Kicsik és nagyok

King of Europe

  2008. augusztus 23. - Nagy_Dániel Címkék: drift koe mariapocs

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez csatlakoztatva. Így aztán a pálya mellett tudom tölteni a notebookot, a fényképezőgép akkut vagy a telefont. Ez ma elromlott. A hiba kiderítése folyamán meg akartam nézni a szivargyújtó biztosítékát. Feleségem 2000-ben vette a Fiat Bravónkat, azóta emlékeim szerint nem cseréltem benne biztosítékot. A biztosítéktábla keresése során többször elvettettem, hogy a három darab csavarral rögzített panel takarja, annyira ésszerűtlennek tűnt. A biztosíték nyilván egy pattintós fedéllel van eltakarva, amit az ember adott esetben éjjel az út szélén könnyen elér, gondoltam. Feladtam, megnéztem a kézikönyvben. És de. Ott van. A gyári szerszámkészlet a pótkerékben van, ennek része a csillagcsavarhúzó, amivel le lehet szerelni a takarót. De milyen szép is lehet, amikor családdal, csomagokkal felpakolva, egy nyüves biztosíték miatt kell kipakolni a csomagtartót, a csillagcsavarhúzóért. Mi az ördögért nem pattintós, nem fér a fejembe? Barvó, Bravo...

No mindegy. Miközben a notebook feltöltésével küszködtem, arra lettem figyelmes, hogy a speaker a driftelés közben megszokott mondatait nyomja, ám nem hallottam motorhangot. Gondoltam bekattant már szegény, végül is csak az én fülem hallatára kimondta már vagy ötezerszer, a brutális szög, kibutult egy kicsit, hatalmas a tempó fonémákat az elmúlt néhány verseny során. Gondoltam nem tudja már visszafojtani magában, így a szünetben is kénytelen egy belső késztetés miatt ilyeneket üvöltözni. De nem! Kis távirányítós autók driftbajnoksága zajlott a betonon, a King of Europe betétfutamaként. Valaki azt mondta, hogy ez ugyanaz mint a nagyok, csak sokkal olcsóbban. Nos, ismerve a profi modellezés költségeit, ebben egyáltalán nem vagyok biztos.

Közben már mennek a pályán a selejtezők. Úgy tűnik, a korábbi versenyeken nem csak én nem értettem néha a zsűri egyik másik döntését, a speaker szerint sok vita volt ebben a tekintetben. Éppen ezért itt a King of Europe bajnokságon drift-box van minden induló autóban, amely a bíráknak kijelzi az autók driftszögét és sebességét. A szubjektív értékelés így valamennyire objektívvé tehető. Mint írtam nagyon látványos ez a pálya, egészen más élmény, mint a korábbiak. A tökéletességhez csak az hiányzik, hogy egy kicsit nagyobb legyen. A mért ponton 90 körül mennek a versenyzők, ha bőven száz fölött esnének bele az első kanyarba az lenne az igazi. Közel negyven induló van a mai napon, amelynek közel harmada külföldi. Lassan kezdődnek a párharcok, a döntő már sötétben lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10629425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.08.23. 19:27:07

Kedves Dániel, Ön téved!

Menetkész drift-autókat kicsivel ötvenezer forint felett lehet kapni, amihez kb 15-20.000,- Ft beáldozásával a minimális akku-töltő készletet be lehet szerezni -aki nem igényli a "feneke alá tolt" drift autót, az egy kis kompromisszummal már az ötvenezerből is össze tud hozni egy bitang, driftelésre is alkalmas, szigorúan összkerekes, olajos lengéscsillapítós, állítható futóműves, teljesen golyóscsapágyas, motorhűtős gépet. Azért ez mindenképpen olcsóbb, mint az igazi, 1-az-1-es drifting, sőt, megkockáztatom, hogy nem is különösebben drága (tudom, mihez képest, de sajnos kevés hobby van manapság, amit igazán olcsón meg lehet úszni. Esetleg a keresztrejtvény fejtés...). Természetesen vannak ennél jóval drágább autók is, de azok már az extra igényeket elégítik ki.

indep 2008.08.23. 19:27:18

ez a távírányítós szar, nem füstöl..
kár hogy nekem majdnem 500km-re van a pálya, ha közelebb lenne, mennék:(

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.08.23. 19:29:36

csavaros biztosíték fedő? nem rossz-nem rossz. biztos hogy nem franciák tervezték?

dextercapo 2008.08.23. 19:56:34

ha mar kezben volt a kezikonyv , nem lett volna hasznos megnezni a szivargyujto terhelhetoseget ?
csak mert pl bikazni nem hasznos rola , vagy pl invertert dugni bele , abba elosztot , abba pedig hutot , noti toltot , telefontoltot , masszazsfotelt , jacuzzit :)

bervas 2008.08.23. 19:58:13

A franciák racionálisabbak. Pattintós biztosítékfedelet terveznek.

