Kettő közé is, vazze!!!

  2008. május 04. - ommm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Szerintünk ez nem menő,
szerintünk ez kurva nagy gáz,
akár van kamera, akár nincs.

Kell ehhez bármit is hozzátenni?
Talán csak ennyit: gratulálunk!
Békés, Magyarország, 2008.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr40452625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.05.05. 09:01:50

A Lelouch-féle filmről sokszor volt már itt szó.
A sebességérzetet az alacsonyra helyezett kamera csak fokozza.
Abban az esetben a "hülyegyerek" állítólag Jacques Lafitte volt, aki egész biztosan nem két ujjal fogta a kormányt. (Mások szerint maga Lelouch)
A Ferrari hang utólag lett a 450 SEL 6.9-re keverve.
Meg is szopatták érte Lelouch-t utólag.
Ahogy a fenti úriembert is megfogják.

Erről a filmről lesz még szó. Érdekes lesz.

Krisi 2008.05.05. 09:21:56

Ha kétszáznál beszalad valaki/ valami az útja elé (ekkora városban van rá esély, nem is kevés), akkor nem kurvára mindegy, hogy hány kézzel fogja a kormányt? Még a macska-reflexeit is a hajára kenheti. De mint mondtam, alapjába véve semmi különbség nincs a két videó között, de pár apró részlet miatt a magyar falusi film az gáz, a 30 éves francia meg művészi. Csak erre akartam rávilágítani.
De már szerintem máshol is írtam, hogy ebben a kategóriában ez a legjobb:

video.google.com/videoplay?docid=-6650811186775607339&q=getaway+in+stockholm&ei=37QeSLuGJaSKiAKFkuHDAQ

Hooshee 2008.05.05. 09:28:00

Megnéztem a francia filmet. Azért az 1: elég messze van a 200tól, nézzük csak meg, mennyivel hagyja le a többi autót, meg mennyire közelednek az út szélén parkolók... A hang egyértelműen nem ehhez a vezetéshez tartozik. Amúgy meg a töküres Champs-Elysées közepén megy, és vagy fél percig másik autó nincs a környéken, nemhogy gyalog, vagy valami. Mondjuk van valahol az első negyed magasságában egy piros amin átrepül, az nem volt szép...

iwiw-man, jó lesz az chrysler lebaronnak is, a Cadillacnak nem volt ilyen nevű modellje :)

ommm 2008.05.05. 09:57:38

Igazságosztó 2008.05.05. 09:49:45
A hülyegyerek telefonszáma:xx xx xxx xxxx


Engedelmeddel, ezt a kommentet moderáltam.

ICE 2008.05.05. 10:05:53

Csak neked Barnuska mert még mindig nem sikerült értelmezned amit irtam.Nem azt mondom,hogy ki kell próbálni hanem ,hogy mindenki kipróbálja ha van lehetősége!A tanácsodat megfogadtam 50-nél néztem a rádiót meg 70-nél meg 90-nél meg 240-nél és még mindig BMW Professional Audio System......

AP (törölt) 2008.05.05. 10:24:13

Miért kellett moderálni?
A rendőrök le se fogják szarni ezt a videót, de legalább egy kicsit ugyan beszélgethessünk már el a majommal.

vnweb 2008.05.05. 10:41:07

sztem nem kell vele elbeszélgetni, mert már eléggé be lehet rezelve.... kicsit olyan a hangulat itt mint a kuruc.infó-n. iwiw-es adatlap, telszám, lakhely.. :D

KÖCSÖG 2008.05.05. 10:46:20

Anyátokkal beszélgessetek, pupákok!

Jól nyomja a srác, irigykedtek, mi....
hülye faszkalapok!

Ti puhapöcsök, nem mertek, vazze élni!!!

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.05.05. 10:53:20

Berezelt, és? Hamár 1x így meghajtják a verdát, legalább ne videózzanak könyörgöm. Meg aztán semmi ideig nem tart kimenni a városból és a legalább a főúton megereszteni, nem bent.

Nem kell őt meglicselni, autó is maradhat. Egyszerűen vegyék el a jogsiját egy évre + 300e Ft büntetés és szevasz.

Ciri 2008.05.05. 11:15:13

KÖCSÖG

Jól nyomja a srác? Mit?
Tablettákat bevetted reggel?
Anyu nem csuklik?


AP
Mit is vettél a Suzi helyett? A multkor még valami Clio volt képben, nem?

GregS 2008.05.05. 11:16:00

A videon látottakat nem kommentálnám, mind tudjuk h agyrém ilyet csinálni.
De h valakinek annyi esze legyen h látjuk az arcát a felvételen és felteszi netre.. mint a példa mutatja iwiw-man egyből tovább gondolta a dolgot és így most már névvel kiegészítve lehet elküldeni a videot a rendőrségre. gratulálok. h valakinek annyi agya nincs h látszik a fejem miközben törvényt sértek, talán nem kéne közzé tenni, az meg is érdemli h 300 rugóra megbasszák és elvegyék a jogsiját. persze az is megérdemelné aki mindezt video nélkül csinálja, csak azt nehezebb feljelenteni..

