Totalcar, nyomtatásban, ismét

  2008. május 06. - Csikós Zsolt Címkék: szolgálati közlemény így készül a totalcar belterj

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Mindent lehengerlő médiaoffenzivába kezdtünk mi itt, szerény újpesti szerkesztőségünkből. Ez persze túlzás, de tény, hogy az internetes mellett az idén megint lesz (van!) offline Totalcar is. A felállás ugyanaz, mint tavaly, az Expressz a partner, ők hirdetésszerveznek, nyomtatnak, terjesztenek, miénk meg a beltartalom és a dicsőség.

Abba meg beletettük a anyagot, ahogy észak-nyugat Magyarországon mondják találóan az öregek. Például akadnak majd használt autók minden mennyiségben. Egyik tesztblokkunk a kilencvenes évek elején még a ruppótlan álmodozók, ma már inkább a szerelemtől elvakult kuncsaftokra vadászó, másodvonalbeli autószerelők szívét megdobbantó német bálnákról szól. Egymillió forinttal a zsebben (no meg pár százezernyi átírási költséggel az övtáskában) – mentünk Audi V8-ast, BMW 7-est, Mercedes W126-ost próbálni. Összeszedtük, mire készülhet az a vevő, aki úgy gondolja, hogy a bizóból származó frakk ugyanolyan jól mutat Habsburgék állófogadásán, mint a méretre készíttettett vadonatúj.

Meg aztán lementünk kutyába, és apróból is megpróbáltunk mobilizálódni. Daewoo Tico, Renault Clio I, Skoda Favorit, VW Polo II – ezek az olcsó kisautó cikkcsoportunk sztárjai. Winkler aztán felcsapott rábeszélőembernek egy autókereskedésben, és egy pickupra hangolódott csajra próbált rátukmálni egy Suzuki Wagon R+-t. Persze nem sikerült neki, hogy miért nem, olvassák el az újságban.

Aztán a száz oldalon akad még romos kabrió a nyárra, szélvédőjavítás olcsón és drágán. Kinek fáj rovatunk a sötét lelkű, ám képzetlen roncsautó-eladóknak most abban segít, hogyan leheljenek még utoljára egy szikrányi életet autójuk döglött motorjába tejjel, liszttel, sziloplaszttal. És persze beszámolunk a szerkesztőségi autópark hogylétéről is – akad ott is cifraság.

Vegyék, vigyék, amíg van, mert ezen a mostanin kívül is jön még két szám az idén. 595 forint az ára, szinte minden újságosnál kapható. Ha nem találják, keressenek eggyel odébb, biztosan meglesz.

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr41456848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Stahanov 2008.05.06. 19:11:31

instant get :)

m3peti · http://kotabla.blogspot.com/ 2008.05.06. 19:12:42

Az a 7er, az nagyon klassz, ja és ezt nem elfogulatlanul mondom... :-)

V8 2008.05.06. 19:15:38

@Notes 2008.05.06. 18:25:03
"Német bálnák milla körül" Yeeee! Ezzel meg is van a kiadvány célközönsége.
Kb. ez a szint:
belsoseg.blog.hu/2008/05/04/ketto_koze_is_vazze

____________

Az nem lehet, hogy valaki szereti ezeket a bálnákat? És inkább vesz egy luxusautót olcsóbban, mint egy vadonatúj Suzuki, és olyan minőséget és extrákat kap, ami a mai középkategóriában sem általános?

Nézz be pl index fórumon a vonatkozó topikokba, szerinted a videón szereplőhöz hasonló stílusban mennek a dolgok?

agaras 2008.05.06. 19:18:00

épp manapság hagytam fel 3 autós havilap vásárlásával :(

OFF ez a ladás túra-kendács megérne szerintem egy postot!

csiky944 2008.05.06. 19:42:24

nálunk még nincsen,na majd holnap

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.06. 19:54:41

ugy látom Fenyő Balázsnak megint jár a nagy riszpekt :) vagy nem ő követte el ezeket a szép képeket?

Balázs 2008.05.06. 20:04:29

Az ujság jó!
De a kolega aki a taxis Omega cikket
irta, nagyon gyenge. Mivan? Melyik 500 ezret futott taxi jobb?
A mercik? Nemár....Nekem 2003 as C omegám van. 2.5 dti, automatával es minden extrával amit omegákba rendelni lehetett.Tökéletes! Mert szervizkönyves megkimélt darab! Soha nem volt vele gondunk! A kolega meg legatyásított német takszikat nézeget? Értelmes dolog ez? És az általánosítás? Tisztelt Winkler ur! Kirugni a foszert! De azonnal....

döme 2008.05.06. 20:11:37

Sziasztok! Szegeden tudnátok egy ujságost mondani mert mindig eggyel odébb mentem, de nekik sincs.Köszi.

challenger 2008.05.06. 20:20:56

Hányadik szám ez?
Csak azért mert gyűjtöm.
Jók az írások.

Notes 2008.05.06. 20:21:13

V8 2008.05.06. 19:15:38

Itt "egy milláról" van szó nem egy új Swift áráról. 15 éves kiélt csatahajókról beszélünk. Ezek már csak nevükben 7-es BMW-k. Egy luxusautó vagy max 5 éves, vagy oldtimer. A köztes idő csak azoknak való akik álmokat hajszolnak amikre nincs pénzük.

