Lassan 20 éve már...

  2008. június 01. - ommm Címkék: csaba in memoriam kesjar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


...annak, hogy a sokak szerint valaha volt legnagyobb magyar autóversenyző-tehetség, Kesjár Csaba elhunyt. Génjeiben apjától, Jánostól, örökölt tehetségével egy olyan időben tarolta végig Európa versenypályáit, amikor még nem volt itthon szélessáv, határtalanság és plazmatévé.

Itt-ott elcsípett hírekből és ritka újságcikkekből tudtuk csak meg újra és újra, hogy megy neki, ha volt róla kép, azonnal ormótlan ollót loptunk anyáinktól és vágtuk ki, ragasztottuk a falra. Mert Csaba volt a Császár nekünk, akkor. NSZK-ban versenyezni 87-ben, profi szinten annyi volt számunkra, mint a Marsraszállás.

Dagadt a mellünk, nekünk, határon túli magyaroknak is, ez a miénk, ott van, megy, de még hogyan! Igaz, bajnokságban versenyt sosem nyert, de mit számított ez akkor. (Egy bajnokságon kívüli versenyt azonban megnyert. Igaz, akkor nem kellett csapattársa mellett másodhegedülnie.)

Aztán, mikor 87-ben, a második Magyar Nagydíj idején (mondanom sem kell, hogy legalább tucatnyian nyomorogtunk a negyediken lakó Petiék nagyképernyős Teslája előtt) elmesélte, hogy Erich Zakowski beültette a Forma-1-es Zakspeed Turbo-ba és a futam után körözhetett vele a pályán, majd' megőrültünk az izgalmomtól.

„Egy kört engedtek neki elvileg, meg hogy ne váltson a harmadik sebesség fölé, de hát amint elindult, mindenki a haját tépte, mert Csaba úgy elindult, mintha vissza se akarna jönni, úgyhogy ment három kört, vagy talán négyet is.” - nyilatkozta Dávid Sándor, aki akkor részese volt a "tesztnek".

Kesjár Csaba (Budapest, 1962. február 9. – Nürnberg, 1988. június 24.)

Tudtuk, hogy valami készül, valami lesz, terveztük, a 88-as Nagydíjra ismét megfőzzük apáinkat és kimegyünk (86-ban voltunk először a méregzöld 2140-es Moszkviccsal), hiszen beton, hogy ott lesz A Csaba.
Aztán jött az utolsó Forma-3 évad a német Schübel Team-nél, 1988 június 24.-és az átkozott Norisring. Majd az üresség, az értetlen, megdöbbent arcok. Nincs, meghalt, elment.

Egy világ dőlt össze bennünk és nem épült fel újra sosem. Mind a mai napig nem tudni, valójában mi történt. Öngyilkosság? Akik ismerték mint embert, azok kizárják annak a lehetőségét, hogy a pályája csúcsa felé tartó 26 éves, életerős pilóta ilyet tegyen. Akik ismerték mint versenyzőt, megfontolt, józan vezetési stílusát, azok kizárják a vezetői hibát.

Minden arra mutatott, hogy valahol a gépben valami elromlott. Egy laza csavar? Egy pályán felejtett éles törmelékdarab? Szabotázs? 200 km/óra körüli tempónál bármi történik is, mindig magában hordozza a katasztrófa csíráját.

Balkanyar volt, féknyom nem. Lehet, valahol a Belügyminisztérium (vagy a Stasi) poros aktáinak mélyén lakozik az igazság, amit már sosem tudunk meg, amit már sosem tud meg a 2007-ben elhunyt Kesjár János sem, akinek a fia a mi Istenünk volt, ott és akkor, a szürke lakótelepi panelház negyedik emeletén.

Nyugodjanak békében együtt, a Farkasréti temető hűs földjében.

