Az elmaradt Grand Marquis

  2008. március 12. - Péter Anna Címkék: ford lincoln

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a



Még a mexikói blogposztok idején kaptam egy levelet, legyek szíves fotózni egy Mercury Grand Marquist, Ford Crown Victoriát, esetleg egy Lincoln Town Car-t. Mindegy melyikről, de kép kellett volna az egyik utolsó tepsiszedánról. A három, azonos platformra épülő, nem kicsit hasonló modell elsősorban a szériafelszereltségben és pozicionálásban tér el. A Lincoln a legnagyobb, USA-ban készülő luxusautó, a Crown Victoria rendőrautó és taxiszerepet játszik, a Mercury pedig valahol a kettő között suhan el. Mexikóban egyet sem sikerült lekapnom, ezért elég volt a Tompa utcáig mennem.

Pedig itt egy ilyen lelet ritka, mint Dunába tévedt bojtosúszóshal. A 95-97-ből származó, második generációs, fészlift utáni példány több mint öt méteres hossza, alacsony övvonala és étkezőasztalnyi csomagtartófedele rém szokatlan a pöffeteg alsó-közepesek között. De szép.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr53367116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2008.03.12. 18:35:06

Bevallom, nem vagyok amcsiautó imádattal vádolható, bár van ami tetszik.. viszont ez tipikusan ronda, jellegtelen, terpeszkedő csúnya autó.. szerintem

rallysgt 2008.03.12. 18:41:50

szep nagy vas .inkabb mint egy europai zsebcirkalo

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.12. 18:55:18

Szerintem van respektje az utakon. Sikeres ember lehet a tulaj. Nekem a Crown Victoria jobban tetszik.

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.12. 18:59:45

Szerintem nincs semmivel több "respektje" mint egy golfnak.

Totox 2008.03.12. 19:18:29

Tepsi vas rulez

fury 2008.03.12. 19:35:11

állat,szép-és nem is akar jobbnak látszani,mint ami...olcsó,megbízható,egyszerü..ezerszer jobban kéne,mint egy európai gizdázó,presztízsfos..meg kábé 10et is kapnék egy olyan árából..azokat le nem köpném.

pmobil 2008.03.12. 19:47:50

Szia Anna!
Én voltam, aki kérte a képet, nagyon szépen köszönöm!

pmobil 2008.03.12. 19:51:31

Utóirat:
Két éve láttam egy "ugyan ilyen" hófehér Crown Vic-et a 8-dik kerületi Balassa utcában, a Szemészeti Klinika előtt. Egy kb 80 éves öreg néni vezette kis kalapban, és hófehér csipke kesztyűben. És pont nem volt nálam a fényképezőgép! Azt hittem a guta üt meg! De hál istennek most már van egy hiánypótló képem. :) Még egyszer köszi!

Lajaa 2008.03.12. 20:28:18

hááát.....
Álmaimban biztos hogy nem egy ilyennel szántom fel a dűlőutakat....

McMester 2008.03.12. 20:30:13

Szerintem ezek az amerikai tepsis szedánok piszkosul elegánsak
ha nem pusztítanák a benzint, kellene is
de beérném egy volgával is, :D sőt! azok ha jól tudom bmw vagy merci dízellel is készültek újabban

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.03.12. 20:40:51

Anna ha a környéken jársz és fotózhatnékod támad javaslom a körút Mester és Tompa utca közti szakaszát (a Swinger környékét). Már R8 is volt, meg sok más egyéb finomság.