SZVSZ.

V8 2008.05.06. 20:30:43

@Notes 2008.05.06. 20:21:13

Volt már ilyen autód? Nekem van (amúgy majdnem az szerepelt a tesztben), és benzinnel-szereléssel együtt kevesebbet költök rá, mintha vettem volna részletre egy új alap Suzukit. És van 4.2 motor, quattro hajtás, elektromos, fűtött ülés, abs, tempomat, stb, stb. És nem megyek 170-nel a városban. Szeretem az autót, élvezem, amit nyújt.

Virago1000 2008.05.06. 20:32:45

T. szerk!
Kulfoldon elek, hogy juthatok hozza?

AP (törölt) 2008.05.06. 21:12:20

kezdjétek el megint azt a vitát, amikor a huszonhárom éves "luxusautó" hívei fikázzák az új, garanciális Suzukit

kibebaszottul unalmasak vagytok már

az új totalcar meg egy szar

meghalt három éve

rip

csizi 2008.05.06. 21:16:34

notes! nincs igazad! egy BMW mindig az lesz. mert nem számít neki a kor. sem a Benznek! az Audi akarom mondani ósdi már más téma..
amugy kibasz drága lett a totalacr magazin. miért is? megéri ez kedves szerkesztőség?

Csikós Zsolt 2008.05.06. 21:32:22

attila, kaszas7, Hobot, Virago1000:
a lapot az Expressz terjeszti, mi csak a beltartalmat adjuk, ezért nem tudom, hol lehet pontosan kapni. Meg az Expressz is a Lapkeren át adja el az újságjai java részét, az pedig egy rettenetes cég.

Csikós Zsolt 2008.05.06. 21:35:36

challenger:
Tavaly volt kettő, ez most a harmadik.

Csikós Zsolt 2008.05.06. 21:37:04

miluman:
a Fenyő most nm fotózott ebbe. A csajos a Balázs Vitya, a BMW a Tóth Milán érdeme.

Csikós Zsolt 2008.05.06. 21:38:29

AP:
na de miért éppen három éve?

Csikós Zsolt 2008.05.06. 21:41:16

csizi:
mint írtuk, nem mi adjuk ki az újságot, nem is mi nyomtatjuk, nem is mi terjesztjük. Nem is mi határozzuk meg az árát, hanem az Expressz. Nekünk meg kifizetik a beltartalmat. Egyébként egy Autó Magazin 114 oldal és 695 forint, a miénk 100 oldal és 595. És viszonylag kevés benne a hirdetés (20 oldal). Drága? Fenetuggya. Az Autópiachoz képest biztosan.

munga 2008.05.06. 21:55:39

inkább az autópiac
az egy nagyobb név a piacon.Igényes cikkekkel.ez meg csak úgy lóg a levegőben
A 100 ft kedvezmény nem olyan nagy dolog.

ommm 2008.05.06. 22:01:34

AP: (szétugatom Csikós kolléga posztját)

Banyek, pedig nem sokat alszom, elhiheted. (gondolom, a többiek sem)
:)

lawrence 2008.05.06. 22:26:31

hmm nem rosz de én maradok a kezdő autónak 1 (lehetőleg) 92es évjáratú (mer akkor legalább egyidősek leszünk :):P) Land Rover Range Rover V8 ezt(youtube.com/watch?v=a7vIfnMR6jg
youtube.com/watch?v=IXWFW-CPNhU
youtube.com/watch?v=HOpOWRGoIkQ&feature=related ) felújjítani és felfúrni terepre batár 1 gép és ha még fel is fúrom terepre akor aztán télleg odab@szós lesz hej anyi van benne h van olyan mai luxus kocsi ami eláshatya mellete magát a kényelme és a műszerezetsége is még napjainkban is elég jó nak mondható ha meg lesz vmi hiányazt meg teszek bele :P:) nah csá

Nati 2008.05.06. 22:27:20

Csiki, szerinted ez így elegáns?

lawrence 2008.05.06. 22:28:39

igazán nagyot nem gyorsul de remélem 1 kis fúrással azé 10 mp körülire le toom hozni

volante · http://volante.blog.hu 2008.05.06. 22:30:45

Rékának bár én kellenék, nem autó. :))))

Az Autópiac régen nagyon jó volt, aztán néhány éve mintha autós bulvárlapba fordult volna. Hatásvadász címlapok, harmatos beltartalom... Kár érte.

Csikós Zsolt 2008.05.06. 22:32:38

Nati:
na jó, kimoderáltam magamat. de amit kimoderáltam, attól elég ideges leszek.

