Majdnem Értelmetlen BMW

  2008. július 13. - Winkler Róbert Címkék: bmw

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Van nálunk egy BMW X6.

BMW X6

Autók így nyáron kevésbé hoznak lázba, így nem vettem részt a szerkesztőségi ketrecharcban, ami a kulcsáért folyt. (Miközben persze kulcsnélküli a bejutás-indítás.) De ebédelni menet vezethettem.

BMW X6

Pont olyan, mint gondoltam. Jó, kicsit ráz és sokkal rosszabbul lehet belőle kilátni, mint egy bármilyen más BMW-ből, kivéve persze a kupékat. Hanem az jutott még róla az eszembe, hogy tegnap hazafelé, egész rövid útszakaszon láttam két új X5-öst is, amit fiatal csaj vezetett. Na most biztos van olyan fiatal csaj, aki olyan topmenedzseri fizetést kap, hogy minduntalan kidagad a bankszámlából, ezért kénytelen egy új X5-öst venni, de én előítéletes vagyok, és az jut eszembe az ilyenekről, hogy vajon ki lehet az ő Kedves Ferencük, és válás esetén vajon megtarthatják-e az autót, mint Bódi Sxyzlvy a 6-os kupét, vagy vissza kell majd adni, mint az ékszereket.

BMW X6

Szóval ha én topmenedzser kiscsaj lennék, tutira nem X5-öst vennék, mert egyrészt ugyan kit érdekel, mit gondol a világ, ugyanakkor feszélyezne, ha minden szájról azt kéne leolvasnom, hogy na, szép nagy autót szopott össze a ribanc.

BMW X6

És már csak azért se vennék új X5-öst, mert az X6-os megjelenésével pont ki is megy a divatból. Te jószagú úristen, micsoda volumeneket fognak eladni X6-osból?!

Teljesen függetlenül attól, jó-e vagy rossz, illetve mi az előnye meg a hátránya, hiszen látványos, vonzó, nagy, új, ritka – és BMW. Amerika? Kína? Jézus! Százezrek? Milliók?

Azt is le merném fogadni, hogy a használt X5-ösök ára esni fog, mert mindenki használt X6-ost akar majd, elvégre valahol meg kell fogni a pénzt.

BMW X6

A tesztautó kulcsa, illetve távkapcsolója egy Sports Activity Coupé feliratú bőrszíjon volt. Mi tudjuk, hogy a kupéhátú terepjárót a Ssangyong találta fel, de ki kíváncsi manapság Jedlik Ányosra? Az X6-ost amúgy se a kategóri adja el, hanem hogy nagy, különleges, új, ritka és BMW. Ráadásul természetesen jó, de az X6 esetében az értelmetlenség és a korlátozott használhatóság éppen hogy értéknövelő tényező, selling point, faktor, amiért megveszik a népek.

Sport Activity Coupé, röviden SAC, de mi lenne a rövidítés, és a hozzá tartozó értelmetlen autó, amit még pont el tudna adni a BMW? Ferdehátú sztreccslimó? Ami a normál sztreccslimók kényelmét nyújtja, hiszen a hátul ülők számára is van fejtér, elvégre a BMW feltalálta a vízszintes támlájú, függőleges ülőlapú ülést, a VTFÜÜ-t. Hogy a futóműve milyen? Azt még nem tudom, de valószínűleg le van ültetve, vagy meg van emelve.

Elképesztő a BMW. Megteheti, és meg is teszi: így kell ezt csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr40563877

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.13. 10:48:03

Majdnem Értelmetlen BMWVan nálunk egy BMW X6....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 10:20:01

Tokéletes oltonyt nem az Armani szab, hanem a szabó. Az Armani drága oltonyt szab, és még az sem kizárt, hogy maláj gyerekekkel varratja ossze.

Ami a BMW rondaságát illeti: egyetértek. És egy valódi demokráciában a pénzzel rendelkezok nem vennének olyan autót, ami a pénzzel kevésbé rendelkezo szemét bántja. Mint ahogy nem fingunk a liftben.

[] (törölt) 2008.07.14. 10:23:14

"Meg egy adalek: a BMW-vasarlok atlageletkora kabe 55-65 ev kozott van."

tudtommal a 7ese a legmagasabb, az 58. az 1es 3as pl kifejezetten a fiataloknak keszul. magas eletkorrol inkabb a mercinel lehet beszelni, ott az S-osztaly vasarloinat atlageletkora 65 ev.

macardos 2008.07.14. 10:24:05

Üssétek még egymást, nyomjuk le a múltkori Swiftest! Fröcsögjön a nyál, kinek-kinek ízlése szerint: aki szereti csorgassa, aki utálja, köpködje.
De vajon melyik a jobb autó: az X6 vagy a régi Swift?

Shadowbull 2008.07.14. 10:25:22

"És egy valódi demokráciában a pénzzel rendelkezok nem vennének olyan autót, ami a pénzzel kevésbé rendelkezo szemét bántja."

Muhaha :) Egy valodi demokraciaban akinek penze van, azt nem titulaljak egybol bunozonek, hanem kovetendo peldakent all a tarsadalom tobbsege elott.

sb

[] (törölt) 2008.07.14. 10:25:23

"Akinek apuka alátette a segge alá a gépet maximum annak lesz ilyen kocsija. Nem hiszem, hogy a magyar emberek 90%-át az a gondolat foglalkoztatná, hogy megvegye ezt az ipari hulladékot."

ha ipari hulladek, akkor mi a fasznak flexelsz azon, hogy neked meg az atlagnak nem telik ra? roosz hirem van: Rolls-Royce Phantom-od meg AMG Mercid sem lesz soha a budos eletben. ezt hogy dolgozod fel? neked tenyleg nincs mas oromod az eletben?

bela 2008.07.14. 10:26:26

marcados

észérvek alapján döntsünk?

[] (törölt) 2008.07.14. 10:26:57

"És egy valódi demokráciában a pénzzel rendelkezok nem vennének olyan autót, ami a pénzzel kevésbé rendelkezo szemét bántja."

ocsisajt, amirol te fantazialsz, az a szocializmus, ahol mindenkit a kozepszer szintjere huznak le.

egy valodi demokraciaban a sikeres ember kovetendo pelda, nem frusztralt, lusta hulyegyerekek celtablaja.

Shadowbull 2008.07.14. 10:27:12

"tudtommal a 7ese a legmagasabb, az 58. az 1es 3as pl kifejezetten a fiataloknak keszul. "

Az lehet, de a lenyeg az hogy kik veszik :)

sb

redriot 2008.07.14. 10:33:29

"Muhaha :) Egy valodi demokraciaban akinek penze van, azt nem titulaljak egybol bunozonek, hanem kovetendo peldakent all a tarsadalom tobbsege elott."

Egy valódi demokráciában. Nem egy ilyen olajszőkítős, síkságra völgyhidat hússzoros árért adót nem fizető alvállalkozókkal felmutyizós panamában.

Shadowbull 2008.07.14. 10:35:33

"Egy valódi demokráciában. Nem egy ilyen olajszőkítős, síkságra völgyhidat hússzoros árért adót nem fizető alvállalkozókkal felmutyizós panamában."

ebben is van igazsag.

sb

[] (törölt) 2008.07.14. 10:36:21

"Az lehet, de a lenyeg az hogy kik veszik :)"

nem erzem 65nek magam a kupemban, sot a 3ast lizingelo kollegaim is kifejezetten a huszas eveik kozepen jarnak ;)

(az 58 egyebkent tenyleg az eladasok alapjan mert atlageletkor a 7esnel)

zsoké 2008.07.14. 10:38:35

18 éves leszakadt Corollámmal közlekedve S néhányszáz rámhúz. Szerintetek? Az én káromat 30ezerből oldottam meg. Az övé így töröttnek minősül. Ez a kis nem indexelős erőszakos mutatványa így vagy 8 millióba kerülhetett. Hát ezért érdemes megvenni egy ekkora német marhaságot.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 10:38:51

Sghadowbull, a gazdag ember azt jelenti, hogy gazdagabb a szegényebbnél. A javak egyenlotlenul oszlanak el, ami nem jó mindenkinek. Ha a gazdag a gazdagságát, és kovetkezésképpen a szegény szegénységét fenntartani igyekszik (és így lett gazdag, nem?), az nekem nem kovetendo példa.

Edelweiss, a valódi demokráciában kozépen lenni nem lealacsonyító. Amerikában az, meg alighanem odahaza is, de egyik sem valódi demokrácia. Az egyenloség és a kozépszer két eltéro fogalom.

petike 2008.07.14. 10:39:03

Gomulka! persze. ha lenne pénzed nem vennél drága dolgot, mert érdekel hogy zavarja az irigy szegényeket... szerinted drága dolgot venni illetlenség? képmutató

[] (törölt) 2008.07.14. 10:43:12

"Edelweiss, a valódi demokráciában kozépen lenni nem lealacsonyító."

de az, ha a tobbi tudatlan lusta szarzsak eroszakkal huz le oda.

amugy ha nem szegyen a kozepreteghez tartozni, akkor mi a fasz bajod van azzal, hogy nem telik luxusautora? veszel egy Opelt, Fordot, Suzukit, aztan csokolom. mi ezzel a problemad? szegyen kozepkategorias autoval jarni?

