Zsolti megvette élete autóját

  2008. július 28. - Winkler Róbert Címkék: veterán v8 ford vmax

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Két évtized a texasi napon, és alig 700 ezer forintért ott is állhat a kertünkben egy rohadásmentes, V8-as amerikai álomtepsi. Igaz, a belseje elég betyár.

Kimentem Vmax Zsolthoz, hogy megnézzem, hogy áll a VMax átépítésével, továbbá vittem neki egy karton Statoil motorolajat, hogy a Castrol, a Brixxol és még nem is tudom, mi után ezt is letesztelje, milyen nyomást tud különböző hőmérsékleteken.

Aztán, teljesen véletlenül, megláttam a sarokban az újdonságot. Évek óta emlegette, hogy lesz valami borzalmas amerikai tepsije, néhány hónapja mondogatta, hogy na, megvan, na, már konténerben van, na már kirakodták Hollandiában. Aztán egyszerre csak itt is van, és most egy pillanatra képregényre váltanék:

A karton Statoil 10-W40-et egy utánfutóra raktam.

És akkor láttam meg a kert végében.

Kisebb horpadásoktól eltekintve – Zsolti szerint makulátlan.

Az eredeti, bő ötliteres motor brutális hanggal.

Zsolti mutatna valamit a légszűrőház alatt.

Konkrétan a porlasztót ütögeti valami alumíniumdarabbal, ami közben tovább törik.

Már sose tudom meg, mit akart mutatni, de minden oldalról elégedett vele.

Például annyira egyujjas a szervó, hogy igazából még ujj se nagyon kell hozzá.

Na igen, elrohadva nincs, de ez az ára a rohadásmentességnek.

A boldog tulajdonos nyom egy padlógázt.

Húsz évig szívta a nap Texasban.

Ez volt az eredeti színe.

265

Kicsit már a tükör foncsora se a régi.

A belső világítás foglalata.

És mi mással indítaná Zsolti a tepsit, mint egy Yamaha gyújtáskapcsolóval? Gyönyörű, ahogy gombnyomásra röffen egy szépet a V8-as.

Na, ez egy találós kérdés. Mármint, hogy mi is lehet ez – természetesen gyári, vagy legalábbis korhű. Ha szeretne gondolkozni, ne olvasson tovább. Illetve nyugodtan olvasson, a megfejtés úgyis csak akkor látszik, ha a következő sort egérrel kijelöli.
Riasztó.

A rugózatlan tömegek csökkentése érdekében a dísztárcsa csak olyan 2,5 kiló körül lehet.

Amivel viszont Zsolti igen elégedett: a falcok, zsanérok környéke abszolút rozsdamentes.

Tényleg, nem is mondtam, mi ez: egy 1969-es Ford Galaxie 500.

Zsolti alapban borzasztóan elégedett volt, de miután bicskával megkaparta a fényezést, és látta, hogy cinezett a karosszéria, egyenesen madarat lehetett volna vele fogatni. A belsejét úgy nagyjából kidobja, hiszen ezzel a szakadt-szikkadt, repedezett borzalommal nem érdemes foglalkozni. Kikerül a motor is, bár borzalmas hangja van, és kellemesen billegeti a bódét. Persze jogos a kérdés, hogy minek kidobni egy jó V8-ast, de talán megértőbb lesz a kedves közönség, ha látja, mit rak be Zsolti. Ezt:

Egy Ford F150-ből származó SVT Lightning motort, ilyen van egyébként a Mustang GT-ben is. Négyszázvalahány ló, de könnyű felhúzni 500 fölé, igaz, Zsoltinak most nem a tuning vezeti a prioritáslistáját. Hanem hogy mohó tekintettel nézegeti a 4Runnerem kormányművét, nem tudok-e esetleg ilyet bontóból, mert szép, combos kormánymű, berakná a Galaxie-ba.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr90581718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.07.29. 08:26:05

Bélyeget gyűjteni se éri meg. Aztán ugye mégis.

Gaben 2008.07.29. 08:46:24

Sziasztok!

Lenne néhány nagyjából OFF kérdésem.
Ausztriából vagy Németországból szeretnék autót behozni.
1. Tud valaki jó osztrák használtautó hirdetős honlapot?
2. Ausztriában is kell ideiglenes rendszámot kérni az autóra a magyar határig?
3. Ha magánszemélytől veszem, hogy jutok ilyenhez?

Köszi
G

akos696 2008.07.29. 08:59:23

'(Miluman, itt van Edelweiss, elég mást gondolni mint o, máris jelentkezik.)'

Nem tudtam mi hiányzik.....

Tényleg, Edel, mi alapján is faszozod te itt a másikat?

Ákos 2008.07.29. 09:02:32

lolka!
Most menj ki a garázsba és simogasd meg a WagonR-t.
Egyébként annyi érteleme van ennek az autónak, mint egy WagonR-t hajtani 140-nel az autópályán. Mindegyik őrültség, de ez szép...

kicsi79 2008.07.29. 09:22:33

Király vagy Zsolti!

A fikázóknak: Nem értem, ha nem tetszik, minek olvasod? El lehet innen húzni a búsba!

Akit meg érdekel: Augusztus 1-3. Komárom, Monostori erőd: 7. Nemzetközi Amerikai Autós Fesztivál! Én is amerikai vassal megyek! ;-)

[] (törölt) 2008.07.29. 09:27:27

"szarból várat építeni..

feneketlen pénznyelő lesz."

a masodik, barkacscelra vett autoknak ez a lenyege. kolteni kell ra, buheralni, az ido tulnyomo reszeben uzemkeptelen, de egyszer csak kesz lesz.

en sem ertem, hogy miert pont egy jellegtelen tucatautot hozott be, de ki tudja, mit akar csinalni belole.

Kifordított kacagány 2008.07.29. 09:40:19

kicsi79 2008.07.29. 09:22:33
másodikán megyünk

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.07.29. 10:19:29

"chevyfan 2008.07.28. 23:20:22
Igazad van sipike78... nem egy swift... autós blog, te szerencsétlen, he nem hoz lázba egy ilyen, akkor olvasd a velvetet.. ja, és képzeld el, hogy vannak olyan ostobák, akik suzuki swift-es weboldalt készítettek...HIHETELEN "

Nem tudom, hogy jön ide a suzuki, de biztosan vágod.
Mert én azzal foglalkozom?

Én csak leírtam, hogy eszement baromságnak tartom ezt a manővert. Erre jön bicegő agyú, és elkezdi a kommenteket kommentelni...

volgapierre 2008.07.29. 10:20:50

Pénznyelő, benzintemető, emelkedő üzemanyagárak, blablabla... Szerintetek a hobbiautók tartását tényleg a gazdaságosság szempontjai felől érdemes nézni? Sokat eszik, korszerűtlen, rengetegbe kerül a felújítása: na és? Nem napi használatra van / lesz tartva, és pláne nem azért, mert megéri. Ez egy hobbi. Horgászni, kertészkedni vagy bélyeget gyűjteni sem azért kezd el az ember, mert anyagilag rentábilis.