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.05.06. 22:34:56

Nahát, érdekes adalék volt az Autópiac meg a Magazin körülményeiről olvasni. Az Autó Magazint 1994 óta folyamatosan olvasom, a Piacot 1996 óta. Gondoltam, hogy azért hagytátok ott, mert nem tetszett valami, de nem hittem, hogy ilyen komoly a tendencia. Anno írtam olvasói levelet az Autó Piacba azzal a céllal, hogy az legyen a hét levele és nyerjek vele. Be is jött, nyertem egy Sennáról szóló DVD-t, de inkább az érdekelt, hogy személyesen megnézhessem a kedvenc újságjaim születésének helyét. Úgyhogy szabadnapot vettem ki, felutaztam Pestre, aztán gyalog ballagtam végig azon a szigeten, ahol a szerkesztőség található. Fogalmam se volt, merre induljak, csak mentem amerre vitt az út. Aztán egyszer csak elhúzott mellettem egy Logan (az volt az első, amit láttam), úgyhogy tudtam, hogy jófelé járok, mert biztos épp most tesztelik. Na, a lényeg, hogy bejutottam a szerkesztőségbe, és kicsit ugyan meglepődtek, hogy személyesen elmentem az ajándékért, de marha jó érzés volt látni az ott dolgozó embereket, akiket olyan nagyra becsülök. Még beszéltem is egy sráccal, aki az olvasói leveleket kezelte, és bíztatott, hogy írjak még olyanokat. Szóval gyerekes dolog, de nekem fontos nap volt.
Ja, és bocs, hogy mindezt leírtam ide, csak szerettem volna elmondani, hogy mindenkit becsülök, aki autós újságírással foglalkozik. Jó foglalkozás, és örülök, hogy ti sem váltottatok pályát, amikor otthagytátok a két nevezett újságot.
Amúgy mungának nincs igaza azzal kapcsolatosan, hogy igényesek lennének a cikkek a Piacban. Eleve rövidek ahhoz, hogy igazán jók és alaposak legyenek.

Nati 2008.05.06. 22:35:39

Csiki, akkor mosmár az enyém is moderáld ki;)meg ezt is--szép estét neked!

Csikós Zsolt 2008.05.06. 22:37:24

Nati, én téged nem moderállak. Az lehetetlen. Szia! Csik

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.05.06. 22:39:44

Mennyire jó, hogy még a kimoderálás előtt el tudtam olvasni. Engem nagyon régóta érdekelt az a bejegyzés, csak esély se volt rá, hogy valaha megismerjem legalább az egyik fél véleményét.
Hogy nem volt elegáns? Tényleg nem. A Ssangyong Rodius sem az, mégis láttam ma egyet, és majdnem tetszett is.

ommm 2008.05.06. 22:48:36

That's life, ahogy Frankie Boy énekelé. Vándorlás az egész. Különben beleszürkülés lesz.

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.05.06. 22:55:50

Igazad van ommm. A váltás mindig hoz magával egy kis extra motivációt. Lehet, hogy nekem is ki kéne próbálnom.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.05.06. 23:24:12

Megvettem.
Olvasom.
Köszönöm!

Más: basszus, én lemaradtam, nem olvastam a kimoderált ominózust, pedig igencsak kiváncsivá vagyok, mi lehetett az, ami a Csikóst így felhúzta, hogy önmoderálni kényszerült!
Csiki és az összes többieknek, aki dolgozott a lapon: átnézegettem a nyomtatott TC-t, nap mint nap olvasom az on-line verziót, minden elismerésem a tiétek, ennyi anyagot összetenni mindkét verzióban, bitang mennyiségű meló lehetett.

Rocko- 2008.05.07. 00:05:09

hah, múltkor venni akartam, és még nem volt. :/
helyette vettem mást, majd megírom magunknál. :}
arról meg amit eddig láttam: az Audi V8 jócskán egy millió alatt van (fele), tán még kettő is belefér. inkább első generációs A8 az, ami a 1.2-1.8 kategória. de majd meglássuk élőben. :)

V8 2008.05.07. 00:29:13

@Rocko- 2008.05.07. 00:05:09

Attól függ, hogy mit akarsz belőle megtartani az utókornak. Ami olyan állapotban van itthon, azt nem adják el (igyekszem, hogy az enyém is olyan állapotban legyen :) ), értelmeset 6-700k alatt nem kapsz, és amíg rendesen megcsinálsz rajta mindent, máris ott az 1M, vagy több.

George 2008.05.07. 00:29:15

Na. Felcsigáztatok. Megveszem ezt az offline cuccost. A 20 oldal reklámmal együtt (broáf). Ha belegondolok, mennyit költöttem már autós ujságokra, lehet kijönne belőle valami kisebb autó. Na cső!

Rocko- 2008.05.07. 00:50:44

V8 2008.05.07. 00:29:13
pontosítok: V8-at kapni lehet olyan 350-től, rendes állapotút 600-tól. :) szinte naprakész vagyok belőle. :D

csizi 2008.05.07. 06:06:18

köszönöm az infót.
azt nem tudtam hogy 100 oldalas.
természetesen megveszem.

bűvész 2008.05.07. 06:16:24

Sziasztok!
Ha olyan gyenge lesz mint,az előző akkor senkinek nem ajánlom.Mert azt nagyon elkapkodták,bár a reklámja annak is jó volt.
üdv

Lowtyo 2008.05.07. 07:47:10

Lánykoromban Autópiacot olvastam, majd évekig AutóMotort. Aztán egy ideje azt sem. Az összes magyar autós magazin szar. Vannak rétegújságok amik még érdekesek, de a többi nagy nulla. Remélem a TC újság hasonló, mint az elektronikus változat. Akkó viszont kéne gyakrabban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.07. 08:25:32

Miről maradtam le, gyerekek? Az bajt jelent ha Csikós kimoderálja magát?

hukk 2008.05.07. 08:34:01

Kár, hogy ezek a cikkek csak a nyomtatott Totalcar-ban jelennek meg, az internetesnek meg maradnak a "megvolt" sorozat autói, amelyek már első alkalommal is dögunalmasak voltak.

korlat 2008.05.07. 09:23:05

Mindig lemaradok, ha valami balhé van:)
Kérdés: Ha leugrom a boltba, ami innen 600 méter és kártyával akarok fizetni, akkor biztos, hogy van nálunk TC újság? Valamint hány éves a kapitány?

