Yetro-túra, saját bőrön

  2008. május 26. - ommm Címkék: tavasz 2008 tour yetro

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Az úgy volt, hogy Zita barátom ötlet szintjén felhozta, jó lenne indulni a tavaszi Yetro-túrán a „henkölt” 18i-vel. Szó szót követett és a kezdeti nehézségek után (próbáltak már szlovák OTP-ből magyar OTP-számlára pénzt átutalni úgy, hogy a kisasszony képtelen volt a magyarországi „saját” bankjának az IBAN-kódját előbányászni?) ott virítottunk patkányunkkal a budaörsi Autoexpo előtt, május 17-én reggel nyolckor.

Sajátjai között sunnyog A Patkány

Lassan gyűlt a jónép, sorra érkeztek az ilyen-olyan állapotú négykerekűek. A márkahűség jegyében természetesen mindenki a sajátja felé húzott. A mi autónk kilógott a sorból, hiszen négyszínű karosszéria-elemei és horpadásai úgy díszítették, mint mohawk harcost a harci hegek.

Kilenc óra, gyűlik a nép

Call me Ishmael. Patent W126 fehérben. Ahab kapitány azonnal belevágta volna szigonyát

Volt ott minden, mi szem-szájnak ingere: német vonalon W126-osok, egy 123 kupé (khm…dízel, ami ugye csak Észak-Amerikában volt kapható 300CD jelzéssel), 124-esek, majd a propelleres klub zömében E30-asokkal, kiemelném a gyönyörű Baur kabriót, ami tényleg nem mindennapi látvány. A 928-as és a 944-es Porsche üde színfolt volt, mégha utóbbi a verseny végére, motorgenerál után 6000 kilométerrel csapágyas nem lett.


Csak beköszönt a kollégáknak, versenyben nem vett részt. Kár. Vérbeli "levegős"

Leharcolt a 944-es beltere, még megújhodásra vár. De a versenyt végigcsinálta

Áldotta a tulajdonos a szerelőjét. Az Alfások külön szót érdemelnek, lévén elég szép csapatot hoztak össze. A GTV-k még így, hosszú évek után is csodaszépek, az Alfetták dobozformája szívet melengető. A piros (milyen is lenne), 2.5-ös V6 motortere láttán kis híján könnyekre fakadtunk, a motor orgánuma klasszikusan olaszos, már-már versenyautóhang. A kegyelemdöfést a már előkészített nitro-szett adta meg.

Kockahas és gülüszem. Alfetta a Ritmo mellett, melynek versenyzője egyedül vágott neki a túrának

Quadrifoglio Verde, avagy La Bella Macchina

A népes klikkek sorát a fordosok zárják Sierráikkal (2.0is-ből sem látni sokat) és egy MKIII Caprival, illetve Escort XR3i kabrióval. Hogy teljes legyen a kép, illik még megemlíteni az Opel Mantákat (közülük került ki később a győztes), az RX 7-est, a kis Charade-ot és persze Anna trezor-Volvóját is.

Ha valakit kifelejtettem, akkor elnézést kérek, nem volt szándékos.

Itinert delejeznek a Sierrások

Német kult-kupé pihen az árnyasban

A Marseille és a Bordeaux legendás hátvéde, Marius Tresor is ezzel utazna legszívesebben

Nem sokkal a verseny rajtja előtt befutott sabc és navigátora, series_one, ekkor még nem sejtettük, hogy később állandó jellegű tettestársakká avanzsálnak majd.

Úgy adódott, hogy a két csapat (sabc-ék 540i-je és mi) utolsóként rajtolva vágtunk neki a mintegy 185 kilométeres távnak és a közbeeső feladatoknak.

Ekkor 10:49-et mutatott az óra. Nem egész 60 perc elteltével világossá vált, hogy ha győzni már nem is, szórakozni mindenképpen jól fogunk. Az történt ugyanis, hogy a második állomáshelyről (Alcsúti Arborétum) rajtolva a 4 literes V8 nem indult. Haha, kacaghatnának most fel a „köcsögbmw-sek”-et utálók. Mielőtt azonban az „ócskaöregfos” és „benzintemetőszarláda”, netán a „vettél volna suzukit” fanklub tagjai püfölni kezdenék a billentyűzetet, azért illik tudni, hogy az atomjaira szedett autó hajnali háromra készült el és bizony ilyenkor előfordul, hogy egy csavar csak három meneten tart. Úgy, mint az önindítóé is, amelyik ennélfogva térben és időben nem találkozott a motorral.

