Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

Márkatársam, Schumi

  2008. március 18. - Winkler Róbert Címkék: f1 mazda mx 5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy 75%-os kör Stiggel
2014-03-27 07:15:56

Az új Audi S1 bemutatóján  jó kis betétprogramokat találtak ki az unatkozó újságírók ébren

Vegastól Santa Monicáig
2014-02-08 08:55:56

Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam

A barna RX-7-es korábbi kalandjai
2014-01-04 18:36:41

A hevesi RX-7-es korábban Kecskeméten lakott, de Szolnokra már nem jutott el, mert kifogyott belőle a benzin.

Traktormúzeum, Csebokszári
2013-12-03 10:48:33

A Mazda3-asokkal megtett szibériai túráról már részletesen beszámoltam. Csuvasföld fővárosa, Csebokszári


Mindig tudtam, hogy a bukólámpás Mazda MX5 a világ egyik legjobb autója. Nekem ugyan már van, de sose lehet tudni, Barnabás találta az Ebay-en ezt az igen érdekes árverési tételt, hátha mégis érdekel. 1 euróról indult a licit egy piros MX-5 NA-ra, ha jól látom, keménytetővel.


A kiírás szerint Michael Schumacheré volt, amit az eladó dokumentumokkal is igazol. Kerpeni forgalmi, Elisabeth Schumacher névre kiállítva. Ráadásul nem egyszerűen Schumié, ami önmagában, celeb-autó mivoltában nem sokat jelentene, hiszen számos gazdag híresség tucatjával veszi a drága autókat, ami erősen devalválja a celebautói mivoltot. Ez a Miata viszont egyrészt nem drága egzotikum, másrészt nem egy a rengeteg Schumimobil közül: ez volt Michael Schumacher első autója. Nem sokkal azután vette, hogy leszerződött a Benetton Forma 1-es csapatával és randizgatni kezdett későbbi feleségével, Corinnával. Aki korábban Frentzen csaja, tehát afféle F1-groupie volt, de ez már tényleg lényegtelen, fő, hogy jó feleség, szerető hitves.


A rendszámát érdekes módon zagyválták össze: kicsit felületesek voltak, mert az egyik képen ott maradt a CUX  F5. Az autónak mélyreható optikai tuningban volt része. Az orrszpojler se gyári, a seggén a lökhárító láthatóan német piacos, de a kétoldali kipufogóhoz azt is átépítették.

Ültetett futómű, Postert kipufogórendszer (amiről nem sokat tudtam kideríteni) - Májkel igyekezett kihozni az autóból a maximumot. A 16 colos kerekek /45-ös gumikkal a gyári 14-eshez képest elég keménnyé tehetik a futást, de Schuminak nyilván ez nem volt gond. Tényleg, az MX-5-ös igen jóindulatú autó, brilliáns futóművel, hátsókerék-hajtással: olyanra szívesen befizetnék, hogy Schumi visz vele egy kört.

Ha még valaki bizonytalankodna, a kerpeni eladó további ütőkártyákkal is rendelkezik. Van az autóhoz egy garnitúra téligumi acélfelnivel. 124 ezer kilométernél komplett fékfelújítás volt; az enyémen 145 ezer körül kellett cserélni az elso féktárcsákat, de el tudom képzelni, hogy Schumacher sportosabban vezet, mint én.

(Lol.)


A szélterelő nekem kicsit furcsa, túl magasan áll és szerintem nem az a gyári helye, de így biztos jobban fogja a cúgot. Mi van még? Oldalszpojler, természetesen, viszont az antennát mintha valaki elvesztette volna, mert ez szerintem nem az eredeti, abban nincs ilyen rugó félúton. 2003-ban meg átfestették Ferrari-pirosra, ami esetleg gyanakvásra adhat okot, hiszen a színben harmonizáló keménytetőt viszont gyári festésűnek vallják.


Nem csinált hülyeségeket tökrészegen, nem csalt adót, nem kúrt félre sem bébiszitterrel, sem luxuskurvákkal, általában nem bolondult meg a sok lóvétól, bár a Forma 1 kis számú csóró családba született pilótája közé tartozott. És pont mielőtt elsírnám magam a meghatottságtól, látom ám az apró betűt: csak az olvasottság végett hagyták fent az oldalon a hirdetést. Hogy mikor rakták fel, nem látom, de február 24-én elkelt, egy malteki nevű licitáló vitte nyolcezer euróért. Bő kétmillió forint. Jó vétel volt? MX5-ösnek, Németországban biztosan nem. Ennek a harmadáért is jó bukólámpásokat lehet ott kapni, ohne regadó. Viszont mint az autó, amiben Schumi és Corinna a neuschwansteini naplemente felé vették az irányt?!