Gaben 2008.08.23. 20:24:15

indep,

Van olyan távirányítós szar, ami füstöl is. Mondjuk nem a gumija, de legalább a motorja igen.

indep 2008.08.23. 20:40:38

Gaben,

tudom, anno láttam a tc-n az RC-s adást. Ennek ellenére engem hidegen hagy az ilyen, vagy gumifüst, vagy semmi :D

BTO11 2008.08.23. 21:57:43

csicsa-micsa olasz'
D:))
az estleg nem torx csavar?
mert a kep alapján inkább az mint csillag.
R19 pattintos fedelű volt.

Gaben 2008.08.23. 22:34:48

OFF

Megint kaptam egy spam-et totalcar-os címről. Tudom, hogy nem hivatalosan a totalcar küldi, hanem valaki, aki visszaél a regisztrációval, de ez szerintem a TC-nek sem jó.
loi90935@totalcar.hu -ról jönnek az üzenetek. Ha tényleg létezik ilyen e-mail, töröljétek légyszíves.

Köszi.

T-100 2008.08.23. 23:45:53

És megvolt a csavarhúzó? /ha használtan vettétek a FIAT gépet akkor csoda a benne van/ Golfomon is pattintós....

ShwartzWazul 2008.08.23. 23:48:24

Gaben:
Ne legyél már nagyon júzer.
Olyan címről írok neked, amilyet csak akarsz. Ha akarod, a sajátodról is. Ez persze nem azt jelenti, hogy a Te gépedről, csak azt, hogy feladónak bárki beírható. Elvileg, ha nem webmail-en levelezel és nem gagyi levelező progit használsz (MS szutykok), a levél fejlécében megnézheted milyen szerverről jött a leveled.

Gaben 2008.08.24. 07:33:36

Sajnos én nagyon júzer vagyok :)

Azért köszi a felhomályosítást.

Alfás Theo 2008.08.24. 08:17:26

GABEN!

Én is kaptam ilyeneket. A mai fejléce ez volt.

"Received: from host-181-26.bhn.hu 82.144.181.26]
by with HTTP; Sat, 23 Aug 2008 16:08:00 +0200
From: "Orb Ad"
Date: Sat, 23 Aug 2008 16:08:00 +0200
Errors-To:
X-Priority: 3
X-Mailer: VIPmail v.2.6
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="--Vipmail.hu7e469d44e4ee80df84689684663eef03"

Itt kinyomozhatod ki a tulaja:www.cqcounter.com/whois/

Nekem ő a "tulaja":
person: Tusjak Miklos
address: Hungarotel zRt.
address: 1113 Budapest Bocskai ut
e-mail: m.tusjak@bekes.htcc.hu


person: Otvos Levente
address: Hungarotel zRt.
address: 1113 Budapest Bocskai ut
fax-no: +31
e-mail: l.otvos@bekes.htcc.hu

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.08.24. 08:40:13

Hubammeg,már kezdtem azt hinni,hogy valaki 50000-ért hozzájuttat egy rozsdás,ütött-kopott,de működő igazi driftes Bömöshöz....
De jött a keserű csalódás: modellek.

ommm 2008.08.24. 11:53:12

RC drift nehéz de nagyon jó móka.
El kell jönni a találkozóra és kipróbálni.
Kétségei voltak mindenkinek, aztána végére nem maradt használható elem a 150 közül.

Redcat 2008.08.24. 12:02:09

A laptop, a fényképezőgép és a telefon akkuját is az autó 12 voltjáról töltöm. Minek oda inverter?

AP 2008.08.24. 18:58:06

50.000-ből egy alig rozsdás, hegesztett difis ezerkettőt össze lehet kaparni.. :)

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.08.24. 23:26:11

AP: Csak legyen szerencséd, és a tulaj már korábban kivonatta a forgalomból -ellenkező esetben a járulékos költségek egy kicsit megdobják az összeget.
ommm: jut is eszembe, mikor lesz a következő belsőség míting? Kezdenek elvonási tüneteim lenni...:) Jah, ráadásul baowahnak, meg neked is nagy volt a szád, hogy majd jól megírjátok, meg gokart teszt, meg minden, oszt ehelyett semmi. Hát honnan is tudhatnák a szegény többiek, hogy miről maradnak le, ugye...

ommm 2008.08.25. 09:09:07

streetsta · www.managertoys.hu 2008.08.24. 23:26:11

szégyen a pofánkra, de így van. valszeg a következő beharangozójánál lesz amolyan kedvcsináló.
addig is, dobj egy emilt, megdumáljuk a részleteket. :)

Redcat 2008.08.25. 15:17:03

Szóval miért kell inverter?

Scanreg · http://support.microsoft.com/kb/183887 2008.08.25. 15:33:07

A Bravo -hoz...

A biztosítéktábla fedelet gyárilag sima egyhornyú csavarok fogják. Pont azért - amit még talán a kézikönyv is említ - hogy szükség esetén a gyújtáskulcs hegyével simán ki lehessen hajtani őket.

Ezért leszólni egy Bravo -t...? Bravo!

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.08.25. 18:26:47

omm: kűdnék én, kűdnék, csak hova? Nemtom a címedet, ehehe!

ommm 2008.08.25. 18:29:48

streetsa:
katt a nevemre és jöhet.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.08.25. 18:33:14

Igen, már megtettem, ment is. Csak az a baj, hogy le vagyok zsibbadva, oszt nem kapcsoltam elég gyorsan.
süti beállítások módosítása