Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     
Tesco

Elsőnek autóztunk át a Megyeri hídon!

  2008. szeptember 16. - Csikós Zsolt Címkék: alfa romeo colbert megyeri hid

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Ufókra várni bosszantó
2014-10-08 12:46:46

Ezt egyszerűen nem értem. Mi, újságírók az autószalonokra a sajtónapokon megyünk. Kiváltságos helyzet

Tudják mi ez? Igen, majdnem az
2014-10-05 07:13:14

Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek

Valaki segítsen, nem tudok kiszállni!
2014-10-03 15:30:31

 Bár Papp Tibi írja a Mini-standot, orvul odamerészkedtem, és üléspróbát vettem az új, ötajtós Miniben.

Ez nem létezhet. Pláne nem így
2014-10-01 14:59:25

Rég volt új poszt az Autonánia-rovatban. Pista már nem álmodozik, hanem ha felhorgad, vadul vesz is . Dani

Chuck Norris alulmaradt, sajnos kedvenc nevünk, a Colbert híd is kiesett a szitán, de azért még mezei Megyeriként is szeretjük mi az új hidat. Annyira, hogy földi halandók közül ma elsőként sikerült rajta áthajtanunk gépi erőből, méghozzá nem is akármivel. Szolgálati járművünk az ezektől a percektől már itthon is kapható Alfa Mito volt (indul 3 995 000 forinttól).

Képzeljék el: óriási sajtósátor a kétsávos aszfaltcsík közepén, ott, ahol alig néhány óra (esetleg nap, Magyarországon az ilyet sosem lehet tudni) múlva Volvo FH12-esek, Lamborghini Murcielagók és Suzuki Swiftek özönlenek majd, 40 tonnától 310 km/h-ig terjedő tartományban. Ma délelőtt azonban még csend és nyugalom honolt arrafelé, a leendő lánglovagos helyszínek négyzetméterein óriáskivetítő, melegkajás büfé és sajtópult állott.

A pesti oldalon felállított sajtósátor és Parking for Press Only egyelőre elvágta a budai oldal felé az utat, ezért csak a bemutató másik oldalán végigszórt Alfa Mito 1.4 Turbókkal lehetett továbbmenni. Így se volt rossz, bár a 26 éves Pandámmal tagadhatatlanul nagyobb szenzáció lett volna. Kisember, kisautóval a tapodatlan aszfaltú, 1862 méter hosszú, 36,16 méter szélességű hídon. Magyarország leghosszabb folyami hídján. De Mitóval sem volt utolsó.

Egyébként szürreális az élmény. Beültünk a 2-es úton (lényegében ez az) az Alfába, és két perc múlva átértünk. Az agyam nem bírta feldolgozni – igen, ez itt már a budakalászi Cora előtti körforgalom, tehát Békásmegyer határában vagyunk. Eddig egy ilyen művelet még egy nyugodt napon is nyolc perc Váci utat, másik hat Árpád-hidat, további nyolc Szentendrei utat (meg aminek utána nevezik) jelentett volna. Kicsit még sáros volt az aszfalt, a szembeni sávban Mercedes Actrosok dübörögtek, de gumijaink alig két perc alatt a világ túlsó felén tapodtak. Hihetetlen.

A Mito egyébként fasza kis autó, élőben pedig sokkal jobban mutat, mint képen – még a gyári profi fotósok sem tudták úgy meglőni, hogy visszaadja, milyen ügyes. Jön egy kis beszámoló arról is rövidesen. Sajnos kicsi a valószínűsége annak, hogy a következő Alfa-bemutató is itt legyen, egyszer szenzációs volt, éljen a Fiat PR-gépezete. A Mito-cikkig meg vegyék birtokba Colbertet, lengessenek be az észak-budapesti dugónak!