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr75384886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

w a s d 2008.03.18. 19:56:26

@scheerti:
de ha már egyszer sztájling, akkor egy jóállapotú öreg Merci mennyivel stílusosabb, mint a sok bojler- szörny.

ommm 2008.03.18. 20:11:47

kényelmes. ja, jól elvoltunk benne. érdekes, mert szegényről nem is beszéltünk, csak vitt minket.
az a jó az ilyen hajókban :)

AP: hát ez neked ténylegesen duplán fájhatott, de a
Ha valaki jo autot akar belöle csinálni rakasson rá egy sport dobot,4sport gyertyát és egy direkt szüröt és megvadul,és nem lesz elenfél az utakon.

- mondattól megvilágosodtam. ez az, megyek is le, felgyújtom szerencsétlen mazdát, amibe belevertem plusszba 30 000 koronát és nyertem rajta kb. 15-20 lóerőt, tévedtem, rossz úton voltam. szarni a minőségre.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.18. 20:16:01

Igen ezt el is felejtettem. Öten ültünk abban a kocsiban( Csikós volt a driver, Baowah a jobb egyen, Apamackó, omm és én.) És végig régi Fiatokról beszélgettünk a puha bőrüléseken. És elfértünk. Pedig egyikünk sem az a vézna ropigyerek:)

AP (törölt) 2008.03.18. 20:36:49

Agyfaszt kapok ezektől a "népítéletektől"..
Semmitől se vadulnak meg, csak rontani lehet a gyári állapoton! Ki van zárva, hogy ahelyett a gyertya helyett, amit a kicsi japán beleálmodott fővesztés terhe mellett, jobb lesz az amit színre választ Tuningjózsi a tuningbótbul.
Amúgy mértem egyet százra, 17.5 másodperc alatt fenn is van.
És ezért emberek milliókat fizettek újonnan!!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.18. 20:46:33

hihetetlen, nem irigyellek AP. ezért nem olvasok ilyen népítéleteket... inkább linkelek még egyet, ez kb 15-nyi erejű, lol: www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.18. 20:50:06

A delta nagyon jó kivéve ha DCS kókányolja össze.

AP (törölt) 2008.03.18. 21:02:13

nem rossz, nem rossz.. szépet lép egyesben, kettesben, hármasban és négyesben :))

www.youtube.com/watch?v=lSk4ibIAIEM&feature=related

azért 6xx kiló nem rossz

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.18. 21:11:21

nem rossz, de hm, nekem valamiért a rallys trabik jutottak eszembe róla Oo

ommm 2008.03.18. 21:12:48

szegény Integrale. kinek ártott, hogy ennyire szét kelljen baszni?
mert most már teljességgel használhatatlan szénnéhúzott akármi.
hányadát éri most egy gyári állapotúnak?

'ztán az 10000000 lóerős, porig ültetett hájtek csodák tudnak-e olyat, mint ez a számukra negyvenéves csoffadt szar?

youtube.com/watch?v=cUewaEa1-lc
youtube.com/watch?v=RrR1aqjWOpo
youtube.com/watch?v=gPU_2bHAszE

mert egy ilyet ezerszer többre tartok. csak azért. minden porcikája gyönyörű

Sam8888 2008.03.18. 21:21:03

Mibajod a DCS-el? O.o

Sam8888 2008.03.18. 21:25:45

ommm 2008.03.18. 21:12:48

Azt az Integrale-t gyorsulási versenyekre építették. Pontosabban arra, hogy megnyerje őket (valszeg sikerülni is szokott neki). Hányadát éri? Nézőpont kérdése. Engem pl egy gyári állapotú limitélt szériás Blulagos Integrale jobban érdekelne :P

www.lanciadeltaonline.com/modelli%20evo/blulagos/DBL_10.jpg

Aaaaaaa!! Ez a forma! Az a vaj bőr belső! Az a hang! Az erő! Az...

Persze azért a motorját énsem hagynám nyugton, amíg olyan 500 ló fölé nem menne.