Azonban, és itt ismerszik meg a szakember, a csapat nem esett pánikba, két perc alatt diagnosztizálva volt a probléma és ott, a kukoricamező szélén neki is láttak a gond elhárításának, illetve egy odaillő csavar beszerzésének a faluban „ahol traktor van az udvaron, ott csavar is lesz” alapon.

Idegbaj nélkül is lehet autót bontani

Mi ketten természetesen ottmaradtunk és segítettünk nekik. És hopp, milyen a magyar. Versenyzőtársaink közül bizony nem sokan kérdezték meg, mi a gond, nem kell-e valamit segíteni. A többség csupán egy megvető pillantás (lerobbant a bajor szarláda-jelleggel) és egy diszkrét porfelhő kíséretében elporzott. Tisztelet és köszönet a kevés kivételnek. (Annának a szendvicsért bónuszpont).

Para nincs, buli van. Máig nem tudom, mit keresett ott a kalapács

Röpke, temérdek nevetéssel és káromkodással eltöltött két óra alatt sikerült is elhárítani a hibát és a mezőny után eredtünk. Volt mit ledolgozni, hiszen bizonyos feladatok teljesítéséhez időben a különböző – itinerben megadott – helyszínekre kellett érnünk, valamint tisztában voltunk azzal, hogy az egyes állomásokon a szervezők ránk várnak. Ennélfogva nem kizárt, hogy egy-egy üresebb szakaszon nem tettünk eleget maradéktalanul a KRESZ szabályainak (lehet kurvaanyázni bátran), arra azonban nagyon odafigyeltünk, hogy forgalmasabb, illetve lakott területen sose lépjük túl a megengedett sebességet.

Ezúton üdvözölném a sárga Fiat Panda sofőrjét, akinek valahol a Bakony egyik hosszú emelkedőjén sikerült mintegy másfél kilométeren keresztül sikeresen a háta mögött tartania mindkét autót, mikor 2 km/órás sebességgel előzni kezdte a TIZ-987-rendszámú VW Polo-t, valamint azt a túraenduróst, amelyik csutkára tekert gázzal igyekezett eltűnni előlünk azok után, hogy volt olyan kedves, és a négysávoson bemutatta, miért is utálják a motorosokat annyian Magyarországon. Remélem, később sokáig elgondolkozott a „látszat csal” frázison.

Ebédidő délután ötkor. Halkan pihen 14 henger és négy fáradt ember

A lemaradás természetesen nem gátolta meg kis konvojunkat abban, hogy késő délután megebédeljen és segítő kezet (valamint szerszámot) nyújtson az üzemanyagellátási gondokkal küszködő Sierrásoknak (később végigmentek ők is).

Előkerült az elsősegély WD40, majd a szerszámok és a kissé dús Sierra egykettőre helyrejött.

Végül 19:43-kor beértünk a balatonfüredi célba, ahol autóbuzik kicsi, de lelkes és türelmes csapata várt minket. Ami ott, kora este kezdetét vette, pedig ma már kedves emlék és örök sztorialap marad mindenki számára, aki részt vett benne.

Elsők nem lettünk, de utolsók sem, ráadásul új barátokat szereztünk és okosodtunk is tán ez alatt a két nap alatt. Köszönet mindenkinek, legközelebb ismét ott leszünk, mi és a bajor patkány. Bővebb galéria itt.

(Ja, a parkolóban látott pimp 124-esről külön posztban emlékezünk meg.)

Kora este, szúnyogokkal és muslicákkal gazdagon megszórva, de végre a célban

A fogadóbizottság türelmesen várt. Sokat. Köszönjük nekik (Bal szélen a kakukktojás)

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr47487824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.05.26. 21:02:19

Ha az az emelő megnyeklett volna a földúton.. Ej-ej...

rognork 2008.05.26. 21:03:13

omm, az érzésed nem csalt. ilyen lehetőséget nem szabad kihagyni.

series_one (törölt) 2008.05.26. 21:06:02

dirkE 2008.05.26. 20:59:45

gtv6.
emberünk jó arc nagyon.
:)))

series_one (törölt) 2008.05.26. 21:08:27

sipike78 · www.szabolcsswift.fw.hu 2008.05.26. 21:02:19


mért nyeklett volna meg?
mert a túloldalt kiékeltük, hogy se előre se hátra?
meg talpa is volt, az emelő meg gyári emelőpontba akasztható gyári emelő, azt az életben ki nem rúgod az autó alól.
pont arra használtuk, amire való.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.05.26. 21:31:23

Álljatok oda ugyanúgy, feküdjön alá a fiatalember, és én megpróbálom kirúgni.

