Bónusz: Boss Hoss Zsoltinál

  2008. szeptember 12. - Winkler Róbert Címkék: motor yamaha belterj vmax

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


A szokásos: kimentem Zsoltihoz. A VMax, ami már hetek óta kész, természetesen még mindig nincs kész. Mert már majdnem kész volt, de megint sorozatban lehalt, és akkor Zsolti sokadszor is eljött érte, és utánfutóval elvitte. Most már szentül állítja, hogy kimérte és rommá tesztelte: egy Árpád-féle betoldott drót csúszott időnként szét, attól ment el az áram az AC-ről, azért rohadt le a VMax. (Árpád az ember, akitől anno vettem, és többek között egy szélvédő, rengeteg vadriasztó síp és tákolt lopásgátló, valamint lámpalekapcsoló drótozás fűződik a nevéhez.)

Persze nem mi lennénk, ha nem állapodtunk volna meg, hogy oké, akkor már nyesse le a kipufogót, ne takarjon bele a kerékbe. És kell hozzá egy vég, keskenyedő alu, polírozva. Ami már el is készült, de Zsoltinak nem tetszett, és nekem se, hiába van alkoholos filccel bejelölve, hol kéne tollszár-stílusban levágni.

Hanem viszont Zsolti kitalálta, inkább legyen gömbölyű alu vég, a kormányvégem stílusában, 6-6 kicsi lyukkal. Oké, legyen. Szerencsére Yamaha Jánostól elkértem még egyszer a Yamaha XJR 1300-at, mondván, jövőre veszek egyet, mert annyira beleszerettem. Ami igaz is. Most, hogy számos Honda, Ducati, Suzuki és Morini után ráültem, egyből éreztem, ez kell nekem. Ez a tökéletes forma, ez az ultrafinom teljesítménygörbe, ez a kellemes nyomaték, ezek a részletek, meg persze hogy tudjak valamin motorozni, amíg Zsolti a VMaxot szereli. Mert a VMaxot természetesen megtartom, csak azért szeretnék jövőre motorozni is. Négy járművem viszont megint csak nem lehet, úgyhogy sajnos a Mazdának mennie kell. Az ő árából lesz az XJR, a Miatának meg remélem, rendes tulajdonost találok, hogy a következő öt évét is garázsban tölthesse, ne legyen vénségére hajléktalan.

Bónusz: Zsoltinál végre láthattam a motorkerékpárok történelmének legdurvább fejezetét, egy Boss Hosst. A kicsit, az 5,7-es Chevy small block-kal. Fékhibával került Zsoltihoz, úgyhogy beindítani azért be lehetett. Ráültem, úgy indítottam, aztán hosszasan röhögtem. Ezt kéne kipróbálni minden fontoskodó BMW és Guzzi tulajnak, akik figyelmeztetnek a hatalmas giroszkóp-hatásra a hosszában forgó főtengely miatt, hogy vigyázz, öcsi, mikor kanyarban ráhúzod a gázt, meg ne lepődj. Olyan harmatos erejű blokkoknál, mint a boxer BMW meg a Guzzi, valamit tényleg érezni, ha akarunk valamit érezni, a Boss Hosst viszont simán felborítja a saját V8-asa, ha álló helyben húzunk egy gázt.

Zsolti terve a hotrod-kúp kipufogóvéghez igazítására

Tök értelmetlen, persze, esztétikailag elég otromba. Műszakilag is erősen a gagyihatáron egyensúlyoz. De ez a V8-as gargarizálás egy motoron, ez elképesztő. Főleg hogy a saját tömeg 750 kg. Nagy humor, ahogy van. Kicsit darabos, vidékies-amerikai, de hatalmasat üt, mint egy montanai favágó.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr37658508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombasi 2008.09.12. 12:06:54

öhm, akkor sorba:
-R.I.P. Miata
-a V-Max egyre mérgesebben néz ki - azt nem tudom, nem-e feketíti majd el a polírozott végkúpot a kipuff-gáz a leendő lukaknál
-a V8 pedig WTF OMFG I'M ROTFL & LMAO.
Egyébként meg teljesítménybe is az eredeti small block? Fel sem mernék ülni rá, kiállítási tárgy max. ^^

mercurius 2008.09.12. 12:11:50

Mostmáraztáneléglegyenebből!

Én itt a déldunántúli porfészekmegyeszékhelyen még rendes katalógusból sem tok válogatni cuccost, ottan meg egyedi cuccokat készítenek, ráadásul esztétikailag támogatják az embert.

Elegem van. Megpánkulok, és elhagyom a környéket végleg...-

Papp Sanyi 2008.09.12. 13:04:05

És ha eldől a moci akkor, hogy állítja fel egyedül az ember? Ja, hogy még ketten se... Inkább csak képen nézegetem.