sfdrake 2008.05.05. 11:38:15

KÖCSÖG

irigy a fene, 200 al menni a 3 éves fiam is tudna rááll a pedálra és kész, a szerencse itt az hoyg nem lépett ki elé senki, e a srác szerencséje az hogy a szippantos auto nem döcögött ki elé vagy 1 traktor 2 potkocsival mert akkor alatta halnak meg amennyien vannak a kocsiban, nem nehéz 200 al menni a hülye is tud, de ahhoz kell tudás hoyg a 30 méterrel előtted kilépő 2 bottal járó nyugdijast kikerüld vagy megállj előtte 200 ról ami már nehezebb mint fentebb irtam 180 al 1 kilométert megtenni 20 mp viszont 180 nál oldalra fordulva kamerába röhögve félkézzel fogva a kormányt hirtelen fékezés és kormány rántás és repül az auto vagy egyenesen beleszáll az ártatlanokba, ezt kellene tudni felmérni

AP 2008.05.05. 11:58:22

sfdrake, ez ám a nagy hülyeség...aki tud vezetni, az minden szituációban megállja a helyét...tudod, én a suzukimmal mindíg nyomom, mint egy állat, és eddig 2 macskán és egy kuyán kívül nem volt áldozat....

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.05.05. 12:03:24

Az a gond, hogy nem csak az ilyen extrém viselkedésekből lesz - akár tragédiába torkolló - esemény, hanem sokkal kisebb, apróbb figyelmetlenségekből/hibákból. Persze a vétség az vétség, egy kutya. Hány esetben látjuk, hogy záróvonalon előznek, bukkanó előtt már bal kerékkel átmegy a záróvonalon, hogy mielőbb leléphesse azt a "szerencsétlent", aki előtte megy. 80-100-as tempónál úgy a seggedbe megy, hogy csak a szélvédője alsó részétől látod a kocsit a visszapillantóban, ha jobbos kanyarban haladsz, és jön szembe egy fasz akkor zokszó nélkül levágja az ívet és átjön a te sávodba. Stb, stb. Mindenki tudna számtalan ilyen esetet mesélni.
Az átlag sofőr nincs tisztában a veszéllyel, nem gondolja végig, hogy ha most ez a másik nem figyelt volna az én faszságomra, akkor a fogaim között lenne a kormány. Ez felelőtlenségből vagy tudatlanságból adódhat. A filmen szereplő figura elsősorban felelőtlen, de tudatlan is. "Szerencsére" - milyen morbid - többen vannak a tudatlanok. Mindenki látott már esőben az izzadó tenyeres tempónál másfélszer gyorsabban elhaladó hölgyet? Vajon tudja az a hölgy, hogy mi az az aquaplaning? Stb, stb? Gyanítom, hogy nem, és gyanítom azt is, hogy nem rajta múlik, hogy egyben hazaér-e.
Aki közúrta megy, annak minden pillanatban tisztában kell lennie minden lehetőséggel. Különben előbb-utóbb esemény lesz.

sfdrake 2008.05.05. 12:19:46

AP

szal TE ha 200 repesztesz szük kis utcában és keresztbe 30 méterrel előtted kijön egy biciklis kisgyerek 100% hogy nem lesz baj ? ugyan már, vezetek én is mindennap meg megyek gyorsabban mint szabadna, de már irtam fentebb is ésszel forgalom és helyszin függően választok sebességet, ilyen kis falusias külvárosi részen gyerek kifut biciklis jön akármi lehet, 200 nál kivédhetetlen, 200 mész pályán belsősávban a kamiont elkezdi előzni egy swiftel a nagypapa 90-100 al amögé is nagyfék kell sokszor nem hoyg ha keresztbe mennek át előtted szal nem 200 rol 100 ra kell lassitani hanem 0ra, ami 200 rol egy F1 es autoval 1,8 mp de egy utcaiautoval kicsit több

sfdrake 2008.05.05. 12:25:34

egyébként meg sokszor pont az ilyenekből va na baj megkapja a jogsit vezet 10 ezer KM-t és azt mondja érzi a gépet, nem tudom biztos én vagyok a kis pöcs, szinte autoban nőttem fel nagyfater és fater is sofőr, ill nagyfater már nyugdijas, de sofőr volt, kamionban nőttem fel meg rengeteget mentünk személy autoval is, most is sokat megyünk csakm ár én vezetek, de emlékszem hogy 10 éve mikor meg lett a jogsim ugyéreztem 80 ig talán uralom az autot, és ahoyg egyre többet vezettem ez a határ tolodott fel és közbe furcsálva néztem hoyg mások sokkal kevesebb rutinnal beültek és mondták ők simán mennek 160 at mert érzik a gépet, na igen és mikor az ilyen érzi a gépetre előzők és tükörbe nézésnélkül kijön elém ami azért sikerül neki mert mikor előzők figyelem az előttem levők tükrét és a fejpoziciot és látom hoyg mozdul az autja kifelé anélkül hoyg nézett volna oldalra vagy tükörbe én már veszem el a gázt és ha kell fékezek picit kijön elém előzünk és mikor elmegyek melette dudálok és intek egyet és nem érti, fel se fogja hoyg már mellette jártam mikor elkezdett kijönni mert nem veszi észre, és akkor majd ő meséli hogy tud vezetni, közbe meg esetleg én mentettem meg a saját és az ő életét is

AP 2008.05.05. 12:25:48

sfdrake, biztosítalak, hogy nem. bennem van a rutin (15 éve szippantóst vezetek)és ami a lényeg, a suzim nem megy 200-al, de 170 et visz :)

