Az 500-ast még a rendszáma is szereti

  2008. március 06. - Péter Anna Címkék: fiat 500 fiat 500

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

 

A kis értelmetlen Fiat 500-as igazán szeretetreméltó. Kisautó létére én is megkedveltem a bemutatón, ami azóta csak a nagyon eltalált Mazda 2-vel történhetett meg még egyszer, természetesen más okokból. Végre megkaptuk a gyöngyházfehér tesztautót, és a rendszáma is szereti a kis Fityót. Vagy a profizmusával már korábban megvádolt Fiat PR-os viccel velünk?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr71367838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.03.06. 11:12:00

Lowtyo: ha ebből a szempontból vizsgálod akkor igen, ez a leginkább retro és hangulatos.
de akkor miért nem csinál a Fiat egy olyan autót, ami akkora siker lenne, mint az 500 volt annak idején? miért kell ahhoz valami régi, hogy eladják az újat?
valahol itt látom az ötlettelenség és a kiégettség jeleit a mai autógyártásban.
persze, a profit a minden, de ez nem magyarázza.

hová lettek a valamikori híres karosszériagyártók és stúdiók? hol vannak a karakteres arcok az autóiparból?

maszkak 2008.03.06. 11:12:18

Nekem nagyon tetszik.Kipróbáltam,és nagyon jó autó!Persze nem az a lényeg,hogy népautó legyen mint anno,de nem is ez volt a cél!MEg aztán nem a magyaroknak készült,hanem a taljánoknak leginkább!Én imádom az Olasz formavilágot mert már nagyon sok márkának a típusait ők tervezik!(nem csak olaszt)
Nagyon tetszik,és már nem egyet láttam szaladgálni itthon is!

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 11:21:49

ommm:karakternek ott van Bangle. Nem szép, de karakteres.
Ha elrettentő példa kell, ott az utolsó GTO. Semmi szép nincs benne. És semmi a -szerintem- legszebb '68 utáni szériából- de még a klasszikusabb '65-'67-esből sem. Egyszerűen csúf. Viszont a mostani Mustang...
Az 500-as legalább legalább valamennyire egyéniség. Persze, ha valaki annak nevezi ezt a plázapicsa-stílust. Tényleg szép. Csak szerintem olyan, mintha összejössz egy cicababával, reggel felébredsz mellette, és megijedsz, vagy fel sem ismered.

O S C A R 2008.03.06. 11:22:38

Kedves Péter Anna,
mit jelentsen az, hogy "A KIS ERTELMETLEN FIAT 500.." Mi az hogy értelmetlen? En peldaul igen értelmesnek érzem, amikor minden nap behoz a munkahelyemre, aztan meg amikor hazavisz. A lepukkant szazéves kombi Volvo akkor értelmesebb? Nem igazan kovetem ezt a gondolatmenetet.

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 11:23:31

mennyivel értelmetlenebb mint egy mini vagy egy bogár kedves Anna?

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.03.06. 11:27:40

Azé egy pofás króm viszapillantót még elbírt volna ez a bumszli helyett....

ommm 2008.03.06. 11:33:04

camell: Bangle, persze, nekem is mindjárt ő jutott eszembe, az rendben van.
és nem azzal van baj, hogy szép vagy nem szép, mert az.
de miért kell meglovagolni az 500-as nevét ahhoz, hogy bejöjjön? nincs új a nap alatt az a gond.

mindettől eltekintve persze jó dobás, a Fiatra ráfér.

AP (törölt) 2008.03.06. 11:34:45

A régi Fiatok is szépek, de az egy letűnt világ.. Én ettől még szeretem a kockaformát, de sokan nem.
Az újak közül a Fiatok a legszebbek most.
Meg az M6. Meg az M3. Nyehehe.

Én azért nem bánom, hogy a régit nem gyártják. Hiába legenda, de durvább, mint egy Trabant.

AP (törölt) 2008.03.06. 11:35:52

Ja és most láttam egy LAV-7valamennyi frsz.ú Tacumát.
Isten óvjon tőle mindenkit. Annyira ronda, hogy hirtelen rágerjedtem a Swiftre.