Kár, hogy bal lábra esik jobban, én meg jobbos vagyok.

AP (törölt) 2008.05.26. 21:42:29

Jön a sok suhanc a húszéves szaraikkal oszt asziszik ők a menők.. Ja, falun. :P

series_one (törölt) 2008.05.26. 21:45:06

azért arra befizetnék.

TE nem voltál ott.
mégis hol a faszba kellett volna megemelni, toljuk ki az aszfaltra, mert akkor legalább tutira el is ütnek?

nem az van, amit ommm írt, hogy (várjál, betűhíven idézem) „vettél volna suzukit” fanklub tagjai püfölni kezdik a billentyűzetet?

beszoptuk, mert emberünk elbeszta. mást is elbaszott, sokkal röhejesebb dolgot is, hogy az se volt biztos, hogy indulunk.
elindultunk. kijött a menet, mert szarul rakta össze a sabc, anyáztunk egyet, átlényegültünk jáccósba és megoldottuk.
de szerintem meg tudjuk oldani azt is, hogy visszük a félnyócat, visszük a rendelkezésre álló szerszámkészletet, a rendelkezésre álló csavarokat és fuss neki, mutasd meg, hogyan is kellett volna jobban. aztán ameddig ez nem jön össze, addig nem köll rugózni a témán.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.05.26. 21:45:52

Vagy tudod mit? Leszarom. Autóbuzi létetekre nyugodtan feküdjetek máskor is földes talajon ferde emelővel megemelt autó alá (vigyorogva).

Majd egyszer rátok esik a verda, aztán driftelhettek tolókocsival.

De azt ne tegyétek közzé, mert a hírekben olvashatunk nap mint nap olyasmit bőven.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.05.26. 21:50:06

Jól van, nyugi. Úgy szerelitek az autót, ahogy jólesik.

Mellesleg ki beszélt itt autómárkákról?

series_one (törölt) 2008.05.26. 21:52:42

neked most mi fáj, őszintén?
hogy hatvan-hetven ember beleszarik a konzumba és önfeledten szórakozik, ommm meg a legelső ilyen túrán leáll nekünk segíteni és az egész túrából ez volt neki a legnagyobb flash?

fede az emelő?
láttál már ilyent élőben?
a talppont mindig a támasztás alatt van, ahogy tekered, persze hogy ferde.
és?

a tolókocsis driftelést meg nem kommentelném. te egy igazi hülye vagy.

Sabc 2008.05.26. 22:00:36

sipike nemtudom feltűnt-e, de van kerék az autón, ergo ha esik is, akkor is előbb leér kerékre, minthogy agyonnyomjon. Biztos nem esne jól, de túlélném.
Különbenis, énautóm, énemelőm, énéletem, ha rámesik, énbajom. Ennyi.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.26. 22:06:07

hány kiló amugy a gép Sabc? :)

Zivan 2008.05.26. 22:09:51

Picit off, de Karotta van a Story TV-n. Marakodás helyett nézzétek őt.

series_one (törölt) 2008.05.26. 22:10:20

lényegtelen, sabcnál csak egy keményebb gyerek van , a csaknorisz.
:))))

martong 2008.05.26. 22:20:14

miluman
1650kg gyárliag, max 2115kg

peti8 / sierracorner.net · http://www.sierracorner.net 2008.05.26. 22:26:43

remek összefoglaló! :)

ezúton is köszönet a segítségért!

jövőre találkozunk. ;)

--
peti8 / sierracorner.net
(a fuldokló sierra csapatból :) )

Odiepapa 2008.05.26. 22:26:48

Nagyszerű volt ez a YETRO túra. Első alkalommal voltam, de bekerül a naptárba a többi időpont is, mert nagyon élveztük.

Mindenki nagyszerű volt, jó kis mulatság. A szervezőknek még csiszolniuk kell a mercedes tudásukon :) de ami késik, nem múlik... :D

Külön respect a bömösöknek, hogy az erdő szélén 2 óra alatt összehozták azt az önindítót!