Higany 2008.09.12. 13:09:58

Lecserélni pont a Miata-t egy kétkerekűre... Gyalázat :(

Winkler Róbert 2008.09.12. 13:25:41

Idén olyan sokat használtam, hogy berohadt a hátsó fék. Úgyhogy akksi feltölt, garázsból kiáll, trélerrel a szervizbe elvisz, és akkor nagyjából ennyi is volt az idei szereplése.

gin74tonic 2008.09.12. 13:34:00

v8as motor - tipikus amerikai semmire nem jo baromsag. floridaban viszont a parton biztos minden xxl es szoke maca ezt nezne

csavarkulcs78 2008.09.12. 13:39:06

Róbert hol fogod meghírdetni a Mazdát?
Egy részletes bemutatást szivesen
olvasnék róla hogy mit változtattál rajta, mielőtt eladod. Csinálj neki egy kis reklámot mint Karotta a Terranonak..

gin74tonic 2008.09.12. 13:41:02

elmerengve meg ezen a szornyszulotton - en a kavedaraloba is v8 ast szeretnek, imadom a hangjukat, de ezen esetben az egyeb muszaki megoldasok ( rugozas, fekek, vaz megoldas, meg altalaban amit muszaki igenyessegnek hivnak ) erossen gyanitom messze vannak ahhoz amit a japan motorokon megszokhattunk. ( gs 400 asom volt kb 12-15eve, motormosas kozben elvezettel neztem a vaz hegeszteseit, maga AZ mestermu, tudom robot, akkor is )

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.12. 13:56:22

Nekem még az autóm is marha messze áll a V8tól, nemhogy a Simsonom :lol

Dennis01 2008.09.12. 14:14:57

Szegény Miata; Pedig ilyen regota volt a tulajdonodban...
Remélem ugyanilyen jo sorsa lesz az uj gazdajanal is.

thetriggerhappy 2008.09.12. 14:21:25

aki még nem látta volna:
www.jaylenosgarage.com/video/video_player.shtml?vid=188138

winkler,
egyedül vagyok aki úgy véli, hogy kezdesz túlzásokba esni a motoroddal? kék ledek mikor kerülnek rá?

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.12. 14:29:01

Boss Hoss az poén bizony. Vényóc, vényóc! :))

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.09.12. 14:36:01

Boss Hoss: kéne. De a vespáról átszállni elég erős váltás lenne. :D

[Walaki]D`Lair · http://ae86levin.blog.hu 2008.09.12. 14:36:14

Azért azt vegyük észre, hogy a teszkós calibra tuning meg a csopper customing az kicsit más tészta...

thetriggerhappy 2008.09.12. 14:43:05

az valóban más. kérdés, hogy a vmax chopper-e egyáltalán és, hogy egy idő után (pld delhusa gjon harley-ának a kormány rojtjai...) nem lesz-e a choppe customing is teszkós jellegű.
tudod, néha a kevesebb a több.

ZON 2008.09.12. 14:58:37

Hát,szerintem is inkább a motorkerékpár karikatúráját képviseli.Ha csak ilyen bringák lennének,én eladnám a bukósisakomat...

gin74tonic 2008.09.12. 15:43:19

delhuszadzsoniborrojtjai xD

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.09.12. 15:51:53

A Boss Hossról a klasszikus jut eszembe: -Ezt komolyan gondoltátok?!
-Ühümm! (Oh yeah!)
-Akkor jó. Mert viccnek rossz lenne.

Szóval az alap ötletet értem én, meg akár rendben is lehetne, de ahogy ez a tohonya disznó kinéz, hát... Tudom, biztos kegyetlen amikor meglódul, letépi a fejed, meg minden, de akkor is hát, hömmm, gusztusmentes.

Winkler: ez egy nagyon meredek lejtő, amin te mostan elindulni tervezel. Két nagyon különböző jellemű autót tartani még megindokolható dolog, de két, ilyen kellőképpen markánsan el nem térő motroskerékpár birtoklását már nehéz épelméjű embernek megmagyarázni. Szóval welcome to the club!:)
A Miatáért kár, van az úgy, hogy nem tudja ez ember használni a gépet, de biztosan így lesz jövőre is? Az XJR (vagy a Vmax)elfér egész kis helyen is, meghúzza magát a Miata mellett...

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2008.09.12. 16:57:18

A mindenit. Már vagy 10 éve nem találkoztam Boss Hoss-szal.
Annak idején nem értettem, most meg főleg nem. Egy Rocket III sem kevés, de ez meg még annál is több.

zöldi 2008.09.12. 16:58:54

Gratula a döntéshez, egy jól működő nagy sornégy midenkinek kéne otthon.
A boss hoss-ról egy tulaj az írta egyszer, hogy jobb birtokolni, mint menni vele.