AP (törölt) 2008.03.18. 21:31:35

nana, azért csak óvatosan..

walter röhrl-ből kinézem, hogy 500 lóerőt tud kezelni, meg sumaherből, meg keiichi úrból, meg lőbből, de kb ennyi

Jetfighter 2008.03.18. 21:57:30

AP,

a dolog egyszerűbb, mint gondolnád.
1. Sok száz lóerős turbós Lanciával elmész messze, forgalom- és traffimentes vidéki utakra, és megpróbálod, mit tud. (Ezt ismétled pár hónapig.)
2. Kitapasztalod, mi történik a gázpedál bizonyos állásainál. Így nem lesz baj.
3. Közúton, forgalomban észnél vagy. És akkor talán marad a jogsi.
Ja, és ökörködni attól még lehet, legjobb a powerslide, össze-vissza csúszva, szigorúan a KRESZ-sebességhatárokon belül...

Egy Miata az más. Egyedül, vagy nem félős utassal, az Alpok szerpentinjein, ami a csövön kifér. Arra való :) Ebben a formában megvolt, hálistennek:) Megértem Schmumit, huszonévesen ez a világ bulija.

AP (törölt) 2008.03.18. 22:07:48

Ezt most nekem magyarázod, hogy milyen jó csúszkálni össze-vissza? :)

Jetfighter 2008.03.18. 22:11:05

Na de 260 turbó lóerővel?... Első három fokozatban bokafordításra radír üzemmmódban?... Azért a nyers erőt nehezen pótolja bármi:)))

Csubakka Junior 2008.03.18. 22:21:56

Ne mondjátok már, hogy nem hajkurászta vele a csálécsöcsű Heidiket!

AP (törölt) 2008.03.18. 22:32:26

És abban mi a jó, hogy hármasban se tapad meg?

Még móka, kacagás.
totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=74963
Kezdem érteni, miért jöttetek nekem a komplexusokkal. Mind bizonyítani akarja, hogy rakétája van..

tomnemtom 2008.03.18. 23:58:15

ommm : meraz nemúgyvanazám ! a Lujjzi megmondotta, hogy ató lesz 1db ató ató, hogy alája veticcse a nejon az enefes loggót, megmer ha nem siker ül a menés, visszatőcsed a mentéset, oszt még egy iksz +próbá6od!
amúgy meg a Lujjziba nagy a váákum, mer egy szer, amikor a zapja a tank ön inditó ? jával hazajőt, oszt a népp nagy db csodálkozására körénőtt a zápor nevű józsef kasztlija, akkor télleg annyira elment a lélekzete, hogy azónal nüvesztett a ottójára szpineres kőnyüfémfenlit, csak a ledesvilágitós szelepsapka kikezdte a motorvezérellő három karakterisztikája közűl az 1iket, igy nem birt fórumszerte legalacsonyabb fógyasztást produkállani. tehát ne gyújcsad felfelé azon macudát, mer szeretem halanni a hangját, főleg hidegen és melegen, amint éppen,például tizenöt éve.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 08:10:06

atyaúristen. rendesen kiosztott mindenkit a srác, ejj AP, te ilyeneket mé' nem csinálsz, há nem vagy büszke az autódra, he?

AP (törölt) 2008.03.19. 09:28:41

nem is tudom
most is mentem pár kilométert anyám clio-jával, és vigyorogva szálltam ki belőle, pedig nem egy erőművész, de jól imitál.. úgy egyben van az egész, jó a fék, 5000 körül lehet tartani a fordulatot így 16v létére még megy is, faszán befordul, mégse ráz..
ezzel szemben a swift egy okádás

SsPL71 (törölt) 2008.03.19. 09:40:19

Ez a piros MX-5 az én első autóm volt, mikor németben dolgoztam akkor vettem.
Schumi anyukájának adtam el :-)

A suzukim pedig, igenis rakéta!
Most, hogy lepucoltam a műszerfalat + 20Lóerővel erősebb.

ommm 2008.03.19. 09:49:39

Sam8888 2008.03.18. 21:25:45

minden tisztelet mellet:

mi a fasznak az az 500 lóerő? hányan tudnak közülünk akár 200 lóerős autóval is versenytempóban közlekedni? (még 100 lóerőssel sem)
akkor minek? ne bolonduljatok már meg.

tomnemtom: a hétvégén fogom az alját kezelni lefele' ozt gyön majd rá bányászlámpa meg krómlukkos fényszóró, ztán nagyzene meg 40 kiló műjanyag. nagyon fog csípatni.

:) ehh..

Sam8888 2008.03.19. 10:11:14

ommm 2008.03.19. 09:49:39

Inkább az 500 paripára költöm a pénzem, mint a teszkógazdaságos "lökösökre", meg kék ledekre meg neonra meg ilyen hülyeségekre. Nálam a tuning=a motor tuningolásával.
Sok ember gizdázik az utakon a nagyonhűdetuning verdáival (tesco-tunerek), aztán amikor otthagyja őket egy gyári külsejű, tisztességesen tuningolt autó, akkor nemkicsit lepődnek meg. :) Persze a közút nem versenypálya...