Shadowbull 2008.07.14. 10:43:19

"sot a 3ast lizingelo kollegaim is kifejezetten a huszas eveik kozepen jarnak ;)"


Gondolom nem ebbol kene kiindulni :)

Bereltem en is 3ast, kettot is, de szerintem nem vagyok tipikus BMW -vasarlo :)

Naprakesz statisztikaim amugy nincsennek, de ezt az erteket olyantol hallottam, akinek hajlamos vagyok hinni.

sb

[] (törölt) 2008.07.14. 10:45:24

egyebkent nem a kozepreteghez tartozas a lealacsonyito, hanem az, hogy ha jon nehany lumpen kommunista fasz, elviszi az autodat, elviszi a hazadat (amiert megdolgoztal!), es kijelenti, hogy te holnaptol a munkasosztalyhoz tartozol, mert nekik sem telik tobbre.

a kommunista beidegzodeseitekkel van a baj.

redriot 2008.07.14. 10:45:55

petike:

Drága dolgok közt is van különbség. Vannak jó minőségű, drága autók, és van ez a se nem terepjáró se nem sportautó, de mindenképpen feltűnősködő. hatalmaskodó luxusdög. Az új hetes sorozat sem lett szép, de az egy korrekt limó. Az is jómódot, luxust sugall, de azért nem ilyen pofátlan, közönséges módon mint az X6 és a Q7. (És anno még a '91-es S-osztályt hívtuk bálnamercinek. Akkor ezek mik?!? :)))

Kiskese 2008.07.14. 10:47:56

Cégautó intézményt megszűntettem magam alatt és rendeltem egy kevésbbé szép, biztosan nem is olyan jó, meg egyáltalán nem divatos és nem is olyan nagyon erős Subaru Legacy kombit.
Fele részletre fele kp..
Biztosan hülye vagyok, de nekem tetszett. És nem fekete meg szürke, hanem kék... Úristem máris kimentem a divatból és sosem lesz nőm ;)

ommm 2008.07.14. 10:57:52

Hullámzik, hullámzik. Miről is van szó?

HaP 2008.07.14. 11:00:06

Latom ez megint egy ertelmetlen cikk. A TC szerkeztoi mar rajottek mint tudnak az oldal olvasoi oszeveszni es irni egy cikhez 400-500 hozzaszolast. Miert kell ilyen ertelmetlen dolgokon veszekedni.

Akinek van penze ugyis megveszi akinek nincs ra ugyse veszi.

En is ugy kaptam az autom, nem szoptam ossze, hetero vagyok, igaz nem BMW-m van sot semmi extra nagy marka, de ahogy sokan itt fogalmaznak az "apucitol kaptam", es nem erzem magam kevesebnek magam tole, ugyan ugy jartam suliba ugyan ugy melozok mint a tobbiek velem, es sokan irigysegbol elenszenvesek az emberel de mit lehet csinalni ezzel ilyen vilagban elunk.

Es nincs semmien menedzseri fizetesem de megis gondolkozom rajta hogy lecserelem az autot igaz nem x5-re :)

petike 2008.07.14. 11:01:25

redriot!
akkor ne vegyen senki suv-ot. az se terepjáró se sport se stb. x6 számomra egy sportosabb, igényesebb prémium suv. számodra minden drága dolog felesleges? óóó ha megtehetnéd... mindenkiből csak az irigység beszél.

vomit 2008.07.14. 11:02:19

SzeGa 2008.07.13. 19:51:07
>Adott esetben Romaniaban egy 2003 as 525d
>BMW ert van pofaja az allamnak akar 2500
>euro regadot is elkerni.

nos, adott esetben magyarorszag az ilyen ~60 honapos koru autora aszongya, hogy meg tobbet is er mint az ujkori ara fele.
regado.blog.hu/2006/12/22/regado_tablazat_2007
tehat emiatt az eredeti regado osszeg ugyanennyied reszet tessek befizetni. ha euro3-as, es 230Ft az ejro akkor az az "500" bizony 4600 euro lesz.

babapa 2008.07.14. 11:25:12

"Jajj, neeee!
Mi köze egy "új kategóriának"(X6) egy akár 7 személyes megalomán SUV-hoz???

Totál más osztály, leszámítva azt hogy ennek is nagy a hasmagassága."

Jajj, de! :-)

Elég sok közük van: mindkettő értelmetlen és ellenszenves. De ha lesz 6-os BMW kabrió emelt hasmagassággal, négykerékhajtással, 17 hengeres 96d (BMW 696xd, úúú de jól néz majd ki a hátulján)jelzésű motorral, akkor hátradőlhetünk: itt van már a Kánaán.

redriot 2008.07.14. 11:26:08

Petike:
Ha megtehetném, és SUV-ban gondolkozénk fájna a fogam vennék egy fullos Hyundai Santa Fét. De lehet hogy elég lenne egy KIA Sportage is, a Santa Fével már megizzadnék szűkebb parkolóházakban. :) Nekem egyelőre ezek is elérhetetlenek, de ha milliárdos lennék, akkor sem vennék X6-ost vagy Q7-est. Maximum egy X3-ast, vmi mutatós színben, véletlenül sem feketében vagy ezüstben.

Tényleg nem kap el a birtoklási vágy és az irigység ennek a felfújt szarnak a láttán, bármilyen hihetetlen. :)

wood 2008.07.14. 11:33:55

...olyan autót többé már nem fognak gyártani, ami kicsi, könnyű, óccsó, keveset fogyaszt, elfér benne a család és húsz évig boldogan használod?

vagy ez ma már nem divat? én nem akarok két tonna, féléves szavatosságú műanyagot báj vájör drájvolni...

zolee 2008.07.14. 11:35:31

Azért valljuk be, rossz duma ez a megtakarított a cégének x összeget és ezért kapott jutalomból vette.
:DDDDD
Hány huszonéves picsa takarít meg x milliót a cégének?
Max a főnöknek nem kell kurvára költeni.
Nekem ne mondja senki, hogy husznévesen ma egy kiscsaj olyan pozícióba juthat önerőből, ahol meg tud takarítani x összeget.
Leht maradi vagyok, de nekem a szamárlétra-elv működik.
Tehát valaki tizen, huszon év munkájának elimeréseként jusson vezető pozícióba.
Mindig megkérdezem magamtól mit csinálok rosszul hogy én 32 évesen ennyire vittem.
Lakásom sincs, nemhogy 20 milliós autóm.

Egyébként az x6 nagyon nem tetszik, lehet mondani hogy irigy vagyok, de ettől még tényleg nem tetszik.
Viszont a 320i gyönyörű autó, meg kell vallanom, pedig nem szeretem a BMW-t.

petike 2008.07.14. 11:36:16

Szerintem a legtöbb ember érzi úgy, ha megtehetné se venne ilyen-olyan komoly autót! Szerintem ezt nem lehet tudni. Kevesen bírnák ki h olcsóbb-gyengébb minőségűt vegyenek, amikor futná "jobbra", mégha nem is annyira használható a mindennapi életben. Amúgy nekem sem az álom autóm, csak próbálok reálisan gondolkodni.

someoneelse 2008.07.14. 11:41:33

Azért valljuk meg, a többség igenis összeszopta, mondjuk lelke rajta.
Nem tudom hány huszonéves picsa jut olyan pozícióba hogy megtakarítsona cégnek x milliót.
Rossz duma ez.
Bírom amikor maximum 25 éves kiscsaj vigyorog ráma képernyőről, hogy vezető elemző, meg vállalti vezető....érdekes dolgok ezek.
Lehet maradi vagyok, de nekem egy vállalati vezető olyan ember, aki tizen, huszon év elismeréseként, tényleg önerőből küzdi fel magát vezető pozícióba.
Az ilyen emberre fel is tudok nézni és kicsit sem rigylem alóla akár az 50 milliós autót sem.
Mindig elgondolkodom hogy hol rontottam el, hogy 32 évesen még lakásom sincs, nemhogy 20 milliós autóm...

