Hány ló a Tehén?

Kaland: fogyasztáscsökkentő tabletta

  2008. február 09. - Winkler Róbert Címkék: fogyasztás totalcar flotta toyota tehén 4runner

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Megmértük. Olyan ez, mint egy pozitív AIDS teszt: az ember alapvetően abból indul ki, hogy úgyis negatív lesz, vagy, mint jelen esetben, hogy ejnye, de jól is megy az autó, tán még több is, mint a gyári 180 ló. Új autóknál gyakran van is ilyen, hogy valójában erősebbek, mint papíron.


Hát ja, a Tehén nem új autó, tíz év, 173 ezer kilométer, meg egy automata váltó eszegeti a teljesítményt, de a 180 ló így is nevetségesen kevés ekkora motortól. Nincs túlfeszítve, no. Kigurultam tehát Budakalászra, ahol a Teljesítménymérés.hu székel, hamarost jött Kari is, aki hozta Csövit, aki egyszer volt bajnok összetettben rali juniorban, vagy valami ilyesmiben, ami csak relatíve nagy szó, hiszen Kari ismeretségi körébe máshogyan igen nehéz bekerülni. Csövi egy Ford Torneót hozott mérni, mint a Sparcocucc.hu cégautója, mi más, a lényeg, hogy dízel, ebben is mérjük a fogyasztást.


Le kellett súlyozni a hátulját, Teljesítménymérő István belerakott vagy 140 kilónyi ballasztot. Kipányvázta a Tehenet elöl-hátul, szagelszívó a kipufogó elé, bele egy szonda, összkerék bekapcs, mert az pontosabb képet ad. Az automata váltó gigantikus szopás egy teljesítménymérőnek, mert igazából egy konkrét fokozatban kéne minél nagyobb fordulat-skálán végigpörgetni a motort, egyre nagyobb gázzal. Az automata váltó viszont épp úgy működik, hogy nagyobb gázra visszakapcsol.

István tehát kínlódott vele rendesen, a Tehén bőgött és az istrángot rángatta, én meg fostam, mert mellette álltam, ahol még ilyenkor a legbiztonságosabb, de én inkább a legkevésbé veszélyes kifejezést használnám. Óra szerint olyan 160-170-nel áll ilyenkor az autó, és lehet, hogy paranoid vagyok, de garantáltan az jut először eszembe, hogy leesik az egyik kerék és péppé zúzza a fejem. A második gondolat már reálisabb: a gumi barázdái közé szorult kavics, ami 130-nál még tök stabil volt, 170-nél, amennyivel még sose mentem, pont kiugrik, és mondjuk a szemgödrömbe fúródik, hogy ne gondoljunk egyből a legrosszabbra (áttétes rák).


Úgyhogy kimentem az udvarra, és inkább megvártam, míg végez a főnök. Végül valahogy sikerült rávennie a tehenet, hogy valamelyik fokozatból ne váltson feljebb, és meglett az eredmény, ami sajnos nem egészen van szinkronban titkos vágyaimmal. Én akár 181 lovat is el tudtam volna képzelni a gyárilag ígért 180 helyett, de ez bizony sajnos 167,7, ami nem egészen annyi. Utoljára a Golf II GTI-met mértük, még az első tévéadás miatt, egyébként az életben nem jutna eszembe ilyen ökörség, minek bosszantsam magam? Mert persze a jócskán tizenéves Golf se tudta már a gyári számokat, persze azt mondják, a legtöbb autó gyárilag sose annyi, hanem kevesebb. Ugyanakkor azonban az új autóknál az tapasztaltuk, hogy inkább több.


Na mindegy, nem tagadom, ezt a csapást még ki kell hevernem. Hazafelé a Szentendrei úton tankoltam, és beleraktam a tankba a két fogyasztáscsökkentő tablettát, ami ugye teljesítménynövekedést is ígér, de mivel teljesítménymérés közben épp a prospektusát olvasgattam, az alapján már nagy összegben mernék fogadni, hogy nem lesz különbség.