AP (törölt) 2008.03.19. 10:13:42

na mert aztán ugyanolyan árban van egy turbómotort 300 lóerővel erősebbé faragni, mint feltenni egy pár lökhárítót..
nagyon el vagyunk tévedve mán azé

nálam a tuning ott kezdődik, hogy fék->futómű->merevítés->rendes ülések+övek->sok gyakorlás->motor

Sam8888 2008.03.19. 10:22:13

AP 2008.03.19. 10:13:42

Akkor úgyírom, hogy a tuning szó nálam a motor tuningolásáról szól, és a sorrend nálam is kb az, ami nálad (egyébként, ha vennék autót, driftre venném és oda inkább kell a jó futómű, mint az erős motor ;)), csak nálam a gyakorlással kezdődik. :)

ommm 2008.03.19. 10:22:26

Sam8888 2008.03.19. 10:11:14

értem én, mit mondasz, de a sorrenddel most kivételesen AP-val kell, hogy egyetértsek.
minek az erő ha nem tudod uralni?

hidd el, tökéletesen elég az a 220 ló. motornak is jobb, neked is, hogy van egy nem buherált Integrale-d.

w a s d 2008.03.19. 10:27:20

Ezeknek az végletesen magas teljesítményeknek szerintem azért egy versenyautónál van értelme. Főleg mondjuk egy gyorsulásra épített autónál. Egyenesben meg azért biztos könnyebb terelni egy ilyen vadállatot (ha nem is könnyű, de könnyebb, mint ha kanyarodni is kellene gyorsan).

Lowtyo 2008.03.19. 10:27:22

Lowtyo szubjektív véleménye a tuningról:

1. Nem kell, kell venni egy gyárilag erős autót.

2. Számomra az igazi tuningverda a csendesen odabaszós fajta. Kívülről tünjön sima széria autónak és cak a beleje legyen vaddisznó. Tök fölösleges teleaggatni mindenféle spoilerrel (200 Le környékén ugyan má minek az rá) meg matricákkal. Kivülről legyen gyári, belülről pedig irgalmatlan futómű-fék-motortuning.

Egyik pécsi bogarastalálkozón épp a gyorsulási versenyt tartottuk amikor jött egy tréler rajta egy TAVRIA. Kérdezték a srácok, hogy mehetnének e Ők is egyet. Jót kuncogtunk rajtuk főleg amikor benyögték, hogy ők a leggyorsabbal szeretnének mérni. Letolták a trélerről, beáltak és úgy elkenték a srác száját, hogy csak hüledeztünk. Utánna szép szerényen visszatolták a trélerre és elköszöntek. Amíg élek nem felejtem el.

Sam8888 2008.03.19. 10:34:58

Lowtyo

1. A gyárilag erős autókkal az a baj, hogy a tuningolt autókkal szemben a gyárilag erős autót utcára tervezik és nem kizárólag arra, hogy odabasszon minden verdának. Pl egy 500 lovas BMW-nek simán odaver egy 500 Integrale (hogy maradjunk a Lanciánál :)). (Nopersze a gyárilag erős autókat mégjobban lehet tuningolni...)

2. Ezzel meg totál egyetértek.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 10:37:08

azigen, büntető Tavria...amugy egyetértek, jómagam és apám is a silentkiller nézeteket valljuk...ezért is akar továbbra is első generációs S6os Audit, de nem a sor5-öt hanem a V8at, csak errefelé elég ritka,ami van néha, azi is automata, az meg nem kell, meg a fenntartás se 2 forint...vicces, mert asszem 5,8 alatt van százon, 300 ló, majd' 5 méter és 1,5 tonna, hehe, meg persze quattro...de GábriSanyi verdája lesz az igazi, ő a sor5-re bukik, rothadó régi 90es audi, a lemezek alatt audi 200as futómű, kimerevítve több helyen, meg ugye a 2.2es turbó blokk, pár éve, meg tán még most is, komolyan aláznak gyorsulási versenyeken ilyen gépekkel, az a blokk eszméletlen mit kibír...

Sam8888 2008.03.19. 10:37:13

ommm 2008.03.19. 10:22:26

Olvasd el az AP utáni kommentem is!

Sajnos nincs sem buherált, sem buherálatlan Integrale-m.