Barátai, Szikszay Attila, Kertesi Zoltán és Nagy Péter tesznek róla, hogy ne merüljön feledésbe, hiszen a www.lazapipa.hu oldalon egy százképes, megdöbbentően alapos galériában gyűjtötték csokorba Kesjár Csaba pályafutásának képeit. Harle Tamás pedig "Az utolsó 26 óra" c. könyvében részletesen is foglalkozik a baleset körülményeivel. Köszönet nekik.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr56492320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2008.06.01. 20:49:41

Még csak gondolat voltam, mikor meghalt, de amit olvastam róla, meg tudok, azalapján nagy reménység volt. Kár érte. Nyugodj békében, Csaba!

Hepi 2008.06.01. 20:52:07

nyugodjanak békében!

cowkie 2008.06.01. 20:59:34

szntem ezt a lazapipas linket kihagytam volna, a domain miatt. miert kell beleronditani az emlekezesbe? szinten aluli.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.06.01. 21:34:49

A legenda és egy szemtanú szerint abban az évben volt egy kisebb széria lunkeres Girling versenyautó főfékhenger. Nagy nyomásnál kinyílt a főfékhenger (a széria autók is 120-150 bar nyomással dolgoznak). Pár versenyző összetörte magát miatta, páran meghaltak. Szegény Csaba is. Állítólag a kocsi eleje úszott a fékfolyadékban...
Hivatalos közlemény erről sehol sincs.

BTO11 2008.06.01. 21:38:53

mielőtt elolvastam volna a cikket a cimből az jutott eszembe elsőre Ő volt az első magyar aki F-1s autóba ülhetet,ha rövid időre is.
nagyon szerettük volna anno ha Csaba az F-1 be bejut,de sajna a sors neki se és nekünk szurkolóknak se adta meg ,hogy Ő F-1 pilóta lehessen.
emléke örök marad.

Krissal 2008.06.01. 21:39:04

Tudod, mire van a domain? Hogy megjegyezd! Tökéletes.
Sajnálom a faszit, jól ment.

ommm 2008.06.01. 21:44:10

A link már oda mutat, ahová kell.
Valamikor keringett még videó a balesetről, de már egy jó ideje sehol nem láttam.

toto92 2008.06.01. 21:50:17

Nem éltem, mikor versenyzett, de nagy veszteség, hogy elment.

cowkie 2008.06.01. 22:01:18

Igazad van Krissal, hamu a fejemre. tegyuk at a 'poenos.es.halalos.autobalesetek.hu'-ra. azt biztos megjegyezned, mi?

Krissal 2008.06.01. 22:06:56

Ha te így tudod megjegyezni, tőlem rakhatod...
Én inkább arra gondolok, hogy van egy domain, amit használsz és szeretnél emléket állítani neki...ez történhetett.
Lehet többet tudnak a srácról, hiszen a barátai és lehet, ő is örülne és egy jót röhögne.
Fikázd csak őket, biztos megérdemlik...

AP (törölt) 2008.06.01. 22:11:32

Valaki elmesélné, pontosan mi is történt vele?

mákospite 2008.06.01. 22:34:49

Nyugodjék örök békében!

Moszkvicsslusszkullcs 2008.06.01. 22:36:02

"Valamikor keringett még videó a balesetről, de már egy jó ideje sehol nem láttam.":

Tudtommal az ütközéstől leszakadt a feje bukósisakostól. :-(

Nem hinném, hogy egy ilyen filmfelvételt a széles néprétegek elé tárnak.

Bug 2008.06.01. 22:41:49

Te jó isten... R.I.P.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.06.01. 22:46:47

építőtáborban kukoricát címereztem, amikor bemondta a rádió. letörtem. nagyon.
Csaba a mi korosztályunk James Deanje

AP (törölt) 2008.06.01. 22:55:01

Meghalt, azt levettem, de hogy?

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.06.01. 23:08:21

Benne van a szövegben. Azért elmondom még egyszer, l a s s a n .