Lowtyo 2008.03.06. 11:35:57

ommm

Vannak az új autók között is szépek. Amelyik gyártó pedig veszi a bátorságot, hogy a többitől eltérő, különös formájú autót dobjon piacra tutira beledöglik. Sajnos. Az átlag autóvásárló nem szereti a nagyon meghökkentő formákat.

Én pl.: imádom a régi multiplát, a thesist, subaruból is a békalámpás impreza kéne. Ált. a legtöbb ember ezeket lerondázza.
A SSangYong azért nekem is sok.:)

O S C A R 2008.03.06. 11:39:14

ommm! Ez a kesergés értelmetlen. Akkor lenne helyénvalo a megallapitasod, ha a Fiat egyetlen modellje ez a feltamasztott csinkvecsento lenne. Nem azert csinaltak meg mert nem voltak képesek mas formaju kisautot tervezni. Az autoiparban ma - a sok muszaki korlat ellenere is - sokkal tobb otlet szuletik es valosul meg mint mondjuk 15 - 20 éve!

AP (törölt) 2008.03.06. 11:39:45

Lowtyo egyezik az ízlésünk, ezek szerintem is szépek..
Mondjuk a kacsaseggű Megane esetében már inogok, hogy tetszik-e, de arra se mondható, hogy megbukott.

Péter Anna 2008.03.06. 11:40:36

"Vannak az új autók között is szépek. Amelyik gyártó pedig veszi a bátorságot, hogy a többitől eltérő, különös formájú autót dobjon piacra tutira beledöglik. Sajnos."

Dehogy döglik, lásd BMW. Agyonnyerik magukat formatervezési díjakkal és megélnek belőle.

w a s d 2008.03.06. 11:41:40

Én a mostani Meganera (meg a legtöbb mostani francia kocsira) azt mondanám, szépek, de nem olyan tisztán, elegánsan, mint az olasz kocsik, hanem sokkal összevisszább módon.

O S C A R 2008.03.06. 11:47:00

Hibanak tartom ezt az otlettelenség kontra innovativ design diskurzust. Tudom, hogy ez egy komplex téma, ezért csak annyit akarok mondani, hogy A RETRO DESIGN ONMAGABAN NEM A FANTAZIATLANSAG MANIFESZTUMA!!! Nagyon nehéz jol megoldani a sorozatgyartasu retro modellek formajat. A Beetle-nek szerintem (a Concept 1-hez kepest) nem sikerult. A tobbirol ne beszeljunk. A MINI volt az elso atuto siker, de az 500 jobban idézi az eredeti csinkvinot.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 11:49:12

Hát, Anna, erre azért ellenpéldaként felhoznám a Chrysler Voyagert. Mikor megjelent, ami, ugye az első volt a maga kategóriájában. (És szerintem a legtökéletesebb forma volt arra, amire kitalálták.) Vagy az új Challeger. És most meg szenvednek, pedig a mostani forma sem rossz. Hozzáteszem: szerintem.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 11:52:45

OSCAR: nézd meg, milyen jól nézett ki a koncept PT Cruiser. A sorozatgyátású hozzá képest sehol sincs. Mennyire jól néztek ki azok az alacsony oldalablakok, istenem! Annak még volt hot-rod kinézete. Csak nem csíklámpát kellett volna rábiggyeszetni az orrára, meg egy markánsabb hűtőmaszkot.

Péter Anna 2008.03.06. 11:53:05

"mennyivel értelmetlenebb mint egy mini vagy egy bogár kedves Anna"

"mit jelentsen az, hogy "A KIS ERTELMETLEN FIAT 500.." Mi az hogy értelmetlen"

"A lepukkant szazéves kombi Volvo akkor értelmesebb?"

Fiat Panda 1.3 Mjet 16V 3 265 000 Ft
Fiat 500 1.3 Mjet 3 600 500 Ft

Az ott szerelemből elköltött 300 000 Ft. Pont annyiba került a Volvóm. Nincs ezzel semmi baj, annyi pénzt megér a szerelem, de értelme, na az nincs. :)

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 11:53:56

Sorozatgyártású. Nem tudok gépelni :)

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 11:55:22

A kérdésem még mindig érvényes mitől értelmetlenebb mint egy mini vagy egy bogár? ezeknél nem hangzott el ez a szó, pedig drágábbak.

w a s d 2008.03.06. 11:56:34

@Péter Anna:
És az a jól eső érzés, hogy mennyivel szebb, mint a Panda, az értelmetlen lenne?
(Na meg említhetnénk a 3 vs. 5 csillagos törést.)