Namégegyszer a Blulagos:
www.lanciadeltaonline.com/modelli%20evo/blulagos/Dcp_0852.jpg

AP (törölt) 2008.03.19. 10:37:54

Most röhögni fogtok, meg sajnálkozni, de nekem nem kéne erőgép.
Egy jól eltalált futóművel egy kisautó bőven elég lenne, legfeljebb 100 lóerővel.
Annyit még talán nem dobok be az árokba, viszont azt már nagyon lehet élvezni.
Ommm nem tudom mennyire ismersz magadra :))

Sam8888 2008.03.19. 10:40:50

AP 2008.03.19. 10:37:54

Azt azért nefeledd, hogy gyenge autóval is lehet gyorsan menni. Nemkell ahhoz 500 ló, hogy elérd a 200-at és kisodródj... :/ (ld. nemisolyrég a bécsi úti BMW-s családapuka...)

Lowtyo 2008.03.19. 10:43:21

miluman

hamar megszoknád azt az autómatát:)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.03.19. 10:46:45

A Cars cimü animációs filmben van a kársztojlingos verdák legjobb paródiája,mikor szegény Villám Megkvín leesik a kamionról....

Ja, és ma láttam egy mitsubishi L400-on spinner disztárcsát,azt hittem ott helyben beszarok.

Redcat 2008.03.19. 11:02:05

Azért itt valami nem kerek. Az Elizabeth 1967-ben született, a Michael meg 69-ben. Hogyan is van ez? Van nővére?

ommm 2008.03.19. 11:03:27

AP: csak hátul tekerjen és legyen könnyű

Sam: oké, nincs bunyó :))

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 11:09:16

Lowtyo: az oké hogy én megszoknám, apám viszont hallani se akar róla :D egyenlőre én is a kézit preferálom

ja és ommm, láttam egy szerencsétlen 323F-et, fehér volt, körbeiszonyúspojlercuccdenagyonkomoly, ha még egyszer látom lefényképezem neked ha szeretnéd :D

Lowtyo 2008.03.19. 11:13:09

Sam8888

AzSam öregSam. Régen biztos gondolkodás nélkül az Integrale-t választottam volna, most már inkább legyen kényelmes és erős.
Tudjon a kicsilány hátul aludni, de azért ha kitettem a családot apuka is tudjon élveszkedni. (Tudod, a hoszabb úton menni munkába.)
Hobbinak meg valami pici, könnyű, erős élményautót.

Lowtyo 2008.03.19. 11:20:14

miluman: Én is kéziváltó párti voltam világ életemben, aztán mentem egy automatával... Persze szerintem egy nagy motor is kell az automatához különben szart sem ért, de gondolom 4,2 liter már elég:).
Egy ilyen autó mint az S6 4.2 egy tökéletes kompromiszum szerintem, ha csak egy autód lehet. Hétköznap élvezed a kényelmet és a biztonságot, hétvégén meg nyomsz egy sport gombot a váltón és irány a szerpentin.

Sam8888 2008.03.19. 11:31:17

Lowtyo

"Hobbinak meg valami pici, könnyű, erős élményautót."

AE86, vagy egy régifajta hátulhajtós Starlet... >D

ommm 2008.03.19. 11:42:06

E30 ?

jójó, tudom, kapjam be.
pedig csak el kéne gondolkodni kicsit :))

miluman: kösz, ne :))
www.club323f.com/ba/cars/edy_ea/edy_ea.php
www.club323f.com/ba/cars/simoneus/simoneus.php

ez így jó, ahogy van

Lowtyo 2008.03.19. 11:50:02

Inkább az E30, mint valami japó.
Bár az igazi álmom, egy 356 speedster.

The Good Boy 2008.03.19. 11:55:42

Nálam meg annó volt egy pár napig egy olyan Lotus Elise, aminek első tulaja a állitólag Ralf Schumi volt, ezt követően hozták magyarhonba. Bár a tulaj nem támasztotta alá ezt a tényt, és én nem is emiatt lettem szerelmes ebbe az autóba...

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.19. 11:59:53

Valaki írta hogy nem kell tuning csak gyárilag erős autó. Az azért nem jó mert mindenki tudja hogy mit megy. Ezért kell egy eleve alábecsült autót tuningolni, mert az okoz meglepetést.

Ha valaki végképp nem akar optikára költeni, akkor építsen egy sleepert.
ha már astra akkor egy ilyet.

www.corsasport.co.uk/carimages/5605/p5020252.jpg

www.corsasport.co.uk/carimages/5605/p5020253.jpg

donghatto (törölt) 2008.03.19. 12:25:37

off:

ommm, segítenél légyszi szlovák használtautó oldal linkjével? sehogyse találok.köszi

ommm 2008.03.19. 12:33:47

persze, dobj pm-et. mi kéne?