Üdv,
Diesel coupe-s csapat

ommm 2008.05.26. 22:35:38

peti8 / sierracorner.net · www.sierracorner.net 2008.05.26. 22:26:43

Végül megoldódott a gond?
És ne zabáljuk egymást.
Kedves AP, ne menj át megint fikázóba. Az utóbbi időben kezdtél civilizálódni.
Mire jó a marakodás?
El kell jönni, ki kell próbálni.

peti8 / sierracorner.net · http://www.sierracorner.net 2008.05.26. 22:52:45

ommm 2008.05.26. 22:35:38


hát 1. nap délutántól egészen hazáig úgy tűnt, hogy tényleg csak valami dugulásos probléma volt, de kiváló a budapesti utak rámutattak, hogy mégsem. :S

most úgy tűnik megvan a hiba: a pillangószelep potijában van valami kontakt gond. rázkódásra meghülyül.

holnap reggel csere, utána kiderül.

ezt a fajta sutyerák rejtözködő kis hibát még nem nagyon tapasztalta senki közülünk. állóhelyzetben hiába méregettük, akkor jó értékeket adott.
remélem tényleg ennyi csak.

Csubakka Junior 2008.05.26. 22:52:51

Az a HSZ-820 rendszámú 124-es nagyon zorall módon van ültetve!

(ommm! Talán ezen a képaláíráson is lehetne még mit csiszolni: Leharcolt a 944-es beltere, még megújhodásra vár.)

agaras 2008.05.26. 22:54:38

szépen öregszenek a vasak.

off

az alfára egyszerűen feláll

on

én kérek elnézést. lemondok.

Sabc 2008.05.26. 23:04:35

A forgalmiban nekem 1700 kiló van, de azért szívesen megmérném egy hiteles mérlegen. :)

ommm: AP-nek ez a beírása sztem most pont irónia volt. Legalábbis szeretném ezt hinni... :)

Egyébként az égésnyomok még mindig látszanak a karomon, merugye se a kipufogó nem forró, se a váltó benne a 13 liter olajjal, mémondod? :)))

ommm 2008.05.26. 23:10:44

Csubakka Junior 2008.05.26. 22:52:51

Legyen igazad, de az időpontra való tekintettel már semmi kedvem nincs hozzá. :)
Lusta vagyok, na/pillanat :)

Sam8888 2008.05.26. 23:14:36

Ej, de kár, hogy nincsen autóm! Pedig mentem volna énis szívesen... :) Namajd egyszer...

Sam8888 2008.05.26. 23:19:28

Csubakka Junior 2008.05.26. 22:52:51

Azthiszem kaposvári a srác. Az viszont tuti, hogy airride futómű van alatta. Volt a tyunying-szereóban is a verda... (Ha érdekel akkor találhatsz a galerimben pár fotót a gépről: indafoto.hu/sam8888)

Csubakka Junior 2008.05.26. 23:46:43

Kössz Sam8888! Azok a Dotz Las Vegas felnik olyan amerikássá teszik az autót, de nekem bejön. Egyedül a rendszámtábla tartó kerete ami nekem túl hangsúlyos rajta.

Rocko- 2008.05.27. 00:06:11

series_one 2008.05.26. 22:10:20
nem fordítva? :D

ommm 2008.05.26. 22:35:38
AP érzésem szerint csak ironizál.
:D

fastcar 2008.05.27. 00:24:49

Odiepapa!

A szervezöknek már azon kellett dolgozniuk, hogy megtörjék a Mercedesesek nyomasztó egyeduralmát a korábbi tabellák élén! ;)

Egyébként, sajnos nem tudtam mindegyiket magam javítani vasárnap délben, a lányoknak meg felírtam a várható alapválaszokat. Ha magam látom a C126 jelölést, akkor valszeg elfogadom, vagy utánakérdezek a Mercis táborban, hogy már valóban akkor is alkalmazták-e ezt a jelölést. Ettöl függetlenül a neten, rajongói írásokban is rengetegszer W126 Coupéként szerepel (vagy W126 SEC-ként). Azt hittem, az R129-cel kezdödött a betüs szegregáció. :)

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:24:54

Rocko- · autobuzik.blog.hu/ 2008.05.27. 00:06:11

nem.
csaknorisz verhetetlen.
:)))))

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:31:30

fastcar:
volt már egybetűs mercedes, nevezetesen az r107 is 72től, most nemazé (ugyanez csukottban c107 kóddal).
viszont az elődje, a pagoda még w kódos volt, w113.

fastcar 2008.05.27. 00:31:55

S1!

Azé az Alfások megint gyorsabbak 5 mp-cel, mint a meghasonlott Jaguaros BMW-sek! :DD

fastcar 2008.05.27. 00:34:11

OK!