Tartja valaki?

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr43331466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Galamb 2008.02.09. 23:58:21

Szerintem se lesz jobb, csak ha sportlégszűrőt tesző bele! :)

4Si · http://www.autoteszt.eu 2008.02.10. 00:10:14

Abban a piros kannában a csomagtartóban benzin van? Vésztartalék, mi?

magezoli 2008.02.10. 00:15:08

az az egyik tv-s részben is volt. kétrekeszes benzinkanna, ha a nagyobb része kifogy még ott a kisebb :)

repeti 2008.02.10. 00:25:03

Ráadásul a német lóerő (PS = Pferdestärke) kevesebb mint a szabványos lóerő (1 PS = 75 kp·m/s = 0,73549875 kW = 0,9863201652997627 hp (SAE)). Így már csak 165,41 lóerős a Tehén.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.02.10. 00:39:58

ez az repeti, forgasd a kést a szívében...

Leegor 2008.02.10. 01:02:55

A lóerők száma maximum csak gizdulásra jó, ki használja 5-6000-es fordulatszámon az autóját?
Az hogy mennyi nyomatékot ad le 2 és 4 ezer között, már egy lényeges adat a használhatóság szempontjából

Huni 2008.02.10. 02:03:23

En sem hiszem ezekben a fogyasztascsokkento-teljesitmenynovelo estimesekben

ant 2008.02.10. 03:27:17

Szerintem add el. Minel hamarabb... LOL!

bigpond 2008.02.10. 06:02:36

Szerintem meg ha nincs lo, akkor jo neki a tehen is!

mzdoktor 2008.02.10. 06:45:45

"A lóerők száma maximum csak gizdulásra jó, ki használja 5-6000-es fordulatszámon az autóját?"

Bocs de én elég gyakran használom eme fordulatszám tartományban a gépem. Úgyhogy igen is számít!!

AP (törölt) 2008.02.10. 06:47:53

ÉN használom 5-6000 között. Úgy megy a legkevésbé szarul.

Tie 2008.02.10. 07:34:28

5-6000? :-D

Városban az is ritka eset, hogy a 2200-ba beleforogjon a Ződ Szörny. Ha csak 1500-1700 között ketyeg, akkor is kényelmesen tartja a forgalom tempóját. Ha 2000-2200 között forgatom, akkor sietek. :)

(múltkor néztem, másodikban 80-nál pont 4000-et forgott) :)

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.10. 08:14:03

Tie: De neked nagy vényócasod van...

mattmetal 2008.02.10. 08:28:38

TIE: mi az ördög a ZŐD SZÖRNY ;Tuareg V10 TDI ?
ANT: szerintem is adja el, engem hívjon, majd megalkuszunk.

Van ezeknek a régi nagy vasaknak egy imádnivaló tulajdonsága: a "borzasztó" lóerő/liter arányból adódóan rendkívül barátságos a működés, vmint (170E km)most lehet élete harmadánál (like my Swift)

Rb 2008.02.10. 08:38:27

No akkor itt lesz honnan fejlődni.
Azért ne lepődjetek meg nagyon, ha mégis jobb lesz a következő teszt. Nem a mérők hibája!
A fogyasztást is meg kellett volna mérni a teszt elött is és most a vezetési stíluson nem változtatva lesnénk a változást!
Az is lehet, hogy még rosszabb lesz a gép.
Azért a gumikat 4.ben biztosan nem fogja ezek után sem leforgatni, max jégen.

Rb 2008.02.10. 08:42:58

A fogyasztás is meg kellett volna mérni a teszt elött majd most azonos körülmények között újra. Egy motor állapotáról az is sokat elárul.

medwin 2008.02.10. 08:47:32

Lehet hogy a gyári 180 lovat főtengelyen mérték, mivel amcsi motorról van szó... akkor viszont ez így jó!

