó dolgokat...és bármikor elindulok teljes nyugodtsággal egy több száz kilóméteres útra..."

Erre Lada Samara lesz a megoldás... :)))

vwman 2009.02.25. 20:52:09

www.hasznaltauto.hu/2766521_audi_a4_2008


www.hasznaltauto.hu/2766551_audi_a4_2008

a két autó ugyanaz vagy csak én látok rosszul?

egyik helyen 5.599.000 Ft
a másikon meg 8.899.000 Ft

Speedman 2009.02.25. 20:52:59

@Drag:
Gratulálok! Ha a Chevroletek csak az EGR szelep lezárásával tud menni, akkor nyugodtan eltünhet ez a márka is.

Kockafej 2009.02.25. 20:54:58

Kedves németautó fanok!!!
A koreai kocsik minősége az utóbbi évtizedben rengeteget fejlődött. Ma már formailag, és minőségileg is tudják azt a színvonalat, amit a német autók tudtak kb. 10 éve. Ezt szándékosan így írtam, hiszen a német kocsik azóta visszafelé fejlődnek, egyre romlik a minőségük...
A sokak álltal istenített VW csoport autóinak sokkal több gyenge pontjuk van most, mint a mai dél-koreai márkáknak (Chevrolet, Hyundai, Kia).
Mindenki az Aveo "kipufogószelep betegségéről" beszél, holott a VW-csoport benzines motorjaiba a hengerenkénti gyújtótrafók rendszeresen megadják magukat, az Opelek eszik az olajat (a gyár szerint normális az 1000 km/ 1 l. olajfogyás jelenség)...
Minden autónak vannak gyenge pontjai, így bármit le lehet szólni, de ennek semmi értelme, ez olyan "AZ én apukám erősebb" effektus... Gyerekes, és nevetséges...
Ár/érték arányban nagyon versenyképesek a koreaiak, és ezt sokan nem képesek elviselni. Akinek nem a presztizs a legfontosabb, annak nagyon jó választás egy távolkeleti kocsi. Aki pedig a külsőségek alapján választ, az ezentúl is német autót fog választani.

Speedman 2009.02.25. 21:00:44

@Kockafej:
"Mindenki az Aveo "kipufogószelep betegségéről" beszél, holott a VW-csoport benzines motorjaiba a hengerenkénti gyújtótrafók rendszeresen megadják magukat..."

A kettő azért nem ugyanaz...

Gyurika74 2009.02.25. 21:03:44

@Speedman: az Aveok EGR szelep problémája már a Múlté. Az új Aveon ez már nem tipushiba. Csak erröl nem szeretnél beszélni?

A Chevy ezzt szépen kijavította. Ez a régi 8 szelepes 1.2-es motorrok típushibája volt.

vwman 2009.02.25. 21:08:02

Ár/érték arányban nagyon versenyképesek a koreaiak

Akinek nem a presztizs a legfontosabb

akkor vegyél egy 120-as skodát és abban is megvannak ezek a tulajdonságok.

egyik haveromnak aveoja volt 2006ban vette 2,8milláért tavaly adta el még 2éves sem volt , 1,3 milláért nagyon megérte,ja és azok a fröccsöntött hányadék beltér baromi szánalmas
a koreai autókat istenítőket bekéne rakni egy aveoba és neki abetonfalnak csak úgy euro ncap-s 55 km/órával és ha élve kiszállnak ajándék autót nekik mondjuk erre nemsok esélyük lenne.

m.a 2009.02.25. 21:09:24

@Kockafej: Köszönjük a felvilágosítást! :)

Speedman 2009.02.25. 21:12:04

@Gyurika74:
Nem én, hanem Drag írta, hogy nem probléma az EGR szelep kiiktatása és már nem egyszer csinálták(gondolom akkor másoknak is hasonló gondjuk volt). Én erre reagáltam.

Kockafej 2009.02.25. 21:18:31

A félreértések elkerülése végett nekem nincs Aveom, sőt Chevroletem sem, csak a munkámból adódóan látom, hogy a távolkeleti autókhoz csak szűrőket, fékbetétet, szíjakat (csupa kopó dolog) keresnek, míg a nagy európai (német francia, olasz) márkákhoz viszonylag sűrűn kell motorikus alkatrészt eladnom, és ezek között elég gyakori a 100000km alatti futásteljesítményű 4-5 éves autó.

