Érdekes találkozás az Állatkórházban

  2008. június 18. - Winkler Róbert Címkék: mazda belterj totalcar flotta morzsa mx 5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Morzsa kutyámnak így 16 évesen megvan a maga baja. Szed kétféle gyógyszert a szívére, igazából vízhajtót is írtak neki, de úgy veszem észre, ha nyáron megnyírom, az sokkal jobban enyhíti a hörgést, szóval Diaphillint nem kap, csak időnként kiviszem az erkélyre - őt, meg a Fiskars ollót. Nagyon szép nem lesz, de nem stresszelem kutyakozmetikussal.


Egyik este viszont, olyan fél 10 körül epilepsziás rohamot kapott. Elég rémisző, pedig a múltkor már egy okmányirodán az előttem sorbanálló ember kapott ilyet, de hozzá mégse kötődtem olyan erősen. (Igazából nem nagyon lehet mit csinálni, stabil oldalfekvés, és pár perc alatt elmúlik.)

Szegény Morzsa meredt izmokkal rángatózott, a fogaival is mintha kapkodott volna, rémisztő, na. Felvettem és fogtam az ölemben, amíg el nem csitult, aztán rohantunk az Állatkórházba a Lehel útra. Csak bő másfél órát töltöttünk a váróteremben, mire kiderült, hogy aki nem fix időpontra jött, az a jobb oldali ajtóhoz üljön. Mondjuk tényleg jobb ez így, mintha ki is írnák, hogy ez a rendszer. Így már a többi kutyástól-macskástól mindent megtudtam az epilepsziáról, az életkor-összefüggésekről, tünetekről, gyógykezelési lehetőségekről.

Na de sorbaült velünk párhuzamosan egy házaspár és egy kis szürke bichon havanese, nem is tudtam, hogy van belőle egyszínű, mármint havanese-ből. Egy ideig hallgattunk, aztán a férj megkérdezte, mert pont látta, amikor befutottunk a Tehénnel, hogyan és mikor adtam el a Mazdámat.

Mondtam, hogy nem adtam el, megvan, csak garázslakó.

– A miénk volt, mi hoztuk be még Svédországból. Mikor vetted?

– Olyan öt éve, talán. Kicsit már kezdenek összemosódni az évek.

– Stimmel, valamikor akörül adtuk el.

Azannya! Tényleg, valahonnan tudtam, hogy egy operettprimadonnáé volt, a szőke feleség tényleg simán lehetett operettprimadonna, de amennyit én az operetthez konyítok… Azt meg most hogyan kérdezzem meg, hogy "akkor kend vóna az az operettprimadonna"?

Beszámoltam róla, hogy azóta volt egy teljes festés, mert mattnak találtam a fényezést, és egy tetőcsere, mert a hátsó plexi be volt szakadva, a gyári plexi meg olyan horrordrága, hogy inkább 170 ezerért rendeltem szürke ponyvát Németországból, plexi incluido.

Felhívtam Dömsödi Gábort, akivel idén úgyse találkozhattunk, mert idén sajnos nem lesz traktormajális, amit ő szervezett. Viszont egyszer korábban elkérte a Mazdát, mint meglepetést valamelyik borzalmas, Hajdú Péteres műsorába, mert a vendégnek (egy operettprimadonna) ez a konkrét autója volt. Oda is adtam volna, csak épp akkor mentem vele Olaszországba. Na, és megkérdeztem, ki volt a tulaj, végre legyek képben egy kicsit az operett-biznisszel is.

Az Állatkórházban természetesen nem fényképeztem, mert épp Morzsáért aggódtam, kárpótlásul előtúrtam egy privát autós relikviát: a cetlit, amire vásárláskor kiírtam a Mazda adatait. Piros, 101 ezer kilométer (azóta jó 50-et raktam bele), Németvölgyi út. Balázs Viktorral mentünk a helyszínre, és bár az eladó komplett elmebeteg benyomását keltette, pékldául azt állította, vadászpilóta, meg hasonló hajmeresztő történetek, hogy a plexit ő szakította be snowboarddal, mert az MX-5-össel volt a sípályán - szóval az autó kósernek tűnt, egyből meg is vettem.