Egyébként az x6 nagyon nem szép autó, tényleg státusszimbólum, semmi más.
Lehet mondani hogy irigykedem, de általában a BMW-ket nem szeretem.
De ami igaz, az igaz, a 320i gyönyörű autó, bár megvenni sosem tudnám.

marco 2008.07.14. 11:50:42

Üdv!
Véleményem szerint az egész társadalomban van a hiba. Mert ha a kispénzű ember azt látná hogy a nagy limuzinokkal és suvokkal olyan emberek járnak akik megérdemlik akkor talán a kezdettől kezdve nem alakult volna ki benne hogy biztos úgy lopta szopta gyilkolta össze. Vállalatok magas beosztottai megérdemlik mert ha már több 10 vagy 100 milla hasznot hoztak akkor valamivel ott kell tartani, de azokat a vállalkozókat akik minimálbérre vannak bejelentve elküldeném a kőfejtőbe autójuket elárverezném lakásukat (bocs- palotájukat felgyújtanám).
Huszonéves csajok: érdekes eset mert nem tudja az ember hogy lett autója, ha feleség akkor miért ne kaphatott volna, és ha csak elvitte egy körre?:)
KOmolyra fordítva, valóban figyelmet kellene fordítani az emisszió csökentésre, mert már jó vége így sem lesz. Előtte viszont nem ártana megtanulni logikusabban vezetni, mert olyan mellett még nem ültem pesten aki a jól ismert útra kikanyarodva tudván hogy a lámpa úgy is piros vagy 2 percig, ne nyomta volna úgy a gázt mint ha élete múlna rajta. Utána meg jön a következő amin kiakadok: kirakja üresbe és akár 100 ról is így fékez. Nővérem is 30000km-nél szétszakadt fékbetéttel vitte szervízbe. Hol itt a logika.
Előző 200Le-s sportatómmal is el lehetett simán autózni 7literrel vagy akár alatta is falvakkal tarkított közúton. Átlagsebesség közel 90km/óra volt így is 220km-n
Toleranciát, és logikát!!!

marco 2008.07.14. 11:52:39

Ja, nekem nem igazán tetszik maga a koncepció. Magas autó közben suv hatósú. Na mindegy akinek tetszik vegye

someoneelse 2008.07.14. 11:57:59

Edelweiss-nek érdekes a gondolkodásmódja...
Akinek nem tellik ilyen autóra, az lusta?
Hmmmm...

Alibiman 2008.07.14. 11:58:45

Ennyi irigy embert! Sokukban fel sem merül, hogy van, aki nem magamutogatásból / farok hosszabbítás miatt vesz egy ilyen kocsi, hanem egyszerűen azért, mert tetszik neki. Ez volt az álma. Nem iszik, nem dohányzik, nem kártyázik, nem épít 300 nm-es házat, amit majd nem győz kifűteni. Nekem van olyan haverom, aki panelban lakik, de egy 911-es Porscheval jár. Mert a kégli nem érdekli, de a kocsi igen, gyerekkora óta erről álmodott. Van olyan ismerősöm, aki luxus utakra költ, közben egy 37 nm-es panelban lakik. Mert neki meg ez a passziója. Olyan helyeken járt már, ami talán a hivatalos térképeken nem is található. A hozzászólók egy része egyszerűen képtelen elfogadni, hogy vannak, akik egészen másképp gondolkodnak az életről, más fontos, más tetszik neki. Azt sem tudjuk elfogadni, ha valaki jobb módban él nálunk. Biztosan lopta vagy adót csalt, és egyébként is köcsög, korrupt zsidó, aki kopasz és impotens. Fel sem merül, hogy megdolgozott érte, tehetséges és szorgalmas, találmánya van, örökölte a pénzt, vagy nyerte lottón, pókeren. Mert ez ugye lehetetlen. Nálunk senki sem lehet okosabb, szorgalmasabb vagy szerencsésebb, stb.

Ez az a mentalitás, ami még sokáig nem fog megváltozni kishazánkban. Majd az unokáink – talán.

Nekem is tetszik az X6 – némi fenntartással (ld. később). Egy bizonyos szinten túl, nem biztos, hogy számít a praktikusság. És ehhez nem kell nagy kocsi. Pl. a VW Bogár, vagy a FIAT 500 sem túl praktikus, attól még sokan megveszik, pedig drága. Mert egy autó – szerintem – egyben műtárgy is lehet,

Én kipróbáltam ezt a kocsit. Amikor először megláttam, nagyon megtetszett. A próbakörök után már kicsit kevésbé, de ez nem a forma miatt van. A 3.0SD változattal mentem. Azt tapasztaltam, hogy nem gyorsult és nem lassult annyira, mint a sajátom (amiben ua. a motor van) hiszen ez sokkal nehezebb, tehát a dolog logikus. Hátul a fejtér alacsony. És ezzel felsoroltam az összes nekem nem tetsző dolgot. Persze 2-3 óra tesztelgetés kevés ahhoz, hogy teljes kép alakuljon ki bennem.

Nagyon sok posztból virít a „savanyú a szőlő”. Biztosan kicsi a farka, biztosan sokat kellett szopnia érte, biztosan részletre vette, meg jellemhiba, pl. a kissebségi érzését akarja gyógyítani. stb. És egyébként is részletre vette, mert nincs elég pénze.

Épeszű ember részletre vesz autót. Még akkor is, ha ki tudná fizetni. A THM kb. 7 – 8% között van, így az a kápé, amit nem fizetek ki egy kocsira, a vállalkozásban sokkal-sokkal jobb haszonnal tudom forgatni. De egy jó lekötéssel is többet hoz a konyhára. Drága autónál a kereskedő (hitel miatti) jutaléka elég tetemes lehet, amit kis töktekergetés után hajlandó a vevőnek odaadni, ez újabb árengedményt jelent. Persze olyan is van, akinek nincs elég pénze, hogy kápéra vegyen meg egy ilyen kocsit. És akkor mi van? Nem is értem, mi a gond ezzel? Hányan vesznek kis Suzukit hitelre, mert azt sem tudja kifizetni, akkor az ilyen járjon görkorcsolyával? Ha meg nem tudja fizetni a részletet, akkor nincs munkája, ergo nem is kell a kocsi, mehet a levesbe. Szerintem ez normális.

Maura 2008.07.14. 12:04:04

Hat...
E36 -os a maga koraban egy divatos formakat hozo, megis utos gep volt.
A nyolcas sorozat azzal a pinpongasztal meretu motorhaztetejevel szivdogleszto. Mostmar csak a torokoktol lehet oket megvenni.
X-5 az egy ormotlan dog, bar a legujabb kezd kicsit harmonikusabb lenni.


X-6 amikor meg ki sem jott, mar akkor lattam lefoliazva, lealcazva... Elotte olvastam rola, huztam a szamat, hogy minek ez, hulyeseg, nagy auto, csak fogyaszt, suv sportosan, fujjdeocsmanylesz blabla.


Aztan meglattam az elsot. Mintha egy folyo altal formasra csiszolt sziklatomb csorgott volna el elottem az uton. Regota nem ereztem ilyet, de ilyen lehet az, ha egy ffi meglat egy formas, izmos, de megis noies IGAZI not. Elszorult a torkom.
Minden tiszteletem a tervezocsapate.
A fogyasztas... Nos, hibrid kivitelben, elektromos rasegitessel, biztos vagyok benne, hogy 8 liter alatt lehetne tartani a fogyasztasat. Tudom, az is sok, de... Ennek a csodanak szabad:)

Hofeherben, fekete ablakokkal... Es legalabb keveset kell legkondizni, az egy liter minusz:)))

Ps: a kepek ultraszarok:)))

Bömös 2008.07.14. 12:09:30

Egy irigy baromság a sok közül:
...a BMW nem autó, hanem jellem hiba.

Van itt egy csomó irigy csóró, aki kinjában kiirogatja magát.
Amúgy mint BMW tulaj, márkán belül nekem se tetszik az X6-os, de ez egy dolog. Van akinek tetszik, ha van rá pénze megveszi.
Itt a lényeg, szidni a szuzukit, irigykedni a bömire, mercire és hasonló kaliberű autókra.

Shadowbull 2008.07.14. 12:12:57

"de azokat a vállalkozókat akik minimálbérre vannak bejelentve elküldeném a kőfejtőbe"

Bocsi, de ugye meg te sem hallottal osztalekjovedelemrol? A vilag legnagyobb barma az a vallalkozo/tulajdonos, aki nem minimalberen jelenti be magat.

sb

AP 2008.07.14. 12:14:39

ez az Edelweiss szed valamit, hogy ekkorára nőtt az arca?
ennyire kioktató undorító embert ritkán látni..
komolyan, ez azt hiszi, hogy mindenki felett áll, ő, a zseniális

hogy a kupéjában nem érzi magát 65-nek? hova szarjak? én se az enyémben

Johni 2008.07.14. 12:29:52

Egyértelmű: A BMW AZ AUTÓK MERCÉDESZE...!

