Láttam a driftautókat, driftet nem

Gyulavitéz a Tuning Show-n – 5. rész

  2008. március 21. - Gyulavitéz Címkék: lol tuning művészet tuning show 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők



Ott álltak mind a tréleren. Igazi versenyautók, látszik rajtuk az elszántság. Három Skyline meg talán egy Silvia, legalábbis én annak láttam. Megtaláltam a placcot, ahol a térkép szerint az őrjöngés lesz, de driftelő autót nem láttam, a pilótáknak se híre, se hamva. Erről, úgy néz ki, lemaradok, hétvégén ugyanis húsvétozás lesz a program. Orrvérzésig.


Az autókon, ahogy rendes versenyautókon szokás, feltüntették a pilóták nevét. Én nem ismerem őket, de a fanatikusoknak biztosan jelent valamit a holland sofőrök, Leen Bruin, Jos Bruin és Johan van der Padt neve. Igen, ez csak három név, a Silvián nem láttam, csak reklámfeliratot. Tényleg sajnálom, hogy nem láthatom őket akcióban; az autókon nem fog múlni, az biztos. Most, hogy írom ezeket a sorokat jut eszembe, soha nem hallottam még, hogy szól egy Skyline motorja. Pedig gondolatban ez az egyik kedvenc autóm.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr99391652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.21. 22:34:45

Ez a "show", vagy mi lapos, nagyon lapos, igazi parasztvakítás.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.21. 22:35:08

élőben még nekem sem volt skylinehoz szerencsém...de a youtube igyekszik pótolni ezt valamelyest :) tessék itt egy kellemes: www.youtube.com/watch?v=ISESC0JBPkM nem bmw sor6, ez más :) a supráé se semmi, az nagyobb motor mint a skyliné, nem találom a kedvenc videóm róla...

Elektro (törölt) 2008.03.21. 22:55:28

zsírok ezek az autók, de a gyorsulási és drift versenyeket nem tudom hová tenni. ez nálam olyan, mintha a teniszben lenne szerva verseny, meg fonák-tenyeres bajnokság... bocs a példáért.

Hepi 2008.03.21. 23:49:03

a kék Silvia(?) lokharitoja le van torve? jol latom?

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.22. 00:01:18

Jaja. Nekem is kiszúrta a szemem.

SP 2008.03.22. 01:15:24

A skyline hangja és látványa is állat élőben:) nekem Hockenheimben volt szerencsém párhoz, ott jól mentek.(bár nemtom ki vezette őket)Ha jól látom a kékkel pedig egy csaj fog menni:).

Riasom 2008.03.22. 07:31:57

Elektro, nem vagy egyedül, és most, hogy így divatba jött a drift, már kimondottan hülyén érzem magam én is, amiért egyszerűen nem értem, mitől kéne felizgulnom miatta. Ha normálisan autóznának ugyabazokkal a gépekkel, sokkal hamarabb körbe érnének... :()
A kéken látható webcímre kattintva kiderül, kicsoda a hölgy.

AP (törölt) 2008.03.22. 07:51:08

Próbáljatok ki hóbn egy hátultekerős autót..
Rögtön megértitek.
Az íven menésben nincs sok izgalom!

w a s d 2008.03.22. 07:52:45

Szerintem a drift lényege, hogy látványos (belülről nézve meg nagyon jó csúszkálni a kocsival), a gyorsulásé meg, hogy ki tud jobb (adott célra fejlesztett) autót csinálni (talán itt számít legkevesebbet a sofőr).

AP (törölt) 2008.03.22. 07:52:56

Megkockáztatom, íven lassan, de még én is el tudnék ezekkel menni. Keresztben meg? Ehh, esélytelen. Ahhoz nagyon kell tudni.

..és persze a néző szemszögéből is sokkal látványosabb a drift, mint az ívautózgatás. Aki ezt se érti, miért, az inkább ne is menjen autóverseny közelében :)
A gumiból az égett darabok röpködnek, száll a füst, ordít a vé-sok.

omm 2008.03.22. 12:21:47

faxom, ez is jellemző.
itthon van x drifter, akik csuklóból nyomják le a beszívott holland csírákat, csak az a bajuk, hogy ők nem a trendi Skyline-okkal és Silviákkal nyomulnak, "csak" csontra épített E30-akkal és kortársaikkal.
Hát kapják be a szervezők a van der Sarom bazz.