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr73666353

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.16. 17:40:07

Elsőnek autóztunk át a Megyeri hídon!Chuck Norris alulmaradt, sajnos kedvenc nevünk, a Colbert híd is kiesett a szitán, de azért még mezei Megyeriként is szeretjük [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

padam19 2008.09.16. 17:24:18

Tegnapelőtt este láttam az Indian Design konvojt (Mercedes, ZIL, Citroen) a pillangó úti TESCO-nál. Vajon mire készülnek? :)

dzsedi 2008.09.16. 17:26:11

ez a gép teccik nekem, kisáruszálító nem lesz belőle? :) lecserélném a Puntótrá

mv3 2008.09.16. 17:41:59

Jöhetett volna kicsit előbb, úgy 10-20 évvel, de így is szuper, hogy kész lett a Megyeri-híd! Az új alfa is csinos, két jó hír egy kalap alatt, valóban ügyes az említett fiat PR gépezet:o)
Kicsit fokozva, milyen jó lenne, ha mondjuk a 166-os utódot egy teljes M0-ás körön próbálhatnátok ki :o)

JaniV 2008.09.16. 18:00:29

Az Alfa is, de a Megyeri híd különösen tetszik.
Azt a rettenetes és ott felesleges völgyhidat a budai oldalon kellett volna valahogy megépíteni és akkor már teljes lenne a kör.

hyperBOI 2008.09.16. 18:00:38

Örülök, hogy végre elkészült. Nagyon profi kis szerkezetnek néz ki.
Mondjuk az lenne az igazi, ha a vácit kiszélesítenék hozzá....

karlmann 2008.09.16. 18:06:08

Meg kell mondjam, nagyon irigy vagyok! A híd már az első képeken is tetszett, élőben még jobb lehetett. Na és az új MiTo-val egészen különleges érzés. Kár, hogy rossz idő volt. De ne várjatok sokat a MiTo bemutatóval.

Riasom 2008.09.16. 18:47:28

hyperBOI,
a Váci út külső szakaszát (a Dunakeszi elágazásig legalábbis) kiszélesítették nemrégiben, vagy mire gondolsz?

csunyamalac 2008.09.16. 19:04:55

Ez most komoly, hogy egy sáv ide, egy sáv oda? Vagy eleve arra gondolnak, hogy sose lesz kész az M0 és a kamionforgalom sosem fog gondot okozni?

Gyurma73 · http://www.karosszeriajavitas.com 2008.09.16. 19:06:53

nem értem miért kell még két hetet várni arra hogy átmehessünk rajta?

Halesz 2008.09.16. 19:10:57

Már át lehet menni, délután megnyitották!

Addig is íme egy MiTo teszt az Alfásoktól! :)

www.alfaamore.hu/magazin/mitoteszt

Sabc 2008.09.16. 19:14:28

Sztem 2x 2 sávos, csak a képeken tűnik 2x1 sávosnak

Sinclair 2008.09.16. 19:53:20

Szerintem még nincs nyitva, legalábbis én még lezárva láttam, úgy fél órája, csak egy Volvós settenkedett fel rá suttyomban, mert látszólag senki nem vigyázza már. Azok közt vagyok akik alig várják már a hid átadását, Dunakeszi-Óbuda minden nap. Meglátjuk mennyit nyerek vele. Bár félek, a mostani lagymatag forgalom irdatlan mértékben fog megnőni 30.-ától. Mito kat meg láttam reggel melóba menet a hídra vezető sávokban, messziről is kiszúrni, pofás darab.

csunyamalac 2008.09.16. 19:57:18

Köszi az infót. Kissé megnyugodtam, bár a 2x2 sáv is karcsúnak tűnik.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.09.16. 20:00:13

Mióta ezt a geci Átvágó-játékot betették az Index-fórumba, nem tudok belépni egyik indapassommal sem.

Azt várják, hogy újból regisztráljak egy újabb e-mailcímmel?! MErt a másik kettőre jön ugyan a jelszóemlékeztető, de aztán meg azt írja ki, hogy nincs jogosultságom a belépéshez...

Gondoltam, szólok, mert kezdek picit ideges lenni...

antimason (törölt) 2008.09.16. 20:17:02

sipike78: Biztos így könnyebb az NBH-nak beazonosítania minket...