Mellékszál: Morzsától vettek vért, csináltak hasi- és szívultrahangot, a leletekből pedig kiderült, hogy egy sima epilepszia. Úgyhogy most le van ragasztva a vérvétel leborotvált helye, egyébként sírt is szegény a vérvételtől, pedig jól tűri a fájdalmat.


Na de a lényeg, hogy Dömsödi agya még kevésbé csinál biztonsági mentést a múlt eseményeiről, mint az enyém. Alig emlékezett már a sztorira, de aztán beugrott neki, hogy tényleg, a Kovács Zsuzsa volt nála vendég, az operettprimadonna, aki régen a Szörényi Levente felesége volt. És most 60 felé járhat, de jól néz ki. A személyleírás nagyjából stimmelt is, de ahogy a neten kerestem képet Kovács Zsuzsa és operett szavakra, egyetlen vitathatatlanul Kovács Zsuzsa kép jött be, de az túl kicsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr12480638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trash 2008.06.18. 16:42:04

Imádom a spitzeket

kempelen 2008.06.18. 16:46:49

Összemosódhatnak az évek, ha mindíg kéznél van egy ilyen cetli... :-/

Kopasz kigyúrt 2008.06.18. 17:20:30

Kicsit kusza volt ez az egész, meg mernék esküdni, hogy olvasás közben változott az írás is. Vagy lehet azért van mert most ébredtem?

leaf 2008.06.18. 17:32:46

Yeah, egy kicsit zavaros, de nem ez az első, mostanában Winklernek nem csak a sérója kócos, hanem a gondolatmenetei is :)
Morzsa still rulez! :)

Gamilex 2008.06.18. 17:34:53

Micsoda szexi hatvanas:D
Persze Morzsára értem

qualitaet 2008.06.18. 17:39:51

Azt ugye nem baj ,hogy nem hisszük el,hogy sorba szoktál állni az okmányirodákban.
Ha én nem szoktam ,vélhetően néked is akad aki "elintézi"...

ant 2008.06.18. 17:43:01

Hiba van a matrixban. Akkor most Morzsa kutya operett primadonna volt?

szabitool 2008.06.18. 17:43:35

Nekem nem tünt zavarosnak,mondjuk én sem sokat fésülködöm...
Morzsinak jobbulást kívánunk.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.06.18. 18:20:17

youtube.com/watch?v=urGS5J6bA0c&feature=related

Egy video Kovács Zsuzsáról. Nem túl éles a kép, de a google által kidobottnál jobb azért :)

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.06.18. 18:23:50

www.lacaceleb.hu/magyar/kovacs_zsuzsa/imagepages/kovacs_zsuzsa005.html

Kis szerencsével az a kis piros kabrió az MX-5 lenne.

Morzsának pedig jobbulást.

arthur877 2008.06.18. 19:09:53

Mi volt az emberben, amikor ezt írta...? Ettől még a Faterom is tisztábban adja elő magát, pedig igen szenilis már az öregem...

Tengu · http://www.bigyoshop.hu 2008.06.18. 20:10:29

16 éves Morzsa? Az 120 emberi évnek felel meg?

monza 2008.06.18. 20:15:45

Pedig a lacacelebes képen az úgy tűnik egy MX-5. Szép, ha az autónak ilyen története van, benne pózol Kovács Zsuzsa. YE!

Attilajukkaja 2008.06.18. 20:34:20

Most ez a cikk mirol szolt: Morzsirol vagy K. Zsuzsarol? Es mirol akart beszamolni?
W. Robertnek legalabb akkor nem kellene ennyit innia, amikor cikket probal irni. Szanalmas.