Acmee 2008.05.05. 12:28:23

Amint látjuk, vannak olyan emberek, akik egyetértenek ezzel az agyament baromsággal. Ilyen felelőtlen marhasággal nem lehet semmilyen szemlélettel egyetérteni. Szó se róla, mindenki, akinek olyan autó kerül a segge alá, ami képes nagyon gyorsan menni, az ki is próbálja! Én is mentem már 200at, de nem egy város közepén, nappal, amikor egy labda után rohanó gyerek akárhol előfordulhat. Az ilyennek nem elvenni kellene a jogsiját, mert visszakapja, és ugyanezt fogja csinálni! Pszichés alapon egy életre eltiltani a járművezetéstől, és akkor elektromos biciklin kívül semmire nem ülhet fel/be! Amúgy Én sem értek egyet a vamzerkedéssel, de kétségtelenül megérdemelné a meghurcolást!

polli80 2008.05.05. 12:28:40

Rokonaim laknak Békésen, ismerem a környéket. Ahol a csávó 2 kilóval tekert az Békésen, a Gerla és Doboz irányába a kivezető út, de még Békésen belül. Az autóút elég szűkös, hepehupás. Viszont megnéztm volna hogy veszi be ennek az útnak a végén a Békés határát jelző tábla utáni bal-jobb kanyart, ami értelmesen kb. 40-45km/h-val vehető be , vagy repülsz a temetőbe - ugyanis a kanyar után van nem sokkal a temető, így legalább 1 utat megspórolt volna...

sfdrake 2008.05.05. 12:29:38

15 év szippantozásto la suzukid 0 ra lassul 30 méteren 170 ről ? az szépnagy fékezésnél kiszakadnak a kerekek és az alváz fogja ? : D

Acmee 2008.05.05. 12:36:11

AP:

A szippantós 90km/h max., ami 25 m/s!! Csak teljen el egy(!) másodperc a fékre lépés, és a 30m-re kiugró állat/gyerek között!! 5m-en nem állsz meg semmivel! Ez 200-nál 55m másodpercenként! Az elég sok!

Acmee 2008.05.05. 12:43:05

Ja, igen!

Az lehet, h a 90km/h-hoz tökéletesek a reflexeid, de ez igaz a 180km/h-hoz is?

jack gill 2008.05.05. 12:53:54

Görcsös izzadó idös hölgyek kétlem,hogy tudnának..mi az az aquaplanig-azt hiszik valami élményfürdö;-) Az is kortüneti probléma,hogy a szoci átlag 60lovas autókból-amikhez nehéz volt hozzájutni,ma ott tartunk,hogy korszerü és gyors a legolcsóbb új autó is..és boldog-boldogtalan hozzájuthat hitelre..akár nagyon erös szekérhez is.Minden megváltozott,fejlödött-csak a jogsit lehet ugyanugy megszerezni)))Sikeres vizsga után anno a szerencsés beült egy Wartburgba(50le),vagy egy Skoda 120ba(46-55le kb)..ma ugyanezzel a gyakorlattal(lényege semmit nem változott) nagy eséllyel 100le a minimum..nemkeveseknél 200felé is kacsintgat.Érdekes dolgok ezek-a rengeteg biztonsági kütyü is mintha azért lenne,hogy azt a gyakorlatot ellensúlyozza,amit állva hagyott a müszaki fejlödés.Összefoglalva kísértésbeejt az erö-ha van..és ma már ez bármely autóban ott rejtözik..szigorítani kéne a jogsi-procedúrát,miáltal lehetne emelni seb.határokat..ha többet tudunk,rutinosabban,felkészültebben..van értelme egy 200at futó autónak is-pl.30éve is alig tértek el a törvényben elöírtak(kivéve a városi 50et-ez ok,így biztonságos)..de országút,és pálya lehetne magasabb sebességhatárú..Vajon ha 170nnel mehetnénk a pályán-akkor azt is túllépnének emberek??Biztos lenne olyan..kell a "törvényenkívüli" feeling..Nekem tuti nem. PEACE.

Balee87 2008.05.05. 13:02:11

Már előttem is jópáran leírták, mondjuk én voltam aki a Youtube-on másodikkánt reagált a dologra... szóval ehhez kell ám tudomány, hogy a szabályosan közlekedő BMW-t "leszopassa". Kis köcsög...

Balee87 2008.05.05. 13:03:38

Városban könnyű nagyfiúnak lenni??? 140? Törnéd össze magad, csak remélem közben rajtad kívül senki nem sérül meg!

Balee87 2008.05.05. 13:14:25

Bocs h. 3X írok egymás után....

De érdekes, hogy az eredeti feltöltő még tegnap milyen büszke volt erre a vidire, mára meg letörölte a Youtube-ról... :D

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.05.05. 13:17:02

Balee87: remélem a pöcsfejet letörlik a közútról is.

Balee87 2008.05.05. 13:21:05

Feketenap: Köszi! Én is ilyesmibe reménykedek... :)

Balee87 2008.05.05. 13:28:08

Acmee: Köszönjük! És itt a nagy igazság. Ezzel próbáljon meg akármelyik a videóban szereplő "állatokat" védő vitatkozni!!!!! Nem a városban kell megmutatni, hogyan ragad le az ember jobb lába...

papee 2008.05.05. 13:37:29

Acmee, én nem vártam volna a bíróságra, én elintéztem volna azt az ír köcsögöt. Már ő is a föld alatt lenne....

papee 2008.05.05. 13:39:01

Ha velem történt volna ilyesmi, hogy szeretteimet meggyilkolják, jogos a vendetta....csak hát sokan félnek kockáztatni.

matyi_kalapban 2008.05.05. 13:44:42

Szerintem az ebben az egészben a legrosszabb, hogy ő még tényleg a "normálisabb" utcán menőző kategóriába tartozik, mert még úgy ahogy figyel is rá, hogy üres legyen az út. Vannak akik 2hetes jogsival ezzel sem törődnek...