Lowtyo 2008.03.06. 11:57:35

Anna!

Nem teljesen erre gondoltam. A BMW annyit csinált, hogy frissítés képpen egy picit több szabadságot hagytak a formatervezőnek. Az első Bangle munka ha jól tudom a 7-es volt ami azért nem hozott túl nagy sikert. A többi BMW-re pedig nem mondanám, hogy túlságosan formabontó lenne. Azok fogynak is rendesen. Persze gondolom az 5-ösre gondolsz. Szerintem az sem egy tervezői bravúr, inkább egy sima limuzin egy csomó szép,vagy nemszép megoldással. Véleményem szerint lett volna Bangle-be sokkal több, de BMW-ék féltek tőle, hogy bukta lesz.

w a s d 2008.03.06. 11:58:13

Na jó, nem biztos, hogy szebb, más módon szép.

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 12:01:19

Szevasz mfarkas. kutya sem gondolta volna hogy itt futunk össze.:)

Péter Anna 2008.03.06. 12:03:56

"Nem teljesen erre gondoltam. A BMW annyit csinált, hogy frissítés képpen egy picit több szabadságot hagytak a formatervezőnek."

A BMW megkérte a vezető tervezőt, hogy jól kavarja fel az állóvizet. Nem ugyanaz. Érdemes utánaolvasni, a BMW nem félt, sőt.

O S C A R 2008.03.06. 12:05:45

Kedves Péter Anna,
dobbenetes amit irsz.
Pont az ehhez hasonlo gondolkodas vezet ahhoz, hogy Magyarorszagon a designerek munkanelkul tengodnek.
Gyerekek, paradox modon Anna - ha jol tudom - az Iparon végzett!!!

kaczpeti 2008.03.06. 12:06:13

hmm, latszik hogy ahany haz annyi szokas.. nekem nem tetszik. szerintem bumfordi. es ekszernek sem megy el szerintem. de biztos csak elfogult vagyok :) nekem ugy tunik tul sok az uj modellek kozt a "dagadt hajas diszno". nem mindegyik kategoriaban, de a meredeken felhuzo ovvonal, amikor a hatso ajton mar csak 180+ magas egyedek latnak ki, szerintem undorito. inkabb tunjon egy auto szelesebbnek, mint magas hajas otrombanak. de ez az en szemszogom es velemenyem, a valtozatossag viszont kell. "no mistakes, no progress."

kaczpeti 2008.03.06. 12:07:19

a fiat 500ast velemenyeztem, ha felreertheto lenne :)

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 12:08:20

Anna tervezte férfi ingek szépek. Lehet hogy veszek is egyet. :)

w a s d 2008.03.06. 12:14:37

@Béla:
amikor épp nincs mozgás, vagy nem érdekes a téma egy bizonyos fórumon, akkor ki kell tölteni valamivel az időt.:D

Lowtyo 2008.03.06. 12:22:22

Anna

"A BMW megkérte a vezető tervezőt, hogy jól kavarja fel az állóvizet. Nem ugyanaz. Érdemes utánaolvasni, a BMW nem félt, sőt. "

Igen, én is ezt írnám, ha a BMW PR-osa lennék.:)
De azért abban egyetérthetünk, hogy a 7-esnél kicsit jobban sikerült felkavarni az állóvizet, mint az 5-ösnél.

A többitől eltérő különös formán pedig nem azt értettem, hogy egy limuzinra teszünk egy két szép ívet, megnyújtjuk picit a lámpa szélét stb, hanem pl. amit Bangle csinált a 7-essel. De méginkább olyasmit, mind például az Avantime, vagy a Vel Satis. Na ott aztán kavargott az állóvíz, buktak is nagyot velük.