Egy hobbiautó esetében teljesen indifferens a napi használatú közlekedési eszközöknél érvényesíthető kategóriákkal és szempontokkal előhozakodni.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.07.29. 10:21:20

"he nem hoz lázba egy ilyen"

Ja, és engem soha nem hoz lázba, hogy MÁSNAK milye van. Hacsak nem egy nő melleiről van szó. :)

Ovis tempó.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.07.29. 10:30:24

volgapierre, szerintem érthető, hogy vannak, akiknek nem tetszik
a kulcsszó valóban ez: hobbiautó

felénk az autót, motort (lovat, kutyát stb.) nem hobbi célból tartották, és ma sem azért tartják, hanem , hogy erejéhez és adottságaihoz mérten 100%-ig kiszolgáljon

a discoveryn szoktam nézni a felújítós műsorokat

hááát... a kerosszérián kívül gyakorlatilag mindent kicserélnek

akkor hol marad a hitelesség?

a múltkor egy mittudomén milyen 70-es évekbeli vasba nem találtak típusazonos szélvédőt!!! amerikában!!!

el sem tudom képzelni, milyen pazarlás folyhatott ott, mi minden lehet ebek harmincadjára kihajigálva egy roncstelepen...

[] (törölt) 2008.07.29. 10:31:07

"Tényleg, Edel, mi alapján is faszozod te itt a másikat?"

az alapjan, hogy egy savanyu fasz, mert neki csak egy Micra jutott. multkor azon nyekergett, hogy a hatsokerekhajtas azert szar, mert a kardanalagut egy "csomo" helyet elvesz. ha ennek valaki odaallitana egy 911est az udvarara, azon nyavajogna, hogy neki nem tetszik a muszerfal szinarnyalata.

mikozben annyira seggsotet a temahoz (ld. autogyarak osszeskuves-elmeletei), hogy az valami felelmetes.

Geree 2008.07.29. 10:31:15

Aki csak fikázni tudja más hobbiját, és ezt egy roncsnak tartja, az vegyen egy magának egy disztárcsás akrilkék Astra Twinportot, azzal tuti elégedett lesz.
A hobbi sosem arról szól, hogy megéri-e, vagy sem. Ez az autó a tulajának az álma. És nem hagyja, hogy az álmok nélkul élôk elvegzék az álmát.
Én sem hagyom. Én is öreg autóval járok, de legalább egyedi, ritka és nem egy háromhengeres Swift... :)

[] (törölt) 2008.07.29. 10:35:38

"Horgászni, kertészkedni vagy bélyeget gyűjteni sem azért kezd el az ember, mert anyagilag rentábilis."

bezony.

"a múltkor egy mittudomén milyen 70-es évekbeli vasba nem találtak típusazonos szélvédőt!!! amerikában!!!"

veteranautoknal teljesen normalis, hogy egy eredeti alkatresz beszerzese tobb honapba, vagy adott esetben akar tobb evbe is telik.

Slavedriver 2008.07.29. 10:39:08

Vényóc!!!Hihetetlen a forma, nem tudok ezekkel a jenki vasakkal betelni. A baráti körömben és a családban is van 4-5 amcsi vas, persze már OT-sek. Az a legjobb ha magad újítod fel, és közben régi cuccokat találsz. Mi találtunk csizmát, eredeti benzinesüveget, és még miegymást, amit még Johhny dobált be a csomiba '69 nyarán egy dél-dakotai Shell kúton.......

fm! 2008.07.29. 10:46:01

Akkor hetente lehet menni és készíteni a képeket, hogy épp hogy áll az autó! :)

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.07.29. 10:55:50

Bugyborékoló, szörcsögő, harákoló V8 mindenkinek! Ha elfogy a benzin akkor áttérünk Ökörhúgy hajtásra csak a hang legyen meg!
Egy ilyen autóra már régóta hegyezem:))

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.07.29. 10:56:09

Tudjátok, az a furi, hogy ha legközelebb egy szappanról fog szólni a poszt, egyből elkezdenek fújolni a tusfürdőfanok.

És fordítva.
Akkor meg?!

műmájerbeszoptavazze 2008.07.29. 11:50:43

Gratulálok zsoltika, leülhetsz fiacskám, egyes! A hivatalos diagnózis szerint is elmebeteg, akár papírja is lehetne róla! Hogy a faszba lehet 700e kiadni egy jenki hulladékért?! ezek a fasszopók odaát azt sem tudják hogy mi a frász az a tisztességes autó! Akinek ott felsőkat német verdája van az a császár, mellette egy Caddilacesen át is néznek, viszont fordítva ez nem igaz, mert nem árasztották el ezek a szemetek Európát, hál istennek! Akkor még meg is érteném ezt az őrületet ha mondjuk 1970-et írnánk, vagy 150 lenne a benya literje (bár még az is sok ide)esetleg Dél Kaliforniának hívnák ezt a kibaszott országot vagy zsoltika most múlt volna 17 éves, és rászakadt a rockefellerék vagyona, magyarán segghülye de kőkazdag. De ezek közül egyik sem igaz csak az h segghülye! Én mindjárt azzal kezdeném hogy ugyanennyiért vennék egy komplett kasztnit belsőtérrel valahonnan a nyugati partról , Los Angeles környékéről, mert ott még figyelnek a kocsikra, de asszem az lenne amit helyreállítok és ez lenne a roncs donor. Ja és még nem is említettük a képtelen alkatrészzellátottságot, meg a collos rendszert minden bizbasz csavaron. Szóval totálszar ismét príma cikket kreált, legközelebb jöhetne egy olyan hogy miért utáljuk a 123-as meg 126-os Merciket, és miért gyártanak szar kocsikat a japcsik. Mondjuk több hitelt már nem vesztene ez az oldal, mert eljátszotta a maradékot is, de Ludas Matyi helyett néha jó olvasni, legalább ingyé' van!

guni 2008.07.29. 11:58:37

"chevyfan 2008.07.28. 23:20:22
Igazad van sipike78... nem egy swift... autós blog, te szerencsétlen, he nem hoz lázba egy ilyen, akkor olvasd a velvetet.. ja, és képzeld el, hogy vannak olyan ostobák, akik suzuki swift-es weboldalt készítettek...HIHETELEN "

Igazándiból ez már csak azért is vicces, mert mint máskor szóbakerült Zsolt is egy régi Swiftet hajt hétköznaplósra (látszik is az egyik képen).

Egyébként meg nem tudom milyen alapon f@szozol le valakit aki mást szeret egy autóban mint Te. És igen a swift is autó. Mert nem attól lesz valami autó hogy V8 és 3 tonna, hanem hogy kerekei motorja váltója van, bele lehet ülni és elvisz valahova.