Na és ezért nem fogom én a kölykömet soha elengedni a haverokkal "kocsikázni". És csak bízni tudok benne, hogy nem is fog majd ellógni. Egyik barátom is így halt meg, ők is ugyanígy videóztak...

jack gill 2008.05.05. 13:47:30

papee---ha nem maradt semmid..akkor nincs mit veszítened..azért érdemel vendettát-mert aljas mód elmenekült,egy kiskaput kihasználva a féreg-és nyugodtan alszik éjjelente..ezt csinálta volna az enyéimmel,saját költségen utaznék utánna,és idehoznám.Mocskos rohadék-megölt két gyereket,mert "eggyé vált az úttal"..szemét gyilkos-nem véletlen volt,nem baleset-ott van az esélyje,ha ugy hajt valaki,mint Ő akkor..ennek tudatában száguldozzon!!Mint az a kurva,aki 140nnel ment a suzukival az Árpád hídon-mínusz két láb a havernek..

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.05.05. 13:55:45

Egy ilyen egyszerűnek tetsző városi autós vakánykodás elég csunya dolgokat tud okozni. Elég nagy faszság az egész szerintem ennyivel száguldozni. Lehet vagánykodni másképp is, okosan. Üres áruházi parkoló kilincsel előre senkit nem veszélyeztetsz és még gyorsan se mész. A rendőr se szól mert tudja hogy a faluban normálisan mész nem így!

Másik dolog, hogy lassan már a két kezem se lesz elég számolni a barát, rokon temetéseket!!!!

Acmee 2008.05.05. 13:58:20

papee: Szintén ugyanígy érzek ezzel kapcs.! Mélyen meghajlok az Apuka előtt, hogy felemelt fővel képes viselni a dolgot. Csak az a nagy baj, h látva jópár példát, a bíróság - 8év alatt, már ez is nevetséges - hiába ítél, tippem szerint soha az életben nem fogja letölteni a bűntetését.

A másik pedig, h 2 apró gyermek élete 3évet ér??!! Ráadásul az Apuka és általunk fizetett adóból videózna benn a sitten??!! Könyörgöm... Tudjátok mit kellene; elvinni egy öt-tíz évre követ törni, h legalább addig is hasznot termeljen, ne csak vigyen.

MRX-7 2008.05.05. 14:34:56

Üdv!
Ez a gyerek tényleg egy állat, de nem kívánom, hogy karambolozzon vagy ilyesmi De szó mi szó a kocsinak jó hangja van. Mi lehetett? Tuti, hogy nem LeBaron mert abból tudtommal nincs v8.

Tudtok valamit arról a tervezetről amiben 21 éves kortól lehet csak jogsit kapni B-kategóriára? Mert én ezt már többektől hallottam.
Valamennyi értelme csak lenne...

majom 2008.05.05. 14:38:55

vicces h mindenki mennyire fel van háborodva (jogosan), miközben a saját sebesség-túllépéseikkel, szabálytalanságaikkal mennyire elnézőek. szánalmas.hu

Szombati Andrea 2008.05.05. 14:39:36

A felvétel alapján a Békési Rendőrkapitányság munkatársai a mai napon azonosították a kocsi vezetőjét. A fiatalember ellen szabálysértési eljárást indítanak.

Vargáné Szombati Andrea
sajtóreferens
Békés Megyei Rendőr-főkapitányság

Balee87 2008.05.05. 14:40:23

Majom, nem kell általánosítani...

csabikaaa 2008.05.05. 14:58:09

ennyi irigy embert egy rakásra.
de most már van egy '88-as LeBaron 2,5 coupém eladó. ;)

rognork 2008.05.05. 15:22:30

>>A felvétel alapján a Békési Rendőrkapitányság munkatársai a mai napon azonosították a kocsi vezetőjét. A fiatalember ellen szabálysértési eljárást indítanak.

170 km/h szabálysértés???

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.05.05. 15:54:39

Ugye én vagyok a legutolsó, akire bárki azt mondja, hogy a gyorshajtók pártját fogom. Ugyanakkor meg kell mondjam, a Békés megyei RFK-nak elég kilátástalan az akciója pusztán ennek a videónak az alapján. Hajdu Csabika nyilván ki fogja jelenteni, hogy ugyan ő van a képen, de csak tréfa az egész, valójában 40-45 km/h sebességgel haladtak, a sebességmérő pedig meg volt buherálva, a haverja tekerte villanyfúrógéppel. Case closed. :-((((((

ommm 2008.05.05. 15:58:42

khm... sebességmérő nem érdekes. a felfestett útjelzések és az adott idő alatt megtett táv már annál inkább. millió dologhoz lehet viszonyítani.

Krisi 2008.05.05. 16:01:05

21 évesen jogsi: szerintem hülyeség, így is alig bírtam kivárni, hogy legyek már 17 :) Aki meg idióta, az 30 évesen is közveszélyes. Akkor már inkább legyen az, hogy súly-lóerő arányra adják, mint motoron.