Zsé 2008.05.07. 09:47:52

Nem az a baj,hogy valaki megveszi a tizenakárhányéves "luxusnémetet",hanem az,hogy utánna bemegy az osankúthoz,mert ott 2 forintot fog a benzinen...És emellett eljátsza a menő srácot,mert neki vényolca van...Na,ez a röhej...

Lowtyo 2008.05.07. 09:59:31

Vaze az osankútná két forinttal ócsóbb a benzin? Rohanok, telenyomom a tizenöt éves V6-os petitluxusnémetemet osz csúszok a plázaelé tilosbaparkolni me az a menő.:) KI A KIRÁLY?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 10:00:21

hát én inkább veszek két liter benzint a lepusztult német tahó kocsik helyett és megyek belőle vagy 25 km-t, jobban fogom élvezni.. :) pedig szeretem a totalcart, semmi bajom vele, naponta olvasom a netes kiadást. amúgy nem vagyok egy nőgyülölő, igazán nem, de ez a Réka nevű a címlapon elég visszataszító így ebben a formában. én felmondanék a fodrászának. és az a cipő! brr! a hideg kiráz tőle.

Lowtyo 2008.05.07. 10:05:09

Bukowszky: Azt a finnyás mindenedet. Ajánlanám Réka helyett Marit: belsoseg.blog.hu/2008/02/28/jo_csaj_jo_buko

V8 2008.05.07. 10:14:21

"hogy utánna bemegy az osankúthoz,mert ott 2 forintot fog a benzinen"

Vagy bemegy az ESSO-kútra, és tankol 98-ast, mert ott még lehet. Mert a gyár előírása szerint az autó elmegy 95-tel is, de ki tudja használni a 98-ast is, és az jobb neki. Az a hülye nématuatótulaj meg igyekszik mindent megadni a kocsinak.

Sörkálmán 2008.05.07. 10:52:05

Nekem nagyon tetszik a lap, jól képzett piaci résbe sikerült beletalálni.
Jelenleg minden lopott szabad percemben olvasom, míg a végére nem érek.
2-t vettem, egyet faternak, egyet magamnak, nincs kedvem kivárni :-)

EM 2008.05.07. 10:54:43

Megvettem.
Tobbet nyujt, mint gondoltam.
Mar a WC-n is olvastam :)
Reka jo valasztas volt!!
Megerte, gratula!
AP, lehet, hogy mas oldalak utan kene nezned...

nem_a_kocsid_vagy 2008.05.07. 11:01:22

Rékának autó kell, Winkler segítt neki! :))) Aztabetyármindenit! Porn edition nem lessz?

Csikós Zsolt 2008.05.07. 11:16:40

nem_a_kocsid_vagy:
Khm, no comment...

nem_a_kocsid_vagy 2008.05.07. 11:22:38

;)

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 11:23:45

Nekem ne akarja megmagyarázni, senki, hogy a tizen X éves prémium német alkatrészei olcsóbbak mint egy új Suzukié.
Most néztem meg pl. a kerékcsapágy és lengéscsillapító árakat.

Mitől gazdaságosabb fenntartani egy 92-es 7es benzines bömöst, mint egy új suzukit?
Fogyasztás? Alkatrész ár? Kötelező? Telj. Adó?
Magyarázza már el nekem egy nagy vas tulaj.

Baly 2008.05.07. 11:29:22

Emberek!
Ki ez a Winkler? Zseni? Költö?
Netán a Mercedes fömérnöke???
Miért kell azt hinni, hogy egy olyan ember ért az autokhoz, aki egy szánalmas
nöi, 100 éves mazda cabrioval átéli az autozás gyönyöreit? Ilyen egy hobbyautó?
Csak gratulálni tudok!....Egyre gyengébbek az irások a tc n. A magyarországi autotulajok pedig, lassan 350 ért vehetik a benzint....Méghogy bajor v8.....Azért ez vicces...

Lowtyo 2008.05.07. 11:55:26

SsPL71: Persze, hogy nem olcsóbbak az alkatrészek. Persze, hogy dupla annyi olaj megy bele egy csere alkalmával és legjobb esetben is 2-3x annyit kell beletankolnod, mint egy suzukiba. De számolj egy picit. Egy ilyen korú bimmer 1m magasságában megáll, míg a Suzuka 2,5-3 m. Dobjunk rá a bömbire 5 kilót, kicserélve mindenféle kopó szar, meg nedveket. 1,5-3 mill. Számoljunk dupla akkora szervízköltséget, meg fogyasztást mint a Suzukinál. Szerintem 5-6 évet elautózgatsz mire egálba lesznek a költségek. Már csak az a kérdés hogyan. Hűs, kényelmes nagy utastérben, kussban, biztonságban, vagy egy tömegautóban kuporogva. Nem nézem le a Suzukit, és azokat akik azt választják, de nekem valahogy jobban hangzik az előző.