Ment a versenyautóval a versenypályán. Ismert helyen, ismert kocsival. Gyorsan, ahogy szokott. Aztán az egyik kanyarban befordulás helyett egyenesen haéadt tovább. Nekiment a pályát szegélyező valaminek, talán falnak. Azonnal meghalt. A szemtanúk szerint csúnya látvány volt. Gyorsan letakarták a roncsot vele együtt, aztán gyorsan elszállították.

Volt valami vizsgálat. Hivatalosan nem derült ki semmi. Akik ismerték, akik ott voltak, műszaki hibára gyanakodnak. Node ő nem Senna volt. Nem kellett minden áron kiderülni az igazságnak.

AP (törölt) 2008.06.01. 23:11:28

Ezt az előbb is olvastam, de nem gondoltam, hogy összesen ennyit tudunk.
Köszönöm.

Valaki a fiatal tehetséget eltette láb alól? Szokott lenni ilyesmi?

Attila 2008.06.01. 23:12:29

AP.
Csak annyit írnék, hogy nekem a neve hallatára még mindig az a foto ugrik bee először, amelyiken az egymás feletti szalagkorlátok közötti nyílás látható amin a kocsi átment/átpréselődött.
...
A feje mögötti bukókeret 45 fokban elhajlott...
Nyugodjék békében.

lápi lidérc 2008.06.01. 23:28:31

Hát a blogíró a helyesírási tehetséget nem tudom honnan örökölte, de érdekelne, mert azt a gént ki kéne irtani.

p205t16 2008.06.01. 23:40:14

Már azt hittem senkin nem tartja észben az évfordulót...
Ritkán fordul elő, hogy emlékezünk rá...

Én akkor 10 évesen nagyon le voltam törve, nekem az egyik példaképem volt.

Béla 2008.06.01. 23:44:53

OFF lápi lidérc! Nem tudom mi bajod van, mikor csupán egy nyelvtani hiba van a postban, és az is csak elgépelés lehet: "izgalmomtól". Te is hát-tal kezded a mondatot, jó a stílusod.... ON

cso zsi 2008.06.01. 23:50:05

Miért is derült volna ki, hogy a csapatnál feltűnt egy tehetséges, de hazai (német) születésű, fiatalabb úr, akinek a következő 18 évben elég sikeres pályafutása lett.
Hogy adta volna ki magát, hogy az egyik F1-es "német" pilóta magyar...

AP (törölt) 2008.06.02. 00:20:52

Tehát átrepült a két korlát között, és a felső korlát szabályosan lecsapta a fejét sisakkal együtt, a bukócsövet meg elhajlította?
Jézus anyám.

mv3 2008.06.02. 00:21:43

Eddig egyszer voltam F1-es versenyen a Hungaroringen, ami pont akkor volt, amikor Kesjár Csaba körözhetett párat. A nézők között mindenkinek dagadt a melle a büszkeségtől, már nem emlékszem az időeredményekre, de emlékeim szerint elég sikeresnek számított a bemutatkozás. Szinte érezni lehetett, a nagy lehetőség kapujában állt.

Phix 2008.06.02. 00:22:07

OFF: Béla, a rend kedvéért, azért az idegen közszavak és tulajdonnevek toldalékolásának szabályait sem ártana újra átfutnia a blogírónak (jópont jár viszont a -ként értelemben használt "mint" elől melőzött vesszőkért), de ezzel együtt is igazad van, kicsit túl szigorú volt lidérc (különösen az egy mondaton belüli két vesszőhibához képest - ha valaki helyesírást kritizál, legalább erre figyeljen).
ps. Amúgy az a "hát" nagyon is jó helyen van, ne bántsd. ON.

mv3 2008.06.02. 00:23:43

Nyugodjék békében.

trash E46 2008.06.02. 00:32:29

szegény Csaba... én is sajnos csak annyit tudok róla amennyit olvastam róla hiszen alig több mint 2 éves voltam amikor meghalt, de édesapámnak hála én is meg vagyok fertőzve benzingőzzel, és neki rengeteg képe, meg irata volt Csabáról...

nyugodjon békében

baird 2008.06.02. 00:36:50

Kellenek az ilyen emberek a magyar autossportnak mint egy falat kenyér. Talán majd a Wéber meg a Michelisz :)

Lajos-e 2008.06.02. 00:52:17

Ekkora egy nyalladek irast... gratulalok! Bisssztos a stasi volt!