Az pedig túl szép lenne, hogy igaz legyen, hogy azonosították a rendőrök és megbüntetik. De ha mégis, akkor ollé. Csak ez Magyarország, mielőtt még valaki álmokat látna...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.05. 16:03:23

Az én közlekedésem sem példás, útviszonyoktól függően lakott területen 70-80, kívül 150-180, 200-al nem nagyon mászkálok, mert nálunk nincsenek autópályák. Volt, hogy éjszaka helységben mértünk egy 0-200 -as gyorsulást, de ez kb 2 évente egyszer történik meg, amikor a kékneonosok nem hiszik el, hogy gyorsabb a (gyári) autóm.
Azért ezt a kölyket én is hülyének nézem, pedig tudom, hogy én is el vagyok szállva egy kicsit a féktávomtól.

jack gill 2008.05.05. 16:05:02

Úri rágondolt eggyet az órára,oszt'felment..Úri,aki gellert kapott..hihetetlen,ez mostantól nem a totalcar só..hanem..a Net ügyvédje só!!Ez szó szerint"kibeszélö"só 8-D Persze senkinek nem lesz belöle baja,aki nem magának kereste)).Nem játék ez..ha már"leszarommertnagyvagyokéserösésazautómis",akkor az anyagi vonzata-elrettentö!!Eddig sem sportoltam-tuti nem is fogok..tudom másra is költeni azt a temérdek pénzt..bírságra fizetni akkora balfácánság,mintha a"Végkielégitési alapítvány-képviselőknek"javára adnád..szép gesztus egy semmiért)))Ne kövesd el-Te vagy az okos!! Písz.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.05.05. 16:06:13

ommm: és az ilyen viszonyítások támadhatatlanok? Amikor még a traffipaxokba is bele lehet kötni, hogy van-e OMH hitelesítésük?

Félre ne érts, nem kötexem, én szeretném a legjobban az ilyen HCs-félék jogosítványát s.k. összetépni.

ommm 2008.05.05. 16:08:53

hmm...majd elválik.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.05. 17:24:50

Hehe, látom megint megengedte anyukája az érettségi szünetre való tekintettel "KÖCSÖG PUBI"-nak a géphasználatot tíz percre. Kisfiam, menjél szépen vissza a szobádba és takarítsál ki. Aztán a Call of Duty illegális szerverén kiélheted magad. :P

(látta valaki a "Kevin és Perry csúcsra tör" című műremeket?)

jack gill 2008.05.05. 19:09:54

Na-lehet száguldozni-ott a kedvcsináló a Külsöségen!!Faszacsávó Audis 150nnel a 90nnel szembe jövö kamion alá..ha nincs a csomagtérfedél,fel sem lehet ismerni a "menöautót"..ami maradt belöle..felháborító!!!Megérdemli!!!!Ha egy család jön szembe akkor,nem egy kamion..akkor azokat is megöli..mocskos kivagyi férgek az ilyenek..és megint nem egy Maruti követte el..érdekes,nem?

jack gill 2008.05.05. 19:12:20

ez a címe-"gyorsan akarok..."

autosave 2008.05.05. 19:34:58

Kíváncsi vagyok belőle, de azért ez nem egy szabálysértés, hanem sokfélék és szinte mind több rendbeliséggel. + sztem a közúti veszélyeztetés is megáll, ami bűncselekmény > pl. biciklisek a videón

Sam8888 2008.05.05. 19:48:07

Krisi 2008.05.05. 16:01:05

Azis teljesen hülyeség. Egy Simsonnal is uyganúz meglehet halni, mint egy hayabusával. Egy Marutival is ugyanúgy, mint egy 325i-vel...

T-boy (törölt) 2008.05.05. 21:46:07

USA-ban lakott ter.100 feletti tempóval 3
embert elgázoló 3x életfogytot kapott.Ez
lenne az elrettentő,nem a 3 év.

T-boy (törölt) 2008.05.05. 21:48:29

Ja,az életfogytiglan ott min.40 év.Erre
varjál gombot!

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.05.06. 06:15:29

Szombati Andrea: jó lenne, ha a rendvédelmi szerv minden dolgozója ilyen szemléletű lenne.
Beír egy civil blogba, hogy tájékoztasson a fejleményekről. El sem hiszem, hogy van ilyen.
Köszönjük!

szálljatok le csabikaaa-ról 2008.05.06. 10:04:34

kurva élet, szálljatok le a srácról, vazze.

itt osszátok az észt, közben meg ezrek csinálják ezt...hétvégente, tuning talikon, stb....

anyátokat.