Ádi 2008.05.07. 12:20:26

megvettem az újságot hát egy rakés kaki semi értelmes nincs benne :(

ommm 2008.05.07. 12:22:34

SsPL71 2008.05.07. 11:23:45

Nem kell okvetlenül mindent pénztárcán keresztül nézni.
Sőt, vannak dolgok, amiket nem is lehet.
Van, aki vállalja a pluszköltséget, a magas fogyasztást és a határtalan szívást, mert mondjuk SZERETI az autóját, netán Tibi bácsi helyett saját maga teljesíti kívánságát. (Ebből a szórásból hagyjuk ki a kivagyi, merevedési zavarokkal küzdőket.)
A gazdaságosság és az autóbuzéria nagyon ritka esetben jár kéz a kézben.

Suppiluliumas 2008.05.07. 12:35:25

SsPL71 2008.05.07. 11:23:45

Arról nem is beszélve, hogy 1M-t inkább kifizet az átlagember készpénzben, mint 2,5-3 M-t. Vagyis nem feltétlenül kell rá hitelt felvennie, ami igencsak megdobja összességében a 2,5-3 M-t, mire letelik a (nemegyszer) 10 év.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.05.07. 12:55:14

döme, kaptál már? Ma délelőtt vettem a Novotelnél lévő újságosnál. (Nem az autósújságokhoz teszik, az túl egyszerű volna, hanem a hirdetéslapokhoz. Merhogy Expressz, érted. Én sem találtam, Megkérdeztem, adtak.)

Nem is emlékeztem, hogy tavaly volt a kettő korábbi. (Amelyekre rá van írva, hogy megjelenik évente négyszer. ;-)) A nepperlap vékonymellékletet ezek szerint ti sem számítjátok közé. Jobb is.

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 12:56:15

Megértem azokat akik vágynak ilyen "nagy-vasra" és meg is tudják tenni, hogy vegyenek ilyet. Én is szívesen vennék, egy 96-98-as 535i-t(nekem ez teccik), de nem tehetem meg, ezért sajnos csak a pénztárcámon keresztül tudom nézni a dolgot.

Nekem ugyan annyiba kerül 1millát kifizetni mint 2.5millát, szóval hitel mindenképpen.
De, akkor már inkább merek egy gazdaságosabban fenntartható kis szutykot venni mint pl.: egy '96-os 535i-t.

És az sem mindegy, hogy az 5-6 év alatti használat során, mi lesz azaz alaktrész ami megadja magát, és pl. 2-300ezer a pótlása vagy TÖBB (ami ugye egy Ex prémium kategória esetén nem meglepetés). Itt megint csak a bekerül a pénztárca a látómezőbe.
Nem beszélve a Magyarországon kapható innen-onnan behozott, visszatekert, kétes állapotú roncsokról aminek az előéletét még véletlenül sem lehet kideríteni.
Egy ilyen állagú autónál nem látható, tervezhető előre a költség, bármikor elromolhat benne valami. (volt tapasztalatom használt autókkal)

Egy új vagy újszerű kis kocsit a garancia miatt is merészebben vállalok be, mint a másikat.

Tudom ne vegyek autót ha nem telik rá.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.05.07. 13:00:12

Én Autópiacot olvastam korábban, AutóMagazint nem, sokalltam érte az árát. Csikós meg Balázs Viktor írásait már akkor is kedveltem, ők már nevek. Igaz, azok sem ismeretlenek, akiket Csikós felsorolt a kimoderált (elírtam, freudi - kimorderált volt először :-)) hozzászólásban.

AutóMotort is vettem néha, meg Autobildet sokat, de arról leszoktam, túl sok a németből fordított cikk. Aztán volt osztálytársam (Csikósnak: Své) felvilágosított, hogy aki számít, az úgyis ír több helyre. (Valóban, olvastam Csikóstól is a HVG-ben, fel is ismertem a stílusból :-))

Úgyhogy régóta maradok az A2-nél. (De az is kezd "haloványodni".)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.05.07. 13:01:36

Réka meg legyen csak nyugodtan a Winkleré.

csizi 2008.05.07. 14:02:14

egy préimium márka legyen az Mercedes-Benz vagy BMW sokkal hosszabb életartamú mint bármely japán.olasz vagy egyéb hulladék.
ha megveszel egy e34-et vagy a cikk esetében egy e32-t aés kicserélsz benne néhány dolgot amit bármilyen autónál ki kell ha veszel(még újnál is) akkor tudod hogy mi meddig tart!
a 90-es években nem 5 évre terveztek autót. ezt ne felejstük el!inkább járok egy 20 éves BMW-vel vagy Mercivel mint egy 2008-as akármilyen szarral!

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 15:49:46

"...ha megveszel egy e34-et vagy a cikk esetében egy e32-t aés kicserélsz benne néhány dolgot amit bármilyen autónál ki kell ha veszel(még újnál is) akkor tudod hogy mi meddig tart!"