Lowtyo 2008.03.06. 12:28:31

kaczpeti

Nekem meg pont az tetszik a régi 500-asban és az újba is, hogy olyan, mintha kisebb autót gyártottak volna és amikor ezt észrevették gyorsan felfújták. Emiatt ahol a lemez engedte ott szépen kidudorodott. Egy szép nagy buborék az autó.
Nem túl férfias ilyet írni, de tündéri mindkét autó.

ommm 2008.03.06. 12:35:10

O S C A R 2008.03.06. 11:39:14

értem, mit írsz.
azt nem értm, hogy miért kell retrózni?
(ja, mert el lehet adni, értem). nem vitatkozom, tudom, mennyire nehéz visszaadni mai formában némi fílinget abból, ami x éve volt.
mindössze enyhén szájbarágósnak tartom ezt az édesgetést.

dr. Szirmay 2008.03.06. 12:36:33

kaczpeti

"nekem nem tetszik." ez szerencsére senkit sem érdekel.

"szerintem bumfordi"
nem lehet, hogy kevered a ssang yong kyronnal? esetleg egy antik konyhakredenc?

O S C A R 2008.03.06. 12:38:37

Egyetértek Lowtyo-val.
A BMW nem csak autot gyartani tud (igen igen jol) hanem koncepciot eladni is. A Bangle-legenda a valosagban jobbara csak feluleti jatékokra korlatozodik. Ha nagyon megnezzuk a BMW limuzinokat a befoglalo tomeg, az alapveto aranyok nem valtoztak sokat a 80-as évek vége ota (kivétel a 7-es meg a 6-os coupè, meg persze a SUV-ok, amiknél nincs osszehasonlitasi alap, mivel nem léteztek.) A renault megane II. az igen! Az forradalom! (es meg sikeres is) De a legtobb ujito modell azert bukik.

Péter Anna 2008.03.06. 12:42:03

"Avantime, vagy a Vel Satis. Na ott aztán kavargott az állóvíz, buktak is nagyot velük."

Az Avantime és a Vel Satis nem a formaterv miatt dőltek be. Ötajtós luxuslimuzin és luxus egyterű-kupé nem kellett a vásárlóknak, érthető módon. Ezek az autók a legkonzervatívabb formával is halálra lettek volna ítélve.

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.03.06. 12:46:01

Egy szép retroautó igenis dísze lehet egy cég kínálatának.

Nyilván eladni is akarják, és jó reklámértéke is van. Ommm szerinted az lenne a követendő, hogy elássuk a multat, aztán ihaj?? Hamár egyszer egy cég megteheti, hogy van múltja, használja is ki. Ennyivel több a Fiat, mint mondjuk a Lexus.

O S C A R 2008.03.06. 12:48:53

Hogy az Avantime meg a Vel Satis nem a formaterv miatt doltek volna be, reszben igaz lehet. De nem biztos, hogy az okbol, ahogy Anna mondja. Az Avantime szar volt es draga. A Vel Satis meg csak nagy volt de nem sugarzott eleganciat még minimalis mértékben sem. Na majd meglatjuk, a PORSCHE PANAMERA-nal is azt mondja-e a kozonseg, hogy HALAL AZ OTAJTOS LUXUSLIMUZINRA! En ketlem. ;)

chopper · http://www.ironhorsesmc.hu 2008.03.06. 12:50:29

Először majdnem megkérdeztem hogy mióta érdemel post-ot egy LAV rendszám,de látom hogy jönnek a kommentek szépen...jól vonatkoztatunk el a stupido kezdettől,grat.magunknak!
Nekem kéne,helyesebben nekem csak tetszik,kedvesemnek kéne,úgyhogy eldöntött tény hogy ha a Seici-ben lehúz még 5-6 évet,kap egy törött 500-ast ebayről...már szóltam a karosszériásomnak és fényezőmnek,hadd emésszék az infót! :)

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.03.06. 12:50:59

"Az Avantime és a Vel Satis nem a formaterv miatt dőltek be. Ötajtós luxuslimuzin és luxus egyterű-kupé nem kellett a vásárlóknak, érthető módon. Ezek az autók a legkonzervatívabb formával is halálra lettek volna ítélve."

Bocs Anna, de a "formaterv" ha szigorúan nézzük ott kezdődik, hogy valami ötajtós luxus limuzin. :) Már ez is része, nem csak a kialakult felületek megformálása.