Mondjuk kurvára megnéznék egy olyan ütközési tesztet amiben egy mostani 5 csillagos kompaktot szemből összeengednek egy ilyen "anyagvótbenne" döggel. Kiváncsi vagyok mit mondana a diszes társaság ha valami ilyesmi lenne az eredmény:
www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

guni 2008.07.29. 12:03:24

műmájerbeszoptavazze: Szerintem súlyos kissebségi komplexusod van, keress fel egy szakembert! Eleve nem tudom miről beszélsz amikor a szerkesztőségben mindenkiek van japán autója, van akinek több is, csikós meg mercifan. De jól megmondtad...

Guni

Silver Ghost 2008.07.29. 13:09:41

guni:
"Mondjuk kurvára megnéznék egy olyan ütközési tesztet amiben egy mostani 5 csillagos kompaktot szemből összeengednek egy ilyen "anyagvótbenne" döggel. Kiváncsi vagyok mit mondana a diszes társaság ha valami ilyesmi lenne az eredmény"

Inkább egy W126-ost raknék a volvo helyére... Az 1979-ben tudta azt, hogyha 55 km/h-val ütközöl,sértetlenül szállj ki az autóból... Ja, és volt opcióban légzsák...

Ja, és így tovább a felújítással, V8 rulezzz

guni 2008.07.29. 13:22:53

"Inkább egy W126-ost raknék a volvo helyére... Az 1979-ben tudta azt, hogyha 55 km/h-val ütközöl,sértetlenül szállj ki az autóból... Ja, és volt opcióban légzsák..."

Na ja, de hát a W126 azért egészen más kategória. Ezek az amicarok alvázasok, merev tengellyel, ahogy Karotta fogalmazott a c6-ról, "a maga amerikai módján tulajdonképpen szovjetes az egész, csak szebb", a w126 meg egy precíz műszer. Bár ugye azért a 940 is egy elég biztonságos kocsi volt a maga idején és nem is sokkal kisebb, mint egy W126.

Egyébként félreértés ne essék, tetszik nekem is ez a dög, de azért úgy érzem, hogy mégiscsak úgy van jól, hogy mára ez egy kuriózum. Minden esetre én is szívesen venném a beszámolókat a felújításról.

kicsi79 2008.07.29. 13:41:46

műmájerbeszoptavazze, leülhetsz fiacskám, egyes! A hivatalos diagnózis szerint is elmebeteg, akár papírja is lehetne róla!

kicsi79 2008.07.29. 13:46:48

A "jenki hulladék"-okba az 50-es évek végén már lehetett rendelni KÜLÖN! klímát az első és hátsó sornak! Megszokott dolog volt már akkoriban az elektromos ablakemelő, elektromos ülés, stb. Csak hogy pár dolgot említsek. És nem számolták fel külön extraként! ha azzal kérted, azzal kaptad. Ez csak Európában szokás, (sajnos) a mai napig...

kicsi79 2008.07.29. 13:56:46

Kacagány!

(Részben)A Cadillac Club of Hungary tagjaival megyünk. Vagy egy '73-as sötétkék Lincoln Continentallal, vagy egy '67-es sötétzöld Chrysler NewYorker coupéval. Még egyelőre nem lett eldöntve. Mint ahogy az sem, hogy mit viszünk még az ismerősöm gyűjteményéből...

guni 2008.07.29. 15:28:40

kicsi79: Szerintem egy kocsi nem attól lesz fejlett, hogy milyen extrákat pakolnak bele.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 16:19:21

Weiss, egyet mondhatok: jihad!

A kardánalagutat nem én találtam helyigényesnek, hanem a Clarkson. Szemben velem, o már vezetett CLS-t. És bár mindenki CLS-t venne E meg 5 helyett: szép ótó az! Holmi domborulat a kardánalagút helyén egyébként a Micrában is van, tudnám minek.
Az autógyártók formálják a piacot, akár tetszik, akár nem. Alternatíve: hulyét csinálnak a delikvensbol. A nem kívánt torlendo. Nem konspirációs teória, ténykérdés. És nem is szukségszeruen káros. A citromfagyit is kitalálta valaki. Az SUV járványszeru jelenléte mindazonáltal nem igazolódik csupán azáltal hogy valaki frocsog. Bocs.
Ha komolyan azt gondolod, hogy odaállsz a ház elé egy 911-gyel, és bedobod a kulcsot a postaládába, semmi ne tartson vissza. Carrera 2, kézi váltó, ha szabad kérnem. A szín tényleg mindegy. BMW-t ne hozz.

kicsi79beszoptavazzeg 2008.07.29. 17:12:09

van egy tippem hogy seggfej AP haverunk újabban ilyen néven osztja itt az észt. Amúgy szarunk az álláspontodra, akár oda is mehetsz zsoltikához buzizni.

gunibeszoptavazzeg 2008.07.29. 17:14:45

guni 2008.07.29. 15:28:40 kicsi79: Szerintem egy kocsi nem attól lesz fejlett, hogy milyen extrákat pakolnak bele. Akkor mi a faszomtól lesz fejlett, attól hogy milyen acélból gyúrják össze te retardált idióta?! Szeretem hogy itt sokan nagyobb fejeknek képzelik magukat mint egy komplett fejlesztőrészleg de csak szánalmasak a javából! De kössél csak bele ebbe is hogy helyrezökkenjen a labilis önbecsülésed bazkikám!

guni 2008.07.29. 18:13:12

Egy bizonyos értelmi szint alatt nem szoktam vitatkozni és a stílusod alapján elég messze vagy hogy megugord a lécet, de épp unatkozom. Szóval attól lesz fejlett, hogy mondjuk pl fejlett futóműtípust használnak (segítek, a merev tengely laprugóval az nem az), vagy fejlett motort tesznek bele (segítek, egy tolórudas karburátoros 30l-es fogyasztás mellett egy modern kompakt teljesítményét leadó motor hiába V8, akkor sem az) vagy fejlett padlólemzt és önhotdó kasznit tesznek bele, ami könnyű, de mégis erős (segítek, az alvázas felépítés nem az). Egy villannymotorral mozgatott ablak vagy ülés az picsafüst, azt már 100 évvel ezelőtt sem volt nagy kunszt megcsinálni. Meg akkor ezek szerint ez a behetmót fejlettebb, egy mai fapados kisautónál, mert többynire abban is kézzel csavargatod az ablakot.

guni 2008.07.29. 18:17:39

Ja meg nyilván a kínai terepjárók is fejlettek, mert van bennük klíma meg elektromos ablak, csak öüözéskor mindenki meghal (egyébként hidd el, hogy a Galaxie-ben is, hiába két tonna), meg lehet hogy öt év múlva szétesik.

kicsi79 2008.07.29. 19:28:42

guni: az a baj hogy nem érted amit írtam...

1 k..va szót sem ejtettem a fejlettségről. Csak annyit akartam jelezni, hogy Európa és USA más világ! Mintha nem egy bolygó lenne. Ezért tartom különlegesnek az amerikai autókat. (nem beszélve arról, hogy ezekben el lehet férni, nem úgy mint egy mai kisautóban. Alig bírom behajtogatni magam. És azért megnéznék mondjuk 1 Yaris vs. 60-as évek amerikai autója frontálist 100-nál... Ha már olyan elavult az alvázas kaszni. Ezek szerint lassan a kamionok is önhordók lesznek... ehe-ehe...