Balage85 2008.06.02. 01:04:48

Én csak az idősebb Kesjárral találkoztam párszor a gokart pályáján, de azt hittem még él. R.I.P.

Kopi3.14 2008.06.02. 01:09:39

Egyrészt szerintem- bár meglehetősen fiatal vagyok- a legjobb magyar fomraautós volt. Egyszer hallottam oylat, hogy a West dohánymárkát birtokló cég eldöntötte, felviszi a legnagyobbak közé, de sajnos ezt nem érhette meg. Anno amikor Zsoltinak megadatott a lehetőség, rendkívüli módon örültem, megemlékezett Csabáról, neki ajánlotta egyik-másik eredményét. Hihetetlen volt. Csaba is.
Akinek van lehetősége megszerezni, jó lenne, ha digitalizálni is tudná, akkor ide illik egy Csabáról megemlékező dal, amihez még klip is készült- Delhus Gjon: Gyertyák a síron.
Sajnos sehol nem találtam még meg, pedig nagyon jó szám, nagyon remek bemutató Csabáról, mit jelentett valakinek, aki ismerte, és nem autóversenyzőként látta csak. Úgyhogy ha ez most kívánságműsor lenne, küldeném mindannyiótoknak eme számot.

diablo 2008.06.02. 03:00:53

Nyugodjanak békében!
Utólag visszanézve az esetet sok hasonlóság található Senna és Kesjár Csaba balesete között!Beszéltek mindkettejüknél "black out"-ról /pillanatnyi eszméletvesztés G-erő miatt/, valamint a gázrudazat fennakadásáról.Az a másfél másodperc kontroll nélküli út a korlátig máig érthetetlen.Bármi is történt a német igazságügyi szervek látszólag mindent megtettek az ügy érdekében.Mivel konkrét bizonyíték nem volt, így nem lehetett mit tenni.Zárójelben szerintem senkinek nem volt érdeke egy nagymúltú német istálló tönkretétele.(Bernd Schneider, aki az F1 után sokáig a DTM-ben vitézkedett a csapattársa volt)

don101 2008.06.02. 07:30:51

Alegnagyobb volt!!!!!!Gyerekként emlékszem mikor bemondta a tv,egy világ dölt bennem össze és könnyes szemmel néztem a róla szóló hireket!Kár érte!!

Hengeresek 2008.06.02. 08:01:04

A Stasi és a magyar ÁVÓ, vagyis BM! Egyértelmű, hogy ők voltak. 1988-ban még volt "remény", hogy sikerül megállítani a diktatúra bukását. Egy "kapitalista" országban, azaz a szabad világban egyre nagyobb dicsőséget szerző, tehetséges, szimpatikus magyar vörös posztó, a lázadás jelképe volt számukra. Egyszer beszéltem egy kommunista elhárítóssal, aki akkor, 1992-ben még azt hitte, vége a kommunizmusnak. Elmondta, hogy külön részleg "van" náluk a közlekedési likvidálás kivitelezésére. A fékhengerek manipulálását "művészi" szinten végzik... A BM "titkos" iratai, az egész volt kommunista Európában csak nálunk számítanak még titkosnak - szégyenszemre! Orbánnal meg kell ígértetni, ha újra megválaszták, nem leplezi tovább a kommunista múlt bűneit! Mert ez az egyik fő ok, hogy az ország nem tud továbblépni az erkölcsi mocsokból.

McFigyeltem 2008.06.02. 08:21:59

Csak egy kis adalék: Budaörsön van Kesjár Csaba Általános Iskola. Így is megmaradnak az emlékek.