AP (törölt) 2008.03.19. 12:33:51

S6 4.2, mint kompromisszum?

a Maruti, na az kompromisszum

valaki elmagyarázza, hogy 175/65/14-es téligumikon, 1.2-es motorral, hogy a picsába lehet ilyen sebességgel közlekedni ezzel a clio-val?
beszarok-behugyozok..
a leültetett betonkemény szélesgumis Lada ekkora tempónál már visított, ez meg fel se veszi..

Lowtyo 2008.03.19. 12:52:45

A maruti is kompromiszum. Nem szép, kicsi de legaláb autó van az ember segge alatt. Az S6 meg akkor kompromiszum, ha szeretnél egy családi autót de egy sportkocsira is fája fogad.
A bravás csávót viszont nem értem. Rádob kb. 1 mill az autójára????? Mivan? Ha eladja és hozzáteszi a zs-t abból már vesz egy szép gtv-t.

banyek 2008.03.19. 13:11:18

Leegor 2008.03.18. 19:14:09
Első autómat visszavásárolnám:
Audi 80 1.6 D, 1981-es, ezüstszínű, COG-932
Nem ismeri valaki? Kíváncsi lennék él-e még :)

el kell hoyg keseritselek az autod már nicsn forgalomba a magyarország.hu adatbázisa szerint

ommm 2008.03.19. 13:25:45

Lowtyo 2008.03.19. 12:52:45

hmmm...rádásul az nem csavarja ki unos-untalan a kezedből a kormányt. (erős orrmotorok betegsége 147 GTA, Cupra R után)
de lelke rajta, ő tudja, legalább nem gány.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 13:25:53

uh ez a Brava...épp tegnap néztem videókat a 164 V6ról Anna cikkja apropóján, az se semmi gépezet, meg volt 2 literes V6os turbó is, hehe, a maserati csinált ilyesmiket anno...viszont azt a felnit gyűlölöm, annyira ocsmány világító csilivili megvakuslz parasztfelni, áh, és szinte csak ezt látni bravókon...

w a s d 2008.03.19. 13:32:25

Sőt, volt összkerekes 164es is, 3 literes V6- tal. Na olyan kéne nekem nagyon. (Vagy egy 75- ös V6- tal, vagy...)

ommm 2008.03.19. 13:35:18

a Maseratinál a 2 literes SOHC V6 inkább kényszer volt, a hengerűrtartalom csökkentése érdekében csinálták (adózási szempontból) és még a Merak-motorja volt lényegében, amelyik viszont anno még a Maserati V8 Forma 1-es Alfieri által tervezett motorjának egyel kevesebb hengersoros motorja volt.
180-tól (Biturbo -nem turbo)
245 lóerőig (2.24 V) (a versenváltozat fújt 285 öt)

a 400-as szériába is pakolták egy darabig.

érdekes egy motor, de tudtommal az alfáéhoz nincs sok köze.

ja, a népítéletnek valahogy így kéne kinéznie.
a kedvencem, alapos, rendes, frissített, gondolom többen is ismeritek:
grat a tulajnak, szép munka, egyszer megnézném:
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=31848

w a s d 2008.03.19. 13:42:42

De ne legyek már telhetetlen, elég lenne ez is:

www.hasznaltauto.hu/1936522_fiat_uno_1986

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 13:49:07

fuh ez súlyos, egyszer elolvasom, de én Ghibli párti vagyok, mit nem adnék egy Ghibliért hallode ;) www.hasznaltauto.hu/1711517_maserati_ghibli_1996

ommm 2008.03.19. 14:03:04

na, valószínűleg ez az egyetlen V12-es, ami nem érdekel, nem kéne, nem hallgatnám szívesen, még asztalnak sem:

totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.03.19.&346674

apamacko 2008.03.19. 14:46:56

Na ha a kis ferdeszemű banda licencben gyárt Audit akkor megvan tán honnan a 6.0 V12 nem ?? :-)

(jó az W12 de hát belül nem láttuk a kis kínait ugye)

AP (törölt) 2008.03.19. 14:48:14

mindent le lehet másolni, remélem egyet nem, a ferrari üvöltést

EM 2008.03.19. 14:49:01

Ommm

Na azért én nem merném arra a nyakamat tenni, hogy ez a motor az utolsó csavarig saját fejlesztés. Copyland-en a fejlesztés, mint fogalom nem túl elterjedt. Szal lehet, hogy nem is olyan rossz az a motor?? :))