Nyilván értem mire gondolsz, ezek ígyis-úgyis buktak volna (lásd Opel Signum). Pedig nagyon jó ötlet, mert a 4 ajtós luxusautónál "praktikátlanabb" dolog nincs. Amúgy BMW-nél is dolgoznak most egy ferdahátú 5ösön, kicsit emeltebb hasmagassággal, kíváncsi vagyok mi lesz belőle.

O S C A R 2008.03.06. 12:55:43

A Signum meg a Vel Satis nem azert nem kellett elsosorban, mert otajtos formatumuak, hanem mert mindketto nehézkes, darabos, szemet bànto monstrumok. Megnézném, ha egyszer mondjuk a Maserati csinalna egy otajtost, hogy az bukta lenne-e. Szerintem nem. Tenyleg, az Aston Martin Rapide nem otajtos lesz?

Kacorka 2008.03.06. 13:01:02

Szerintem a BMW-t példának felhozni, mint a formabontó dizájn úttörőjét....háát.

Azért mert lett egy pár hullám azon a kocsin, még nem mondanám, hogy a BMW csinált egy állatira bevállalós formatervet.

Jó kocsi a BMW, persze fasza, mindenki tudja, de a dizájnért dicsőíteni egy BMW-t? 40-es üzletembertől, vagy lakótelepi kopasztól még oké ilyet hallani, de egy iparművészetistől, ráadásként lánytól ....szomorú.

dr. Szirmay 2008.03.06. 13:11:03

ez a nő tényleg az iparra járt?

Lowtyo 2008.03.06. 13:12:27

Anna

:)
Pont azt próbáltam mondani, hogy a renault a Vel Satissal megpróbált kilépni a luxusautó=lépcsőshátú szedán béklyóból. Vagyis valami egyedit próbáltak csinálni. Az embereknek ez nem kell. Egy kis Bangle-féle kozmetikát még eltűrnek a klasszikus limuzinformán, de hogy egy presztízsautó ne a megszokott formaterv szerint készüljön... Ez lenne pl. a "többitől eltérő különös forma".

Tisztelem azokat az embereket akik megvesznek egy Vel Satist, vagy egy C6-ot. Egyrészt bátrak, mer' mégiscsak egy francia autót vettek. Másrészről van egyéniségük, kicsit különcök, leszarják a sznobokat. Csípem az ilyen srácokat....

rooster 2008.03.06. 13:14:31

A páromnak nagyon tetszik az új 500 (bár a régi még jobban; múltkoriban együtt visongtunk a Gellért-hegyen egy szép Puch láttán), nekem sokkal inkább egy Panda 100HP kéne :).
Őszintébb és izmosabb látvány mint a kisgömböc.

ommm 2008.03.06. 13:19:41

O S C A R 2008.03.06. 12:48:53

a Panamerával a Porsche lényegében elővette a 88-ban bemutatott ótvar 989-es tanulmányt.
www.autoweek.com/files/weekart/2005/0822/porsche989.jpg

ez meg itt a hűdenagydurranás Panamera:
www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/12/porsche-panamera-001.jpg

bocs, de nekem rohadtul nem tetszik ez a fircelt-fércelt akármi. a Rapide-dal köszönőviszonyban sincs sem formai szépségben, sem eleganciában.

yenoee 2008.03.06. 13:30:10

Lowtyo tezsvérem... :)
Szerintem is szép a békalámpás Impreza!
Sőt, a Skyline GT-R is szép :)
Vagy akár egy Elise.

Én igazából a markáns, beszédes esztétikát kedvelem, eredeti tervezők őrült beszédét, ami mögött ott a rendszer. És majd a világ igazodjék. Vagy jó szemű kevesek.

O S C A R 2008.03.06. 13:39:11

ommm,
egyetértek, hogy a Rapide sokkal harmonikusabb jelenség mint a Panamera, bar ez utobbi egyelore alcazva van, vagyis nem ràntanàm még le rola a keresztvizet (egy ocsmany Porsce azert mar van a Cayenne). A példakat csak azért hoztam fel, mert Péter Anna szerint az otajtos luxuskocsi halalra van itélve. Ezt ugy latszik a Porschénal meg az Aston Martinnal nem tudjak! Péter Annat az igazgatotanacsba!!! :))

Lowtyo 2008.03.06. 13:42:04

A Cayenne nem Porsche!