Krisi 2008.03.22. 13:08:53

omm: 1-et értek. Még régebben volt egy cikk a TC-n, hogy a magyarok hogy lenyomtak nagy sztárokat egy német versenyen. BMW-vel és Ladával.
Szóval itthon is vannak ugyanilyen tehetségek, de ha nem Skyline-ben ülnek, akkor nem érdekel senkit :(
Csak hát tuninglada meg E30 itthon minden bokorban van, viszont Sylviát én még egyet sem láttam szép hazánkban, ezért nagy szám.

Andre_xy 2008.03.22. 13:11:18

A negyedik is egy Skyline szerintem, csak a régebbi R33 vagy R32 - ennyire nem vagyok otthon a témában. Abból sejtem csak, hogy az angoloknál gyakori látvány az utcákon ez a típus.

miluman 2008.03.22. 13:44:41

Andre: lol, az egy silvia, skylinenak megvan a maga jellegzetes dupla kerek hátsó lámpája, a korábbi modelleknek is, ennek egy nagy sötét hosszú van, ez egy silvia :) mondhatni a kistestvére a skylinenak

drz. 2008.03.22. 17:58:03

farkas 1985.
egyszerű a gyorsulási versenyen nyomni?
próbálj ki egy 1000 lóerős-vagy több- autót kordában tartani, hogy ne egyhelyben füstöld le a kereket, miközben jobbra és balra akar kitörni a kocsi.közben legyél gyorsabb, mint a másik, de ne menj az indexed alá.
mindezt mondjuk 5-10 másodpercbe sűrítve.
sok sikert. :)

AP (törölt) 2008.03.22. 18:14:36

A "gyorsulási versenyen" itthon 80-100-150 lóerős autók indulnak, amiről te beszélsz, az Amerika.
Viszont a srácok Kakucson nyomják ám.. :)

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2008.03.22. 20:14:15

helyzetjelentés, Puci és Radír csúnyán kifújta a nagymenők orrát...
wehehe :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 08:32:48

nagyon reméltem ;) bíztam a srácokban, az a piros-fekete felni több mint megabrutál

Krisi 2008.03.23. 14:13:36

Azt még megemlíteném, hogy nekem a Skyline formája kegyetlenül bejön, meg maga az egész autó szép, arányos.
De.
Ennek ellenére még nem láttam olyan Skyline-t, ami teccene, mert mindet elcsúfítják undorító rikító szinezéssel meg telerakják reklámmal, ami által nem egyéni lesz, hanem mindegyuk ugyanolyan reklámtábla.
Persze van azért néhány színfekete, ami nincs elbaszva body kitekkel, de akkoris. Ez a 3 pl. ocsmány. Pedig milyen jó autó...

AP (törölt) 2008.03.23. 16:39:45

Valaki elmeséli, hogy mire föl itthon ez a nagy Skyline mánia?
Én nem értem.

Induljunk ki csak abból, hogy az 1600 kiló komolyabb meghajtás alatt eléggé igénybe veszi a fékeket és a gumit.
Van elég szebb és talán jobb japán autó is, amiket akár idehaza is megkapsz, emberi árban.

AP (törölt) 2008.03.23. 16:40:52

Hacsak nem abból ered a Skyline-láz, hogy Brájennek a fasztendfurulyásban is Skyline-ja volt..

Gabesz 2008.03.23. 18:47:59

Én kinn voltam szombaton! szakadt az eső. láttam menni a két skyline-t. az egyik jól tudott vezetni, a másik nem annyira. nagyon csúszott a pálya, könnyen be lehetett forogni, a nagy erő semmit nem ért.
A hangjuk szép volt, olyan versenyautós. Bár nekem egy webber-es VFTS hangja jobban tetszik.
Ja amúgy kiment Radír is a BMW-vel, ő sokkal jobban ment, ő nagyon érezte a driftelést. Beállt az egyik Skyline seggébe és párosan nyomták, de Radír jobban ment szerintem.

Colos 2008.03.23. 19:14:40

Elég bénán van megrakva az a tréleren. Valószinű a lökösis ott ugrott le.

Norbesz 2008.03.23. 20:54:27

Állatian mentek a Skylineok ma:), bár én pár R34-esnek jobban örültem volna:P.Hogy mire ez a Skylineos örület? ahogy már említették nem minden magyar bokorban terem Skyline... Ja és talán azért vezet az egyik Skyline-os jobban mert a másik már vagy 60 körül van:P:D.
A BMW tényleg nagyon jól ment, durván tolták Radírék. El is mondták h micsoda eredményeket ért el a magyar drift team (2. a világranglistán), de azért van különbség egy E30 és egy Skyline között, mind paciban, mind kilóban. Persze ez nem azt jelenti h a külföldi pilóták jobbbak:D. Én élveztem a mai show. Peace mindenkinek.
süti beállítások módosítása