Sam8888 2008.03.19. 14:52:36

banyek 2008.03.19. 13:11:18

Hol lehet azon a honlapon rendszámra keresni? :)

Lowtyo 2008.03.19. 15:03:31

Oh, a kínaiak.
Régen munkahelyemen kisgépeket gyártottunk és kezdtek megjelenni a kínaiak is. Gondolkodtunk kínai kisgépmotorba, hogy legyen egy olcsóbb gépünk is. Kölni kiállításon egyezkedtem egy céggel, küldtek mintamotort. Istenem, ha azok a képek meglennének amiket a motorról készíjettünk. Külsőre abszolult Honda koppintásnak tünt, node a belseje! Ott volt az igaz meglepi. Forgács a hengerbe és a fötengely a csapágyillesztésnél kézzel (valószínű flexel) megköszörülve!!!! Lelki szemeim előtt láttam a 7-8 éves kis kínai gyerekeket akik egy tál rízsért napi 10-12 órában minden védőfelszerelés nélkül mozgalmi dalokat énekelve köszörülgetnek. Aztán 2-3 évvel később egy pesti kiállításon megkerestek minket a kínaiak. Amikor kezdték megmutatni a gyárról a képeket, videókat tátva maradt a szám. Patyolat tiszta gyártócsarnokok, profi szerszámgépek és nem tudtam olyat kérni amire azt mondták volna, hogy nem tudják megcsinálni. Sza az autóiparuknak szerintem nem kell 10 év és olyan színvonalú lesz ami már európának is megfelel.

azt tudja valaki miről szólt eredetileg ez a post? :)
Kb. a 30. hozzászólástól automatikusan ki lehetne tenni, hogy off

ommm 2008.03.19. 15:07:43

ja, hát konkrétan sumáher nem téma, de jól elvagyunk.
EM: értem, értem, "már a spajzban vannak" meg "dinamikusan növekszik" meg ilyesmi, de én már csak maradok ilyen európer.

:)

ommm 2008.03.19. 15:08:46

Lowtyo: dobj egy pm-et. tudsz már ? :))

EM 2008.03.19. 15:10:19

Valami piros vasról...

AP (törölt) 2008.03.19. 15:16:12

A Suzukik, kényszerszedánok és Fabia 1.2 HTP kombik jellemző vásárlókörének tökéletes lesz majd a kínai autó..

EM 2008.03.19. 15:17:21

Ommm,

nem azt mondtam, hogy a hír hallatára rohanjunk, és vegyük meg, de legalábbis foglaljuk le jó időben az első kína V12-est, inkább azt akartam ködösen megfogalmazni amit Lowtyó. Sajnos már tényleg a spájzban vannak. A jól bevált ázsiai recept. Japó, Kórea, Kína...
Amúgy EU-n kívűlről én sem vennék autót soha, sőt még ezen belül is elég finnyás vagyok :)

Lowtyo 2008.03.19. 15:26:05

ommm

tudnék, ha regisztrálva lennék, aszem

Leegor 2008.03.19. 18:56:31

"A Suzukik, kényszerszedánok és Fabia 1.2 HTP kombik jellemző vásárlókörének tökéletes lesz majd a kínai autó.."

Hát kedves AP, nem lesz jó!

Tudod miért vettem Fabiát? A legkedvezőbb áron elérhető VW technika. Hát ezért.
Úgyhogy ha egyszer lecserélem, nem lesz jó a kínai, sem a francia, sem az olasz, meg egyébként is Jettát akarok.
Ja, és az új Swiftet is nyugodtan kihagyhatod az általánosítgatásaid közül, az egy európai mércével is nagyon jó autó, szemben a régivel.
Uff

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.19. 19:35:22

hogy lehet egy Jettát "akarni" O.o hogy válthat ki az az autó emberből akarást, vágyat hogy olyanja legyen...érdekes...nem szép, drága, preztízse is annyi van mint a többi VW-nek, azaz annyi amennyit a sofőr beleképzel magának, nem mintha ez bármit jelentene sőt...én biztos inkább octaviát vennék, kb ugyanaz, csak nagyobba meg olcsóbba...de ahogy érzed :)

AP (törölt) 2008.03.19. 20:36:10

És ki a rosseb akar olcsósított, kopogós műanyagba ágyazott downgrade-elt VW technikát?