Drag 2009.02.25. 21:19:41

@Speedman:
Érdekes.
Én a tisztításra gondoltam,de a lezárás is megoldás lehet.

Gyurika74 2009.02.25. 21:24:28

@vwman: Itt vagyok és karcolásokkal úsztam meg a barom kamionost. Beszélsz butákat.

Speedman 2009.02.25. 21:28:53

@Drag:
Akkor én értettem félre. Azért a kettő nem ugyanaz. Inkább maradj az első variációnál. Az azért környezetvédöbb. :)

vwman 2009.02.25. 21:33:56

@Gyurika74:

aveoval mentél a kamionnak?

Speedman 2009.02.25. 21:34:56

@Gyurika74:

Akkor a tied valami spéci változat volt.:)

Drag 2009.02.25. 21:35:06

@Gyurika74:
Sajnos a Lanosok nagy részében tényleg előjött a szeleptömődés,de egy alapos tisztítás,illetve kikormolás(4000/min. felett 1-2km)csodákra képes.


Nálam -sajnos- az anyagi korlátok szabályozzák a kiadásokat.
Nekem tetszik Audi,Bmw,Vw,Alfa,Seat,Volvo,stb...
De mivel a költségvetés nem bír(t) el egy drágább fenntartású autót ezért döntöttem a Lanos mellett.
A sok rossz vélemény ellenére nemhogy nem csalódtam,hanem nagyon megszerettem a típust/márkát.Vannak hibái,de némi műszaki érzékkel,logikával hamar orvosolható.

Sok "típushiba" oka a gazda/sofőr hibája/tapasztalatlansága(minden márkánál).
Egy példa:
A szerviz szerint hidrotőke csere kellene Klubtárs autójába,mert dízel-hangja van(1.5benzin).
Első kérdés az olaj paraméterei, szerinte 15W40 volt benne.
Ajánlottuk neki helyette a 10W40 értékűt.
Az olaj és szűrőcsere után,kb. 4-5 perccel a zaj megszűnt.
Sajnos sok ilyen dolog miatt hordanak össze hetet-havat egyes típusokról,márkákról.

Drag 2009.02.25. 21:44:07

@Speedman:
"Akkor én értettem félre. Azért a kettő nem ugyanaz. Inkább maradj az első variációnál. Az azért környezetvédöbb. :)"

Sajnos extrém esetben(pénzhiány ~30K egy egérke,út közben,hétvégén stb.) ideiglenesen ki lehet iktatni a szelepet.

Én rendszeresen tisztítom pl. a kartergáz csövét,légbeömlőt,stb.
Picit macerás,koszos, de hosszú távon megéri megbízhatóság terén.

yard (törölt) 2009.02.25. 21:56:00


Ez most jött. Már itt tartunk IPUG)


Senki többet? Eladva!


Mennyit ér egy autó? Mondja meg Ön az árat!

Minden héten "árverésre" bocsátunk egy autót a készletünkről. Hétfő déltől péntek délig megírhatja nekünk, hogy Ön mennyiért venné meg az aktuális autót. Minden érdeklődő tetszőleges számú ajánlatot tehet - a legmagasabb összegűt fogjuk csak figyelembe venni. A hét végén a nyertesnek a megajánlott áron és módon (az általa választott fizetési konstrukcióval) hivatalos árajánlatot küldünk, amelyet 72 óráig tartunk.
A nyertes természetesen a - akár csak egy forinttal is - legmagasabb árat ajánló. Ezért komoly vételi szándék esetén érdemes a megajánlott árat/árakat alaposan megfontolni. Minden nap végén frissítjük az aktuális licit árat.

A nyerteseknek februárban további ajándékunk minden aukciós autó mellé + 1 év garancia. A részletekről természetesen a kereskedéseinkben érdeklődhet.

yard (törölt) 2009.02.25. 21:57:56

Szerintem aki tud menekül a készletétől. Mindegy hogyan, csak ne bukjon sokat (ha lehet).

Speedman 2009.02.25. 22:01:29

@Drag:
Tavasszal viszem olaj és fékbetét cserére a 406-ost az autószerelő barátomhoz. Akkor ejtem meg én is a pillangószelep és környéke tisztítását. Mivel van benne már majd 300e km, 10e-ként megcsinálom.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.25. 22:18:49

@Peter1: "Az autókat technikai téren sokat javították, jót tett nekik A GM nagyobb szerepválallása."