Rocko- 2008.09.16. 20:59:35

csunyamalac 2008.09.16. 19:57:18
természetesen ez is majd leállósávossá bővíthető. :D

fosdapass 2008.09.16. 21:07:56

Nemszeressem a modern építészetet valami nagyon, de ez a híd nagyon szépre sikeredett. Már az épülés ideje alatt rendszeresen kijártam fotózni a 2/a útról, mert onnan különösen jól mutat. A vízről, oldalnézetből viszont semmi különös.
De azért tökéletesek az arányok, a ráhajtó autóból nézve nagyon látványos, a mi kisszerűségben fürdőző tudatunknak szinte lenyűgöző. És szép fehér (egyelőre). Igaz, nem az első ilyen kialakítású híg ez még itt, közép-ojrópában sem, hanem sokadik, de a Budai Hegységgel a hátterében és önmagában is nagyon jól fest.
Na a kiságat átívelő acélszerkezetes szutyok viszont a tökéletes ellenpárja, nem tudom, hogy lehet a kettőt pont egymás mögé tenni?!
És ami igazán gyomorforgató, hogy egy talján fostaligagyár könnyedén lezsíroz magának egy reklámocskát az elvtársaknál. Na ettől hányok én ebben a csodás vadkeleti-balkáni kapitalizmusban és igazán éghetne legalább egy kicsit a técé pofája e gusztustalan orvreklám attack miatt!

Gyurma73 · http://www.karosszeriajavitas.com 2008.09.16. 21:19:45

"Már át lehet menni, délután megnyitották!"
a hidat megnyitották?
ez új ..

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.16. 21:24:52

szerintem a híd még nem nyitott meg, csak az M0 keleti szektor

austinpowers 2008.09.16. 21:47:24

HAHA!
Nem ti voltatok az elsők, hanem én a műszaki átvételen!
Bukta! :-D

ommm 2008.09.16. 22:01:22

Pedig Chuck Norris mennyivel szebb lett volna...
Kemény, mint CH.N
Széles, mint CH.N
Hosszú, mint CH.N-é
Körbepörög, mint CH.N (ja, ez nem jó)
Szép, mint CH.N
stb.
grat Budapest, valszeg ideje volt már.

[] (törölt) 2008.09.16. 22:06:02

"És ami igazán gyomorforgató, hogy egy talján fostaligagyár könnyedén lezsíroz magának egy reklámocskát az elvtársaknál."

ezzel konkretan mi a gond?
egy hidavatas nem az a kifejezett nemzeti unnep. nem Petofi szobrat oltoztettek Alfa-logoba, csak odavittek nehany nyomorult tesztautot egy megnyitora.

eko 2008.09.16. 22:13:36

sipike78: Töröld a sütiket a böngészőből, és úgy talán be tudsz lépni!

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.16. 22:23:02

Baszki, de ronda ez a Mito, el se hiszem, hogy az Alfa szülte...

[] (törölt) 2008.09.16. 22:35:21

ritka ronda varjuarca van a Mitonak, ez igaz. egy Brera vagy egy GT millioszor szebb.

[] (törölt) 2008.09.16. 22:38:07

legdurvabb a kabrio:
www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/04/alfa-mito-2009.jpg

mint valami szteroidokon felhizlalt oriasi Corsa, amiben eltunnek a torpe emberek.

Dennis01 2008.09.16. 22:56:02

Jol nez ki a hid, remelhetoleg a dugok kicsinyedeseben is segit sokat majd. A Mito pedig furcsa, de meg mindig jobb, mint az uj Opel Corsa. Bar lehet, hogy az uj Ford Fiesta mellett nagyon nehez dolga lesz, mert az nagyon jol sikerult szerintem...

Rocko- 2008.09.16. 23:37:35

Edelweiss 2008.09.16. 22:38:07
vagy mint egy E1-es BMW.

Gomulka Béla 2008.09.16. 23:57:02

Tesztelo, az Alfa szulte. Ez a placente.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.17. 03:19:11

Edelweiss 2008.09.16. 22:38:07

Ráadásul milyen szarul van összefotosoppolva... A sofőr arányait elsőre még egy rutintalanabb is kiszúrja, de a többi már, jujj, de nagyon bántja a szememet.

-bizonytalan körbevágás (hátsó kerék érdekes alakú)
-háttér eltérő perspektívája
-ha az emberünk bal arcát ily jól süti a Napocska, a kocsi oldalára miért nem süt? És a tükör árnyéka szerint miért van két Nap akkor?

img3.imagebanana.com/img/keisw8nq/alfamito2009msolata.jpg

És ezért súlyos dollárezreket adtak ki...

Ciri 2008.09.17. 04:48:58

KuKori!

Ez tetszett !!
Kurva jó!