N 2008.02.10. 09:09:44

Tényleg vannak olyan kocsik, amiket nem kell pörgetni, nálam hatosban 4000-nél már 200-al megy a gép, igaz ez olajkályha.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2008.02.10. 09:28:46

A tabletta kidobott pénz volt. Szerintem vegyél inkább rá egy "No Fear" matricát az legalább plusz öt ló!

Soulflier 2008.02.10. 09:32:17

Na nekem az Renault5-ben fordulatszámméró sincs. A teljesítménye meg gyárilag volt 34kW és most 16éves. Én nem merném elvinni egy ilyen helyre, ígyis szégyenletesen gyengének gondolom, de ha még papírom is lenne róla...

Totox 2008.02.10. 09:52:54

Tie zöld szörnyről képet mikor látunk?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 09:56:55

>A tabletta kidobott pénz volt. Szerintem vegyél inkább rá egy "No Fear" matricát az legalább plusz öt ló!

És ha vesz rá még Brembo-t meg Apex-et is, akkor a fékhatás és a tapadás is javul...

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.10. 10:04:29

szerintem a fogyicsökkentő úgy működik, hogy neked kell bevenned, erős nyugtató és akkor nem rohansz annyira és csökken a fogyasztásod

series_one (törölt) 2008.02.10. 10:06:32

ja, keréken mértetek ennyit, oké.
és ki tudja, hogy mennyi a pontos veszteség?
mert az automatáét az életben nem méritek meg pontosan, szinte fordulatonként más és az se mindegy, hogy milyen intenzitással gyorsítják.
(elmélkedem)
szóval kijött kerékre egy szám, ami főtengely vagy annyi, de leginkább nem. :))))
ha már kevésbé szakmai oldalról autózunk, akkor nem lett volna egyszerűbb 400métert mérni, az legalább egzakt szám(zöld, padlógáz, nagy tehetség nem kell), aztán megbogyózni a gépet és megint megmérni?
vagy a kézenfekvő dolgok nem divatosak?
:)))))

Rocko- 2008.02.10. 10:27:54

AP 2008.02.10. 06:47:53
te, AP. 1.3 v 1.0? nálunk nincs fordulatszámmérő, érzésre mondod ezt vagy hallásra? :)

Csubakka Junior 2008.02.10. 10:34:28

Vigasztaljon az, hogy legalább jó színű autót választottál, ugyanis tudományosan bizonyított, hogy ennek a színnek a legkisebb a légellenállása!

tothedzo 2008.02.10. 11:07:45

Nálam a 6400-as fordulaton jön a nyomaték.
:) De el is pörög 8200-ig.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.10. 11:14:20

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.02.10. 09:56:55
"És ha vesz rá még Brembo-t meg Apex-et is, akkor a fékhatás és a tapadás is javul..."
A tapadáshoz kifelejtetted a Toyo Tires matricát :DDD

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.10. 11:21:18

en a turbo matrica hatásaiban hiszek...

agaras 2008.02.10. 11:25:45

tartom, és all in :P szerintem egyszerűbb ha nagyobb kereket teszel rá...

a teheneket nem szokták patkólni? (városi gyerek vagyok)

Trebitsch 2008.02.10. 11:33:48

A tabletta így nem lesz hatásos. Csak akkor működik, ha a megfelelő módon van adagolva: újhold idején, éjfélkor a keresztútnál, és a bal vállad fölött háromszor hátra kell köpni. Ezt minden felvilágosult ember tudja. :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.10. 11:34:09

háh nálunk 6400nél már közeledik a letiltás...cserébe viszont városban lehet használni 2000 körül/alatt is, 3000nél meg megy mint a barom,3500 a nyomatékcsúcs,5500nél van teljesítménye csúcsán...én a quattro feliratban hiszek a hátulján meg a négy karikában az elején :D:D kár hogy kettővel kevesebb hengere van a kelleténél...azért én is kiváncsi lennék ő mennyit vesztett a 13 év alatt..

ja és addig nem fogok need for speeddel játszani amíg nem lesz benne ez: kepfeltoltes.hu/080210/m3lol_www.kepfeltoltes.hu_.jpg de mivel más játékban benne van, tolhatom ezerrel, muhaha xD