Errôl viszont mesélhetnél.

Peter1 2009.02.26. 08:28:42

@Hrzrasn: Előre mondom, hogy minden autót a saját kategóriájához kell hasonlítani. Itt van például az Epica. Nagyon szép formatervezés és nagyon jó motorok (6 hengeres benzines és 4 hengeres diesel-ek, ezek elől keresztben vannak beépítve mnimális rezonanciával)).
A Captiva melynek a testvére az Opel Antara (német, általában tisztelt autógyártó), nagyn jó felszereltésgel, töredékért a konkurenci hasonló autóinak. Mind a kettő autóra vonatkozik, hogy jobb vagy legalább ugyanolyan vezetési élményt nyújt mint a konkurencia autói.
Az új Aveo, amit az átlag embernek fejlesztettek ki.
Jön a Cruze, mainek a formavilága az elős képek alapján nagyon tetszik, új motorokkal stb....
Ezeket nem csak azért írom, mert Chevrolet értékesítő vagyok, hanem mert így gondolom. Fentebb már írtam, hogy biztos van szebb, jobb autó, de nem mindegy, hogy milyen áron. Számomra is van olyan autó ami nagyon tetszik.
A szervízoldalról pedig:
1. nincs több probléma ezekkel az autókkal, mint a többivel.
2. Ezt is leírtam már: 5 év garancia a Lacettire, valószínű, hogy azért mert az autók jók. Mikor as a Ford, a VW, Seat (sorolhatnám még) 5 év garanciát az autóira? Bárki akinek gondja akadt a fent leírt problémákkal, biztos vagyok benne hogy garanciában megoldották neki.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.26. 09:13:03

@Peter1: Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy konkrétan milyen változások következtek be az autók konstrukciójában a GM színrelépését követôen, mely technikai megoldásokon változtattak, milyen hibák tûntek el. Mert azt te látod napi szinten, hogy milyen hibákkal viszik vissza (vagy éppen nem viszik vissza) az autókat.

kalandrover 2009.02.26. 09:18:52

@Peter1:

Szerintem ez a Captiva, meg a zopel tesó nagyon jó autók, és ahogy lement az áruk, ha nekem ilyesmi kellene, vennék. Ugye a nevemből-munkámból adódik, hogy nem tudnám használni, de akkor is nagyon jók.
Egyik nap jót röhögtem magamban, amikor egymás mögött állt egy X5, meg egy Captiva. Hát mondok, a Béjemwés egy kukihosszabítós lúzer. Ötször annyiért vett egy 20%-al "jobb" autót. Szóval na, nekem nem igazán tetszenek ezek a púpos univerzális szerszámok, amik mindenre jók a marketing szerint, valójában pedig nagyon semmire, de akkor is ez a Dévúú szerintem szebb, mint a Zix5.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.26. 10:18:49

@kalandrover: "Ötször annyiért vett egy 20%-al "jobb" autót."

Próbálj ki egyszer egy X5öst, és soha többet nem mondasz ilyen baromságot.

papa33 2009.02.26. 20:04:05

Egy-két szösszenet:
A Dacia is jó mert van rá 5 év gar.
Trafócseréhez nem kell levenni a hengerfejet.
EGR lezárás az javítás?-barmolás.

Soxor hallottam: egy Kia-Hyundai, lehet Sevi is, nem engedheti meg hogy sz@r legyen, mert többet nem veszik meg.
VW-t meg elsózzák és vesznek másikat. Ez is igazsághoz tartozik. De újként nem vennék közel annyiért mint ismertebb márkát.

papa33 2009.02.26. 20:05:53

Még egy szössz:
Vadiúj Honda Akkord kb 6 milla v több, milyen krómozott csíkok, kilincsek.
De nicsak, az egyik krómkilincs néhány mm2-en ledobta a krómot, ha láttatok alatta gagyi műanyagot...

soonó 2009.02.26. 21:57:26

@Hrzrasn:

Annyi pénzem lenne, inkább házat vennék, vagy valami értelmes termelőeszközt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 00:01:54

Kinek van tuti állása? Kormánytagoknak, közeli helyeknek.
süti beállítások módosítása