Rocko- 2008.09.17. 07:50:02

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.09.17. 03:19:11
leginkább a sofőr természetellenes szöge a szembetűnő, ahogy ül. mint ha a kesztyűtartó felé nézne felsőtesttel.

dyro 2008.09.17. 07:59:41

Kukori: kicsit félreértetted a témát. ki mondta hogy az nem photoshop? Itt a cikk is amiből a kép van:

www.caradvice.com.au/11995/2009-alfa-romeo-mito-convertible-cgi/

[] (törölt) 2008.09.17. 09:29:19

Kukori, neked egyertelmuen tul sok a szabadidod :)

Shock12 · http://www.aniblog.hu 2008.09.17. 09:37:03

Tom, hogy nem szervesen idetartozik, de az új m0 szakasz autóútnak minősül tudtommal. Tegnap a nyitás után hazafele autózva direkte figyeltem a táblákat is a sebességkorlátozások miatt, amiknek abrupt végeszakad az M3 bevezető után (köv. 110). Egy 100as korlátozás Csömör-kistacsa S kanyarban még (na ez érthető) van, de azonkívül nem nagyon láttam. Most bennem van valami hiba, amit nem nagyon láttam, vagy valamit a kollega nézett be ?

index.hu/politika/belfold/budapest/m0test3064/?main&rnd=548

Őszintén szólva kicsit fura volt, és némileg elbizonytalanított (ma reggel befele jövet is sasoltam, de az M3 - ChuckNorris híd közötti korlátozást és a Csömörit nem számítva nagyon nem láttam mást.

Leadfoot 2008.09.17. 09:44:11

Le vagytok maradva, én már mentem az M6-on Pécs és Szekszárd között, méghozzá saját autóval. :-)

Egyébként a MiTo eleje szerintem randa.

SsPL71 (törölt) 2008.09.17. 11:44:38

Remélem a hidat nem nyitják meg, hülyén nézne ki. :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.17. 15:04:20

Igen, sajnos sok a szabadidőm :) Bár munka közben vagyok, de szeptember 1.-jével elvágták az idegenforgalmat, így szabad a netbetyárkodás munkaidőben is :D

NINJA 2008.09.17. 15:32:09

"talján fostaligagyártó" !!!???
hogy lehet ilyet irni az Alfa Romeoról
te korlátolt irigy fasz.Ez egy jó reklám, még hozzád is el jutott.Jobb lett volna valamelyik tetü politikust látni a hidon?

fosdapass 2008.09.17. 16:14:08

Én utálom a "tetű politikusokat", de asszem valamivel még nekik is több alapjuk van elsőként odamenni és bájologni a sajtónak a vazallusok karéjából, mint ennek a konkrét fostaligagyárnak.
Még akkor is, ha alavetően taligáknak van kitalálva a híd.

Az az undorító, hogy mindenhonnan a fogyasztói szemét dől, nem elég a tévé a zórjásplakát a pofádba, kellenek az ilyen ekszkluzív alkalmak is és minden, aminek raklámértéke van. Ha a pöcsöd fotójával meg lehetne tízszerezni a forgalmat, - hiába visszataszító látvány - akkor másnap már azzal lenne tele a város, a csákknorisz híd és a tévére is óvszert kéne húzni.

Tom, hogy ez nem hídavatás, még azelőtt vagyunk (asszem) de mégis méltatlanul sütkérezteti a taligagyár a lomjait egy, a maga nemében valóban értékes mérnöki-fizikai munkási (eheh) alkotás dicsfényében.
UFF!

NINJA 2008.09.17. 17:25:24

Az hogy neked probléma a fogyasztói társadalom ,attól még ilyen a világ és ilyen is marad.Legalábbis itt európában.
Viszont hogy a politikusoknak mihez lenne elsőként alapjuk arra lenne néhány ötletem...pl. leugrani a hidról..

gbrn 2008.09.17. 19:23:16

HAHÓ VALAKI, AKI MÁR VOLT A MEGYERI HÍDON! Például tisztelt Csikós úr!

Hallottam valakitől, hogy a Megyeri hídon csak és kizárólag úttest van, járda vagy bicikliút pedig nyista. IGAZ LEHET EZ??? képtelen vagyok elhinni, hogy képesek voltak felépíteni egy hidat, amin nem lehet átsétálni - oké, hogy az M0 része, de akkor is!
és sajnos a poszt képei alapján sem derül ki.