HöZsö 2008.06.18. 20:45:55

Végig vártam a csattanót én is, nem jött.

biturbo S · http://mmcweb.extra.hu 2008.06.18. 20:48:20

Gyenge vót' ez Winkler úr... Még jó, hogy kedvelem a kutyákat.

IQLight 2008.06.18. 20:51:18

Valaki mondja meg légyszi, hogy mit takar a "Belsőség"?! Mert ha a TC szerkesztőinek magánéletét/problémáit/stb. akkor minden rendben és ezentúl egy szavunk sem lehet semmire, max. nem olvasunk többet belsőséget. Ha nem, akkor nem tudom hová tenni a blogot.

A kutyának sok erőt kívánok.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.06.18. 20:53:25

Morzsa kickz ass, a többi csak mellékszál!

DeXTeR 2008.06.18. 21:26:38

Robi!

Mi okozza a kutyáknál az epilepsziát? És mit lehet tenni ellene?

Nekem is van egy vizslám, és nemrég kapott ő is ilyen rohamot a szemem láttára. :S Nem volt szívderítő látvány. :(

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.18. 21:33:23

Csoda hogy a Szorényi megkattant?

ommm 2008.06.18. 21:52:24

IQLight 2008.06.18. 20:51:18

Valahol az elején, a legelső posztok között megtalálod.
Úgy, ahogyan megtalálhatnák többen is, mielőtt "cikkekkel" és hasonló balgaságokkal kezdenek dobálózni.
Ez egy TC körüli blog. Amolyan belső tükör. De ezt már mások talán finomabban is elmondták valahol-valamikor.

richard 2008.06.18. 22:03:12

Winkli - az epillepsziát a kutyiknál egy hirtelen jött feldolgozhatatlan stresszhelyzet okozhatja. Az én blökimnél ennek a stressznek a kiváltó oka egy éjszaka a keritésemnek csapódó zsiguli volt. Utána még vagy másfél évig húzta szegény de egyre rosszabb lett. A végén már meg sem ismert...

ZRobee 2008.06.18. 22:03:33

Az szóra sem érdemes, hogy múlt hétvégén egy dízelautó nyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt?

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.06.18. 22:13:58

Már három éve teszi. Nincs új a nap alatt ZRobee :)

Szőr 2008.06.18. 22:14:20

De.Megint.Évek óta.Mi ebben a hír?Inkább az h Pözsóék faszán elgumizták a végét...Nem baj,legalább Kristensennek megvan a nyolcadik.
Morzsának jobbulást!

Ottopappa 2008.06.18. 22:17:52

Kutya életkora X 7-tel = emberi életkor... Tehát Morzsa olyan, mint egy 112 éves ember. Tehát öreg...

magezoli 2008.06.18. 22:59:10

"(Igazából nem nagyon lehet mit csinálni, stabil oldalfekvés, és pár perc alatt elmúlik.)"
Öhm... egy észrevétel..
Én már láttam epilepsziás rohamot és még viszonylag friss az elsősegély vizsgám is...
Én azt tanultam, hogy az egyetlen dolog amit lehet ilyenkor tenni, hogy a fej alá puha dolgot tenni, hogy ne sérüljön meg ...
Lefogni, mozdítgatni nem igen szabad úgy tudom.
A másik, meg aki látott már ilyet, az valószínűleg tudja, hogy elég érdekesen lehetne epilepsziás roham közben valakit stabil oldalfekvésbe helyezni...
Tudom, nem erről szólt a cikk, csak megjegyeztem, na.