Leegor 2008.02.10. 11:41:47

Nálam van aszfaltszaggató 64 LE 5300-nál és 112 Nm 3000-nél. De így is csak szökőévenként egyszer pörgetem 4000 fölé, amit addig tud, az nekem elég.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:49:12

>a teheneket nem szokták patkólni? (városi gyerek vagyok)

Nem szokták, a Milka tehén is csak azért lila mert szoros a kolomp...

w a s d 2008.02.10. 12:10:39

@miluman:
Ha négykarikás, és 2- vel kevesebb hengere van, mint kellene, akkor 3 hengeres?:D

feketenap 2008.02.10. 12:51:19

WR: látod, én mondtam előre.
De legalább viszonylagos képet kaphattál arról, hogy a kocsid mennyit evett meg élete kenyeréből. A padon mért teljesítmény csökkenésébe végül is egy csapágygörgő kopása is belejátszik.Sok kicsi sokra megy.

AP (törölt) 2008.02.10. 13:07:45

Rocko az enyém fullextrás, természetesen van benne..
Be is baszna, ha nem lenne. Az előzőbe is az volt az első, amit telepítettem, a vonóhorog leverése után.

ommm 2008.02.10. 13:12:46

Winkli: ha sokáig sakkozod, akkor ki fog jönni. és érdekes olvasmány amerikai-autó fanoknak is, minden tisztelet mellett.
en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

a tablettát meg felejtsd el.

ka 2008.02.10. 13:18:54

Heh, engem érdekellne a 21éves 64 dízel lóerőmből vajon mennyi van, főleg, hogy gázolaj helyett "valami más" van benne (és nem étolaj és nem "piros")" :D szerintem az 50lovat még megüti füstorkán mellett:D

szg 2008.02.10. 14:48:36

ommm:
Elég irónikus, hogy Watt bátyó vezette be a lóerő kifelyezést, aztán valakik egyszer csak úgy gondolták, hogy az SI rendszerben a teljesítmény mértékegysége legyen Watt-ról elnevezve, a lóerőt meg felejtsük el. :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.10. 15:08:49

Farkas: hát nem egészen, nekem a sor5 mellett létezik még a V8 is... :Dbár tény hogy a sor5nél állatabb nincse, AAN rulz! de valahol igazad, egyel több hengere és egyel kevesebb turbója van mint kéne :D

Carlo 2008.02.10. 15:25:04

>a teheneket nem szokták patkólni?
Nem teljesen félrecsúszott ötlet ám ez! Valamelyik Sherlock Holmes történetben szerepel egy ló, amire tehénpata-nyomokat hagyó patkót vertek, hogy félrevezesse a nemtomkit. De persze a sasszemű Holmes egyből kiszúrta, hogy ez a tehén igen tanult járású, mert mindkét lábra tud ügetni és vágtázni is. Vagy valami hasonló. Szóval, egy ambíciózus t(T)ehénnek akár még szüksége is lehet patkolásra :)

w a s d 2008.02.10. 15:43:43

@miluman:
:D
Amúgy érteni nem értek hozzá, melyik Audi motor az igazi, csak látja az ember, mire képes 1-1 jól megcsinált soros 5- ös, és ez a látvány eléggé meggyőző.

ommm 2008.02.10. 16:24:34

szg: de, az.
ahány ház, annyi szo(p)kás :))

Tie 2008.02.10. 17:34:39

mattmetal, Totox:

keptar.terep.hu/soskut05/IMG_8329

Az, hogy 80-nál másodikban 4000-et forog, az nem volna nagy dolog, ha ez egy dízel volna, és tiltás környékén pörögne. De a kicsike benzines, és 6000-ig forog. :)