Cinikus 2008.06.02. 08:26:09

Mi a dal címe és ki énekli?


Valami nyári táborban voltam, mikor szólt, legalább ötvenszer hallottam az egy hét alatt.

Szerintem is az eddigi legjobb magyar autóversenyző volt.

Wikka 2008.06.02. 08:58:48

Ihász Gábor: Gyertyák a síron...

ACM 2008.06.02. 08:59:25

10 éves voltam akkor. Zuglóban, a családi házuk közelében laktunk. Emlékszem arra a hatalmas virágerdőre, a gyertyákra a kapujuknál. Rég jártam arra, de tudom, hogy évekkel a tragédia után is szinte mindig volt friss csokor lerakva ott.

starsky · http://www.starsky.blogter.hu 2008.06.02. 09:00:30

Kesjár nagy király volt, nekem még a pajtásból származó poszterem is van.
Elég elkeseredettek voltunk, amikor meghalt, ha jól emlékszem még felmerült a lehetőség, hogy a mókus őrs helyett legyünk kesjár őrs, de aztán megszünt az őrs, mert '89 lett...
kár érte, jó srác lehetett.

Tesco4yuo 2008.06.02. 09:05:37

Gretsi tanar urak gratula!

Megint egy kis vitatkozos update.
Nem a cikk a lenyeg b@meg a nem csak hogy hol egy vesszo vagy egy "hat", bla, bla,bla....

F@szkalapok!

Menjel Szlovakiaba es vigyel magaddal meg egy embert!

Wikka 2008.06.02. 09:26:02

Bocsi. Delhusa Djon

csatsi 2008.06.02. 09:44:59

Élete röviden
A Budapesti Műszaki Egyetemen gépészmérnöki oklevelet szerzett. 1977-től 1981-ig gokartozott, 1982-ben autóversenyzői igazolványt szerzett. Gokartban a nemzetközi licencű kategóriában 1980-ban és 1981-ben magyar bajnok. Autóversenyzőként 1985-ben abszolút magyar bajnok, 1986-ban hegyi bajnok. A Forma Easter kategóriában 1982-ben, 1983-ban, 1984-ben, 1985-ben magyar bajnok. A Formula Ford kategóriában 1986-ban osztrák bajnok. 1987-től 1988-ig a Német Szövetségi Köztársaság Forma 3 bajnokságban versenyzett, 1987-ben a 9. helyen végzett. A szakemberek tervei szerint ő lett volna az első Forma 1 kategóriában versenyző magyar. A nürnbergi Norisringen halálos balesetet szenvedett.

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.06.02. 09:56:11

Látszik, hogy ki vitte volna többre:
Kesjár vagy Baumgartner. Kesjár nevét még a mai napig emlegetik, Baumgartner meg eltűnt a süllyesztőben.

bonifac 2008.06.02. 09:56:15

off

Ez a "mellet" valami naaaaagy freudi elírás, mi? De miért ilyen gyakori? A csöcsvágy, az uralja el kis országunkat...

javíccsátokmánki. kösz.

Azért ez meg röheJes.
- Béla: ha neked csak egy hiba van, akkor maradj csöndben.
- Phix: aki helyesírást kritizál, az írja két l-lel a mellőzött-et.

on

még egyszere esedezve bocsánat az offolásért, kiprovokáltátok.

bonifac 2008.06.02. 09:57:25

(az egyszere meg elírás, aki nem tudná azonosítani.)

ommm 2008.06.02. 10:08:22

Lajos-e 2008.06.02. 00:52:17

A nyilvánosságra hozott szlovákiai BM-akták tanulsága szerint az akkori NSZK területén az operatív v. diverzáns akciók döntő hányadát az NDK Stasi vitte véghez, kevés kivétellel.
Csak egy feltételezés a sok közül.