Mit kell kicserélni egy újnál is?
Na, ne viccelj már.
Újat azért vesz az ember, hogy ne kelljen cserélni, ha meg igen, akkor azt garanciában teszi a kedves márkaszervíz.

bgy 2008.05.07. 15:58:10

A régi nagyvas vs. új verda vitához egy kis adalék:
www.origo.hu/auto/teszt/20061002fogadjunk.html

hukk 2008.05.07. 15:59:44

Ez persze egy baromság. Egyik szomszédomnak e12-es 518-a van, annó pár évesen vette, és az elmult huszonpár évben csak és kizárólag ő használta, senki más, szóval nem az a tipikus magyar használt autó. Saját bevallása szerint minden évben minimum 3-400 ezer forintot költ a szervizelésére.
Egy másik szomszédom 5 év alatt elhasznált egy e39-es 520-t, egy e32-es 740-et, és most ujra egy 740-et nyüstöl, de nem a változatosság iránti vágyból cserélgette őket. A 90es években nyugaton forgalomba helyezett prémium autókban minimum 500 ezer km van, abból a fele kb itthon ment bele. Ekkora igénybevétel alatt pedig egy üllő elromlana. Ráadásul televannak mindneféle bonyolult motorokkal, meg szenzorokkal, amelyek csak arra jók, legyen mi után rohangálni a bontóba, ha beszarik. Szóval az igaz, hogy a kilencvenes években gyártott autókban volt még anyag, csak ez az elmult 15 évben szépen lassan elfogyott belőlük. Ettől függetlenül persze a szerelem sok mindenre magyarázat, de racionálisan ezeknek az autóknak a birtoklását megmagyarázni még nem sikerült.

cszoli 2008.05.07. 16:13:09

Baly: Nem tudom, vezettél-e már valaha olyan szánalmas nöi, 100 éves mazda cabriot?
Mert én igen.
Mellette Volvom van (C30, 1 éves).
Élvezet volt vezetni. Teljesen más élmény, más érzés. Konstans vigyor az arcon. Én megértem Winklert.

Berkenye 2008.05.07. 16:27:13

Amennyire nem volt egy erős és tartalmas kiadvány az előző - amit dupla számban vettem -, így ezt valószínűleg már nem veszem meg, hogy 20 perc olvasás után a szelektív hulladékba tegyem :(

kyanzes (törölt) 2008.05.07. 16:45:25

Ja, biztosan nagy sikere van/lesz a négy literes és annál is nagyobb motoroknak a mostani árak mellett :D

Berkenye 2008.05.07. 16:53:41

A régi luxus vs új szerényebb, vagy német luxus vs mai japánhoz én úgy állok hozzá, hogy mivel extrémen érzékeny vagyok arra, hogy egy autó megbízható legyen, ne kelljen aggódnom, hogy beindul-e, odaérek-e, stb,. így semmilyen német autó, sőt európai nem jöhet szóba (francia?, olasz? - elsírom magam) csak japán vagy koreai. 9.5 éves autóm van (újonnan vettem), 4x volt meghibásodás okán szervízben, ezek összesen 100e Ft-ba kerültek (elektromos ablak mechanika 4.5 évesen - 15e szereléssel, flexibilis kipufogó toldó 5.5 évesen - 15e szereléssel, ugyanebből a másik 7.5 évesen - 15 szereléssel, klíma hűtőt kidörzsölte a felfüggesztés 8 évesen - 55e szereléssel. Ezzel nem hiszem, hogy bármelyik német "csoda" versenybe tud szállni (nagyot mondani mindenki tud, de reálisan!). Persze vannak más szempontok is. Nekem nem a látszat a fontos.

Ezzel együtt nyilván élmény siklani egy nagy bálnával, mint ahogy a tai masszázs is, de a mindennapokra inkább több szempont alapján döntök.

csizi 2008.05.07. 17:04:03

SSPL 71!!!!!

szerinted az új autók 0 km-esek?
hány olyan van hogy elmegy vele a kereskedő egy hétvégére meg ide oda és összejön 5-6000km. kiütik és újnak eladják.pedig a motor élettartama ezáltal éveket csökken mert nem kimélve megy vele. nem akarok kereskedőt irni de sok autónál igy van..
sőt hány olyan auót adtak el már h 2 éves volt csak kifényezték és újként eladták?!

csizi 2008.05.07. 17:05:54

berkenye!
biztonságuk nulla ezeknek. és ne feledd milyen technikából lopnak.
és hol voltak a japánok amikor a németek BMW-kel és Benzékkel jártak?!

Csubakka Junior 2008.05.07. 17:55:22

Nem a TC-on volt egy olyan cikk, hogy micsoda orbitális szopás, ha egy ilyen öreg luxusautón bekrepál pl. a klíma?

A csajt kritizálóknak: válogatós f@sznak lóban a helye!

Baly 2008.05.07. 18:08:10

Kedves cszoli. Bizony probáltam. És már több mint 10 éve egy mr2 es em volt hobbycélbol. A kategoria hasonlo.
Gyorsan lecseréltem egy Nissan 300 zx re.
Az közelit a sportautó kategoriához. Persze ma már azt sem vállalnám be. Elszált az idö. És persze azota család stb...Ma is két autonk van. Azért a 2.5 mint motorméret minimum ma is megvan. :)
Csak ma már diesel.
Ami biztos! szeretem a komoly autokat. Jo ha egy autoban érezni a technikát.
De egy 15-20 éves nagyautó szerintem vicces. Más kérdés egy restaurált veterán. Pl: Porsche 928. Az már érdekes lehet. Persze kinek a pap..... Érdemes kiprobálni: Egy uj Focus eléri egy 10 éves A6 komfortját, minöségét. Az autóipar fejlödik ám....