Valaki tudja az igazságot?

köszönöm.

[] (törölt) 2008.09.17. 22:08:31

"Az az undorító, hogy mindenhonnan a fogyasztói szemét dől, nem elég a tévé a zórjásplakát a pofádba, kellenek az ilyen ekszkluzív alkalmak is és minden, aminek raklámértéke van."

nem tudom te hogy vagy vele, de nekem kb 4 eve nincs TVm. a feloras kocsog reklamblokkok miatt moziba sem jarok mar vagy 6-7 eve. oriasplakatokat nem nezek, vezetes kozben az uton tartom a szemem. a neten AdBlock-ot hasznalok. reklamokat max az ujsagban nezek, mert nincsenek animalva, tobbnyire relevansak, es barmikor atugorhatom oket.

szoval nagyon ne huzd fel magad, mert onkent nezed azt a szart.

Halesz 2008.09.17. 22:25:28

fosdapass: annyira kíváncsi lennék, milyen autód van :D

(ezt az autórasszizmust, már megint :)

fosdapass 2008.09.17. 22:26:38

hasonlóan vagyok ezzel én is, de amit nem tudok kikapcsolni, vagy elkerülni, az ellen nincs mit tenni. vizuális környezetszennyezés, a legnagyobb baj, hogy fel se tűnik nagyon, akár a kutyaszar a flaszteron, mielőtt belelépsz.
persze az agglomeráción kívül nincs gond, de élet se nagyon...sajnos

[] (törölt) 2008.09.17. 22:43:57

"képtelen vagyok elhinni, hogy képesek voltak felépíteni egy hidat, amin nem lehet átsétálni"

miert, melyik masik autopalyahidon lehet atsetalni?

Sinclair 2008.09.18. 00:25:09

éppen van gyalogosfeljáró a 2 es felől, szal akár még talán lehet is gyalogút, nem néztem még. Bár lépcsőt nem láttam, csak úgy néz ki, mintha...

Sinclair 2008.09.18. 00:26:21

viszont kép alapján van ott még 2 méter hely a 2 korlát közt.

SsPL71 (törölt) 2008.09.18. 08:47:26

Valaki írta tegnap, hogy délután átadják, vagy megnyitják a hidat.
Az alábbi hír szerint ez aligha fog menni.

index.hu/gazdasag/magyar/nkh080917/

gbrn 2008.09.18. 09:00:33

edelweiss: én a megyeriről beszélek, nem egy autópályahídról... amúgy köszönöm. :)

Don 166 2008.09.18. 09:04:40

Szép ez a híd, és a kocsi is szép rajta.Valószínűleg a nagyon értelmes hozzászóló sokat fogja még látni ennek a talján fostaligának a kipufogóját.Hátulról leginkább. És talán éppen ezen a hídon.:)

millesei (törölt) 2008.09.18. 09:15:22

Edelweiss: a dunaújvárosi M8 autópályahídon van gyalog út.
Amúgy meg Forza Alfa!

fosdapass 2008.09.18. 17:27:44

Most, hogy felépült ez a híd és lassan bezárul a körgyűrű, komolyan el kéne gondolkozni azon, hogy a történelmi belvárosi hidakról száműzzük az autóforgalmat. Nem erre tervezték őket, túl sok az autó a belvárosban így is és a Ferencz József híd tartós lezárása, meg a Lánchíd hétvégi becsukása nem is okoz különösebb megrázkódtatást.
A Lánchídat is simán autóforgalmatlanítani lehetne lassan a hétköznapokra is.

csunyamalac 2008.09.18. 18:06:22

Vagy homloklebeny műtéted volt nemrég, vagy jó a humorod.

fosdapass 2008.09.19. 21:45:48

Igazán vicces az lenne, ha az üzemanyagot nem lehetne cégautóknál költségként elszámolni, az amortizációt 15 évre tolná ki az apech és bevezetnék a literenkénti 200 ft-os környezetvédelmi termékdíjat a benzin árában.

Rapa 2008.09.25. 20:11:43

Hát a Mito elég csúnya lett (szubjektív vélemény). És miért nem lehetett új kasztnit tervezni? Miért kellett még egy Fiat 500? És miért nem lehetett új nevet tervezni? Miért kellett még egy Mercedes Vito?