LyukasBogrács 2008.09.12. 17:38:49

A Boss Hoss kaphato big block-kal is, az 6000 kobcenti a small block 5700-ahoz kepest. Egyebkent nem kell megijedni, nincs 750 kilo, csak 500. Kiveve persze a trike kivitelt, na az 750 kilo.

Egy big block-osat volt szerencsem beinditani a sturgis-i talalkozon.
Hat, nem nekem valo.

Hilfy 2008.09.12. 17:44:05

Van egy sanda gyanúm, hogy a VMAX sosem lesz kész, mert mindig lesz valami, ami épp változóban van.
Akkor viszont kell egy ESZKÖZ, ami MINDIG ott van, és tutira elvisz A-ból B-be. Nekem ez speciel egy YBR125 lenne, de csak mert arra telne maximum. Ha tehetném, akkor én is meglépném az XJR-t, vagy legalább egy kisebb naked-et.
Csak nekem autónak is némileg kevésbé ingerszegény kéne, mint a tehén.
EGY autónak az sem ideális, mert 4kerekű élmény nem marad egy szál sem :(
Arra persze időnként kölcsön lehet kérni valami BAROM gépsárkányt Karottától :)
Custombe inkább nem ugatnék bele, se nem értek hozzá, se nem látom magam előtt a végeredményt :)
hajrá

Dennis01 2008.09.12. 17:48:30

Hát, csinjan kell banni a diszitesekkel, mert a sok krom se ad ki egy klassz kepet...
Amugy se nagyon terul vissza eladaskor...
Most erre mondhatja Winkler ur, hogy nem adom el soha, de a Golf II GTi-nel is azt irta: "Azt hiszem, megtartom.", es mar mikor eladta. Majdnem minden mulando...

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.09.12. 18:04:37

Lehet, perverz az ízlésem, de bejön a nyers alu konfúzor a kipuff végén. Nem bántanám.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.12. 19:23:53

a Boss Hoss esztétikailag elég gáz, túl hosszú és otromba

élőben még rosszabb, mint képen, de respekt aki megüli

jól tudom hogy csak 1 sebességi fokozata van? meg hogy 0-200-ra 7 másodperc? valami ilyesmire emléxem

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2008.09.12. 19:54:46

2 gang van én úgy tudom. A hangja gyonyörű!

Az építéssel meg óvatosan!

Off:

Mit találtam hasznaltauto-n:
Egy 560-as SEC:

www.hasznaltauto.hu/1526308_mercedes-benz_560_1988

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.09.12. 20:16:07

Egyszer azt írták egy tesztben:

"..Csúszókuplungos váltóművel rendelkezik. A hátsó gumi a csúszókuplung benne... folyamatosan. :-)))

bgy_ 2008.09.12. 20:58:52

Robi!

A Miata még most is érdekelne. Dobj egy mailt lécci.

Krisi 2008.09.12. 21:53:59

Végre eladod a Miatát! Szegény már csak a garázsban gyűjtötte a port, nem erre tervezték a japán mérnökök, remélem jobb kezekbe kerül. Egy ennyire autózásra termett autó nem arra való, hogy elrohadjon egy garázsban, helyette az XJR szerintem jó döntés lesz. Az biztos nem fog fél évet egy helyben állni, max hóban és minusz fokokban :)
A Boss Hoss meg tényleg egy rossz vicc, tipikusan amerikai, de azért meghallgatnám élőben :)

qualitaet 2008.09.12. 21:56:57

"attól ment el az áram az AC-ről, azért rohadt le a VMax."

Miféle AC?!

Nos az AC pumpa meg az elektromos benzinszivattyú (ami ezen modellen is a felelős az üzemanyagellátásért a többi befecskendezős erőforráshoz hasonlóan) köszönő viszonyban sincs egymással, sem meghajtás sem működési elv tekintetében.
Fura ,hogy egy autós újságírónak erről fingja sincs.

209.85.135.104/search?q=cache:nFktZtYCcyMJ:samaraclub.uw.hu/ac.htm+ac+pumpa+m%C

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.09.12. 22:04:25

Leginkább kíváncsiságból kérdezem: mennyiért árulod a Miatád?

jozsika31 2008.09.13. 09:27:18

qualitaet! Ezen miért csodálkozol,attól hogy valaki "autós ujságiró" még nem kell részleteiben ismerje a kocsit,minek???Tök fölösleges szerintem.:):):)

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.09.13. 10:49:15

qualitaet:
Azon a műszaki konyhanyelven, amelyen az autós újságok 95%-a beszél, az Albert Champion-féle mechanikus tüzelőanyag szivattyú és az elektromos tüzelőanyag szivattyú egyaránt lehet "AC pumpa".
Arról, hogy te jobban tudod, az egyszerű halandó nem tehet, de elismerését fejezi ki neked, még ha ésszel fel sem éri.