Fiery 2008.07.14. 12:32:28

Shadowbull: a legtobb vallalkozo osztalekot se fizet a minimalber felett, hanem alaszamlaztatja, es kiveszi fu alatt a nagy lovekat. De nem baj, elobb-utobb a vagyonosodasi vizsgalat utoleri oket, aztan akkor lehet fejet vakarni.

redriot 2008.07.14. 12:35:37

"Szerintem ezt nem lehet tudni. Kevesen bírnák ki h olcsóbb-gyengébb minőségűt vegyenek, amikor futná "jobbra""

Ki tudja... Azért vannak apró jelek. Pl. az én telefonom egy ütött-kopott ötéves valami. Viszont ma is kifogástalanul működik, a kezelését/menüjét megszoktam. Megtehetném hogy vegyek egy új felsőkategóriás mobilt, hadd' lássa mindenki hogy futja rá, de mégsem teszem. Tehát attól még, ha lenne pénzem luxusautóra, még nem biztos hogy azt vennék, valószínűleg beérném egy jó minőségű, de még nem luxus darabbal is. :)

szmoker 2008.07.14. 13:06:15

petike!

Ha utánam dobnák, persze hogy kéne - 1-2 nap alatt találnék valami ízlésficamos balf@szt, aki megvenné okosba.
A befolyt lóvéból pedig vennék egy lakást, ha már. Ha meg maradna még della, egy öreg amerikai cirkálót is hozzácsapnék (konkrétan egy Lincoln Mk IV-es a vágyam, 455-ös motorral, '73-as vagy '74-es, mert az már csak 20 litert fogyaszt), amivel hétvégenként mennék egy kört vigyorogva.

Egyébként ha lenne pénzem, akkor (mivel egyedül vagyok) valami kis 2-ajtós vacakom lenne. Most van egy dízel Clio, ahelyett lehetne pl. az a kis vicces RS, vagy V6 :)

Vezetek épp eleget drágaautót (főnök 7-ese, SLK, miazmás), azok is ugyanolyan sz@rok mint a rönó, csak drágák, sokat fogyasztanak, és egy vagyon a szervizelésük/fenntartásuk.
Van akinek hosszabb lesz tőlük a farka, de én már kinőttem abból a korból.

Nem hiszem, hogy bárkinek is igazán szüksége van ilyen dzsindzsa szarokra. Szerintem egy autó legyen funkcionális, olcsó, fogyasszon keveset, és legyen megbízható. Én csak az legyen benne, ami feltétlenül szükséges, hogy A-ból B-be jussak - a többit minek cipeljem, minek adjak érte pénzt?

Shadowbull 2008.07.14. 13:18:40

"Én csak az legyen benne, ami feltétlenül szükséges"

Gondolom az a feltetlenul szukseges, amit te annak itelsz :))

"minek adjak érte pénzt"

Gondolom ezt ra kene bizni azokra, akik veled ellentetben meg tudjak engedni maguknak.

sb

nagya 2008.07.14. 13:25:38

Azzal kezdem, hogy s320 cdi-m, a8 4.2 quattrom, 740d-m, tt-m stb volt/van. A 740d-met egy hétig azaz 7 napig nem indítottam be, és ezek után nem is indult be. Szerintem az új autók 95%-a egy ronda szar. A bmw összes kocsija beleesik a 95%-ba. Most adom el a bmw-t, de az életben nem veszek többször európai kocsit.

MMM 2008.07.14. 13:51:20

Nem sok értelme van ennek a cikknek. Arra jó, hogy aki nem tudná megvenni, elmondhatja ismét a jól kidolgozott sztereotípiáit. Meg is teszik, látszik. Csak tudnám, hogy akit nem érdekel, az miért olvassa el mégis??
Kedves cikkíró! Sajnállak, hogy - bár nem akartad - ezzel kellett menni az ebédre. Azért hidd el, sokan örülnének akár egy ilyen próbaútnak is. Akár használt kivitelben is.
Nem tudom miért kell minősíteni másokat, miért fáj, ki hogyan jutott az autójához. Azt hiszem, az említett B. Szilvy sokkal ismertebb, mint ezen cikk írója. Ja, a foglalkozása?! Kérdezzünk meg egy konstruktőrt, mi a véleménye az autóval 10 perc ismerkedés után szakvéleményt mondó újságíróról...

marco 2008.07.14. 13:58:01

Nagya! Tudom ajánlani a Jiangling Lan és a Brilliance BS6-ot
Mindkettő a méltán híres kínai autógyártás remeke:D
www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo
www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo
jó utat hozzájuk

Shadowbull 2008.07.14. 14:03:32

"A 740d-met egy hétig azaz 7 napig nem indítottam be, és ezek után nem is indult be. "

Szeretem az ilyen torteneteket. Abszolut helyes kepet kap az ember beloluk :)

MG ZT260 2008.07.14. 14:05:43

@Marco

Most meg viccelodunk, de itt vannak a kinaiak mar Longbridge-ben...
Aug vegen legordul az elso par "MG".
BRRRRRR

marco 2008.07.14. 14:13:05

Hát igen, nem tudom beengedik e őket az unióba, de ha igen akkor elég erős lesz a "természetes szelekció". Most is mikor munkába hoznak visznek kisbusszal lehet tapasztalni hogy valaki teljesen értelmetlenül megy 60-al az egyenesben csúcsforgalomban 10000en utána és nem az van hogy aki mögötte van elgurol mellette és így tovább. Söfőr alatt van egy Merci vito, 60-nál akadna még nyomaték de fingom sincs miért nem előzi meg. Na de jön valaki 15 éves meg ennyi lóerős puntóval hátulról 5 autót előzva. Azt hiszem ilyenkor szokták lezárni az egész utat és a főszereplők be is kerülnek a híradóba. Véleményem szerint itt legalább 3 hibás van. Mi lesz itt kínaiakkal?
Na de fel a fejjel lehet fél millás indait is venni újonnan. Szerencsére az olyan az unióban mint a heroin.

lastech 2008.07.14. 14:20:05

Hát... nekem eleve nem tetszik ez az autókategória. Nem láttam még X6-ost, de 5-ös, Q7 egyre megy: Az eleganciához egy ilyen méretű autónak ritkán tud köze lenni. Egy kicsit arra emlékeztet, hogy akinek sok pénze van (és minél inkább keletebbre éli a kis életét) épít egy nagy hodály szállodát magának lakás céljára, kivágja körülötte az abszolúte zavaró növényzetet, és akkor most neki jó. Ez szerintem nem Európai alaphozzáállás. Ez US. De ott ez a történet másról szól. Ott lehet úgy autózni napokat, hogy közben ember által épített műtárgyat nem látsz az úton kívül, amin mész.

SwissBMW · http://www.royal-auto.info/wp-content/uploads/2007/06/bmw_cs_concept.jpg 2008.07.14. 14:24:54

eszméletlenül néz ki ez a BMW x6-os nagyon alakított ezzel a BMW. Most majd futhat utána az audi a mercedes stb. mostmárcsak a limuzincoupé hiányzik a palettáról de nem sokáig mert 2012-be jön au új BMW cs ami lazán lepipálja a cls-t és a passat cc-t annak ellenére hogy nem ő teremtette a kategóriát szerintem erősíteni fogja a BMW-t.
www.royal-auto.info/wp-content/uploads/2007/06/bmw_cs_concept.jpg
images.automobilemag.com/multimedia/photo_gallery/0707_a+2007_bmw_cs_concept+1.jpg
images.automobilemag.com/multimedia/photo_gallery/0707_a+2007_bmw_cs_concept+1.jpg
blogs.cars.com/photos/uncategorized/2007/04/20/cs15.jpg
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a6/BMW_CS.jpg/800px-BMW_CS.jpg
germancarscene.com/wp-content/uploads/cs2-24-04-07.jpg
itt van pár link lehet nézegetni

marco 2008.07.14. 14:44:01

a béemvé csé kapcsán nem hiszem hogy bármi köze lenne a passathoz, meg attól még nem lesz népautó, sőt akinek van rá pénze az nem azt jelenti hogy meg is veszi.
Amúgy mire érted hogy futhat utána az audi mercedes? miben jobb ez? a kinézet szubjektív marad a motor hely ár? Ezek közül melyikben nem veri vagy nem egyenlő a x6 al?

Shadowbull 2008.07.14. 14:49:26

Mar csak azert nem lesz nepauto a CS, mert dragabb lesz mint a hetes.

redriot 2008.07.14. 14:52:19

Elég vad kinézete van ennek a CS-nek. Merc CSL, Maser Quattroporte - szerintem ezek a fő konkurensek. Meg ha lesz 4 ajtós Porsche, akkor az. A Passat CC csak szeretne ebbe a klubba tartozni. (Bár el kell ismerni nem csúnya autó.)

driv · http://www.testdrive.hu 2008.07.14. 15:09:15

Én se vennék ilyet, de világosan látszott már a Porsche suv megjelenésekor, hogy ez kell a piacnak.

Ciri 2008.07.14. 15:23:09

A Lekszusz Eriksz veri sz összes német szuvot!
(Főleg a Suzuki Swiftes belsejével)


Csak, hogy legyen még néhány hozzászólás...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 15:41:58

Passat CC és Maserati Quattroporte? Fényévekre egymástól. A Volkswagen mint cég (nem a konszern) tanulhatna végre A Phaeton "nagy" sikeréből, nem kellene wannabe elit gyárnak lennie. Gyártson csak jó minőségű középkategóriás kocsikat. A népnek, ahogy a nevében van. És mindenki boldog :)

Ciri 2008.07.14. 16:09:27

KuKori

Azért ne menjünk bele olyan butus jóslatokba, hogy a CC is úgy fog járni, mint a Phaeton.Az eddigi megrendelések és az autó iránt tanusított érdeklődés nem ezt mutatják.