AP 2008.07.29. 20:19:07

Én már szóhoz se jutok..
Illetve de: meg se lep ez a foshalom, amit autónak titulálnak és ajnároznak a "hozzáértők".

AP 2008.07.29. 20:22:20

"Aki csak fikázni tudja más hobbiját, és ezt egy roncsnak tartja, az vegyen egy magának egy disztárcsás akrilkék Astra Twinportot, azzal tuti elégedett lesz."

Szemegettem a hozzászólásokban, és ez tetszik legjobban.
Itthoni viszonyok között az egy nagyon-nagyon jó autó, és valószínűleg sokan vágynak egy ahhoz hasonló színvonalú új kocsira.
Nehogymár egy 40 éves, szétrohadt, 700 ezer forintot (soha se) érő rozsaganét istenítsünk, a fentebb említett új autóval szemben.
A totalcar régóta a béka segge alatt van, már csak megszokásból olvasom, de bazdmeg ez egyre gázabb.

GGerg 2008.07.29. 20:40:35

Nekem nem nagyon tetszik a bemutatott autó, de találtam videót:

Galaxie:
youtube.com/watch?v=IH1tZ3N5D3A&feature=related

Lightning:
youtube.com/watch?v=6248AvW8JOE&feature=related

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 21:40:24

Arany bogaraim, a negyvenéves szétrohadt halomnak pont az az értéke, hogy negyven éves, és hogy úgy rohadt szét, ahogy. Senki, eszénél való, nem hasonlítja a negyvenéves, ab ovo elmaradott (nem volt szempont! jószerivel semmi nem volt szempont) hodályt egy mai mittudoménmivel. Ez a negyvenéves, szétrohadt amerikai hodály nem egy autó. Ez egy negyvenéves, szétrohadt amerikai hodály. A cikk errol szól, a szándék errol szól, és talán még Edelweiss is egyetért velunk, ha nem figyel.

Mi jobb? Az alma vagy a talpmasszázs. És ha a társalgás talpmasszázsról szól, miért szidja itt a nép az almát?

(Csendben megjegyzem, ha a használati érték nem számít, a leheto legkevesebbet kellene rajta változtatni. Így szép ez, oposszumosan.)

lf 2008.07.29. 21:51:00

Emberek!
Nem vagyok rendszeres TC olvasó, de nem ezeket a kerekeket lopták el régebben a Karottától?

www.hasznaltauto.hu/1495116_buick_riviera_1973

Böngészés közben szúrtam ki, a képek között van.
Ha az, vhogy küldjétek már el a linket eki, mert nem találtam a weboldalukon semmilyen normális elérhetőséget...

thx

AntiAP 2008.07.29. 22:14:31

most az egyszer egyet kell értsek AP spannomal, ez már túl tesz a kritikán aluli színvonalon is, a jenkik még mostanra sem jutottak el odáig hogy európai szemmel elfogadható szintű kocsikat gyártsanak, de én nem megszokásból hanem a poén kedvéből olvasom. Jó most akkor megértettem a párral előbbi benyögésből hogy guni milyen tévedésben tengeti a sekélyes életét: ő azt hiszi hogy a felszereltséget a kibaszott villanyablak vagy a 70 éves találmány a klíma, vagy a villany faszverő jelenti a kocsikban. na most akkor felvilágosítom azokat is akik szintén ezt a szarságot hiszik, a felszereltség az aktív és a passzív biztonságot fokozó 3 betűs elektronikai rendszerek jelentik te tapló! Meg a karosszéria kialakítása amely ki tud hozni 900 kg-ból is olyan szilárdságot ami máshol 2T-ból sem sikerül. Meg az ilyen nyalánkságok mint projektoros xenon lámpa stb, törd a folytatáson a hülye fejed. Ja és csököttagyúakkal én sem szoktam vitatkozni ahogy most sem teszem, ez a komment nem neked szólt mert te ezek után is tévedésben élsz mert javíthatatlanul hülye vagy, és lázasan azt keresed hogyan tudnád az oltári hülyeségedet valami szófordulattal megnemtörténté tenni. Nem ez a komment azoknak szólt akik még meggyőzhetőek abban hogy mi is jelenti a modern autó felszereltségét. Te meg nyugodtan csatlakozhatsz zsoltikához a benzintemető ólomtepsi-taposók szerencsére elég szűk táborába (bár el tudom képzelni mikor látsz ilyet közelről, max amikor átmegy rajtad)

beleske 2008.07.29. 22:15:18

Na akkor most elárulom, a Micrában, meg a többi elsőhajtású autóban általában, azért van "kardánalagút", hogy merevítse a padlólemezt. Kivéve pl. a Varnyú, mert az alvázas. Alapdolog. Csak hogy hű maradjak a kialakult stílushoz.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 22:34:42

Beleske, magam is erre tippeltem volna. Bár vannak lapospadlós onhordók is, azok a nagy (AA Gill fogalmazott így) szaporodójármuvek a'szem olyanok. Nem panaszkodom, engem nem zavar.
AntiAP, olvasd el, ha nem átallod, amit fentebb lejegyeztem. A 900 kilós otcsillagosnak és ennek a Fordnak gyakorlatilag semmi koze nincs egymáshoz. Ki a jobb, Obama vagy a Második Rameszesz?

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 22:35:52

Harmadik Tiglátpilézer, ha már itt tartunk. Mármint a Ford Galaxie-nál.

guni 2008.07.29. 22:40:26

AntiAP: Azért az kurvára vicces, hogy először szidod a színvonalat, aztán a hozzászólásod 2/3-ában engem illetsz mindenféle jelzővel útszéli stílusban. Szerinted két intelligens, civilizált ember így beszél egymással? Egyébként szerintem meg majdnem ugyanzt írtam mint te. Most azon lehet vitatkozni hogy ha pl multilink felfüggesztés van a kocsi alatt nem merev tengely, akkor az a felszereltséghez tartozik vagy a műszaki specifikációhoz, de ezért tényleg így kell beszélni egy másik emberrel? Mert szerintem még ha valami totál baromságot mond a másik akkor is lehet vele normálisan beszélni. Volt neked gyerkszobád, mond?

guni 2008.07.29. 22:53:07

kicsi79: ok, lehet hogy akkor picit félreértettem mire akartál kilyukadni.

Azért szerintem mondjuk Európában is lehet hogy vannak nagyobb autók a Yarisnál, nem?

Amicar vs. Yaris szerintem 100-nál valószínüleg egyikből se maradna semmi. 50-nél már érdekesebb lenne. Ha az alváz becsúszik a Yaris alá, akkor valszeg a toyota nyert, mivel a amcsi bódéja igazándiból nincs kimerevítve, a v8 szépen bekerül a cvezető őlébe. Ha az alváz felnyársalja a Yarist, akkor valszeg az amicsiban jó ülni, persze ha Te vagy a hibás, akkor meghetsz a böribe, ha meg esetleg mindketten yarist vezettek, akkor meg lehet hogy megúszná mindeki pár csontöréssel. Két galaxie ütközésekor meg értelemszerűen jó eséllyel koporsó.