Teddy Bear 2008.06.02. 10:11:21

Az 1988-as Tollasbál c. újság (amit a csupasz cicikért vettünk meg) első lapjain volt vele egy interjú. Abban mesélte el, hogy bár az autóversenyzés volt a mindene, és ugyan az apja is látta a tehetségét, ennek ellenére kőkeményen "kiverte" belőle a gépészmérnöki diplomát. Nem sok kedve volt hozzá, de megcsinálta. Amikor lettette elé a papírt, hogy itt van, ezt akartad - az apja ránézett és gratulált, akkor értette meg, hogy mennyire igaza volt...
Ez nagyon megmaradt bennem. És az is, hogy a cikk - amiben a jövőről, a terveiről beszél - aljára, lapzárta után, a nyomdában már csak írógéppel tudták odaírni azt az egy mondatot: meghalt.

RIP

Rocko- 2008.06.02. 10:20:38

Moszkvicsslusszkullcs 2008.06.01. 22:36:02
az internet elég széles. és lég sok minden rajta van. nem hiszem, h ez nem férne el már rajta.

kételkedő 2008.06.02. 10:34:10

Hengeresek!
1984 augusztusában együtt vonultam be Kesjár Csabával határőrnek. Annyi volt kettőnk között a különbség, hogy én 18 hónap múlva mentem el civilben, ő aznap este. Ennyit a "kommunista elméletedről".
Jó srác volt, szerettük. Nagy versenyző lehetett volna.

Phix 2008.06.02. 12:21:54

OFF:
Tesco4yuo, igazad van, nem szóltam, nem tudtam mit hozzászólni a cikkhez - Senna halálának évfordulójáról szóló posthoz sem tudtam kommentet írni. Ifjúkorom istenei haltak meg, most erre mit írjak..?
(A nem idetartozó dolgokhoz meg kitettem az offot, ennyit nézzetek már el nekem.)

bonifac: "(az egyszere meg elírás, aki nem tudná azonosítani.)"
- Apám, mennyire szerencsés vagy. Én meg frankón tudatlanságból írtam úgy! :D :D
on.

EuraMobil 2008.06.02. 12:58:55

A dalt halgatva kirázott a hideg. Nyugodjanak békéban ! Szép,hogy így megemlékezünk róluk.
Örökké fognak élni !

apamacko 2008.06.02. 14:00:44

Béke itteni poraikra !

Fent meg biztos nyomják a gázpedált :-)

ui. "Dávid Sándor : Halottak szabadságon"
az a könyvcím ami sztem a legtalálóbb az autóversenyzőkre (sajnos).

ShwartzWazul 2008.06.02. 16:48:16

Együtt végeztünk az azóta megszűnt Rippl-Rónaiban. Ő asszem A-s volt én meg D-s. Nem voltunk barátok, de néha dumáltunk. Valamikor '84-ben futottunk össze utoljára, amikor is egy Pannónia vázas, Rotax motoros kétkerekűvel futott be a lakótelepre. Aznap dobta össze. Mikor kérdeztem tőle, mi ez a förmedvény, csak mosolygott. Ez a kép él bennem azóta is, ha rá gondolok. És sokszor gondolok rá, mert a mellett, hogy kiváló tehetséggel bírt, nem szállt el agyilag, nem volt nagy mellénye. Jó srác volt.
Ha néhanapján a Farkasréti temetőbe visz az utam, mindig viszek egy szál virágot a sírjára.
Minden ember addig él, míg valaki emlékszik rá. Köszi ommm.