Egyébként is eléggé OFF ez a téma.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 16:30:21

Oké, csak arra akartam rávilágítani, hogy szerintem nagyon nem egy kategória a fent említett két kocsi. Sem teljesítményszintben, sem árban, sem minőségben, sem eleganciában :)

Meg hogy hiába jó a folkszi, akkor is folkszi jel van az orrán, ami nem presztizsmárka, hiába drága. Na de tényleg elég off, abba is hagyom.

EM 2008.07.14. 16:55:45

Az értelmes szerzőkkel együtt az értelmes hozzászólók is leléptek a TC-ról. Na, megyek utánuk. Pá!

RedRiot 2008.07.14. 17:55:04

Kukori: ha mégegyszer figyelmesen elolvasnád a postomat, rájönnél hogy pont azt írtam, hogy a Passat CC csak wannabe-luxusautó. Nem azt hogy egy kategória a Maseratival.

szmoker 2008.07.14. 18:34:53

"Gondolom ezt ra kene bizni azokra, akik veled ellentetben meg tudjak engedni maguknak."
Értettem, engedélyt kérek meghunyászkodni és apró fekete ponttá zsugorodni!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 19:03:52

RedRiot 2008.07.14. 17:55:04

Sorry, félreolvasás esete. CS, nem CC. Jogos, még egyszer bocsi.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 19:23:02

Petike, tudnám mire kolteni. BMW-t venne az oregisten. Miért PONT azt?

Edelweiss, kozépen lenni lehet dontés eredménye is. Az ethosz és a morál kozotti klasszikus kulonbség. Svédország, Hollandia, Franciaország, soroljam? Aki a szegényebbet szarzsáknak titulálja, azt húzzák is le! Gyerekszoba?

Alibiman, akinek ez tetszik - az vegyen. De vajon hányan veszik/kívánják/védelmezik azért mert BMW és nagy?

foolproof 2008.07.14. 19:28:07

Egyebkent megfigyelte mar a tisztelt olvasokozonseg, hogy egyes TC-s szerzok direkt keltik a feszultseget? Pl. ott van "capabombis R.Tamas" aki kepes minden egyes cikkjeben leirni,jajj, milyen draga ez BMW, te joszaguatyauristen! Meg ha SUV- vagy nemetbalna-teszt van, akkor rogton jonnek a maffiozos-kopaszos beszolasok. ES??? Ki a faszt erdekel amugy? Azert draga, mert pont ez (is) a lenyeg benne.

Elkepzelem, ahogy Steve Sutcliffe, az Autocar vaddiszno ujsagiroja visszautasitja a tartos tesztre kapott M6-ost, mert "hat milyen lesz mar az image-em tole, jajj!!Nem ulok bele, meg valaki maffiozonak/ szoposszajunak/ribancnak etc. fog tartani!!!"

Ilyen szarkavaras csak a magyarokra jellemzo, az okokat ismerjuk.

Az ilyen beszolasokkal csak tovabb erositik az amugy is karos eloiteletesseget. Inkabb lobbizzanak egy tisztessegesebb regadoert, ne itt sirankozzanak meg ribancozzanak! Hogy WINKL-AIR is belesavanyodott ebbe a szanalmas "kinek milyen autoja van es minek az neki", ossznepi gagyishowba, az oszinten elkeserito.

Haho, szokitett feju ember!
Idestova tizenvalahany eve olvasom az irasaidat, es nem akarok errol leszokni! Ne legyel mar midlife-crisis-es, vagy mijafasz! De ez a mostani+ a multkori lakotelep+X5 relaciot taglalo cikk qrva gyengere sikerult!

Totalcar! Egy fullos szerviz ratok (is) fer!

Balee87 2008.07.14. 19:53:37

OFF

1: Winkler nem szidta a kocsit, leírta a vélemeényét, talán el kéne olvasni a postot végig!
2: Basszus. Aki ide ír és beszól az mind vak és elfogult +nem lát az irigységtől? EZ HOL CIKK VAZE? EZ EGY KIB*SZOTT BLOGPOST! Mielőtt hülyeséggel szólsz be a Belsőségbe, egyáltalán nézd meg mi a belsőség!

ON

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 20:06:07

Foolproof (?)

a németbálna és az SUV két nagyon más világ. A németbálna miniszter/gazdagemberautó. Nagyon sok benne a hely, nagyon kenyelmes, és valószínuleg sokáig tart. Errol szól, ahogy a Lexus is, Jaguar, miegyéb. Ja, és mégsem Rolls Royce vagy Bentley. Az SUV más eset, az arról szól, hogy magasabban ulok. Meg a majmok is.
Az pedig, hangsúlyozom, a valamennyire jólnevelt miniszter/gazdagember kutya kotelessége hogy ne kozlekedjen randa dologgal. Azért, pont azért, mert megteheti. Vagy úgy van, hogy a gazdagság és a jólneveltség osszege állandó?

foolproof 2008.07.14. 20:40:56

Kedves Gomulka ur!

Nem tisztem elinditani egy nemetbalna-SUV vitat, de teny es valo, hogy pl. a Range Rover az UK-ben limuzinpotlek. Az is SUV es megis veszik pl. 7-es BMW helyett. Es nem am csak piti gangsta-k, hanem neha Bozsi, a queen is ezzel grasszal(+ testorok is). Hogy miert? Talan mert attol, hogy SUV, meg lehet elegans luxusauto.

Mondjuk ezt a markat leszamitva en is elegge pitbull-kocsiknak latom ezeket a verdakat. Bar Chelsea-ben nem latni Q7-est szoke, 40 kilos csaj nelkul a volan mogott(+esetleg gyerekules). Az ilyenek ott anyuszekerek. Apunak ott van jaszkarizni a DB9-es.

Kis hazank meg ebben is nagyon messze van. Penz ugyan mar akad itt-ott, de az a szep zold angolpazsit...az nem no ki egyik naprol a masikra.

Mo-n sok esetben nem csak a jolneveltseg, hanem egyaltalan valamifele normalis szocializacio hianyzik, es ez mar nem csak penzkerdes.Hja kerem, Astont vehet a pornep, de stilust hozza bajosan.

[] (törölt) 2008.07.14. 21:14:41

"ez az Edelweiss szed valamit, hogy ekkorára nőtt az arca?
ennyire kioktató undorító embert ritkán látni..
komolyan, ez azt hiszi, hogy mindenki felett áll, ő, a zseniális"

kedves AP,

nem en vagyok az okos, hanem te vagy a segghulye. ezert aztan onnan alulrol nezve ugy tunhet, hogy en marha okos vagyok, pedig ez csak egy optikai csalodas. Albert is megmondta, minden relativ.

[] (törölt) 2008.07.14. 21:22:47

"Edelweiss-nek érdekes a gondolkodásmódja...
Akinek nem tellik ilyen autóra, az lusta?
Hmmmm..."

igen, lusta. vegyuk peldanak ezt a tagot:
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=80457
lehuzta az orvosi egyetemet, aztan lehuzott Dubai-ban 8 evet. megerdemelte a Ferrarit? hat hogy a francba ne, megdolgozott erte.

penz kell? elmehetsz hajora dolgozni. kokemeny mocskos galyamunka, viszont amit megkeresel, tisztan hazahozod, es nem fizetnek rosszul. erdekes modon akik itt picsognak hogy erre nem telik, arra nem telik, azok nem tolonganak, ha munkara van felvetel.

pofazas az van, de a kemeny munkat mindegyik ugy keruli, mont ordog a szenteltvizet. mint valam ciganyputri.

antimason 2008.07.14. 21:51:46

Azért az érdekes, hogy Winkler a "tehenéből" tartja értelmetlennek az X6-ot. Van ebben valami szép, csak még nem tudom, mi is az?
Az írásában szereplő többi sztereotípia is csak Őt minősíti.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 21:57:24

Foolproof,

Britannia osztálytársadalom.
Van egy arc a kozelben, meghatározhatatlan kiejtése van, illetve meghatározható: public school. A kollegáim, mind helyiek, ki nem állhatják, mert OLYAN. Mondtam nekik: ti osztálytársadalomban nevelkedtetek (alsó-kozéposztály uszkve proletariátus), hisztek benne, ezért utáljátok. Nekem azt mondták, hogy minden ember egyforma, én meg azt hittem el. Nekem nincs bajom az illetovel. Azóta kicsit csendesebbek. De én nem Britanniáról beszéltem, a falkavadászós landed gentry-rol és mindazokról akik utánozni akarják oket (a Brájenferitol az osszes arab és indiai sokmilliomosig). A királyno és népes pereputtya úgy nevetséges ahogy van, és errol nem csak én gondolkodom így. Mit gondol, miért kell folyton belepakolni oket a helló meg az oké magazinokba? Viktóriát meg nem kellett. Britannia, úgy fest innen, még mindig arról szól, hogy ki ul magasabb ágon. Erre nem kéne (tovább) haladni, azt hiszem.