Az utolsó kívánatos autójuk a Golf2 GTI 16V volt :)

AP (törölt) 2008.03.19. 20:37:20

VW technika, muahahhaah, 1200-as háromhengeres óborzalom sokmillióért..

Leegor 2008.03.19. 22:02:25

Oké, akkor Jettát szeretnék.
De szóba jöhet még az Octavia, Focus Sedan, H Astra Sedan.
Mindegy is, ez még 2,5 év, addig sok víz lefolyik a Dunán.
Fabiát fikázni meg színtiszta előítélet, ha VW vagy Seat embélma van rajta, akkor nem bántja senki. Érdekes...

AP (törölt) 2008.03.20. 00:26:42

milyen előítélet?
undorító ránézésre is igénytelen világosszürke műanyag, kényelmetlen ülés, borzasztó hang, kicsi hely és nulla menetteljesítmény milliókért

AP (törölt) 2008.03.20. 00:27:44

a régi skodákkal és az octavia-tól felfeé nincs gondom, de a fabia..

e1 · http://beszoltam.hu 2008.03.20. 01:11:27

Volt itt érdeklődés szlovák autóbazárok iránt:

darex.sk/
www.aaaauto.sk/
autobazar.eu/sk/

w a s d 2008.03.20. 08:30:05

Pedig én úgy emlékszem, a (régebbi) Fabianak gusztusos műszerfala van (a sok vakkapcsolót leszámítva; persze új Škodát nem vennék én sem).

AP (törölt) 2008.03.20. 09:20:44

Ez gusztusos?
A kormány és környezete is rettenet, de a másik oldalon a nagy sivár semmi még durvább.
És akkor VW technika, az a lényeg.. Ehh hagyjuk

star-motoring.com/archives/2006/10/18/motorreviews/skoda2.jpg

ommm 2008.03.20. 09:21:04

E1:
darex - lopott, gányolt autók
aaa - na, erről nem is beszélek

az eu-meg már volt linkelve :)))

istenem, mennyit lehetne ezekről írni :))

w a s d 2008.03.20. 09:56:32

Autó formája van (mámrmint a Fabia műszerfala úgy néz ki, mint egy autó műszerfala).

AP (törölt) 2008.03.20. 12:16:48

ja oké, király, vegyük meg gyorsan

jó, hogy nem úgy néz ki, mint egy biciklikormány

w a s d 2008.03.20. 13:06:36

Akkor megpróbálom kifejteni, mire gondoltam, amikor azt írtam, olyan a műszerfal, mintha autó lenne.
Pl. nincs benne kájhaezüsttel lefújt, vagy szénszálat utánzó "sportos", "elegáns" műfa, oda nem illő helyeken szines műanyagbetét.
Nem játékautós kinézetű: nincsenek szines vagy átlátszó kis tekerők, nincs 5 millió színű világítás nappal is.
Nem túlzóan modernkedő, nem próbálták a műszereket, a kapcsolókat, tekerőket "hűdeegyedi"- módon elhelyezni.

w a s d 2008.03.20. 13:11:10

Persze amiket leírtam nem feltétlenül hiba alkalmazni egy műszerfal tervezésekor (akár szépen is megvalósíthatóak), de ha rosszul alkalmazzák, kombinálják őket, az sokkal rosszabb, mint egy ilyen egyszerű megoldás.

solymika 2008.03.20. 13:13:46

Ki az az Elisabeth Schumacher? Schumi az anyja nevére vette volna az autót? Talán a kedvezőbb biztosítási díj miatt.

AP (törölt) 2008.03.20. 13:20:26

nekem ezek a dolgok tetszenek :)
a grande punto műszerfalért meg megdöglök

olcsó szar anyagokból fantáziátlan műszerfal, nézné ezt a hóhér

w a s d 2008.03.20. 13:28:29

Pl. a Grande Punto jutott eszembe, vagy a Fiat Coupe, vagy a Lancia Y (itt talán szövet, nem is műanyag), amiben _nem_ visszataszító a szines betét.

ommm 2008.03.20. 14:00:22

Fiat Coupe?

a Bangle-féle?

abban nem betétes, hanem színrefújt acél.
ajsmail.pwp.blueyonder.co.uk/sideview.jpg

nekem pölö bejön. igazi olasz.

Y úgyszintén. zsír a belseje (az előző genereációsnak)

banyeker 2008.03.20. 23:34:14

sam 888 megkaptad az üzenetet?
különben ha van regisztráciod itt
www.magyarorszag.hu/allampolgar/szolgaltatasok/gepjarmukereso

Sam8888 2008.03.21. 00:40:47

Köszi szépen megkaptam! :)