Halál a gyorshajtókra 2008.05.06. 11:36:19

_____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$_____________________
_________________$$$$$_______________$$$$$_________________
_______________$$$_______________________$$$_______________
_____________$$$___________________________$$$_____________
____________$$_______________________________$$____________
___________$$_________________________________$$___________
____________$$_______________________________$$____________
__________$$__$_____________________________$__$$__________
__________$__$$_____________________________$$__$__________
__________$__$$_____________________________$$__$__________
__________$$__$$___________________________$$__$$__________
___________$__$$___________________________$$__$___________
___________$$__$___$$$$$$$_______$$$$$$$___$__$$___________
___________$$$$__$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$_$$$$$___________
_____________$$$_$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$_$$$_____________
____$$________$___$$$$$$$$_______$$$$$$$$$__$________$$____
___$$_$$_____$$____$$$$$$___$_$___$$$$$$$___$$_____$$_$$___
__$$___$$____$$_____$$$$___$$$$$____$$$_____$_____$$___$$__
_$$_____$$$$__$$__________$$$_$$$___________$__$$$$____$$__
$$_________$$$$$$$$_______$$$_$$$________$$$$$$$________$$_
$$$$$$$$______$$$$$$$$____$$$_$$$____$$$$$$________$$$$$$$_
__$$$$$$$$$______$$$$$_____________$$$$$_____$$$$$$_$$$____
__________$$$$$$__$$$_$$___________$$_$$$__$$$$$___________
_______________$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$______________
__________________$$__$_$_$__$_$__$_$__$$__________________
________________$$$$__$_$_$__$_$__$_$__$$$$$_______________
____________$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$$$___$$_$$$$$____________
____$$$$$$$$$$_____$$_________________$$______$$$$$$$$$____
___$$___________$$$$$$$_____________$$$$$$$___________$$___
____$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$______$$$____
______$$___$$$___________$$$$$$$$$____________$$___$$______
_______$__$$___________________________________$$__$$______
________$$$______________________________________$$$_______

B. 2008.05.06. 11:46:58

Jajj, szegény Csabikaa! Mindjárt megsajnálom! Mehet a segíjjből Kanadába

Zozó 2008.05.06. 12:36:01

Úgy látszik érzi, h bajba van. Már meg akar szabadulni a kocsijától: www.hasznaltauto.hu/2062640_chrysler_lebaron_1988

(Am. ott a telefon száma is, ha vki el akarná küldeni melegebb éghajlatra! :)

AP (törölt) 2008.05.06. 13:13:13

Annyira örülnék, ha tényleg megbüntetnék Csabikát. Csak valahogy ez a szabálysértés kicsit enyhének tűnik.
Ha én ötvenes táblánál repesztek kétszázzal, és négyszer annyival megyek mint lehetne, és levideózom, és felteszem, és azonosítanak, akkor az is csak szabálysértésnek számít majd?

nessus 2008.05.06. 13:18:26

A kezdetek óta olvasom a blogot, most kommentelek először.
Ezt is azért teszem, hogy elmondjam azt hiszem ez az a pont amikor teljes joggal kimondható, hogy nem hiába jött létre az oldal. :)
1 orbitális barommal kevesebb Szombati Andrea kommentje alapján.
További szép napot.

Pal85 2008.05.06. 13:32:52

Üdv.
Nam akartam kommentelni, mert am itt folyik abban nem akartam részt venni. "Halál minden gyorshajtóra". Jó, hogy nem kell hordanunk mondjuk sárga csillagot. Mégis mit képzeltek. Nem akarok védeni senkit(az esztelen városon belüli gyorshajtás elítélendő, no meg a kinti gyorshajtás is), de ami sok az sok.
Mellesleg azt mondja a videoban, hogy 4.6-os. Tehát nem lehet a 2.5-ös lebaron,(a belseje sem úgy néz ki,sem a kormány). Már amennyiben nem hülyeséget beszél.

jack gill 2008.05.06. 13:53:38

Eldorado amivel megy,tavaly,vagy mikor volt neki...LeBaron az most van-volt...el kell adni a bírság miatt..Echh...sajnálatos.

Arnie Cunningham 2008.05.06. 13:58:25

Jaja-az a videó a Doradoval készült..Antoine Laumet De La Mothe sieur de Cadillac(ismertebb nevén-a névadó)forog a sírjában..a Caddy nem erre készült-mégha képes is rá..nem ilyennek való.

zulu 2008.05.06. 14:19:01

szálljatok le csabikaaa-ról:

Százezrek meg nem csinálják.

Perillustris 2008.05.06. 14:23:43

"Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. A büntetés öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény súlyos testi sértést, két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget, öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált, öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget okoz."


A bűncselekmény elkövetője kizárólag az a személy lehet, aki mint járművezető a közúti közlekedési szabályok hatálya alatt áll, így a KRESZ és az egyéb közlekedési szabályok rendelkezéseibe ütköző magatartást tanúsító utas vagy gyalogos nem vonható a közúti veszélyeztetés miatt (de más bűncselekmény miatt igen!) felelősségre. A tettes szempontjából irreleváns, hogy a cselekmény elkövetésekor volt-e járművezetői engedélye vagy sem. A bűncselekmény kizárólag szándékosan követhető el, a közúti veszélyeztetésnek ugyanis nincsen gondatlan alakzat.

(origo.hu)

GGG77 2008.05.06. 18:45:11

Nagyon májer a kis köcsög, a tolószékből majd nem röhög ennyire. Csak remélem mást nem juttat oda, legfeljebb a seggfej haverjait, akik a kocsiban ültek.

mohaa 2008.05.06. 19:46:57

A beol.hu-n azt írták, hogy 12 hónap eltiltás és 60k Ft. Május 1. után most mi lenne a tarifa? Azt tudja esetleg valaki?

VrapThor 2008.05.06. 19:47:37

a 60 ezres pénzbírság kicsit enyhe büntetésnek tűnik... és ha kap 12 hónapos eltiltást, szerintetek majd nem vezet addig?
a sikongató kis kurvinyek meg keres egy másik műmájert :D

stevestrong 2008.05.06. 20:16:10

Csak egy kis apróság, ha megnézitek a videót és a hirdetést a www.hasznaltauto.hu/2062640_chrysler_lebaron_1988
oldalon, amit az előbbiekben említettek, a két autó műszerfala jelentősen eltér,lehet, hogy a szemem sz@r, de szerintem ez a két kocsi nem ugyanaz. Jó éjt!