Professor Pizka 2008.03.12. 21:03:30

Muszaki oskovulet. Benga nagy ohv v8 motor, sima haromfokozatu automata (lehet, hogy negy...) kardanon hajt hatra, ahol sima laprugos futomu... Minden olyan alap megoldas benne, hogy egy nyolcadikos technikakonyvbol siman lehet javitani, egy ladahoz jol erto szakinak egy collos kulcskeszlet kell hozza es passz. Ez utobbi a legnagyobb elonye is amugy. A rendorok nyuzzak a "speed rated, heavy duty" peldanyokat. Ezekben erosebb motor, erosebb hajtomu, jobb otvozetbol keszult kardan, mas vegattetel, jobb fekek, meg ilyenek vannak, mert ezeket ugye szokas hajszolni is, kemenyen. 150-200k merfold utan a zsernyakok leadjak, ilyenkor megveszi valmi taxiceg, kitakaritja, olajat cserel, lefujja a ceg szineire, visszateszi a gyari hatso ulest (a rendorok egy sima mubor padot raknak hatra, rabszallitashoz az a celszeru.) Ezutan a kocsit addig hajtjak, amig vegleg le nem robban, ha meg ugy-ahogy gurul, parszaz dollarert feketek furikaznak veluk, aztan zuzda. Az egesz leirt eletciklus ot-hat ev maximum. Pont tegnap utaztam egy ilyenben, kivul sarga, de ahogy kinyitom az ajtajat, rogton latszik az eredeti feher a kuszobon. A gumik laposak, a futomu mar csamba, vigan enekelnek a csapagyak, nyiszog a rugozas... tobb mint haromszazezer varosi kilometer... A kormanynak annyi a holtjateka, amivel egy civicet mar le lehetne parkolni. De a legszebb az volt, ahogy a labamnal valami zugast hallottam. Lenezek, hat egy felcollos lyukon futyul be a szel, latszik az ut... oda volt a levalaszto racs furva, a masik oldalon volt egy ugyanilyen. A taxivallalat mer egy fillert nem kolt a karbantartasra, ha lerobban megy a levesbe az egesz. Ket autoval lehet ezt eljatszani, az egyik a crown victoria a masik a chevy impala, abbol is van ilyen heavy duty kivitel, azon peldaul kettovel tobb, valami speci otvozetbol keszult csavar fogja a felnit az agyhoz. Mindket modellen minden dupla, minden a leheto legegyszerubb. A motoron semmi varazslat, duhodt hajszolasnal talan foroghat negyezret, de inkabb harmat. Ugyanakkor jo bele a regular benzin (szaga alapjan 86-os lehet) nem kell rajta allitani semmit, nem kell bele szintetikus olaj...
Persze ezek a tulajdonsagok visszautnek, ha polgari hasznalatrol van szo. A rugozas kovalygos, a kormanyzas szinten, rengeteget eszik, nehez, satobbi. Szepen be lehet butrozni town carnak, de ugy mar egyre kevesbe versenykepes. Az, hogy meg egyaltalan gyartanak ilyet, az attol van, hogy az elejen a racsot kozvetlen az alvazhoz lehet hegeszteni...

AP (törölt) 2008.03.12. 21:43:49

Hát ez valami kurvaronda :)

AP (törölt) 2008.03.12. 21:45:31

Professzor: Ön szagról megmondja, hány oktános a benzin?
Elmehetne Orr-nak.

Lac 2008.03.12. 21:48:52

Sziasztok a www.ebaymotors.com-on van egy pár mercury grand marquis,meg ford crown victoria eladó, pontosabban lehet rá licitálni,bár kétlem hogy valaki is akar venni egy,ilyen benzin temetöt nem is beszélve arról,hogy ha be akar valaki hozni az országba egy ilyen gépet az számoljon a 2 vagy 3 millió ft-os regadó kiköhögésével:-)(szerencsés ember,akinek egy ilyen gyönyörü példány van,a fenti képen!!

Professor Pizka 2008.03.12. 22:04:03

Eleg jo orrom van, persze nem mondom meg az oktanszamot, de a "regular" gasolinie (nincs mar mindenutt, ahogy eltuntek a nagy batarok, meg jonnek be az emisszios normak) pont olyan szagu mint regen a 92-es benzin volt, a nyocvanhatos szagara mar nem emlekszem pontosan, csak arra, hogy nagyon kedveltem :-)

ommm 2008.03.12. 22:24:55

ehh...elvégre ez is autó.

na, prof, akkor hoci ide, ha már szóba hoztad, honnan származik az alábbi idézet és miről jutott esezmbe:

"-106 mérföld előttünk, tele a tank és van egy fél doboz cigarettánk. éjszaka van és napszemüveg van rajtunk.
-indíts! "

fury 2008.03.12. 22:37:52

Természetesem a buzi Audik,meg BMW-k 5litert fogyasztanak........hogyne..akkor is ez kéne-ki kéne menni a találkozókra,a tulajok majd csak tudják mit fogyaszt...érdemes...AZ a reális-ez sem levegövel megy-de a súly,meg a nagy méret ezt igényli...nahááát-megint fika-fika!!!Ügyes-biztos diploma kell ehhez is....PROFESSZOR PIZKA-viszont írásod teljesen helyénvaló,objektív-és teljesen élvezhetö!!Köszönet-nagyon értesz ehhez-végre valaki..örömmel olvastam!!Amugy 4seb. a váltó)))Öskövület-de nem is szarik be eggyik szilikoncsipes-segglyukmasszírozója sem..---pont ezért jó taxinak...fenntartható,és gazdaságos/szerviz/...a fogyasztásról...hmmm...lásd fenn..HA VALAMI NAGY DÖG,NEHÉZ,ÉS BENZINES----A KURVAÉLETBE NEM FOG RÓZSABIMBÓVAL ÜZEMELNI)))))))))..Prof. pedig---rulez!!!!!!!!

fury 2008.03.12. 22:42:28

BLUES BROTHERS!!!!!!!!!!!!!!!!!

AP (törölt) 2008.03.12. 22:43:56

Most miért annyira rulez?
A hülye is tudja, hogy egy ötliteres ósdi v8 nem fog két tonna vasat három literből mozgatni..:)
Emellett persze riszpekt a kifinomult szaglásnak.

fury 2008.03.12. 22:44:13

John Belushi,és Daqn Aykroyd)))))KLasszis!!!!És az 1974es Dodge...wooow.

fury 2008.03.12. 22:45:45

DAN)))))))))))))))))))))))))

ommm 2008.03.12. 22:46:06

látom, azért néz itt valaki filmet is, nemcsak szart :))
www.youtube.com/watch?v=YHa_jqxnn4o

grat.

fury 2008.03.12. 22:55:23

megvan mindkét rész,eredeti nyelven,Londonból)))))A 2000-ben egy Crown-Victoriát nyúznak)))1991böl,asszem))))a négy kocka lámpásat-csudáááááá-latos))))és...BB.King is szerepel..eszméletlenül jók a zenék!!Wilson Pickett,Aretha Franklin(ujra),The Blues Traveller...stb-stb.....Imádom.

Lac 2008.03.12. 23:02:35

annácskának és az öszes többi totalcaros ujsagirónak üzenem,jó lenne már valami kis amcsi verda teszt,FORD CROWN VIC,vagy egy DODGE INTREPID !

fury 2008.03.12. 23:25:50

valami különleges...?Tucker Torpedo?Esetleg egy finom kis pinaorrú,Edsel Citation a szerény 330lóerejével?)))

pisti 2008.03.12. 23:29:28

Kis kiegészítés. A maiakban már ohc van, ohv a régebbi 351-es meg a 305-ös volt.

pisti 2008.03.12. 23:30:46

Ehhh, nem 305-ös, hanem 302-es.

fury 2008.03.12. 23:54:34

elavult,anti-presztízs...amerikai tepsik..azért valljuk be,mégis ezeket lehet kölcsönözni,esküvőkre,feltünési viszketegségre...nem véletlenül....hmmm..vajon miért is...mert olyan,mint Gáspár Gyöző....ha utálod,akkor is bámulod!!!!És letagadod....persze,Ő ocsmány,Amerika is...de az autóik-vitathatatlanul érzelmeket váltanak ki...csak szeretnének azokat a formákat a többiek....de...végül is...izgalmas lehet 50 ugyanolyan ezüstszínü BMW egy találkozón...vagy Audi..hurrá..menten összepisilem magam az izgalomtól..tetszik,nem tetszik-ez van..Viseljétek méltósággal..pláne az 1957es Plymouth Fury-t...de a 61'-es sem rossz...felháborítóan figyelemfelkeltö...gyönyörüek..ennyi-ezen nem kell felháborodni))))))))

pisti 2008.03.13. 00:15:53

Azért én Gáspár Győzőt nem hasonlítanám ilyen kocsikhoz. Csak hogy kicsit tágítsuk a képet. A Rolls-Royce Phantom Mk VI-nek is meg lehetett volna adni a veterán vuzsgát azony nyomban, mihelyst kigördült a gyárkapun. Azt pl. '91-ig csinálták, 4 dobfék, ohv v8, 3 (?) fokozatú GM eredetű automata, rengeteg króm, antik, korántsem áramvonalas karosszéria, stb.