Na most meg én lapoztam késöbb ide! :)

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:35:48

hol is voltak gyorsabbak?
én nem emlékszem ilyesmire.
a magatartás jegyemért meg haragszom, vedd tudomásul.
öt perc az öt perc.
tanárnéni eeeebaszta, én arról nem tehetek.
:)))))

fastcar 2008.05.27. 00:41:37

Nézd meg a 0:24-es postjainkat! :)

De érdekes, hogy a W123 Coupét se nagyon emlegetik/ték, se a W124-ét és ugyanígy a W126-ét sem C-kezdöjellel.

fastcar 2008.05.27. 00:43:43

Egyébként meg mindenhol! Ha az a feladat! :)))


UI: Ez a blog egy köcsög, mert nem enged két postot 1 percen belül elküldeni.

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:43:54

ja, tavaly szomor óta tudjuk, hogy az alfásokat nem lehet megelőzni.
(csak elhaladni nekik balról)
hejj, ha akkor lett volna kameránk...
:)))))

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:45:34

azt mutattuk akkor, szomornál mit rajzoltam az itinerbe?
:)))

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:46:59

egy percen belül télleg nem lehet kommentelni?
télleg nem lehet. geprüft.
(mert a zalfásoknak én nem hiszek, a tojoda se vót ott feltüntetve)

fastcar 2008.05.27. 00:47:06

A leleményességet szóban értékeltük, azonban a tanári kar egybehangzó véleménye az volt, hogy nem a feladatot teljesítetted, így nem értékelhetö a produktum!

Már a névben is benne van MagaTARTÁS!!! Nem MagaHASALÁS! :)

fastcar 2008.05.27. 00:48:57

Nem mutattátok!

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:49:47

ki köll rúgni a hanyag tanerőt, az ötletes gyereket meg megjutalmazni.
hát.
:))))

series_one (törölt) 2008.05.27. 00:50:49

na majd előszedem neked az ominózus bejegyzést.
beszédes.
:))))

Balázs 2008.05.27. 02:11:03

Meg kéne jegyezni, hogy a 2.0i S Sierra mitől is különleges. Merthogy én pl. szégyenszemre nem tudtam. Pedig Sierrám van.

Lowtyo 2008.05.27. 06:58:56

Pimp 124-es. Gondolom volt meglepetés amikor kinyitottátok a motorháztetőt.

Sam8888 2008.05.27. 07:44:58

Lowtyo 2008.05.27. 06:58:56

Miért mi van a motorterében?

ommm 2008.05.27. 08:55:47

ha az az, amit kidedukáltunk, akkor kérlek, ne lőjjétek le a poént

frank 2008.05.27. 09:12:56

Mióta tudom, hogy AP homokos, azóta sokkal kevésbé idegesítenek a fikázó hozzászólásai. Valahogy könnyebben megbocsájtom. Érdekes dolog ez.

Aha 2008.05.27. 09:55:46

Ezt most nem értem minek ilyen postot ide tenni?
A rissz-rossz szarokkal nem tudtatok egy pandát meg egy pólót leelőzni?
Ez verseny volt, vagy valami kirándulás a szakadt vasakkal?

Ki kíváncsi erre?

Sam8888 2008.05.27. 10:00:03

Aha 2008.05.27. 09:55:46

A jó k**va anyád aztmondta nekem tegnap, hogy őt érdekli.

Lowtyo 2008.05.27. 10:02:09

ommm, nem fogom:) Viszont gyorsan kapjad össze a cikket, mert már mindenki tűkön ül.

Aha: "Ki kíváncsi erre?" sokan, elhiheted

ommm 2008.05.27. 10:16:00

Aha 2008.05.27. 09:55:46

Kedves Aha. A rissz-rossz szarokkal nehéz úgy előzni, hogy előtted mindkét sáv foglalt. És azért figyeltünk arra is, hogy ne öregbítsük a BMW=köcsögbarom sztereotípiát.
A szakadt vasak köszönik, jól vannak, széles mosolyt csaltak arcunkra, nem csak egyenesben, kanyarban is.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.05.27. 10:57:36

Rissz-rossz szarok?
Koma, gyere ki a következöre, hogy utána fejest ugorhass a hamuba.

AP (törölt) 2008.05.27. 11:13:03

Csak vicceltem, ommm bácsi :)

Hol lehet legközelebb ezt az eseményt megtekinteni majd?
Indulni rajta egyelőre nem, pont nincs olyan korú járművem ami alkalmas lenne a feladatra.