SP 2008.03.06. 13:44:26

Mikor megjelentek az első képek, hogy milyen lesz az új 500, rá se birtam nézni.Most pedig minnél többet nézegetem, annál jobban tetszik.Most meg már simán kéne.Abarthban.(Kár, hogy csak 135 lovas lesz.Szerintem elbirta volna a 150-et is, 1.4 t-jetben.Főleg, hogy azért van súlya.)

O S C A R 2008.03.06. 13:45:30

"A Cayenne nem Porsche!"

Csatlakozom a kialtvanyhoz!

fury 2008.03.06. 13:56:07

szubjektív dolog ez...van akinek pl.bejött a békalámpás scorpio-nekem is)))van akinek nem..ez igy megy,egyszerü,és nagyszerü..nem kell háborogni ezen..a BMW meg ha egy kiszáradó kutyaszarról vette volna uj formáit-akkor is megvenné,aki tudja,mert szereti a bömöst..és tojik a formára..presztízs(haha)..nekik az számít...emlékezzetek az ocsmány compactra..a disznószeműre))))Ocsmány volt..de BMW.

AP (törölt) 2008.03.06. 13:59:22

A Cayenne nem Porsche? Akkó mi?
Ugyanúgy öt alatt fenn van százon attó, mer luxustank..

SsPL71 2008.03.06. 14:04:07

VW Lupo, olaszmódra, Lancia Y fehérrel festve. Ráadásul panda alapokon. hmm....
majdnem 4milláért??

Anno a 2001-es fiat Bravam egyedibb markánsabb külsővel rendelkezett mint ez.

AP (törölt) 2008.03.06. 14:08:50

Ha kivonjuk a képletből azt, hogy ez nem a csóróknak készült, és nem is azok fogják venni, akkor se tetszik?

SsPL71 2008.03.06. 14:09:13

Vonalvezetése meg szinte 1 az 1-ben Ford KA

Lowtyo 2008.03.06. 14:12:52

AP

A cayenne egy jó üzlet és egy rossz vicc.

kaczpeti 2008.03.06. 14:14:43

Lowtyo
az eredeti 500as meg ok, de ez az uj nem jott be.

dr. Szirmay
szerencse hogy te se erdekelsz senkit ;)

O S C A R 2008.03.06. 14:23:45

uuuuh SsPL71,
ez a Ford Ka-s hasonlat elég eros. Ezzel az erovel a 911-es Porsche is tiszta Daewoo Tacuma és vica verza. Vagyis koze nincs az egyiknek a masikhoz. Még ha az uj Ka-t mondtad volna, ami ugye gyakorlatilag egy Ford emblémas FIAT lesz... Na hagyjuk.

dr. Szirmay 2008.03.06. 14:25:45

SsPL71

szemüveg? nem kéne?

dana vodka cobra 2008.03.06. 14:36:33

Anna! Nem megy ez neked. Úgy olvasom ki a soraidból nem vagy szakmabeli. Na de akkor miért írsz? Pontatlan vagy és a szubjektív véleményedet sem tudod úgy leírni, hogy mások elsőre megértsék. Valójában összefüggéseiben nem látod a dolgokat. Persze a vak tyúk nálad is felüti a fejét!

PZJ 2008.03.06. 14:47:39

Megőrülök. Férfi létemre egyszerűen birtoklási vágyam támadt a kis 500-ra! Ilyen még Alfával sem volt. De beledöglök, mert:
1. ha most vennék autót nem vehetnék 500-at a Kedvesem 3 ajtós Micrája mellé, amit élete végéig meg akar tartani éa 2 éven belül szeretnénk gyerekeket.
2. cégautónak nem kérhetek 500-at..
3. mire megvehetném - teljesen fölöslegesen - harmadik autónak, már nem lehet újonnan kapni.

(4. nem tehetem meg [az eljegyzés közeledtével], hogy titokban veszek egy 500-at magamnak, aztán majd a Micrát lecseréljük nagyobbra, tuti nem jönne hozzám a Párom...)

Pedig ha most megvehetném, örökre megtartanám, gondoznám a kis 500-t!