fury 2008.03.13. 00:31:11

és mégis....milyen laza volt!!))))Akkor is-no müanyag..elöbb rajongok egy szeletelö-farokuszonnyal megáldott verdát...mint egy fost,amin egy látnivaló sincs kívülröl..dögunalom,egyenszürke vackok....mert egy Q7es ugye 14gramm co2-tőt bocsájt ki,nemde?Hogyne..majd ha farbahugyozom magam...persze el kell töle ájulni...hüüüüha....fagyilkoló,bálnaölő szar az is csak-cseppnyi hangulat nélkül...JAHH...Gáspár Úrhoz pedig nem tudok hozzászólni a jóízlés határain belül))Egy Hindustan Ambrassadorhoz nem hasonlítanám...komolyan)))

pisti 2008.03.13. 00:40:49

Egy Hindustan Ambassador már inkább:) De szerintem adja magát, hogy mi lenne ez a jóember, ha autó lenne. Egy igazi bontóérett, piros Zsiguli. (Egyszer bontóban volt szerencsém egy ilyen kocsihoz, csak az fehér volt. Hogy kiké lehetett, csak akkor tudtam meg, amikor kinyitottam az ajtaját. A benti aroma úgy képen törölt, ha máig arra gondolok, megmozdul valami a gyomromban.)

EgymasikTom 2008.03.13. 00:43:59

Te Prof. Pizka!
Mibol vagy te professzor?
Nem Crown Viv.-bol es nem Benyologiabol az biztos.De, ha tehyleg tudni akarod akkor: Regular gas 87 octane, a ket premium 89 es 91. A SUNOCO kutakon lehet kapni 94-est is, de az mar allati draga a tobbihez kepest.
A Crown Vic.-et pedig megtalalod a Wikipedia-n. Erdekessegkeppen: a futasteljesitmenyuk 800e- 1 millio km kozott szokott lenni meg taxikent is, ket ev rendorsegi hasznalat utan, eredeti fodarabokkal. A fogyasztasa varosban 14.5-16 L/100km, autopalyan 10,5-12 L/100km benzinbol, de a legtobb taxikent mar foldgazzal vagy propane-nel megy.
Ha valakinek kell egy leadott rendorsegi peldany, ket evesen, 200-250e km-rel, $4500-6000-ig van belole dogivel.
(kulonben meg nekem is ez a kedvenc jarganyom es valoszinu, hogy az iden nyaron mar ha lesz idom, elmegyek a gyarba, megnezem, hogyan epitik oket- St.Thomas, Ontario, Canada)

fury 2008.03.13. 00:57:11

EgymásikTom-pontosan így van-nekem is az eggyik kedvencem ez a Vas)))nem lehet nem szeretni..vállalja Magát-és semmiben nem rosszabb mint a Többi-csak olcsóbb..és lazább))))és....ami nincs-az nem romlik el))))))Mellesleg benne van minden-ami kellhet-semmi több-mert nincs is több))))Merevtengely,kardán,nyomaték,kukibör-masszírozó..minden..keresztbe szophatnak a Germánok))))Ugyanúgy hektoliterszámra fogyasztanak..csakhogy....ez nem hektolitereket zabál---pontosan azt amit leírtál..és..Köszönöm,hogy leírtad)))Ügyes.

EgymasikTom 2008.03.13. 00:58:10

Ja es megvalami, amit elfelejtettem:
Osidok ota az amerikai Fordok is metrikusak, nem kell hozzajuk SAE (Imperial) szerszamkeszlet.
Ja, megegy: Nemreg dolgoztam egy vadonatuj Ford F550-n. A hatso ontveny rugobakokban nagy betukkel beleontve: CHINA, az 5.6L-es V8 dizel legtomegmerojenek hazaba pedig: TATA, India, a Continental gumikon: Made in Slovakia, a hidraulikus fekrasegito Bosch, Made in portugal.
Szoval ennyit a nagy ,,amerikai" vasakrol.