Oscar 2008.05.07. 18:14:08

Figy. Ez nem a 2. évfolyam, mert valamikor 2003-2004-körül volt egy 1-számot megélt évfolyam.:)

Baly 2008.05.07. 18:44:41

Egyszóval: Szerintem egy régebbi hobbyautonak minimum veterán preztizse legyen. Pl: Porsche, Maseratti,
Jaguar...stb. Ha valakinek a márka nem fontos, legalább a motor legyen fejedelmi! V6,V8,V12 stb. Én ezért irtam, hogy Winkler Mazdája nöi auto. Persze tiszteletben tartom mások izlését értékrendjét. Ez itt demokrácia! Mégha Gyurcsány is az elnök..:)
Ugyanez a véleményem a régi luxus vasakrol. Szerintem a hétköznapokban ilyeket használni baromság.

youngtimer 2008.05.07. 19:32:52

Baly
Azért a R5-öt (Audi), R6-ot (BMW, MB) se hagyd ki!
psszztt! (Maserati)

a V6-ot meg hagyjuk ki az arisztokráciából

Amúgy OK.

Lowtyo 2008.05.07. 19:42:18

Végre megvettem. Na így néz ki egy normális autós újság. Kéne gyakrabban nyomni. Legalább havonta. Rohadt kényelmetlen laptoppal budira járni.

Kalap 2008.05.07. 19:59:21

Múltkor puposkodott mögöttem valami mánágerember egy Range Rover sport-ban, (?)jött a fenekemben, nem tetszett neki, hogy 50-el poroszkáltam át a Láchidon. Aztán mikor ugyanúgy 50-el továbbmentem a körforgalmon keresztül, és a tükörben azt láttam, hogy a réncsvóver be akar esni a virágágyásba a nagy kanyargásban, nekem is pont ez jutott az eszembe.. Női autó, mi..? :) :) :) Wehehehehe.. :) Addig jó, amíg mindenki annak hiszi.. Nekünk ez a szerelem, másnak más, és ez így jó!

Sam8888 2008.05.07. 20:07:08

Rékán én is szívesen segítenék...

Baly 2008.05.07. 20:57:59

Kalap!
Nálad az igazság!
Aki bunko, mindegy mit vezet....
A bunko Ladában és Ferrariban is csak bunko....Sajna széphazánkban elég sokan vannak.....
Azzal meg, hogy mindenkinek megvan a maga "szerelme" egyetértek.
De a tizenéves cabrio mazda, nálam akkor is ciki....Bár a Winkler szöszi enyhén borostás (szóval) transzvesztita karakteréhez valoban ok! :)

Zola 2008.05.07. 21:26:23

A TC király.És Réka is jó választás volt.Mindig olvasom a netes TC:D Jó cikkeket írtok!
Ne fikázátok a TCt!:D

George 2008.05.08. 00:26:13

Jó ez az offline kiadás, tetszik. Eddig nem vettem, de legközelebb megveszem, ha lesz fölös 600 pénzem. Egy kritikával viszont had éljek: rengeteg benne a helyesírási és gépelési hiba, majdnem mindegyik cikkben találtam. Ezt azért javítsátok ki legközelebb!!!

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.05.08. 09:18:12

Nna, megvettem, végigolvastam, mondom :-D

Bajom az, hogy van benne géphiba bőven (*da*) meg a fotók sem mind tökéletesek (W126 csomgatér bebukik, Clio sebmérőnél rossz helyen a felirat), illetve nekem a Rékás cikknél nagyon kilógott a lóláb, hogy a kocsiváros pénzért vette, azt ki kellett találni valamit...... jó, mondjuk a használtautós bannert láttam már, mire olvastam, ez igaz, mindenesetre szerintem abban volt a legkevesebb információ.

Viszont ezt mind nem bántásnak szánom, szagoltam már elég puskaport ahhoz, hogy tudjam ez mekkora munka volt srácok, ráadásul pont két engem nagyon is mozgató kategóriáról ejtetteket bőven, érdekesen és informatívan szót, plusz mertetek véleményt is alkotni (mégha a Polo ajnározásán hangosan kacagtam is), szóval részemről sújos gratula! Köszörülni még egy kicsit a tipón és a fotókon, azt irány a Walhalla :-D

És akkor egy kicsit off is:
A régibálna-újszuzuki vitában az a szép, hogy kihagyja a titkos vadászmezőt középről: azokat a szintén 90-95 közti autókat, amik már elég jól fel vannak szerelve, elég erősek és elég tágasok, de még nem aranyáron mérik hozzá az alkatrészt, a fogyasztás nem az eget nyaldossa és az ára még a bálnákénál is alacsonyabb tud lenni. Mint pl az én Accordom, de említhetem az itt már sokat megénekelt 164est, vagy bármi más közép-felsőközép verdányt. Na ezek azok, amik elvakult szerelem nélkül is kijelenthető, hogy pénzügyileg jobban megéri megvenni őket mint egy újautót: millából olyan autót lehet innen lőni+felújítani, lévén nagyrész semmi áruk nincs, amivel az égvilágon semmi komoly gond nem lesz évekig, annyi meg pláne nem, hogy a minimum 1,5milla árelőnyt az újszuzuki valaha behozza. És akkor még csak pénzről beszéltünk, az esetleges filingről, ami ugye típusfüggő szó sem volt.....
end off

Samott 2008.05.08. 09:46:45

Lesztek megint a teveben? A port.hu szombat delelott megint totalcar-t ir a tv2-on...