Edelweiss, én nem hordom haza. Nagyon szép kornyék ez.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.14. 22:03:32

Ja, Edelweiss, a Ferrari meg a BMW SUV nem egy alomból valók, ez mindketten tudjuk. Ja, és a Ferrari felett ellátni.

A Tehén, és én igazán nem vagyok SUV-párti, legalább egy oszinte, tahó amerikai autó. (Igen, tudom hogy Toyota.)Ez a BMW egy tévedés. Eltévedés. Ami, ahogy azt valaki már kifejtette, tart egy darab ideje. Kábé a cápaorrúak leáldozta óta.

qualitaet 2008.07.14. 23:02:05

Én már tegnap 15:59-kor hozzászóltam...

Edelweiss

Délelőtt 3-KOR még M-ben voltam! (kora reggel mentem, most jöttem.)

A Stachusnál, a szalonban beültem a fekete cabrio és a fehér coupé társaságában ácsorgó, szürke X6 3.5 D-be.

Elismerem, javul a minőség,
sokkal jobbak a műanyagok (végre!) mint az 5-ösben!!Az olcsó "játékműszerfal" is eltünt!!

Van megint alcantara(teil),és büntet az üléspozíció, minden vastag, ahogy kell.
Határozott a javulás! ENDLICH!!

Kilátni valóban nem lehet hátra.

A többi benyomás tükrében telibe is szarom!!

Egy-két év.... natürlich V8.


RAAADIIIO 2 DAAY.... :))))))

danken 2008.07.14. 23:02:11

Ez egy baromság, nehogy már a német bálna autó gazemberautó legyen, talán nem belőlünk kéne kiindulni, elég kicsi piac vagyunk mi, nem az itteni pár darab kopasznak, gyártja az audi, bmw, merci az autókat, ez egy tipikus, gyenge, magyar , irigy proli duma, egy idő óta ez a kedvenc téma itt a tc-on

danken 2008.07.15. 00:05:08

Mennyi bölcs ember, tehát akkor nincs is valódi demokrácia sehol, sőt a diktatúra még jobb megoldás, hiszen ott senkinek sem lehet ilyen autója(elvileg), ez a másik duma apuka alátolta az autót, kíváncsi lennék hány okostojás mondaná az apjának, hogy ne, légszi ne vegyél ilyet nekem(vagy bármelyik hasonlóan drága autót)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.15. 00:16:40

A BMW-t nem azért fikázza a tobbség mert nagy és német, nem is azért mert kopasz adócsalók is veszik, hanem mert a kopasz adócsaló attribútumai kozott ott van a BMW/SUV/mittudomén még mit hord az olyan. A tisztessegben megtollasodott mérnokember/orvosdoktor/szoftveres kezében (a kormány) valószínuleg nem virít annyira a BMW, mint kopasz adócsalóéban.
Hogyan lehetne ezen változtatni. Otletborze kovetkezik:
1. Tiltsák be a rossz viselkedést miden BMW gyártmány 4 méteres zónájában.
2. Engedjék le a BMW árát. Gyártsanak kicsi és praktikus BMW-ket (a Mini azért nem annyira kicsi és nem is annyira praktikus), aztán nézzék meg hogy mindenki veszi-e. És hogy a kopasz adócsaló veszi-e még. És hogy a T. M. M/O/S. veszi-e még. A hatást fokozandó drágítsák meg a Kia autóit, és nézzék meg hogyan reagálnak a kísérleti csoportok. Na?

A kísérlet lebonyolítására (az elso verziót nyugodtan átugorhatjuk, demokrácia van) gyakorlatban nem fog sor kerulni, de ha felfelé nézunk, hamar találunk majd valakit aki megírja a programot, lefuttatja valamin, aztán beszámol.

Vagy marad a találgatás.

gyules 2008.07.15. 00:57:10

Szerintem inkább használt X6-ból lesz eladó jópár. Miután mindenki megcsodálta milyen fasza kívülről, a 2. héten kiderül,h csak lehajtott fejjel lehet ülni hátul, vagy lecsúszva az ülésen max. Amúgy meg horzsolja a fejembúbját is. Közben kívülről meg jól néz ki, de egy batár. Sztem az autógyártás egyik csúcsáról beszélhetünk. Kivül nagy, belül kicsi autó. Arab és amerikai fiataloknak ideális. De csajozáson meg jampizáson kívül tényleg nem jó másra. Ja, tegnap vezettem, azért gondolom így. Nem irigykedem, vagy ilyesmi.

gyules 2008.07.15. 01:08:14

Amúgy meg télleg kapja be a BMW. Mikor a Dakaros gépeket néztem régebben, vártam,h jöjjön ki a Mitsu, a VW, vagy valaki egy kupé terepjáróval, erre... :)
Vagy én öregedtem meg annyira,h inkább egy új LS Lexust,v S8-t választanék? Sanszos. :D

macardos 2008.07.15. 08:04:16

Gomulka Béla: Te nem dezertőr vagy egy másik posztról? (Kádárista rezervátum?)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.15. 09:38:59

Macardos,

dezertornek dezertor vagyok, amennyiben, izé, lefalcolva lenni ezt jelenti. Lefalcolva helyrol és helyzetrol. (Eddig nem bántam meg.) De a szegény/gazdag, osszejott/nem jott, megszedtem/nem szedtem, sok munka/putri aspektust nem én hoztem be a BMW X6-ról indult társalgásba! Az már itt volt, legfeljebb én egy másik oldalt képviselek.

(Az X6 méretével és a fogyasztásával, a megjelenésével volt, van bajom. Az ára, ab ovo, nem érdekel. A presztízse meg - na, innentol kezdodtek a bajok. Hogy tudniillik ki és kit, mit és miért becsul meg.)

És persze a kádári idoszak sem az egyenloségrol szólt, ezt mindketten tudjuk. Ha arról szólt volna, akkor nem a kádáristák vezetnék most az országot, es nem így.

Az X6 mindazonáltal még mindig ronda lenne. Vagy nem, ld. a bakancs sarába ragadt pillangó esetét.

macardos 2008.07.15. 10:05:18

Te hoztad vagy nem - mindegy, mert beálltál a sorba. De nekem már kissé unalmas ez a siránkozás, ahol elveszlik a lényeg: az AUTÓ. Néha-néha Csikós még szabadon ereszti a lovakat (OK, ez nekem is fájt), de nem gondoltam volna, hogy még visszasírom Anna mexikós bejegyzéseit.
Ne moralizáljunk, autózzunk!

Tega 2008.07.15. 12:26:17

Az X6 a megjelenésével robosztus külsejével és feltűnésével fogja vonzani a vásárlókat.
Csak is azok a vevők fogják veni akik feltűnésre vágynak.
Szerintem tarolni fog ez a ez a forma, hiszen nem ez lesz az első olyan kocsi ami hihetetlen feltűnő, mások szerint ronda mégis megforordulnak utánna az utcán, h megcsodálják szépsségét/csúnyaságát.
Akik nem szeretnének kitűnni a szürkeségből találnak maguknak 20milláért olyan autót amit nem csodálnak meg ennyire de még is megveszi és nem mondják róla h maffiózó/vagy testvér;)
s közben lehet h sokkal nagyob játékosok mint azok akik csak az x6 ra költenek.
De csodálatos h egy cikk micsoda megoszlást képes kiváltani az emberekből, véleményem szerint ez egy jól meg írt "TESZT" csak így tovább GRAT!!!

SwissBMW 2008.07.15. 13:10:30

örülök hogy ilyen sokan írtak a BMW cs-ről.azért gondolom hogy majd futhat utána a többi márka mert a BMW szerintem majd épít pár tapasztalatot ebből a tanulmányból ami egy TEXTILAUTÓ:
static.wallpaper.com/images/186_bmw_290508_si_f.jpg www.classicdriver.com/upload/images/_uk/13808/img01.jpg
www.classicdriver.com/upload/images/_uk/13808/img02.jpg
www.classicdriver.com/upload/images/_uk/13808/img03.jpg
az autó a z4-esre épül és a külseje textil a hátsó lámpák alatta vannak és az első pedig rejtve van a jobb ellenállás miatt és ha szükség van rá kinyílik a "szemhéj".
tapasztalatot biztos szereztek a cs-hez:)és igen bocsánat de nem jutottak eszembe a még többi konkurensei a maserati quattroporte és a leendő porshe panamera, a passat cc-ről meg no comment hasonló és feleannyi mint a cls. én bevallom nem tartom annak de még láttam egy cikkben megjölve egy konkurens a jaguar xf-et mint limuzin coupé én ezzel nem értek egyet de ki honnan nézi.....