The good boy 2008.06.02. 16:50:04

Lesújtó hir volt annó, amikor meghallottammi történt. Kollégista voltam, és meg voltam győzödve róla, hogy Ő ott lesz a Forma 1-ben. sajnos nem sikerült neki, igaz nem a tudása miatt. Most hogy olvasom a kommenteket, is libabőrös vagyok. Nagyon drukkoltam neki, hogy sikerüljön a célja (meg a mi célunk-hogy magyar is legyen az F1-ben) Az igazság az, hogy Ő tehetséggel és nem pénzzel szerzett volna oda belépőt!
Nyugodjon békében!

qualitaet 2008.06.02. 17:10:57

Futólag ,de személyesen is ismerhettem ,több szórakozóhelyről. Jópáran voltak még így rajtam kívül - tényleg nem méltatásként - ,mert egy rendkívül szerény, közvetlen srác volt ,mákatársakkal főleg.
1987 karácsony előestéjén történt.
Ő akkoriban a KV-72-43 -as fekete 323i -vel nyomta. (Kövesdán korábbi versenyautója)
Én egy ugyanolyannal,csak szériában.
A Fortunából egyszerre léptünk ki. A hozzám hasonló,tejfelesszájú, hülye haverom odaszólt neki : "Verseny a Magistralig?" Mire Ő :
"ÁÁ,úgyis elvertek!"
Úgy érzem ,nem voltam rossz sofőr ,de 3-4 percet biztos rám pakolt a Gerlóczy utcáig.Akkor beszéltünk utoljára. Az elhunytát követő hétvégén ,és a baleset későbbi évfordulin is többször adóztak emlékének a várbéli discóban.
Nyugodjék Békében!!

Kopi3.14 2008.06.02. 19:31:06

Wikka, az előadó Delhusa Gjon. Vhol őseimnél megvan az LP, amin rajta van. Anno klip is volt hozzá, Csabáról készült képekkel, a halála utáni snittekkel a lakásról, a temetőről. Nagyon megható. A linkelt tecső video-n az eredeti dal van, de aklip nélkül. Azt kéne még valahonnan előbányászni.

csatsi 2008.06.02. 19:37:58

www.youtube.com/watch?v=LFAgS-1-cyE

Én ezzel tisztelgek emlékének!

Nyugodj békében

Kopi3.14 2008.06.02. 22:15:49

OFF: csatsi, megvan a film dvd-n? Vagy nem tudod hol lehetne megvenni? kéne mayarul is, nem csak diegennyelvűen.

csatsi 2008.06.02. 22:45:23

Kopi3.14

Sajnos nem tudok Neked segíteni, nincs meg ez a film és még tippet sem tudok adni hogy hol lehetne megkapni.

csavargo 2008.06.03. 21:23:17

Nyugodjon békében.

Olvasta vki itt a könyvet amit a halála után írtak róla? Ott elég rendesen arra próbáltak rámutatni, hgy az ő Forma 1es szereplése csak álom maradhatott volna sajnos, mert annálgyengébb pilóta volt.
Sajnos soha nem tudjuk/ tudtuk már meg az igazságot.

oli 2008.06.04. 10:52:18

A barátnöjét Imolának hivták aki a hiradoban nyilatkozott a baleset megtörténte után .
Sokáig ott volt a Thököly uti házuk elött a sok virág.Gyakran láttuk a 3-as BMW-ket száguldani a Kerpesin,nem sok ilyen volt akkoriban .Egyszer láttuk a 81- es trolin ,ott ült a haverjával ,teljesen szerényen ,természetesen viselkedett,pedig nagy sztár volt már akkor .Ugy tudom ,édesapja üvegszálas légterelöket gyártott rendörségi ETZ-motorokra is.Hihetetlen ,és a mai napig feldozhatatlan az elvesztése.

tovari 2008.06.25. 20:15:57

Sajnos a régi sírkő, amit a hűtőgépgyár készíttetett a belevésett kis versenyautóval, még nem került vissza.

vrossi · http://www.lazapipa.hu 2008.06.30. 19:06:14

sziasztok én az egyik barát vagyok SZ.A
köszönjük a hozzászolásokat megemlékezéseket,történeteket,
mindent megteszünk hogy
megörizzük emlékét bár azt hiszem ez a MNASZ dolga lenne de a mai testület nem igazán mélto a nevéhez

ommm 2008.06.30. 22:05:21

esetleg összefuthatnánk valamikor. nevemre katt és emil, ha olvasod még.
süti beállítások módosítása