Krájzler 2008.06.18. 23:01:47

Sokszor szóbakerül, h. mi is ez a Belsőség itt a TC mellett és rendszeresen vannak olyanok akik fikáznak és elégedetlenkednek. Az ég szerelmére, ha nem tetszik ne olvasd el!!! Vagy ha már elolvastad egy legyintéssel intézd el és szörfölj tova, olyan végeláthatatatlan ez a net, találsz magadnak való oldalt. Ami pedig ebből az egész cikkből lejön, hogy egy véletlen folytán derült ki Winkler számára kié is volt az autó ezt megelőzően. Szerintem elég érdekes történet. Szerintem.....

magezoli 2008.06.18. 23:10:35

Szerintem is érdekes történet, én pl. egy észrevételt közöltem, mégcsak nem is kritika (szerintem). Egyébként akinek nem tetszenek Morzsa egészségállapotát bemutató posztok szerintem bosszúképp írja meg Winklernek, amint epilepsziás rohamot kap a macskája (ha nagyon nem akar besokkolni a macsek, írja le azt ha szimplán hasmenése van) :DDDDD (csak vicc ám nem kiakadni)

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.06.19. 00:02:06

Az epilepsziás rohamot kapott egyeddel a teendő: be a fürdőkádba, rá a szennyes ruhát meg a mosóport, némi vizet, aztán hagy szóljon... (bocs, ha kicsit morbid, de kikívánkozott).

Kopasz kigyúrt 2008.06.19. 00:02:15

Én sem akartam kötekedni, el is olvastam, semmi baj nincs vele ez egy blog. Amúgy mikor először olvastam még csattanó is volt benne.

vadparaszt 2008.06.19. 00:28:08

Valamivel el kell szórakoztatni azt a pár hülyét, aki ezt a blogot olvassa. Már bocs. Elmondom mi lesz a jövő héten: Winkler kinézett az ablakon és nem látott semmit :)

A Morzsa az egyetlen normális ebben a közegben, látom a szemén.

Csubakka Junior 2008.06.19. 07:42:28

Blökiség.

Rocko- 2008.06.19. 07:46:31

ommm 2008.06.18. 21:52:24
igazából a blog.hu kitehetne egy statikus oldalt, ahol elmagyarázza az alapvető fogalmakat (blog, blogíró/posztoló, levélíró, komment, post vagy cikk), mert a blogok 90%-ában totális zavar van. mármint legfőképpen a kommentezők felől.

rognork 2008.06.19. 08:38:30

a mi kutyánknak (pincsi) is volt epilepsziája öreg korban. amit tehetsz: nyugtatod, aztán a végén csokit adsz neki, köll némi cukor. meg vigyázol rá, mert elég kába olyankor. sztem ez csak fokozódni fog. a kistestű kutyák elég sokáig húzzák, a miénket 14 évesen kellett elaltatni, mert kb 60 dekára fogyott, nem tudott enni, megvakult, megsüketült. na azt a stádiumot ne hagyd neki végigszenvedni.

kaczpeti 2008.06.19. 08:39:43

Allitolag a csoki nem tesz jot a kutyaknak.. az edesseg mehet, de mi csokit nem adunk neki.

hottentotta 2008.06.19. 08:50:19

nem volt ezzel a cikkel semmi gond, sőt. nekem tetszett.

a le mans-i 24órásról pedig annyit, hogy milyen dolog az, hogy egy 24 órás versenyen a gumiválasztás dönt? :D Hát mi folyik ott Franciaországban??? :DD

Palee 2008.06.19. 08:51:36

Üdv!

Kovács Zsuzsa a régi a szeszélyes évszakokban gyakran szerepelt a kabaréjelenetekeben. Felszarvazó
feleség, meg ilyesmiket alakított.
Nekem akkor tetszett azért is jegyeztem meg a nevét. De szini körökben biztos jól ismert.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.06.19. 09:03:36

A kutya kb. 1 éves korában lesz ivarérett. Én még nem láttam 7 évesen ivaréretté váló gyereket... Bár, a híreket hallva nem járunk messze tőle...

tanacsdavid · http://alfaamore.hu/tagok/1981 2008.06.19. 09:21:22

Palee, nem Nyertes Zsuzsara gondolsz? Hasonlitanak, de O volt az evszakos.

david

Csubakka Junior 2008.06.19. 09:41:23

sipike78 · www.szabolcsswift.fw.hu 2008.06.19. 09:03:36
A kutya kb. 1 éves korában lesz ivarérett. Én még nem láttam 7 évesen ivaréretté váló gyereket... Bár, a híreket hallva nem járunk messze tőle...