Sabc 2008.05.27. 11:16:38

Aha, miért fáj neked, hogy néhány ember egy hétvégén jól érezte magát, és a közös dolog, ami összehozta őket, azok az autók voltak?
Menjél szépen vissza törlesztőrészletet fizetni, ne rontsd el más örömét.

Sabc 2008.05.27. 11:18:34

AP, nem tudjuk még, hol lesz a következő, de a szervezők bőven időben közzéteszik majd a www.yetro.hu honlapon.
Eddig tavasz-ősz rendszerben működött a dolog, tehát a tavaszit most letudtuk, várjuk az őszi mókát nagy érdeklődéssel. :)

Aha 2008.05.27. 11:20:22

Kedves Sam888!

Fogd vissza magad kisgyerek, ki szólt a Te jó k**rva anyádhoz?
Idióta IQ-lan barom.

Sabc 2008.05.27. 11:21:07

ommm 2008.05.27. 10:16:00
Aha 2008.05.27. 09:55:46

...
A szakadt vasak köszönik, jól vannak, széles mosolyt csaltak arcunkra, nem csak egyenesben, kanyarban is.


És a szántóföld szélén is. :))

Sabc 2008.05.27. 11:23:17

Kedves Aha!

Ha beszólsz, akkor miért lepődsz meg, ha visszaszólnak?
Na persze abban igazad van, hogy Sam888-nak nem kellett volna szidnia az édesanyádat.
Hisz a legjobb a szakmában.

Aha 2008.05.27. 11:23:55

Másrészt nekem is volt ilyen kopott vasam, szereltem is, de nem jártam ilyen felesleges túrákra, vagy ha mégis mentem valamilyen márka független találkozóra azt nem vertem nagydobra a neten. Látom PA is előkerült a CPG-s volvójával :-)

ommm 2008.05.27. 11:28:02

Aha: egy ilyen túra, ahol netán a mai világban annyira nem divatos személyes kapcsolatot alakíthatsz ki emberekkel, netán még barátságot is, sosem felesleges.
Ettől a pár sornyi blogposzttól többet érdemelt volna, de most ennyire futotta csak. És talán nem is baj. A többi megmarad itt fenn, a fejben.

Sabc 2008.05.27. 11:31:03

Továbbá azt, hogy milyen találkozó a felesleges, azt nem az Aha és a hozzá hasonló nethuszárok döntik el.
Szerencsére.

Aha 2008.05.27. 11:31:58

Kedves Sabc!

Édesanyám már nyugdíjas, nem űzi már az ipart, bár mikor még aktív volt akkor sem azt az ősi szakmát végezte amit a te édesanyád.

Sabc 2008.05.27. 11:32:31

Bocs, a név elé nem kellett volna "az" .

Aha 2008.05.27. 11:36:49

Kedves ommm!
Valóban így van ahogy írtad, csak nem tudom mit keres ez a téma (hacsak nem az autók miatt) a totalcar belsőségben?
Bár, akkor minden klub(autós) rendezvényének a beszámolója kaphat egy postot ennyi erővel itt.

Miért nem a yetro blogjába, fórumába került ez?

Sabc 2008.05.27. 11:39:45

Ide került. Miért fáj ez? Nem érdekel? Akkor ne olvasd el b'meg.

ommm 2008.05.27. 11:41:32

Mert ott voltam és személyesen részt vettem rajta. És úgy gondolom, érdemel némi publicitást. Ahogy a többi rendezvény is, ezért is olvashatsz újabban a főlapon ún. Programajánlót.

És megkérném az urakat, hogy a felmenők emlegetését mellőzzék, nem vagyunk már gyerekek.

Saughassy 2008.05.27. 11:52:57

Nem teljesen ertem ezt a "mit keres a Belsosegben" visszatero rinyat. NE olvasd el kakukk. Az mar csak duplan vicces, hogy ha valami, akkor ez a post pontosan idevalo. (Bar szerintem a fooldalon is megfert volna:)

Egyebkent meg markafuggetlen, nonprofit yougtimer talalkozokent, ez a minimum amit megerdemelt. Nem mindenkinek van penze/autoja a "nagy" nemzetkozi oldtimer versenyeken elindulni, a hangulat, a hasonszoruek tarsasaga, az itineres verseny, az esti beszelgetos/iddogalos/tancolos mulatsag viszont sokunknak hianyzik. Arrol nem is beszelve, hogy kevesen keszitik az autojukat a garazsnak, jol esik begyujteni az elismero és szakértő pillantasokat. Gyógyír a felújítás során szerzett sebekre. :)

Sabc 2008.05.27. 12:04:30

Haggyad Sau, ha van rajtunk sapka, akkó azért, ha nincs, akkó azé.
Komolytalan.