Zolo 2008.05.08. 10:53:41

Engem hibátlanul szolgál 3 éve egy Mazda 323F 2.0V6. most van benne 106000km. 98-as évjárat. Illene még 3 szor ennyit elmenjen, állítólag el is fog... Fogyasztás 10.5 városban, télen, vagy klímával 11.5. Új Suzuki? Kell a csudának... B-) Egy régi, szép állapozú Bimmeren viszont inkább elgondolkodnék... B-)

Ibrahim Yussuf 2008.05.08. 11:14:44

Dubaiban is kaphato lesz ?:)

Sörkálmán 2008.05.08. 12:02:01

Rékát meddig kerestétek? Ami nem tetszik benne Bukowszky-nak, az nekem mind pont bejön :-) szerintem tuti bringa :-)
Olyan Nelly Furtadós, csak még ropogósabb :-)

Kojak · http://www.vasalo.hu 2008.05.08. 12:02:50

Tudom, hogy nem ti képzitek az árát, de így kicsit sok...mondom minezt látatlanba. Azért veszek egyet.
A W 126 nekem korábban is és még most is titkos favoritom. Egyik ismerősnek volt ilyen, taxizott vele. Azt mondta, hogy a túlméretezett alkatrészek tartósak, nem mennek könnyen gallyra. Elhiszem. De hogy az 5600-os V8 egy huszast bevesz városban, azt is. Így egyik szemem sír, a másik meg üveg, bocs: nevet. Gyönyörű gép.
Más.
Valaki írta előttem, hogy a 90-es évek középkategóriás verdái inkább aktuálisak lehetnek és kiemelte az Accordot és a 164-es Alfát. Mindkettőt ismerem, egyik barátom apja több, mint 500.000 km-en keresztül nyúzott egyet és össz-vissz csak egy kuplungcserét kellett-persze a kötelező szervizeken felül-eszközölnie. Az 1990-1993-as szériáról van szó. 2.2-es szívvel, sok lóerővel, racionális extrákkal.
A 164-es az más tészta. 2000 cm3, V6 Turbo, 201 LE. Kecskeméten vezettem, az ülések fogtak, mintha Recaro-ban ültem volna, a motor hangja fantasztikus, vérpezsdítő orgánumú. Ment, ó, ment mint a disznó...

Kojak · http://www.vasalo.hu 2008.05.08. 13:02:33

Amit "egyik barátom apja...nyúzott", na az volt az Accord, 2.2 150 LE-nem TÚL sok, de a frankó váltóval bőven elég. Ja, a 2.0 meg 134 LE és az is elég itthonra. Szerintem még ma is igen jól néz ki, formája sportos, határozott vonalaival elég karakteres. (De ez nem tesztoldal, úgyhogy OFF-olok, bocsi.)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.05.08. 17:30:15

Kedves Kojak, az a bizonyos 2.0 134 lóerő itt nálam mind megvan, és éppen eladó :-D

bala 2008.05.09. 11:09:31

Sopronban a 8-ik újságos nézett rám értetlenül és sajnálkozva amikor kértem tőle...Régi, jól bevált szokás szerint ha vmit itthon nem kapni irány Ausztria,ahol halmokban szokott lenni...de ezt ott sem kapni.Hátsó felén kéne billenteni a terjesztőket...

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.05.09. 12:42:13

ki ez a csaj? instant get..

Autómúzeum 2008.05.09. 13:23:22

Visszaolvastam a kommenteket. Az egy dolog, hogy fikázni mindig kötelező (magyar mentalitás). De hogy ezt a leányzót? Ez egy autós fórum, ahol elvileg FÉRFIAK vannak. Szerintem gondolkodjon el a szexuális hovatartozásáról az, aki szerint Réka visszataszító...
(értsd: menj a p*csába, hülye buzi!)

Vé8 2008.05.09. 17:01:56

Szerbusztok

Nekem kell elnézést kérnem Tibortól amiért rossz információt mondtam az Audi V8-as forgalmi értékéröl.
Én csak a 4.2-es árát mondtam, de nem gondoltam a 3.6-os motorral szereltekre.

3.6-ost 350 eft-tól lehet kapni
4.2-est 650eft tól.

De megcáfolnám azt a véleményt hogy 500eft-ért olyan V8-at fog bárki kapni amibe nem kellene kapásból vétel után 500eft-ot költeni!!! Kérdés hogy roncsot, vagy autót akarunk magunk alatt tudni.

lampard 2008.05.11. 11:03:37

Hali!
Ki az isten designolta a címlapot? Törjétek el a kezét! Ez nem InDesign, hanem PAINTTT!!! Vagy szándékosan ilyen tré?

doki113 2008.05.16. 18:22:10

keresem sok helyen, sehol sem találom. legalább egyet mondjatok ahol létezik. elöre is kösz.

bumerang 2008.05.24. 16:08:45

A tavalyi kétszám és az idei egy szerintem remekül szerkesztett újság!!!

Várom a következőket!!!