Car Fiol 2008.07.15. 13:26:19

"Engedjék le a BMW árát. Gyártsanak kicsi és praktikus BMW-ket (a Mini azért nem annyira kicsi és nem is annyira praktikus)"
... nem is annyira BMW és nem is annyira olcsó! :)

Dawe 2008.07.15. 14:23:58

"És egy valódi demokráciában a pénzzel rendelkezok nem vennének olyan autót, ami a pénzzel kevésbé rendelkezo szemét bántja."
Ezt azért nem gondoljátok szerintem komolyan ti sem. Attól még hogy xy ilyen meg olyanok a körülményei engem mint tehetős üzletembert hol érdekel az hogy neki szurja-e a szemét a kocsi amit vezetek vagy nem. Hát kurvára leszarom.

A másik amit nagyon szeretek a biztos hogy lopta a pénzt a szemet .... vagy egyeb modon szerezte.
Az eszébe sem jut pl.: hogy mondjuk sok energiát fektetett az ember a tanulásba és szellemi munkával is el lehet jutni erre a szintre hogy a cég igenis megbecsüli az embert. Mindenki életében adott a lehetőség csak élni kell tudni vele.
Ha erdekel bárkit is 3 diplomám van Németországban dolgozok 29 éves vagyok
van 2 lakásom nem 60nm-es panel hanem mind szép 200nm feletti "kunyhó".
És hogy rontsam a statisztikákat van S classe Mercedesem az ujj szériából 500as, egy Range Rover 3.6tdi v8 hse terepjáróm és igen is hasznalom offradon leszarom ha megkarcoljak az ágak nem csak divatbol van ilyenem.
Villogni meg vettem egy Aston Martin V8 Vantage-et.

Lehet fikázni az x6 ost mindenkinek nyugodtan.Nem praktikus autó?Lehet.
Kihivó? Na és? Értelmetlen? Meglehet.
Biztos ami biztos én rendelek 1et a kedvesemnek neki tetszik.

Jah és mindenki nyugodtan száljon magába.Én ettől még nyugodtan alszok.

SwissBMW 2008.07.15. 14:44:39

kedves Car Fiol itt a legkisebb BMW mely 2010-be jön ki
www.gizmodude.com/2007/08/02/entry_images/0708/02/7223985-BMW__City.jpg.jpg:
img.stern.de/_content/59/68/596801/BMWCity_750.jpg
www.rawhorsepower.com/BMW_mini_crossover.jpg
de akár az isetta is megfelelne szerintem:D
bp1.blogger.com/.../s320/bmw_isetta_open.jpg

Nockenwelle 2008.07.15. 15:19:31

Üdvözlök mindenkit!

Nekem az a véleményem,hogy az országban lehet,mondjuk úgy 50,de legyen 100 olyan huszonéves kiscsaj,aki a saját fizetéséből tudna ilyen autót venni,kicsivel több,aki a szüleitől,kapta,ez egyébként nem elítélendő,ha nekem lenne gyerekem és pénzem én is megvenném neki.
Viszont az előbbi számoknál sokkal-sokkal több ilyen lány ül drága autók volánja mögött,ők igenis összeszopták,ez biztos.

Egyébként meg a BMW nem jótékonysági szervezet,hanem egy profitorientált vállalat.Ha a piackutatók azt hozzák ki,hogy egy nem teljes használati értékű,de roppant feltűnő és tekintélyes autót a nép(nem feltétlenül Magyarország)
baromi drágán is megvesz és nagy lesz rajta a profit,akkor megcsinálják.
Akinek tetszik és megengedheti vegye.Kész.Lehet,mondjuk,hogy itthon nem ártana intelligenciateszthez kötni az ilyen autók vásárlását,de ez még ugye nincs törvénybe iktatva.

Személy szerint nekem tetszik,mint az összes újkori és régebbi BMW.Mert nem törekszik egységes arculatra,mint pl.:a Volvo-ból messziről nem lehet megkülönböztetni egy s40-et egy s80-tól,de mondhatnám az Audit,vagy a Mercit is.Manapság mindegyik BMW üde színfolt az egyenautók világában.

A totalcar színvonala amúgy rendesen hanyatlásnak indult.Kevés a normális teszt,sok a szemét.

Béke veletek!

E65 2008.07.15. 15:26:50

Nagyon szép autó meg vezsem belőle az első 4 évestxD meg ha olcsob lenne a BMW és a KIA lenne drága akkor a BMW se sek nagy része ugyan ugy BMW t venne mert bele szeretett.Én si ha bármi mást veztek legye naz audi a8 s merci vagy sabb vagy suzuki vagy honda egy fosnak érzem h uristen semmi nincs kéznél ,nem kényelmes ,midjárt le esik az utról stb b.Nem tudom mér klel minden 5 millionál drágáb kocsi vezetőjé t adó csalónak bűnőzőnek nézni azért mer t irigyek vagytok és mellet hülyék h ösze hozatok egy oan autot? Vissza térve az x6 ra 4 -4 év mulva le cserélem a 7esemet egy x6 ra vagy egy ujjab f01 es 7esre

gyules 2008.07.15. 15:26:56

Dawe:

Valszeg egy német (vagy bármi ny-i) autós oldalon más megközelítésből beszélnek róla. (nem tudom, nem nézegettem). És ott valszeg az asszonykádra sem úgy néznek az X6-ban, mint itt. Bár...ha gonosz akarok lenni, akkor neki sem a saját fizuból van,hanem... :D :D :D
Clarkson mit mondott? Tudja vki? :D

prophet 2008.07.15. 15:53:06

Gazdaság:
Agyarországban a
jövedelemadó: 50%
ÁFA: 20%
+ jövedéki adók (benzin, alkohol, cigaretta)
+ rejtett adók (regisztrációs adó, műszaki vizsga, zöldkártya, objektív felelősség hogy csak az autósokat említsem, de van örökösödési adó, stb)
Vagyis az átlagos állampolgár, aki nem politikus, nem pártközeli, nem milliárdos vállalkozó a jövedelme kb. 85%-át befizeti adóba.

Csoda hogy értelmes ember nem dolgozik agyarországban? Inkább kiszámolja hogy 6 gyerek után jár a legmagasabb támogatás (a 7. már ráfizetés) és él az állam pénzén. Vagy leszázalékoltatja magát, nyugdíjba megy, esetleg politikusnak.
Vagy beáll az állam által foglalkoztatottak népes táborába (adó- és egyéb hivatalok, ügyészség - bíróság, oktatás, ápolók, orvosok, stb)

Agyarországban az éves GDP több mint 50%-ét osztja szét az állam. Hogy ez már a szocializmusban sem működött? Hogy lassan senki nem marad aki itthon nem az államnak dolgozik, így az adójából fenntartható ez az állampolgár-ellenes rendszer? Politikusaink szarnak rá.

Politika:
Demokrácia = a hatalmi ágak egymástól függetlenek, egymást ellenőrzik.
Agyarországban a 4 évente a pártokra szavazás alapján a pártok saját listájukról a talpnyalóikat küldik az országgyűlésbe (törvényhozó hatalom) aztán az ebbe legnagyobb számban bekerülő párt saját tagjai közül kiválasztja a kormány (végrehajtó hatalom) tagjait. Ez alapján látható hogy a törvényhozó és a végrehajtó hatalom egy és ugyanaz. A törvényhozó hatalmat (bíróságok) ellenőrzés alatt tartják azzal hogy bírónak csak az kerül be akinek apja-anyja szintén bíró, vagyis a belterjesség alapján. Aki bármiben ellentmond azt kirúgják, van helyére elég jelentkező.
A sajtó mint negyedik hatalmi ág arra hajlik amerről a pénzt kapja. A magyar ember amúgy is túl ostoba ahhoz hogy különbséget tegyen propaganda és igazság közt (különben nem is asszisztálna ehhez a rendszerhez).
Ez Agyarország a 21. sz-ban.
Mind a négy hatalmi ág ugyanabban a kézben összpontosul. Ennek eredménye természetesen totális diktatúra. (brutális tömegoszlatás, hazudozás, az állampolgárok palira vevése és pénzügyi kifosztása)
Mivel a magyarok nem csak ostobák de gyávák is ezért véleményem szerint pár év alatt a dolgozni akaró és piacképes tudással rendelkező emberek szépen elvándorolnak innen, és marad a félmillió politikus és pártközeli, a 2 millió cigány meg a 3 millió nyugdíjas. Mivel ezek egyike se dolgozik, szépen éhenhalnak vagy várják az EU segélyét.

Vagy ha mégse annyira beszariak akkor csinálhatnak forradalmat. De ahhoz vérnek kell folynia, a már megszerzett vagyont és befolyást az elmúlt 20 év nyertesei nem fogják ingyen adni. Erre jó példa a 89-es "rendszerváltoztatás".