BMW, MB 2008.05.27. 12:07:40

"Nem érdekel? Akkor ne olvasd el b'meg."

Az ilyen beszólsoktol agybajt kapok.

Sabc 2008.05.27. 12:12:36

Mármint a milyenektől?

series_one (törölt) 2008.05.27. 12:18:53

Sabc 2008.05.27. 11:23:17

ötös.
:))))

series_one (törölt) 2008.05.27. 12:20:41

Aha 2008.05.27. 11:23:55
Másrészt nekem is volt ilyen kopott vasam, szereltem is, de nem jártam ilyen felesleges túrákra, vagy ha mégis mentem valamilyen márka független találkozóra azt nem vertem nagydobra a neten. Látom PA is előkerült a CPG-s volvójával :-)

ja, tök fölöslege, értelme nem volt, célja igen, jól szórakozzanak a résztvevők.
megtörtént, maradéktalanul.
PA autós újságírói karrierjének pedig nem vagyok maradéktalan híve, viszont ez ott abszolút nem számított.

BMW, MB 2008.05.27. 12:22:10

"Akkor ne olvasd el b'meg."

Itt hozzá lehet szólni a cikkhez. Ne csak azok szóljanak hozzá akiknak tetszett hanem azok is akiknek nem. Joguk van hozzá nem? Nekem tetszett, de meg kell hallgatni a másik felet is.

Sabc 2008.05.27. 12:24:21

Jó, ezt aláírom, de itt nem egy megalapozott, megindokolt kritika volt, hanem csak egy farokméretnövelő fikázás, ami azon alapult, hogy a tisztelt hozzászóló szerint ez a találkozó "értelmetlen" volt.

series_one (törölt) 2008.05.27. 12:25:28

Aha 2008.05.27. 11:36:49
Kedves ommm!
Valóban így van ahogy írtad, csak nem tudom mit keres ez a téma (hacsak nem az autók miatt) a totalcar belsőségben?
Bár, akkor minden klub(autós) rendezvényének a beszámolója kaphat egy postot ennyi erővel itt.

nem klub.
az egész még onnan indult, hogy nyílt egy topic az indexen, annak a látogatói egyszer összefutottak gödöllőn, aztán beszélgettek, aztán saját szórakozásukra össszejöttek egy túrára.
elég életképes ötletnek bizonyult, mert azóta ez volt a negyedik túra és egyre többen jönnének.

Miért nem a yetro blogjába, fórumába került ez?

oda is került.
so what.

te nem vagy abban a helyzetben, mint omm, nevezetesen hogy írod is a belsőséget aktívan, nem csak fikázod.
ő eljött, végigment, talált benne megírnivalót, megírta, azt valaki elbírálta, közlésre alkalmasnak ÉS érdemesnek találta, aztán most itt tartunk.
de neked ez miért is fáj?

Sam8888 2008.05.27. 12:35:43

BMW, MB 2008.05.27. 12:22:10

De most komolyan, akinek nemtetszik, azok mit várnak egy autós BLOGtól?!

ÚRISTEN EGY AUTÓKRÓL SZÓLÓ POST EGY AUTÓKRÓL SZÓLÓ BLOGON, A SZERZŐ MONNYON LE ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

(remélem értitek az iróniát)

b. 2008.05.27. 12:39:40

Most jön az, hogy valaki be fogja írni: "esik a blog színvonala" :))) Figyeljétek!

rognork 2008.05.27. 12:44:40

komolyan érdekel, hogy mi a különleges abban a sierrában. lszi osszátok meg velem.

Pal85 2008.05.27. 13:01:43

Esik a blog színvonala. (:

b. 2008.05.27. 13:24:31

Pal85 2008.05.27. 13:01:43
Esik a blog színvonala. (:

Nem ér! :) K*rvaanyázni + mindenkit szétfikázni is kell mellé értelemszerűen:) Amúgy ezt már rég megfigyeltem, hogy időnként mindig bedobja valaki.

Sabc 2008.05.27. 14:16:39

Esik az önindító(színvonala)!

:))

@ 2008.05.27. 14:33:00

Én láttam a Winklert Babodon. Arról nem lesz semmi?