Peti 2008.05.06. 20:29:20

Sajnálom pont a mi városunkban száguldoznak ilyen faszfejek!Nem kivánom a halálát csak azt hogy átéljen egy szőrnyű balesetet!

Csubakka Junior 2008.05.06. 21:32:21

Most 300.000,- HUF a max kiróható, pont, mint az autó ára a linken. :)

Perillustris 2008.05.06. 22:29:55

Örülök az eljárás megindításának, de sajnálom, hogy a hatóság a könnyebb utat választotta.

A felvételeken EGYÉRTELMŰEN bűncselekmény valósul(t) meg.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.06. 23:15:43

Hogy tudtok hisztizni. Én sem értek egyet a 200-al városban, de nem kell ennyire felfújni az ügyet. Valaki kölcsönadott egy ilyen vasat ennek a gyökérnek, ő pedig (rossz helyen) kipróbálta. Ha a sajátja lenne, bíztos nem mászkálna 200-al városban, mert azt nem győzné benzinnel, ahogy elnézem a lepukkant piros crájzlerjét. Bírom a videóban, hogy milyen boldogok, hogy béjemvét aláznak. :)

Engem is feljelentenétek, ha találnátok egy videót, ahogy városban 50 km/h-val driftelek? Az törvényszegés egyáltalán?

[] (törölt) 2008.05.06. 23:54:12

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9863772
"Munkahely: pfff.... ismét semmi"

(Sigmund Freud voiceover): - Tipikus, abszolut tipikus...

Lastet 2008.05.07. 08:20:25

Szép jó napot!

Ez a szerencsétlen félnótás szépen kiengedte a szellemet a palackból.
Egyrészt szerintem, ha valaki akkora ökör, hogy felismerhető a videón és fölteszi a netre, az tűrje becsülettel a következményeket. Mondjuk a meglincselésnek én sem vagyok híve a rendőri eljárás tökéletesen elég. Nem vagyunk barbárok (legalább is szeretném ezt hinni)! Ezt azoknak, akik védik.

Másfelől itt már egyáltalán nem konkrétan erről az egy esetről folyik a diskurzus. Úgy gondolom ez a videó nem maga a probléma! Ez csak a végeredmény. Végeredménye a téves ítélőképességnek, a hülyeségnek és a „majd én megmutatom” viselkedésnek. Igazság szerint a téves ítélő képességgel van a legnagyobb gond! Ugyanis mint azt egy korábbi hozzászólás kifejtette: „aki tud vezetni, az minden szituációban megállja a helyét...tudod, én a suzukimmal mindíg nyomom, mint egy állat, és eddig 2 macskán és egy kuyán kívül nem volt áldozat”. A mondat első felével nem is lenne gond. Aki tud vezetni, az tud vezetni és pont. Nos számomra az hogy valaki nyomja mint egy állat, és eddig csak 3 élőlényt tett el láb alól, az nem azt jelenti hogy jól vezet, hanem azt hogy szerencsés. A sofőröknek tudomásul kéne venniük, hogy a fizika korlátait nem lehet megszegni! Nagyon sok sofőr belesik abba hibába, hogy úgy érzi ő tökéletesen ura a járművének ezért mehet gyorsabban. Hát NEM! Ugyanis a sebesség növelésével csökkenteni kéne az emberi reakcióidőt, plusz a kezünk alatt lévő gép reakcióidejét is. Mint tudjuk az emberi reflexek fejleszthetőek ugyan, bár igen csekély mértékben. Az autóé meg egyáltalán nem. Ezen kéne elgondolkodni mielőtt esztelenül gyorshajtásba kezdünk!

Sam8888 2008.05.07. 09:40:17

megszaLott · e36fanatics.hu/userpics/2_5.jpg 2008.05.06. 23:15:43

Az ha jóltudom, akkor a közbiztonság veszélyeztetése vagy ilyesmi. De remélem legalább vmi forgalmatlan helyen csinálod és nem a Hungária-körúton csúcsforgalomban...

Sam8888 2008.05.07. 09:51:15

Lastet 2008.05.07. 08:20:25

"Mint tudjuk az emberi reflexek fejleszthetőek ugyan, bár igen csekély mértékben. Az autóé meg egyáltalán nem."

Már hogyafenébe ne lehetne fejleszteni az autó "reflexeit"! Az egész futómű kérdés erről szól!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 10:06:39

utoló mocskos tahó paraszt seggfej állatok. az ilyeneket deportálni kell mongóliába.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.07. 16:27:29

Mit mongóliába? Tegyük ki egy szigetre, a cigányokkal, és a buzikkal együtt mi?
Vicc volt.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.07. 16:28:32

Sam8888 2008.05.07. 09:40:17

Éjszaka szoktam.:)

Lastet 2008.05.07. 16:52:36

Sam8888

Abban igazad van hogy konstrukciós változtatásokkal az autó fejleszthető természetesen. Csakhogy a szerintem vázolt gyorhajtók nem hogy futóművet nem cserélik jobbra mielőtt elkezdenek száguldozni de még a keréknyomást sem nézik meg hogy rendben van-e!
Ezenfelül sem az autó sem a sofőr nem tuningolhaó olyan mértékben ami ellensúlyozná fékút megnövekedését vagy a belátható úthossz hiányát!

váromhogybeszólj 2008.05.07. 17:56:46

híradóban a hülyegyerek (rtlklub)

mugen 2008.05.07. 18:01:53

www.rtlhirek.hu/cikk/165337

Ennek örülök, hogy már a rendőrség előtt az ügy! A pénzbírság viszont alacsony lesz sajnos

ommm 2008.05.07. 18:17:51

"A 23 éves férfi nem nyilatkozott, csak annyit ismert el, hogy a megengedettnél gyorsabban vezetett, de szerinte nem sokkal lépték át az 50-es sebességhatárt."