:(

O S C A R 2008.03.06. 14:49:50

dana vodka cobra,
uuuh ez kiméletlen... Viszont 100% koruli lehet az igazsagtartalma!
Yes but no but yes but... ;)

dr. Szirmay 2008.03.06. 14:53:48

dana vodka cobra

egyetértünk.
grat!

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 15:06:58

Ja, és még egy ok, amiért nem vennék új 500-at: szarrátuninigolva (Abarth) hogy nézne ki felhajtott motorháztetővel?

danken 2008.03.06. 15:07:39

mini jobban tetszik, de ez sem rossz

Nándesz 2008.03.06. 15:14:26

Én egy LOL-XXX rendszámra tartanék igényt.

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 15:20:24

camell: miért kéne nyitva lenni a géptetőnek?

O S C A R 2008.03.06. 15:25:40

Hagyjad Béla,
szerencsétlen camell az ANTI-FIAT ligahoz tartozik. Meg mindig azt gondolja, hogy a FIAT elromlik...
Pedig lefogadom, hogy az a motorhazteto nem lesz tul gyakran nyitva! Az idok valtoznak am!

ommm 2008.03.06. 15:35:09

OSCAR, Béla:

a felnyitott motorháztető az 1000TC-nél nem csak a hűtést segítette elő, hanem jelentős leszorítóerőt is produkált.
bocs, de ezt egy Fiatosnak illik tudnia. szereléshez/elromláshoz semmi köze
az újnál természetesen megoldhatatlan, gondolom az ESP-t sem lehet majd kikapcsolni benne, csakúgy, mint a nagy csalódás Punto Abarth-ban sem.
js, és olyan tömeg/lóerő arányú autót sem fog már sosem gyártani a Fiat (Abarth)

ommm 2008.03.06. 15:46:06

szerintem erre gondolt camell

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.06. 15:54:40

nekem ez az autó nem jön be, de egy mini annál inkább

Béla · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29769 2008.03.06. 16:05:06

vagyis nem kell hogy nyitva legyen a géptető.

SsPL71 2008.03.06. 16:13:27

"...ez a Ford Ka-s hasonlat elég eros. Ezzel az erovel a 911-es Porsche is tiszta Daewoo Tacuma és vica verza."

Hát persze, csak ahhoz kicsit nagyobb képzelő erő kell...de te csak fikázni tudsz.

dr. Szirmay: lásd fentebb mint amit O S C A R-nak írtam rád is érvényes.

rooster 2008.03.06. 16:14:48

OSCAR,
nem gyári mazer ugyan, de egy ötajtós tanulmány: totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.02.11.&342253

(ötajtós luxusautó témában pedig: a signum csak egy kényelmes utazóautó státuszt kapott, nem kívánták luxusautóként pozícionálni - persze nem is lett volna értelme. A vel satis közelebb áll a luxus kategóriához, de azt sem a német nagyvasak ellen szánták tudtommal. Nekem mindkettő nagyon tetszik, annak ellenére, hogy a "nagyautó" kategória teljesen hidegen hagy. A c6 meg nem tetszik, de ez az első modern citrom, aminek drukkolok egy kicsit.)

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.06. 16:20:17

ommm: így van. Poénból írtam, de volt egy sanda gyanúm, hogy valaki magára veszi. És hogy mennyire vagyok anti-fiatos... semennyire.

dana vodka cobra 2008.03.06. 16:51:38

elvadult a játszótér
homokot szórnak a fiatalok egymás szájába.

ommm 2008.03.06. 16:55:37

dvc: ne hergeld magad. ez még nagyon is kultúrált.

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.03.06. 17:04:13

PZJ: hát meg kell győznöd a kedvesedet, hogy igazából ő akarja a Micrát lecserélni egy 500asra. Hosszú nehéz munka lesz, főleg, hogy úgy kell adagolni, hogy az ő ötlete legyen a végén :D.

Aztán majd nagy nehezen belemész te is a cserébe és mindenki boldog :))).

dr. Szirmay 2008.03.06. 17:06:26

kobra bácsi!

a játszótér, már csak ilyen. néha simogatod a másikat, néha bottal csapod ki a szemét. kérsz te is egy kislapátot?

w a s d 2008.03.06. 17:20:21

Olvasva a legutóbbi kommenteket, először nekem sem esett le, hogy arra godol camell, amit utána ommm megmagyarázott (úgy már érthető, és tényleg vicces:D).
Talán amiatt van ez, mert van, aki az eredeti 500- ast keresi benne (és mondja, hogy hülyén nézne ki nyitott motorháztetővel), meg van olyan ember, aki talán kevésbé várja el az ilyen mértékű egyezést.