AP (törölt) 2008.05.27. 15:04:33

Erre az őszi dologra szerintem benézek, de erősítsetek meg, hogy nem arról van szó, hogy mindenféle otthon heftölt motoros huszonéves gépekkel riogatja egy csapat hasonló korú huligán az embereket a szerpentineken?

ommm 2008.05.27. 15:09:25

Tudtommal otthon heftölt motoros autó nem volt az idén sem.
Igényesen épített cuccok igen. De kifejezetten köpködni senki nem köpködött, mindenki tiszteletben tartotta a másik mániáját.

AP (törölt) 2008.05.27. 15:12:34

Akkor a huligánkodás megy? Ez ilyen magyaros Gumball? :))

ommm 2008.05.27. 15:15:41

nem, nem gyorsasági verseny ha nem jön közbe semmi.

szpidro 2008.05.27. 16:37:15

Jaha! Úgylátom téged érdekel; bár csodálkozok, hogy írni is tudsz, nemcsak képeket nézegetni. üdv.

AP (törölt) 2008.05.27. 18:02:47

Milyen évjáratig lehet itt megjelenni?

Saughassy 2008.05.27. 18:04:31

AP:

Nagyjabol leirtam mire szamithatsz, a verseny java resze itiner alapu tajekozodasi es kisebb reszben logikai, muveltsegi (az utvonallal, illetve korabeli autokkal kapcsolatos) illetve ugyessegi szamokbol all. Az utvonal jellemzoen 150-200 km kozott van, ez egy egesz napos programot jelent. Az nyer aki a legtobb pontot gyujti es a legjobban megkozeliti a csak szervezok altal ismert szintidot. Az pedig a kozlekedesi szabalyok maximalis betartasaval lett kikalkulalva, igy tehat a tul hamar erkezo versenyzo sem fog nyerni. A feladatokra rendszerint boven van ido, minuszok altalaban eltevedesbol vagy muszaki hibabol adodnak, egyebkent utobbi esetben meltanyossag alapjan kerheto levonas, igy semmikepp sem kell szaguldani. Persze ha valakinek forr a vere, az mas teszta, de semmikepp sem a verseny indokolja. :)

Van meg rengeteg mas is, elvegre ketnapos a program, tessek www.yetro.hu t olvasni, es jelentkezni a kovetkezore.

Saughassy 2008.05.27. 18:07:23

A szervezo bizottsag fenntartja maganak a jogot a teljesen szubjektiv elbiralasra, de veteran jarmu semmikepp' sem kizaro ok, sot. :) A fiatalabbaknal sokat szamit a kor a gyartott peldanyszam (esetleg a modell gyartasanak kezdete), vagy az allapot.

Alapvetoen a 80-as evek a celcsoport, de szerintem utilaput meg senki talpara sem kotottek. :)

series_one (törölt) 2008.05.27. 20:36:44

mondjuk a legelsőn ha jól emlékszem, egy nem egészen fél éves autóval jelentem meg.
:))))
az is igaz, hogy az még csak találkozó volt, nem túra.

AP (törölt) 2008.05.27. 20:46:39

Köszönöm a részletes tájékoztatót.

Foximaxi 2008.05.28. 01:12:24

Néézd má' ott a Zita! :)

Töki 2008.05.29. 07:34:54

"fastcar 2008.05.27. 00:41:37
Nézd meg a 0:24-es postjainkat! :)

De érdekes, hogy a W123 Coupét se nagyon emlegetik/ték, se a W124-ét és ugyanígy a W126-ét sem C-kezdöjellel. "

Fastcar Uram!

Ajánlom figyelmedbe a következő linkeket:

mb-galerie.de/galerie.php?classnr=5

mb-galerie.de/galerie.php?classnr=10

mb-galerie.de/galerie.php?classnr=14

Ja és

mb-galerie.de/galerie.php?classnr=16

Sutheo 2008.06.13. 20:32:37

egyre jobban sajnálom, hogy nincs autóm meg jogsim. akkor tudnék indulni...nincsenek túlzott igényeim. cápa legyen és s6os meg jóállapotú (E12 530MEL előnyben...)
OFF: tegnap mutogattam havernak (nem értékelte teljesen), amiket a neten találtam. ma meg a "bótban" vicceltem, mert a csaj aki jött velünk vásárolni mondta, tele van E-val az édesség, hogy milyen E van benne? E12? E28? E34 E30... Mert akkor kiveszem belőe