EgymasikTom 2008.03.13. 01:12:52

A germanokkal kapcsolatban: Eszak-Amerikaban a nemet autok- ha nem maganimport- mind Braziliabol, Mexikobol es az Allamokbol szarmaznak, ennek megfeleloen csak 4 ev vagy 80e km a garancia rajuk, mig minden mas autora a piacon 5-6 evet es 160e km-t adnak.
Vajon miert?
Na, csovaz!

fury 2008.03.13. 01:14:49

sajnos,semmi nem olyan..mint rég...szocializálódtak..Ök is..de ez tán...lehet..elöny is..Én max.a 90es évek közepéig tudom rajongásomat kifejezni..és nem tovább...50es évek közepétöl, 80'ig....tán így tudom legjobban behatárolni..a műanyagdömping Usa változatban sem késztet hálaadásra))))Corvette kivétel..és persze a bukólámpás Trans-Am..nagyon szeretem Őket..sajnos ma már semmi sem a régi...ez van..csak Chris Bangle-ek vannak..akik kiröhögtetik az autótervezést..és Chevrolet Korea)))Isteni...fejlödünk....visszafelé.

andras244 2008.03.13. 08:47:36

kéne ...

andras244 2008.03.13. 08:51:35

kéne ...

ommm 2008.03.13. 09:25:47

fury: az első azt hiszem 84-es, de nem biztos.
a 2000 már csak olyan majmolás. és természetesen angolul az igazi :)
Ray s music shop :)

nagy__mate 2008.03.13. 12:07:27

Két évvel ezelőttig Szegeden volt egy fehér, nyolvanas évek végi szögletes, de már fészliftes LTD Crown Victoria. Számomra az ameriaki autóságot ezek az alvázas négyajtósok képviselik, még jobban is, mint a muscle-carok.

SsPL71 (törölt) 2008.03.13. 14:00:48

Nekem egy '85-ös "Márki"-m volt kombi(SW) (nem Grand Márki) V6-os, 3.8L-es, ugyan ez a típus Ford LTD néven is futott.
Ez annyira nem volt tepsi, inkább a Volvo 242-es kombi méretéhez volt hasonló.
Természetesen egybe fotel elől, kormányváltós automata 3sebességes, általában 10-12Litert fogyasztott, mindegy volt neki, hogy város vagy autópálya.

Ja és colos kulcsokkal lehetett szerelni.
Hoztam hozzá azt is kintről.

fury 2008.03.13. 14:59:23

igenn...Aretha is megvastagodott kissé)))))bár a hangja még odabasz nagyon))))Az elsö,és a "Respect"nagyon ott van...és a végén mikor jammelnek eggyütt mindenki..huhh.))

Kifordított kacagány 2008.03.13. 19:10:44

márminthogy ez a vas itt egyesek szerint jellegtelen? és akkor milyen a jelleges? suzuki swift? bár az tényleg jelleges, olyan hulladéktároló jellegű;)

Kifordított kacagány 2008.03.13. 19:12:37

ommm 2008.03.13. 09:25:47
azért nem volt rossz az sem. szerintem mindkettő alapmű:)

Professor Pizka 2008.03.13. 20:48:55

Majdnem vettem en is P71 police interceptort haromzere' mikor ugy tunt hogy szuksegem lesz autora. Aztan nem kellett. De most megint van ra esely :-), mert csak rovid idore kene egy, nem er meg meg ket-haromezret a minusz nyolc liter fogyasztas...
Nem vagyok semmilyen professzor amugy, Professor Hans Pizka egy szereny kurtmuvesz, aki sajat magarol elnevezett kurtokkel is kereskedik amellett, hogy a Wagner-kurtoles szaktekintelye :-)
Amugy nekem ugy tunik, egyetertunk. Piszok sok anyag, eros vasak. Amugy utananeztem, a ket lyuk a padlon nem a racs rogzitesere van, hanem drainage hole...

Rocko- 2008.03.13. 23:49:16

ommm 2008.03.12. 22:24:55
én ezt úgy ismerem, h
- We're a 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
- Hit it!

MiMi 2008.03.15. 01:42:35

Tisztelt Professor Pizka!