AP (törölt) 2008.03.06. 17:20:52

Valamit tudhatnak. Bennem is meglehetős birtoklási, sőt törődési és gondozási vágyat ébresztett..

w a s d 2008.03.06. 17:24:34

Vagyis így megmagyarázva érthető a poén még számomra is (aki nem vagyok hű de nagy Fiat- ismerő).

w a s d 2008.03.06. 17:30:04

(Miért van bennem kényszer vajon minden kommentem után, hogy továbbmagyarázam, mert hiányos vagy nem egyértelmű, amit az előbb írtam?)
...nem vagyok magy Fiat- ismerő (pl. nem is gondoltam volna, hogy a Regatta 1,6 DOHC motoros, ami már szóba került egyszer), de általában az olasz kocsikat látva fog el az az erős birtoklási vágy, amiről az új 500asssal kapcsolatban már sokan írtak itt.

AP (törölt) 2008.03.06. 18:05:23

Ez a birtoklási vágy szokta vajon az Alfásokat akkor is meghülyíteni, ha konkrétan az autó hetente széthullik?

w a s d 2008.03.06. 18:25:00

Nem tudom, de ha nem a szüleim pénzelnék a mobilitásomat, valószínű szereznék egy Alfát, és élvezném (máskor meg gyűlölném miatta), hogy kisemmiz, hogy követel, hogy törődni kell vele.

w a s d 2008.03.06. 18:26:44

(És jön az újabb kiegészítés:D)
Cserébe viszont szép, és tud valamit.

AP (törölt) 2008.03.06. 18:34:44

Amikor már nem csak élvezeti eszköz, hanem autó is, akkor nem árt, ha mindig beindul. Esőben is. :)

csiky944 2008.03.06. 19:37:06

sztem egy Alfa nem való első számú autónak,annak kell egy nagyon megbízható kis fogyasztású és nagyon jellegtelen ótó,már csak azért is hogy mikor azember beül az Alfába még nagyobb legyen a gyönyör :D

Nati 2008.03.06. 22:10:57

chopper-"Először majdnem megkérdeztem hogy mióta érdemel post-ot egy LAV rendszám,de látom hogy jönnek a kommentek szépen...jól vonatkoztatunk el a stupido kezdettől,grat.magunknak!"--LOL

w a s d 2008.03.07. 17:19:02

Persze, induljon el, ha egy mód van rá. Az meg a rossebbet se izgatja, hogy pár lámpa ég/nemég a műszerfalon.

w a s d 2008.03.07. 19:18:48

Tudom, hogy már volt más témával kapcsolatban, meg nem tudom, kitől idézem, de szerintem ide illik:
"1. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért aki egy olasz vasra rosszat mond, az jó ember nem lehet.

2. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát aki racionális érvek alapján vizsgálja, annak a nemi érdeklődése erősen
vitatható.

3. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát ha valamiben nem nyújtja az elvárhatót, akkor csakis benned lehet a hiba.

4. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért az anyagminőség, összeszerelési minőség és a tárolórekeszek számának
feszegetése felér egy virtuális öngyilkossági kísérlettel.

5. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát tök mindegy, hogy mennyit eszik.

+1. Ezek fényében tehát, aki egy ilyen autóra rosszat mond, az biztosan eredendően utálja az olasz autókat, ezért máglyára
vele. Akkor is, ha több kedvence olasz autó."

w a s d 2008.03.07. 19:21:09

Ja, és természetesen csak vicc (részemről).:D

randomuser1 2008.03.12. 20:02:24

a LAV amúgy magyarul PSZH, nem?
A rendszámához képest egész kedves autó....

Rigoletta 2009.03.12. 00:24:38

Én ezidáig Golfok tulajdonosa voltam, de a fityómat meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Már két hete az enyém egy és élvezem minden percét. Minde van benne ami nekem kell, és városban több nem is kell.
süti beállítások módosítása