És igen az alvázas felépítés személyautóknál elavult, nem véletlenül nem használják európában már kb fél évszázada és nem véletlenül nem használják amerikában se személyautókon. A teherautók nem lesznek önhotdóak, mert egyrészt hogyan merevíted ki, másrészt oda jobban megfelel, mert erős.

1 k..va szót sem ejtettem a fejlettségről. Csak annyit akartam jelezni, hogy Európa és USA más világ! Mintha nem egy bolygó lenne. Ezért tartom különlegesnek az amerikai autókat. (nem beszélve arról, hogy ezekben el lehet férni, nem úgy mint egy mai kisautóban. Alig bírom behajtogatni magam. És azért megnéznék mondjuk 1 Yaris vs. 60-as évek amerikai autója frontálist 100-nál... Ha már olyan elavult az alvázas kaszni. Ezek szerint lassan a kamionok is önhordók lesznek... ehe-ehe...

guni 2008.07.29. 22:54:18

Ja bocs ottfelejtettem az idézetet a végén...

qualitaet 2008.07.29. 23:20:32

Hogy merevíted ki?
Azt én sem tudom, de az Ikarusnál 1954-ben igen, mert hogy már a Faros is önhordó volt...

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 23:33:49

Qualitet, a busznak teteje van, azért lehet merevebb mint a teherautó. Ez persze semmit nem von le a faros Ikarusz tervezoinek érdemeibol.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.29. 23:35:25

...aet. Bocs.

guni 2008.07.29. 23:37:26

Jó de az egy busz. Egészen más formája van egy mint egy teherautónak. Azt ki lehet merevíteni, mivel a szélessége meg a magassága között nincs nagyságrendi eltérés, de nem vagyok gépészmérnök.

AP 2008.07.29. 23:41:20

antiAP?

hát komolyan, gyerekek beszarok a röhögésen :)

halhatatlan vagyok

AntiAP 2008.07.29. 23:55:44

Kacagtat józsikám?! valaki az eszével, valaki a hülyeségével lesz híres. Te az utóbbi kategória vagy!

bandika57 2008.07.30. 01:01:49

Ennyi "szakértó" a világon nincs máshol.
Amúgy mindenki olyan autót vesz amilyent akar, és ez a személyes boldogsága része. (amit illik tiszteletben tartani)
A biztonságon vitatkozni ebben a kategóriában balgaság. Ha mindenki úgy KÖZLEKEDNE, ahogy elvárható, talán nem kellene erőd módjára megerősíteni a bódékat és felszerelni mindenféle 3 betús izével.
És lennének egyszerű, könnyű szerethető autók.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.30. 04:37:19

Betegek vagytok... A vas meg, nos, nekem más lenne az álmaim roncsa az államokból, de kinek a pap, kinek a sekrestyés. Az eredeti galaxie szabálytalan bugyborékolása nekem jobban bejön, mint a hengerenkénti befecskendezős-computervezérelt vényóc hangja. Ami még mindig négy nagyságrenddel szebb, mint az én sornégyemé... :S

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 08:41:26

Bandika, nincsenek itt szakértok, csak véleményuket nyilvánítók.
Meg koltok, néha.

anticsürhe 2008.07.30. 08:52:08

te béla meg a zsotti haverod: BAZMEG, BAZMEG, BAZMEG, TI TÉNYLEG ILYEN HÜLYÉK VAGYTOK BASSZÁTOKMEG? TI EGY SZAROS BALFASZOK VAGYTOK!

Kifordított kacagány 2008.07.30. 10:22:10

guni 2008.07.29. 22:53:07
én ütközéskor a moziban szeretnék ülni, mert az az egyetlen módja annak, hogy egész biztosan megússzam a dolgot. amúgy meg a nagy amcsi tepsiben, mert rohadtul tetszik. valójában teszek rá, hogy mennyire korszerű. főleg, mert a korszerű nem jelenti mindig minden helyzetben automatikusan a jobbat(a nevében is csak annyit jelent, hogy a kornak megfelelő). mindennek van előnye és hátránya. természetesen a korszerű megoldásoknak legtöbbször kevesebb a hátránya mint az előnye, de attól még van neki és emiatt nem lesz soha semmi tökéletes és egyedüli megoldás. tehát ha nekem megfelel egy régi kor technikája az összes előnyével és hátrányával együtt és még ráadásul tetszik is, akkor az nekem jó és nem képezi összehasonlítás alapját semmilyen korszerű termékkel.
az pedig, hogy amerika és európa teljesen más, nem jelenti azt, hogy bármelyik is jobb lenne, azt lefeljebb csak mi gondoljuk úgy.

úgy látom a legtöbb ember, ma is inkább a klíma, elektromos ablak és társai alapján választ autót, nem pedig a korszerű megoldások miatt. szerintem a trabantot(mit trabantot, verolexet) is simán el lehetne ma adni, ha nem lenne már ismert és lenne benne klíma, meg egy csomó elektromos külyü. pláne, ha ráírnák, hogy milyen zöld.

a merev vázat meg még ne írd le;) a személyautók úgyis elteherautósodnak. előbb jött a fronthajtás, aztán a diesel és most nézd meg ezeket az új kasznikat(vagy pl ahogy ezt a Peugeot Bipper-t reklámozzák). még pár év és mindenki mikroteherautóval jár:)

Kifordított kacagány 2008.07.30. 10:24:29

lf 2008.07.29. 21:51:00
nem valószínű. ez a hirdetés már korábban is fent volt ugyanezekkel a felnikkel. ki is néztem a vasat, csak keret nincs rá pillanatnyilag

kicsi79 2008.07.30. 11:46:42

Kacagány: ott a pont!

Egy közel 40éves autót a maiakhoz hasonlítani finoman szólva baromság. Akkoriban nem a mostani szempontok alapján épültek az autók. Nem beszélve arról, hogy az európai és az amerikai autógyártás a mai napig köszönőviszonyban sincs egymással. Nincs olyan szempont, ami alapján össze lehetne hasonlítani a kettőt, mint ahogy a japánokat sem lehet egyikkel se. Az is egy más világ...

Kifordított kacagány 2008.07.30. 12:09:09

kicsi79 2008.07.30. 11:46:42
hasonlítani lehet, legalábbis a tulajdonságaikat, paramétereiket, lehetőségeiket, hiszen hasonló technológiák, még ha mások is és a technológiákat bizonyos keretek közt össze lehet hasonlítani. a baromság az az, amikor ítéletet hirdet valaki egyik vagy másik kárára. az "ez a jobb mert újabb", meg az "ez a jobb, mert még van benne anyag" a legnagyobb baromság. a "jó" technológiai szempontból nem definiálható fogalom(történelmi szempontból sem).

ommm 2008.07.30. 13:23:36

anticsürhe 2008.07.30. 08:52:08

Nanana, kicsit finomabban nem lehetne?