Ühüm. Én meg deszkát ettem reggelire.

T-boy (törölt) 2008.05.07. 18:25:37

Munari nevű olasz autóversenyző/hegyi/
a beszerelt kamera felvétele alapján 0,3
másodperc alatt váltott sebességet,dupla
kuplunggal! Úgy,hogy gyakorolni,gyakorolni,
aztán menni fog/vagy nem/!?
A képességek fejleszthetők.Bármilyen jó a
féked,meg kell nomni IDŐBEN.Ne kocsid,
hanem a saját képességeidhez válasz tempót.
Szerintem.

feketenap 2008.05.07. 18:28:37

A hülyegyerek a tv2 híradóban lesz látható.

Ommm, azért ez nagyban a te érdemed, hogy lemeszelték ezt a látens tömeggyilkost.

Nores 2008.05.07. 18:49:57

Éppen most lesz az RTL Híradóban (is), hogy lebuktak :)

Hooshee 2008.05.07. 19:00:54

Stevestrong, Cadillac Eldoradoról volt szó...A Lebaron az iwiw adatlapján van. Azzal feleennyivel is művészet menni :)

Katoci 2008.05.07. 19:33:16

Most mutatták a hiradóban, a videó alapján azonosították, és el is ismerte hogy gyorsan ment, bár szerinte nem ment gyorsabban 100km/h-nál, a 170-et viccből mondta. Most szakértők vizsgálják a felvételt, hogy mennyivel ment valójában. Vannak még csodák.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.07. 19:53:47

A híradóban is a piros csodát mutatták. Mondtam én, hogy kölcsönautóval gizdult:)

Sizenine 2008.05.07. 20:15:27

Láttam a videót a híradóban, a Királyi Televízión, ezekszerint tényleg volt eredménye annak, amiről néhány napja beszélgetünk.

Sizenine 2008.05.07. 20:22:02

"A rendőrség szerint a fiatalember nemcsak gyorsan hajtott, hanem más KRESZ-szabályokat is megszegett. Mivel az eset május 1-je előtt történt, így az azóta életbe lépett szigorítások még nem vonatkoznak rá. Az utcai száguldozásért így maximum 1 évre vonhatják be a jogosítványát, és legfeljebb 60 ezer forint pénzbüntetést kaphat."

Na ne vicceljünk már!1évre?Az semmi..

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.05.07. 20:36:40

Ha tényleg csak viccből mondták a 170-et, azonnal mehetnek színésznek, mert nagyon élethűen élték át az extázist. Nevetséges. És szerintem ezt a rendőrök is tudják. Örülök a fejleményeknek. Az ilyentől legalább 10 évre kéne elvenni a jogosítványt.

ommm 2008.05.07. 21:35:31

feketenap 2008.05.07. 18:28:37

Köszönöm, de nem. Nem az én érdemem. Az érdem főleg az övé és minden józanul gondolkodó emberé, valamint azoké, akik időben kapcsoltak és nem hagyták eltűnni a süllyesztőben a felvételt.

értetlen 2008.05.08. 14:05:34

Azt már mindenki elmondta,hogy mennyire szerencsétlenek voltak,hogy jó poénból ,vagy vagányságból mutogatják a videót. Amit még nem említettek, szerintem az is szomorú,h egy 23 éves fiúra ennyire nagy hatással vannak a mellette ülők buzdítása (nem hiszem,h többek voltak 19-nél) Mai világba azt hiszik a "vagánynak hit anyuci, apuci szemefénye és pénzsüllyesztője" övék a világ. Kiküldeném őket egy krumpli földre egy-két hétre és megnézném,hogy akkor is vagyány lenne, akkor is ugatna ennyire! Elég lett volna szerintem,ha egy labda átgurul az utcán az első reakció kb. fél órával az lett volna,hogy fék, kormány elrántás és jobb esetben oszlop vagy egy szerencsétlen arra járó autó lett volna áldozata. Nem csak a sofőrt büntetném meg,hanem akik vele voltak!! ÉREZZÉK MÁR ŐK IS ENNEK A SÚLYÁT és vegyék már tudomásul az élet nem játék!!!!

depress 2008.05.20. 11:33:08

hát.. teljesen egyet értek itt sokakkal. Akik azzal érvelnek a hülyeségük mellett, hogy biztos irigyek vagyunk.. Hát nem tudom. Mentem már 250 körül autóval is, motorral is, nem esett jól. Ha a pályan elmész a 110-el közlekedő kamion mellett, az olyan mintha az állo mellett mennél el 140-el, és az nem játék egyáltalán. HF deltában sem az a jó, hogy 0-100 4.5sec, hanem hogy biztonságosan, visszaváltás nélkül lehet előzni. Haveromat vittem üllőin, megmutattam neki 0-130-0 -t, de bevallom őszintén, kicsit szégyelltem magam utána. Ha eljut az ember addig, hogy a tettei milyen következményekkel járhatnak, akkor az már egy nagy előrelépés szerintem
süti beállítások módosítása