GiXXXer 2008.09.13. 13:03:53

Mi pumpálja a váltófeszültséget a hova? :)

Krisi 2008.09.13. 15:01:20

Most mit vitáztok, a V-Max nem kétütemű ejtőtartályos? Olyan buták vagytok :D

qualitaet 2008.09.13. 15:10:32

"Azon a műszaki konyhanyelven, amelyen az autós újságok 95%-a beszél, ..."

Egyet, de csak egyet idézzél légyszíves a "kilencvenöt százalékból".

Addig is gratulálok a pontos kalkulácíóhoz, amiről ugyebár "az egyszerű halandó nem tehet, de elismerését fejezi ki neked,"

Úgy tudtam, elviekben szakújságírók írják a cikket.Ezen csodálkoztam. Van aki külünbséget tud tenni az egyszerű halandó és a "szakember" közt ,uram bocsá' mgpróbálja "még ha ésszel fel sem éri."

alexis-machine 2008.09.14. 11:07:27

halmozottanhatranyoshejzetu 2008.09.12. 13:34:00 ---

Ha jól tudom a digóféle Moto Guzzi-nál is volt V8-as motor, de persze nem ekkora. :D Meg azután csak a lelátóról foroghattak az emberek. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2008.09.14. 16:58:42

qualitaet:

Látom Neked megint sikerült kiragadni a lényeget. Úgy tűnik a kötöszködés a kenyered. Elég fusztrált lehetsz...

qualitaet 2008.09.14. 17:10:50

"Elég fusztrált lehetsz..."

De legelább nem vagyok segghülye a nyelvtanhoz.De ha netán mégis az lennék lenne annyi eszem ,hogy nem használnék úgy idegen szavakat, hogy le sem tudom írni őket.Veled ellentétben.
Joggal feltételezem, hogy esetleg a "FRUSZTRÁCIÓ" jelentését sem ismered...

bgy_ 2008.09.14. 17:15:05

Bocs qualitaet, de ha tényleg nem vagy segghülye a nyelvtanhoz, akkor biztosan tudod, hogyan kell a mondatközi és mondat végi írásjeleket használni.
Jelesül: "...nyelvtanhoz. [ide szÓköz!] De..."; továbbá: "...mégis az lennék, lenne annyi..." Stb, stb. Flame rulez.

qualitaet 2008.09.14. 17:15:47

"Úgy tűnik a kötöszködés a kenyered. "

A magyar nyelvtAnbéli hiányosságaidat meg felesleges említenem, hisz te még a jobbak közé tartozol a KÖTÖZKÖDÉS hellyetti "kötöszködéssel":)))DDDDDDDDDDDD

qualitaet 2008.09.14. 17:18:59

A pontot nyílván nem LÁTOD,mint ahogy a "kötöszködést" sem, Grétsy koma.:)

Gomulka Béla 2008.09.14. 18:30:49

Kotosssszkodnek, a jó kisz hobbitok, szegény Szméagollal!
Na ugye hogy van!

akos696 · www.focusauto.hu 2008.09.14. 21:26:07

Abban igazad van, hogy ezt most jól elírtam (mind a 2x), de nem saját és nem magyar billentyűs gépről írtam, sokszor mellégépelve, megunva és fáradtan.
De a lényegen amúgy sem változtat.

LyukasBogrács 2008.09.15. 11:01:26

A Boss Hoss-nak nincs fokozatvaltoja, (egygangos, ha igy jobban tetszik), egy tengelykapcsolo van a fotengely es a szekunderhajtas kozott.

A Vmax miota befecskendezos?

foolproof 2008.09.16. 10:03:13

Lyukasbogracs, ott a pont!!

Mr.V8 2008.10.24. 22:15:30

Üdv mindenkinek. Én vagyok a Boss-Hoss gazdája,tehát ha valami kérdés van tegyétek fel nyugodtan.

Pizza zabáló 2009.10.27. 13:05:52

Ha felborul a akkoa a KCR-es IFA felálitja 2 kisfröcsért.

ArnoldS 2010.06.29. 11:55:45

@LyukasBogrács:
Szeretnék pár dolgot tisztázni, ha nem haragszol
Small Block 5.7 L
Big Block 8.2 L
nincs 6L

Egyebek, a "kicsi" 1 sebességes tudtommal, a nagy 2.
A kicsi 630 kg megtankolva. Vagy valami ilyesmi :) A kanyarodás nem gond. Autópályán :D

Van egy speciális klimája is a motornak:
kb 160-170-él, az 5-6 cm-es hátsó rugóútnak köszönhetően a gerinced mentén legördülő izzadságcseppek a halálfélelelmtől :)

És a végére egy finomság, hogy mire nem képesek a "hülyeamcsik":

www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
süti beállítások módosítása