Don Zozi 2008.07.30. 14:50:22

Egy pár embert leszámítva, már nincs itt egyetlen hithű autóbuzi sem?

Csak én szeretek mindent ami motorral megy?

Egy autósblogon, ha autóról van szó maximum annyi lehetne a véleménykülönbség, hogy tetszik-nem tetszik...

Aki pedig nem tudja értékelni egy V8 hangját, azt nem is érdeklik a gépek

Lerystar 2008.07.30. 15:34:09

micsoda ócskavas, szerintem ez egy rakás szar! szerintem mindenkinek suzukival kéne járnia! a route66 mentén pedig lakóparkokat, és eu-kompatibilis játszótereket szeretnék látni!

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.07.30. 16:04:50

Alapvetően nem látom értelmét egy ilyen autónak Budapesten, vagy úgy akárhol Európában. Annak ellenére, hogy rajongok az efféle vasakért..valahol ez már kulturális különbségek miatt is idétlenül hat. Ezeket az autókat USA terepre fejlesztették ki, azokban az időkben, amikor a globalizáció még ismeretlen jelenség volt, ezért nem kellett gondolni a külföldi piacra... Egyszerűen a korszak amerikai igényeit elégíti ki, v8, kormányváltó, stb. Ezért számomra teljesen nevetségesen fest a dolog 2008-ban, a Balkánon. Kicsit olyan szegényember Amerikája érzete van a dolognak.

De az ilyen AP színvonalú szürke kispolgárok, akik már teljesen beletörődtek a sorsukba... Nos, velük semmi baj nincs alapvetően (hasznos hülyék, ahogy Lenin mondaná), de nem igazán értem, hogy mit keresnek ezen az oldalon. Nyílván nem várható el minden átlagos szürke fazontól, hogy iszonyatosan konyítson a komolyzenéhez, de egy komolyzenei fórumon nyílván műveletlen senkiházinak tartanák azt, aki elkezdené fikázni Mozart műveit. Mivel AP-nak fingja sincs a komolyzenéhez (Feketepákót hallgat) ezért nem jár ilyen fórumokra. Valójában filmes fórumokra sem jár, hogy Fellinit fikázza (a Hangyák a gatyában a kedvence), de mondhatnám azt is példának, hogy utazó fórumokat sem látogat, hogy beszámoljon arról, hogy milyen szar hely a brazil őserdő (a legtávolabbi hely ahová eljutott az a balcsi volt).

A következő fejezet az volna, hogy AP autóbuzi fórumokat sem látogat, csak azért, hogy régi idők klasszikus járgányait szarozza (hiszen mit tudhatna róluk, egy kis suzukija van csupán). De ez nem igaz. Itt van. Régóta. Az átlagos, szürke polgár tudatlanságával szidja egy olyan korszak termékét, amiről semmit nem tud. Nincs képzelőereje, nem látja magaelőtt a végtelen amerikai országutakat. Ha látná, nyílván odaképzelné a Suzukiját is, és rájönne, hogy ott annak semmi keresnivalója nincs. Oda egy ilyen vas kell. De ezt ő soha nem fogja megérteni. Sokan azt mondanák egy ilyen autóról: nem kéne, de ha végigmehetnék egyszer a 66-os úton, tuti valami ilyet választanék. Ő nem mondja ezt. Már rég lemondott arról, hogy a 66-os úthoz eljusson egyszer. Amerika távolabb van, mint valaha. A szürke magyar valóság rabjaként fikáz egy olyan járművet, ami valaha annak a tartós és látszólag örök jólétnek volt a jelképe, amit mi soha nem fogunk a Földnek ezen a részén megtapasztalni.

A tudatlanság hatalom.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.30. 16:12:04

Lery: nem nyert hangszórót, kocsiügyben például. Honda prelude 2.3i, nem szuszka. Az a múlt volt. De mi bajod AP-vel amúgy? Nem ismered eléggé még? Jön egy picit hangulatot csinálni, de ha tévedett, elismeri.

Bambano 2008.07.30. 17:35:37

Eccer nekem is lesz egy nagyblokkos autóm...

Bigszasza 2008.07.30. 18:01:41

Hihetetlen, hogy milyenek vagyunk mi emberek. Valaki elkezd valamit, ami fontos neki. Ezt egy rövid cikkel és képekkel illusztrálva megosztja másokkal, akiket érdekel a téma. Választható, hogy az ember megnézi a képeket, elolvassa a cikket/kommenteket, vagy sem. Nem kötelező. Én sem olvasok olyanról, ami nem érdekel. Viszont nem is írok savazó, egymást degradáló, "bassza meg és társai kifejezésekkel" teletűzdelt véleményt. Komolyan ez a szint, amit a meg tudtok ütni? Szánalmas...

bigszaszabeszoptavazze delerymégjobban! 2008.07.30. 18:10:35

Lery a kis irodalom tanulmányaiból kibukott kultúr paraszt! nem gondoltál még rá a sima modoroddal hogy egy ősmagyar siralomódát írj? de tényleg biztos volna olyan vadbarom aki megvenné, ha elolvasni nem is de az ágy lábát kitámogatni biztos jó lenne! Szasza neked meg tudod mit? az istenített jenki ikont tarantínót idézve üzenem: megbaszhatod baz'meg! itt csináljuk a hepajt ha már a főnöknél nem tehetjük a kossuth téren meg a bokorba szaráson túl nem jutottunk. Mert erre vagyunk jók ebben a kibaszott országban és itt is ez az igényszint, és így érezzük jól magunkat. Annak meg kurvára örülök hogy AP újabb igazi rajongóra talált, nem is volna ilyen mélyröptű a színvonal nélküle!

antiommm 2008.07.30. 18:15:42

ommm bázd meg á pálócok nádvágó úristenit á moderáló hájlámáiddál!XDXD

Bigszasza 2008.07.30. 18:22:16

"itt csináljuk a hepajt ha már a főnöknél nem tehetjük a kossuth téren meg a bokorba szaráson túl nem jutottunk. Mert erre vagyunk jók ebben a kibaszott országban és itt is ez az igényszint, és így érezzük jól magunkat."

Ti erre vagytok jók, én és még sokan mások többre. Itt anonim módon bizonyítod kulturálatlanságodat, és mosolyogsz, hogy milyen cifra káromkodást tudtál leírni szlengesítve. Én csak egy véleményt írtam, ami az enyém, és senkit nem szidalmaztam ezt várnám el mástól is.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 18:50:16

Csurhe

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 18:59:03

Bigszasza, Tarantino ilyet nem mondott. Nem tud magyarul.

Mikor beszéltunk utoljára a Galaxie-ról? Tényleg ilyen lett az ország, vagy csak nekem van pechem?

Megnéztem a belsorol készult fotókat. Tényleg nem kéne így hagyni. De az, hogy ilyen állapotban, azok után amik ilyen állapotba hozták, még indul a motor ész segít a szervo, az figyelemreméltó. A Lightning motort viszont nyugottan ki lehetne hagyni. Minek?