Mivel egy Town Car tulajdonosa vagyok, "néhány" dolgot pontosítanék.
Laprugós futótmű: a '60 években használtak talán utoljára ilyet. Mostanában számítógép vezérlésű szintsztabályzós légrugós, szóval kicsit modernebb.
A motor: nem OHV ezekben az új Panther-ekben, hanem Ford Modular 4.6V8 OHC v DOHC (Mercury). Ezek ultra modern, aluminium motorok. A legtöbb európai gyártmány előtt vannak gyártástechnológiailag. Iszonyú csendes, környezetbarát, és a maga kategóriájában takarékos erőforrások. Nekem a fogyasztás országúton 110km/h tempomattal 7.5-8L/100k szokott lenni. Sztrádán 140-nél 8.5-9. Közben lágyan ringatózik mint egy hajó, a motor meg csak dorombol finoman, szélzaj 0.
Kormányzás: a nagy holtjáték ilyen 300-320e mérföld (olyan 480000km)körül jön esetleg elő, 20e-25eFt ráköltés után ujra tökéletes lesz.
Baromira idegesítő ha valaki úgy terjeszt "majd én megmondom az igazat" stílusban hamis információt, hogy közben életében nem volt még ilyen kocsija.
Ezek az autók baromi kényelmesek, iszonyú sokat elmennek (nem ritka USA-ben a 800e-900eKm), olcsó a fentartásuk, és mivel itthon kevesen ismerik őket, fillérekért lehet találni jó állapotúakat.
(Gondolom a fogyasztást senki nem hiszi el, de engem már nem izgat, évek során rengetegszer bizonygattam már ismerősöknek, már beleutam. Most már azt mondom ha kérdezi valaki: 25 litert eszik. Így mindenki megnyukszik.)

MiMi 2008.03.15. 01:54:07

Tisztelt Professor Pizka!

Mivel egy Town Car tulajdonosa vagyok, "néhány" dolgot pontosítanék.
Laprugós futótmű: a '60 években használtak talán utoljára ilyet. Mostanában számítógép vezérlésű szintsztabályzós légrugós, szóval kicsit modernebb.
A motor: nem OHV ezekben az új Panther-ekben, hanem Ford Modular 4.6V8 OHC v DOHC (Mercury). Ezek ultra modern, aluminium motorok. A legtöbb európai gyártmány előtt vannak gyártástechnológiailag. Iszonyú csendes, környezetbarát, és a maga kategóriájában takarékos erőforrások. Nekem a fogyasztás országúton 110km/h tempomattal 7.5-8L/100k szokott lenni. Sztrádán 140-nél 8.5-9. Közben lágyan ringatózik mint egy hajó, a motor meg csak dorombol finoman, szélzaj 0.
Kormányzás: a nagy holtjáték ilyen 300-320e mérföld (olyan 480000km)körül jön esetleg elő, 20e-25eFt ráköltés után ujra tökéletes lesz.
Baromira idegesítő ha valaki úgy terjeszt "majd én megmondom az igazat" stílusban hamis információt, hogy közben életében nem volt még ilyen kocsija.
Ezek az autók baromi kényelmesek, iszonyú sokat elmennek (nem ritka USA-ben a 800e-900eKm), olcsó a fentartásuk.
Gondolom a fogyasztást senki nem hiszi el, de engem már nem izgat, évek során rengetegszer bizonygattam már ismerősöknek, beleutam. Most már azt mondom ha kérdezi valaki: 25 litert eszik, így mindenki megnyukszik, és megértően bólogat az őrűlt tulajdonosra.

zoltan 2008.03.16. 15:56:49

Chicagoban a Hertz elqurta a foglalasomat vegul a megrendelt Mazda 626 helyett kaptam egy ilyet, free of charge.
GPS-sel kerestem meg magam a szalonban :)

Egyertelmuen instant get. Ide vele!

Professor Pizka 2008.03.17. 17:14:01

MiMi, az en impresszioimat a millio kilometeres taxik ihlettek, en ezekkel talalkozok, ezeknek mar a torka is veres. Egyszer nagyon kiprobalnek egy ujat is... de most ugy tunik, uszik az autovasarlasom...
süti beállítások módosítása