És láttál már 2,57 évesen érettségiző kutyát? :)

AP (törölt) 2008.06.19. 10:13:36

Volt olyan ötéves kislány, akinek hirtelen gyereke született..
Valami gene-izé-mutációja volt. A saját gyereke helyett inkább a babákkal játszott. Érted, babákkal..

b[ALien] 2008.06.19. 10:24:51

hu.wikipedia.org/wiki/Blog

Eszerint egy blogon azt ír le a tulaj, amit akar :) Max nem kell elolvasni. Az én boxerem 13 évig élt, és az utolsó előtti napjáig semmi baja sem volt szerencsére...

Palee 2008.06.19. 10:25:06

Nem azért nem keverem össze Kovács Zsuzsát Nyertes Zsuszával, sem Csala Zsuzsával. Hihetetlen hogy ezt a témát pont egy autós blogon beszéljük ki.?:-)

tanacsdavid · http://alfaamore.hu/tagok/1981 2008.06.19. 11:00:08

Tenyleg eleg hihetetlen. :) Mindenesetre nem lattam Kovacs Zsuzsat abban musorfolyamban. Csala Zsuzsaval valahogy nekem sem sikerul osszekeverni oket. :)
david

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.06.19. 11:48:16

"Volt olyan ötéves kislány, akinek hirtelen gyereke született..
Valami gene-izé-mutációja volt."

És a spermium a Szentlélektől származott?!

Blog témához: a blog az elvileg napló. Ami személyes, még ha a világhálón meg is jelenik... De a Belsőségbe nem is tudom hányan (5-6-an is) írogatnak. Hol reklámcéllal, hol autóról, hol másról.

Egy autós magazinhoz kapcsolódó blog szerintem is szóljon autókról (legalább jelzés értékkel). Péternek (Orosznak) is igen fura volt a stílusa, de ő az egyébirányú perverzióit más fórumokon, blogokban élte ki. Legalábbis úgy emlékszem. Bár, az múlt kezd megszépülni.:)

Walaki · http://www.drifter.hu 2008.06.19. 12:45:03

Nincs ezzel semmi baj, legalább látszik, hogy a szerkesztők is emberek, ugyanúgy barnát szarnak mint mindenki más :))

Inkább ilyen posztokat, mint semmit...

piettro 2008.06.19. 13:07:36

DeXTeR! Van egy doktornő, aki speciálisan epilepsziás kutáykat kezel, igen jól.
És semmiképpen ne alkalmazz "stabil oldalfekvés"-t mert tönkremegy a kutya! :(

Küldeném e-mail útján a számát, de nincs linked.

szófogadatlan prókátor 2008.06.19. 15:02:17

Azért Kovács Zsuzsa elég sok belsőségem témája lehetett volna kicsit régebben :-)

vadparaszt 2008.06.19. 15:51:37

Számomra a winkler@totalcar.hu elég kézenfekvő címnek tűnik...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.06.19. 16:00:22

vadparaszt, szerintem meg a DeXTeR megszólítás tűnik elég kézenfekvőnek... :)

Sörkálmán 2008.06.19. 18:30:31

Nekem meg olyan kutyám van, mint Zsuzsa szamojédje.

horváth andrás 2008.06.19. 22:13:19

De jó ez a demokrácia! Mindenki leugathatja a másikat névtelenül következmény nélkül. Tünj el és írj te is blogot, lehet az jobb lesz.
Amúgy jó kis történet. Régóta tervezem, hogy kiderítem, kié volt az autóm kettővel előttem.:)

IQLight 2008.06.20. 13:45:08

ommm: köszi!
Látod, tök egyedül rájöttem! :)))

Egyébként a lap tetején, a logó alatt elférne a "TC körüli blog" és akkor nincs félreértés.

Vasutas 70 2009.01.22. 07:15:56

Imádom ezt a morzsa kutyát
süti beállítások módosítása