Silver Ghost 2008.07.30. 19:01:14

Hahó emberek, ez egy autós blog!
Aki ezeket a postokat olvassa/írja valószínüleg autóbuzi...
És egy valódi autóbuzit egy majd 40 éves autónál ne a fogyasztás, korszerűség, biztonság...stb érdekelje, hanem az hogy 40 éves és valószínüleg újra az utakat járhatja...
A fogyasztás-biztonság-korszerűség... stb. a mai autóknál legyen vita téma, nem egy ilyen kuriózumnál. Amikor ezezk az autók világkorukat élték, teljesítették koruk előírásait, fejélettségi szintjét, ma ez változott de ettől még ugyanolyan érték, mint egy mai autó 40 év múlva...
Ezek az autók egy olyan korban épültek mikor mindenki autót akart, az utazás amerikában pedig szinte csak autókkal folyt, ott ez a megszokott...
Számomra egy amerikai-orosz-stb autó ugyanolyan érdekes, mert nekem minden autó érdekes... Egy bélyeggyűjtőtől sem kérdezik, hogy "te mi a szarnak vettél sztálinos bélyeget? Az egy fos", mert a sztálinos bélyeg is BÉLYEG!!!
Béke!

Bigszasza 2008.07.30. 19:05:51

Nem én idéztem Tarantinotól, nem ismerem a mondásait. : )
Amúgy én sem voltam egy nagy amerikaautó rajongó, de miután egyszer vezettem egy Lincoln Continentalt böhöm nagy motorral (talán 7200 ccm), ráéreztem a hangulatára. Még1szer köszönet érte Lálibácinak.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 19:11:26

Bigszasza, bocs! Annyian vagytok...

Bigszasza 2008.07.30. 19:13:10

Megtaláltam mit vezettem:

Lincoln Continental Mark V - 7500 ccm : )

billgécc 2008.07.30. 21:54:27

szasza ráültél lincoln faszára?! azokután engem is elkapott volna a fíling! OMG!

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 21:57:50

Miket írtam én ossze!

AP 2008.07.30. 22:12:06

Imádom, ahogy felhúzzátok az agyatokat egy beíráson.
Meg is érdemlitek, idegbeteg banda. :))

AP 2008.07.30. 22:14:41

Érettségben pedig egyszer jussatok el oda, hogy megértitek: akkor sincs lófasse, ha végigmentek a ródsziksztiszikszen.
Lófasse! A kutyát nem érdekli!
Mások a vágyaink. :) De nem haragszom én, akárminek el vagyok mondva, a sarkos kis beszólásaim után nincs min csodálkozni, magamnak akartam a bajt.

AP 2008.07.30. 22:16:06

Aki Magyarországon a Road66-ről fantáziál, az nálam az Üvegtigris Gaben-Csoki vonulatot erősíti..
Ez olyan, mintha a pingvin akarna lenni a tekebajnok, vagy az afrikai a műlesikló.
Vagy a kígyó a hegedűs. Stb.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.30. 23:10:44

AP, ez a Zsolti a hatvanhatost akarta idehozni. A Galaxie így más értelmezést nyer. Európában egy ekkora és ilyen autó az obszcenitással határosan izgalmas. Az obszcenitással átfedésben izgalmas. Régen nem az amerikás életérzésrol szól. Keletkozépbalkán életérzés ez.

M 7-es egyuttes. Emlékszik még valaki? Upápápá!

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.07.31. 00:58:10

AP:
örömmel közlöm, hogy nem csak álmodozom róla. Bár szerintem az álmodozással sincs semmi gond.

Fordos Laci 2008.07.31. 07:14:08

Nagyon tetszik nekem is az verda! Sok sikert hozzá. Én egy 1971-es Taunus coupe projektbe kezdtem bele.Megvenném tőled az öreg v8-as motort ha eladnád!

Kifordított kacagány 2008.07.31. 07:49:14

Lery · 2008.07.30. 16:04:50
szerintem egy ilyenben a 61-es úton is bárki jól tudja érezni magát, anélkül, hogy úgy gondolná, nem ide való. ez az út is út, nem kell feltétlen hozzá a 66-os, még ha annak egész más is a hangulata és jó lenne azt is kipróbálni egyszer.

bigszaszabeszoptavazze delerymégjobban! 2008.07.30. 18:10:35
csak szólok, hogy kultúrálatlan vagy. és még néhányan mások is

Silver Ghost 2008.07.30. 19:01:14
nem ugyanolyan, hanem nagyobb. 40 év múlva néhány elenyésző kivételtől eltekintve a mai autók egyrészt nem lesznek, másrészt a spórolós, olcsó, eldobható fíling senkit nem fog érdekelni.

AP 2008.07.30. 22:14:41
azért érdekes ilyen öreg szájból hallani az élet érett bölcsességét ;)
egyébként tévedsz. az élmény az az igazán valami. persze annak aki értékelni tudja. akár ezt, akár mást.

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.07.31. 11:34:38

Kifordított kacagány: az jó, ha valaki jól tudja érezni magát benne :) Nekem ez a mániám, hogy itt csak európai kocsi kéne, amott meg jenki... Dehát ízlések és pofonok, ettől még klassz dolognak tartom, ha valaki felújít egy ilyet, sőt, így rozsdásan is állati dögös :)

Kifordított kacagány 2008.07.31. 12:21:43

Lery · 2008.07.31. 11:34:38
nekem nincs ilyen mániám. sőt, éppen ellenkezőleg. ha nekem tetszik egy amcsi autó, akkor szeretnék olyant használni, de csak azért elköltözni bolondság lenne. ugyanis, közben nekem tetszik a magyar disznótoros és a finn szauna is, az afrikai dísztárgyak(főleg ha nem made in china), a svájci órák, de az autókra visszatérve egy szép volgát is el tudnék képzelni a garázsba az amcsi tepsi mellé. akkor most ilyenkor hova költözzek, hogy minden igényemet kielégíthessem?
(sajnos lassan úgy néz ki, hogy bárhova máshova, csak innen el, de ez most nem tartozik a tárgyhoz, a lényeg asszem így is érthető)

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.07.31. 12:47:45

Kifordított kacagány 2008.07.31. 12:21:43
Nekemis tetszenek azok a dolgok, amiket felsorolsz:) De tényleg pont úgy vagyok velük, mint az amerikai autókkal... Ahány népség, annyi sajátosság, és ezeket a dolgokat én szeretem az eredeti környezetükben látni.. lehet, hogy ez az én deffektem:) asszem inkább nagyon sokat utaznék, hogy lássam őket, minthogy begyűjtsem mindegyiket a környezetemben

Kifordított kacagány 2008.07.31. 13:14:37

nem vagyunk egyformák, de ez nem baj.
sokat én is szivesen utaznék, de még a begyűjtésre se nagyon jut keret, nemhogy az utazgatásra, így próbálom azt összehozni amire képes vagyok. ez nem panasz akart lenni, csak tény.