De a forradalom is csak a javak újraelosztását eredményezi, a probléma megoldását nem, ha utána hozzáértők helyett (gazdaság fejlesztése, bürokrácia és így az állam által foglalkoztatottak leépítése, segélyek és külföldi kölcsönök kifizetésének befagyasztása, stb) csak ugyanilyen zsebét tömő banda jut hatalomra.
Márpedig az EUnak sem érdeke hogy agyarország ne elsősorban a termékei piaca, hanem azok termelője legyen.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.15. 22:21:34

Macardos, melyik sorba? (Sok sorban állok egyszerre.)

Dawe, ne csináljon ilyet a liftben az Isten áldja meg! Hol tanulta az ilyet?

blaireau 2008.07.15. 23:51:17

prophet, ezen jót derültem. amolyan kis magyaros zeitgeist. nevetséges, de tényleg.

macardos 2008.07.16. 07:55:26

Gomulka Béla · Gomesz 2008.07.15. 22:21:34
Macardos, melyik sorba?

Amelyikből nem egy egy autó látszik, hanem egy ellenséges objektum. Merthogy a "kopasz fluxosnak", az "adócsalónak" stb. semmi köze az olyan szavakhoz, mint pl. V8. Elszomorító, hogy milyen ritkán esik itt szó autókról, és milyen gyakran terelődik a szó frusztrált társadalomra.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.16. 09:09:18

Macardos, az objektum nem, nem lehet, ellenséges. Legfeljebb ronda. Vagy szép, nagy vagy kicsi, kecses vagy otromba, stb. A V8 meg aztán végképp nem az, mert (az esetek jelentos részeben) nem is látszik. Meg, mert ha lehet, az SUV vásárlók zome a kobméterért szeret fizetni, és nem a kobcentiért, úgyis V6 (tudom, ha BMW akkor sor-hat) lesz belole. Tegnap láttam egy Cobrát a korforgalomban, tegnap hallottam egy Cobrát a korforgalomban, és áldja meg a Magos Devla azt aki a V8-ast kitalálta

A hozzáállás ellenséges, a Dawe-szóló, mert(ha jo eséllyel fiktív is) ellenséges. Mint mondtam, ki lehetne és kéne deríteni azt, hogy vajon mekkora hányada az X5/X6/Cayenne/ML/Range Rover/Discovery/sorolhatnám vásárlóknak veszi azt amit vesz azért mert a fentemlitett jármu nagy és koztudottan drága, és mekkora hányada azért mert megfogta a jármu szépsége és utolérhetetlen muszaki megoldásai. Magyarán: miattam veszi-e az X6-ost, hogy velem kozoljon valamit, vagy maga miatt. És ha maga miatt, akkor miért mond mást egy blog-vita során? (Dawe, ot is áldja meg a Magos Devla, legalább oszinte. Még ha fiktív is.)

csak egy vélemény 2008.07.17. 14:33:16

Amit Prophet írt, az sajnos tényleg így van. Nálunk birkább és széthúzóbb nemzet sajnos kevés akad.

Edelweiss középrétegről alkotott véleményéről inkább nem írok semmit. Sajnos az tény, hogy Magyarországon a munka nincsen arányban a fizetéssel. Mielőtt leszólna, hogy naplopó, semmirekellő, munkakerülő szarcsimbók vagyok, leírom, hogy miből áll egy hetem:

Reggel fél 8-ra megyek be a klinikára dolgozni. Fél 4-kor lejár a munkaidőm, de benn kell lennem, hogy elvégezzem a dolgom kb. este 8-ig. (mivel egész nap a műtőben van az ember, így betegfelvételre, kötözésre, papírmunkára csak ezt követően kerülhet sor. Arról nem is beszélve, hogy a betegekkel is kell beszélgetni, mert még az átlagemberről fentebb vélekedő embertársunknak is jól esik, ha a műtétet követően ébresztés után - akár a hivatalos munkaidő letelte után, este - odamegy hozzá az orvosa és BESZÉLGET is vele). Tehát dolgozom 7:30-tól 20-ig, ehhez jön még hetente 1 12 órás és 1 24 órás ügyelet hétvégén, plussz szombaton és vasárnap szintén benn töltök a kórházban kb. 2-3 órát, mert ezt diktálja a lelkiismeretem és el is várják a betegek, hogy orvosuk rájuk nézzen. Mindezen kívül vállalok még más munkahelyen plussz ügyeletet is, hogy a nettó 130-140k-s fizetés mellé (ez kb. 350-360 óra munka után jár) még keressen az ember egy kicsit. És itt szoktak jönni az emberek, hogy kap az orvos paraszolvenciát. Igen, vannak olyan kollégák, akik kapnak számottevő mennyiséget, de az orvosok 80%-át nem veti fel a paraszolvencia, abból nem fog venni luxusautót. Ezzel a fizetéssel én is a lesajnált középréteghez tartozom sok szintén ennyi bért kapó közalkalmazottként dolgozó embertársammal együtt. És akkor azokról az emberekről nem is beszéltünk, akik kinn dolgoznak akár földeken akár más helyen kemény fizikai munkát. Ők is ugye semmirekellő munkakerülők? Nem kellene lenézni azokat az embereket, akik nem íróasztal mögött ülnek egy légkondis irodában és megnyernek milliókat egy-egy sikeres üzlettel, mert ha nem lennének alattuk munkások, átlagemberek, akkor szart sem tudnának nyerni, nemhogy milliós jutalékokat. És igen, ki lehet menni mindenkinek külföldre dolgozni, de nem mehet el mindenki a szülőföldjéről, mert sok embert ideköti akár a családja, akár a remény, hogy egyszer talán lesz jobb is, akár a félelem az ismeretlentől. Szerencsés az az ember, aki könnyen bele tud vágni új dologba, akár otthonától távol is, mert ott találja meg a boldogulást. És ez a szégyene az országnak, hogy politikusaink ezt nem tudják biztosítani saját állampolgárainak. Nyugaton a középréteg megteheti, hogy egy v. két középkategóriás autót vásárol magának, a családjának és TERMÉSZETESNEK veszi, ha egy sikeresebb embernek, egy magasabb beosztású vezetőnek nagyobb, drágább autója van. Itthon sajnos a szép, drága autóban többnyire nem a nyugatinak megfelelő réteghez tartozó emberek ülnek, de ezt már többen megfogalmazták előttem.

Elnézést kérek, hogy írásommal szintén kilógok a sorból, de nagyon rosszul esik, ha egyesek a dolgozó, de anyagilag nem kellően megbecsült embereket fikázzák. És mielőtt leszólnának, hogy az irígység beszél belőlem, igen igazuk van. Irígylem a nyugati társadalmat, hogy ott a legtöbb ember megfelelő munkával, ügyességével, el tudja érni a célját, ha tetszik neki egy autó, akkor bizonyos keretek között, de meg is tudja vásárolni előbb-utóbb. És itthon sem irígylem a sikerüket azoknak, akik MUNKÁVAL (legyen irodai, kétkezi, bróker-üzletkötő-tanár-orvos....) jutottak el oda, ahol állnak. Viszont a másokat becsapó, kizsákmányoló embereket , akik jólétükét még a csóróbb emberek arcába is odadörgölik, mélyen megvetem. És nagyon sok ilyen emberrel lehet sajnos találkozni.

Hogy a témához is szóljak, nekem tetszik ez az X6-os is, ha nyernék a lottón, lehet hogy még vennék is egyet :-) de azt hiszem ez a veszély nem fenyeget.

ptx 2008.07.20. 12:28:23

a topic egy autós ujság címét rejti.
magyarország (szerettem, de életem legjobb döntése volt hogy tipliztem) társadalmának egy jellemző rétegét látom itt, akinek téma nem számít, lehetne ez akár pálmanemesítő szájt is, azonnal ölre megy a más véleményűvel. nem az országért politizál, hanem a másik oldal ellen. mindegy, mi az. jobb-bal ellen, közben éhenhal a fele ország. de érvelés, adatok ismerete, az nem. helyette fröcsögő nyál, elszántság, akár a 3-4. hozzászólásnál már.
azt hiszem nektek köszönhető hogy idővel egyre több helyen lesz ciki a magyarság.
ízlésről vitázni (jobb esetben alsó tagozat után) megtanul az ember.
érvekkel, nem hőbörgéssel.
grat a kitartáshoz totalcarosok, hajrá!

Volver 2008.07.22. 11:21:41

A "topmanager fizetésű" kislányokról nekem is megvan a véleményem, de ettől függetlenül szívesen átülnék egy X6-ba (akár pár év múlva is), egyszerűen nagyon tetszik.
Jelenleg Volvo S60-nal járok, szeretem a kényelmet és az erőt ;)

86c 2008.07.27. 10:21:17

Látott valaki egy fehéret RB-s rendszámmal?
dunakeszi osan parkolóban. rendőr rendszámnak tűnt
süti beállítások módosítása