Misi 2008.07.31. 15:10:51

Engem erdekelne a regi V8as motor. Gratulalok hozza!

qualitaet 2008.07.31. 19:24:27

Gumulka

Ne bolondozz, még szép!

Kenguru. Platós ZIL, a viharvert spinkó Tarján Györgyi...soroljam?

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.31. 21:33:38

Azok a szeplok... Gálfi, a proletariátus gyermeke. Nyerges Zil, mert mintha azok is lettek volna. Vitték a paneleket, szépen osszetámasztva.
Láttam egyszer, az Edzotábor elott, egy orosz kiskatonát a Zil kurbliján állni. Rugózott rajta. Hátha beindul. Vagy urhajós lesz.

kowboy 2008.08.01. 19:42:05

Hát nemtudom de sztem idióta akinek ez nem jön be... jajj a fogyasztás istenem.. ennek az a lényege hogy tekintélye van nemjön veled szembe midnen méteren mégegy..a régi idők hangulatát idézi és ha behozna valaki a szemed elé egy 1967 es Shelby Gt500 at (amit sztem lehetetlen találni éppen annyira ritka) arra is azt mondanád hogy szar nemkell ?
Akinek nemtetszik vegyetek 1.2-es meg 1.4 es fasza "autókat" aztán spóroljatok..
Nemtudom mértkell lehúzni az embert én tisztelem zsoltit hogy nekivág és odaadással csinálja a dolgot.
Aztán vegyetek a tescoba egy szárnyat a friss 1.2 es corsátokra és legyetek büszkék hogy mennyire biztonságos meg keveset fogyaszt de azért racing... :D
SZÉGYEN !!

pukkandúr 2008.08.01. 21:27:41

Guni, te barom. Abból a Volvóból ki volt véve a motor. Te ökör idióta. Legalább azt néznéd meg, mit linkelsz, tudatlan fosagyú vadbarom. Hülyegyerek.

kopi 2008.08.06. 20:50:35

Sohse értetem hogy mért kell egy jobb autót (Svt) tönkreteni egy szarabb épitésé ért!!???

Gergő 2008.08.06. 20:52:02

AP te ittis csinálod a bajt? Te hülye köcsög vagy!

Impala1966 2009.02.04. 18:04:09

bitang jó gép csak azt nem értem minek kell egy ilyen meseszép csodából mindenféle szart építeni. a gyárinál nem lesz jobb soha. undorító mikor ki van vágva a motorháztető és belőle meg kilóg a motor. IGÉNYTELEN. Miért nem lehetne egyszerűen restaurálni? megtartani a régi kor szellemét!!! megölik a múltat és egy új dolgot raknak bele ami nem is oda való. sokkal brutálabb lenne gyári állapotban meg ezzel a fényezéssel persze frissen fényezve, csilli-villi-ben. örülök hogy más is tiszzteli és szereti az IGAZI autókat, de ez nem helyes. olyan mint egy szentségtörés. azért egy jobb fék belefér, meg egy jobb zene cucc, de ez már sok. egyre fogynak az ép állapotú AUTÓK. ami meg még ép azt is átépítik szerencsétlent aki megért 40 évet, eredetiben. kiölik belőle a múltat és egy újkori nemistudommi lesz belőle. miért nem új szart építenek át miért a régi álomautókat. ha meg egy OT mániáshoz kerül az autó az sok pénzt belefektetve újra alakíthatja vissza a megérdemelt állapotába GYÁRI állapotba. Remélem azért a belevaló részeket amit kivesztek legalább nem dobjátok ki hanem egy igényes ízlésű embernek eladjátok aki használatnak megfelelően beépíti. ezt nem tisztelem. tuningolni bárki tud. belerakni mindent amit csak találunk aztán valami különleges festékkel lefújni és kész a gép. de az az igazi amikor egy autót restaurálnak. összekeresni hozzá az alkatrészeket és kothű állapotot kialakítani!!! na az a kihívás. szaktudást igényel és kitartást továbbá érzelmeket ami igazán kell egy ilyen autóhoz, meg fanatizmus ami kell még. nem ez mondom, ezt mindenki tud. a kisgyerekek is tudnak ilyet csinálni, de gyárivá visszaépíteni az tiszteletreméltó. 100 szónak is egy a vége: ha restaurálni akarnátok a gépet, sok sikert és kitartást kívánnék hozzá, egy ilyen utolsó gyémánthoz amit nem zúztak be és eredeti, de mivel nem restaurálás fog történni, így azt kívánom hogy kínlódj sokat és idővel remélem jobb belátásra tévedsz. amúgy is van benne vagy 300 LE elég az bőven pláne ha jó hangja van, és jó állapotú a motor. lehet hogy elragadtattam magam de ez az igazság. gondold végig és remélem jobb belátásra térsz. ha egy verda nem tetszik úgy ahogy van akkor minek neked? esetleg minek tuningolni? jobb a gyári, mert az az igazi. az látta régen az amerikai naplementét és az a motor hallotta először mikor az újdonsült tulaj bemutatta új "szerelmét" ismerőseinek még a 60-as években, az a felfüggesztés érezte amerika finom útjait... hosszasan írhatnék még...

Impala1966 2009.02.04. 18:09:46

hülyén hangzik, de ez olyan mint a karalábé: frissen szedve nem megfőve igazi kemény,ropogós, finom és mindenki úgy szereti, mert jobb az íze. aztán jön valaki, megfőzi(mint te), és főve már nem olyan az íze mint eredetiben, pedig te egy jobbat akartál, de épp ezzel rontottad el. te egy ízig vérig amcsi vasat akarsz belőle, de ezzel pont hogy elrontod, mert ő már egy ízig vérig amcsi vas, jobban már nem lehet az. ezt már csak elrontani lehet mert már annyira jó. :)

Impala1966 2009.02.04. 18:15:53

hameg egy motort teszel bele, akkor már kell bele egy hozzá való váltó, kormánymű, kilométeróra, felfüggesztés, netalán egyedi műszerfal, más kipufogórendszer és ott vagy hogy volt egy eredeti verdád de ezt elb...ad, és csak a kasztni emlékeztet arra, hogy ez egykor az amerikai autógyártás egyik büszkesége volt, amit te jobbá akartál tenni. ráadásul még a motorháztetőbe fúrt juk is olyan lesz mintha a szívébe fúrtál volna egy jukat és bánatosan más hangot is ad ki mint amit egykor az igazi "autóépítők"(tervezők, mérnökök, gyármunkások, és maga a Ford vállalat álmodott neki)

Impala1966 2009.02.04. 18:28:51

ez nem az az autó lesz amit izgatottan vártál és újra gyerekként számoltad a napokat hogy mikor jön már meg. ez egy teljesen más autó lesz. ezekben az a jó hogy egyaránt megvan benne a brutalitás és az elegancia, de te ezt a harmóniát kegyetlenül megölöd és feldarabolod, és egy összegányolt vas lesz amivel az OT szóba sem jöhet. ez a tuning autókat fogja képviselni, mint a műanyag japán "autók", ahelyett hogy hirdetné az igazi amerika igéjét
süti beállítások módosítása