Igen, nagyjából 120-ig ér a második. :)))

brumi 2008.02.10. 17:43:14

Nagyon sajnálom, hogy még a cikk írója is előre fogadna a kudarcra! A tabletta adagolására ha figyel, akkor én is nagy összegben fogadnék a 8%-os Le. noveke-désre. A kondícionálő adag után 50 - 55 liternél kell áttérni a félről az egy tablettára. Egyébként ha jól számolom, a teszt után nagyjáből vissza fog költözni tehénkébe az eredeti 180-as virtus. Csak az a frány automata váltó terepjárón ? :)

Qka Matyi 2008.02.10. 19:16:20

Miluman, melyik játékból van a kép?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 19:32:41

brumi, az autiomata váltó nem rossz dolog! Én nagyon nem szerettem az automata kocsikat, de egy SUV-ba ez illik, nincs mese. Sokkal jobb mint kuplungot nyomkodni egy dugóban.. Sportkocsihoz persze nem illik, de egy ilyen tehén nem is kéne mással...

Rb 2008.02.10. 19:39:16

Látom, sok a kételkedő vagy csak
hitetlenek.
Nem baj, ez a bogyó gyártójának a akkor is reklám ha negativ a vizhang.

Nekem ha lenne egy ingyenkocsim, kipróbálnám benne az összes ilyen kütyüt-
a rezgőspirált, a chip tuningot meg a sivócső propellert is.
Igy viszo

Horci 2008.02.10. 19:53:33

Tie:
Hibátlan kép :) Kipróbáltad tudja-e a Ződ Szörny azt a mutatványt mint egy egyszerű Níva? :P

www.youtube.com/watch?v=5GIbJ0NbHJs

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.10. 19:54:23

Qka Matyi: Street Legal Racing Redline, magyar fejlesztésű játék, az a baj vele, hogy kurva szar alapból, viszont ha jó alaposan felpeccseled, ami nem könnyű, összehalászni innen-onnan, akkor találhatsz hozzá minimum 100féle autót amit bedobhatsz a játékba, de mondom, tényleg elég körülményes...

Balage85 2008.02.10. 19:54:35

Mennyibe kerül amúgy egy ilyen telejesítmény mérés?

Tie 2008.02.10. 20:00:20

Horci, jópofa ez a videó, kár, hogy ordenáré nagy kamu.

szg 2008.02.10. 20:03:18

Rb:
"Nekem ha lenne egy ingyenkocsim, kipróbálnám benne az összes ilyen kütyüt-
a rezgőspirált, a chip tuningot meg a sivócső propellert is."

Ja persze, más férfi bizonyos testrészével csapkodni könnyű a csalánosban :P

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.02.10. 20:03:27

nekem meg 9000-ret pörög üzem közben.
13600-nál "tilt le" a gyújtás.
3000 az alapjárat.

igaz, ez egy láncfűrész...

:)))

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.02.10. 20:06:28

nekem meg 9000-en pörög üzem közben.
13600-nál "tilt le" a gyújtás.
kb. 3000 az alapjárat.

igaz, ez egy láncfűrész...

:)

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.02.10. 20:08:20

na, először nem sikerült elküldeni, másodszorra meg 2* .
ehhh.

Tie 2008.02.10. 20:08:36

Láncfűrészből is a V8 az igazi. :)

www.youtube.com/watch?v=oOGJLoVi-Bg

Horci 2008.02.10. 20:27:04

Hitetlen ! :D

(Sose mondtam hogy igaz, bár ez csak egy Lada :) A tied meg ... hogy is hívják azt a sufnit ahol azokat az izéket gyártják? :D )

brumi 2008.02.10. 21:05:23

Az automata váltó csak azért böki a szemem, mert első ránézésre a tehén terepjárónak tűnt. A honvédség Várpalotai lőterén megnézném mit ér a váltója..:) A 17 literes fogyasztása azért nem izgat annyira, mert van miből faragni! Ha valaki kimondja, hogy neki 5 liter fogyaszt a kocsija, abból is lehet csökkenteni, mert az adott tankoláshoz majd 80 km-el többet fog menni ! :) Ha ezt nem veszi észre !? Teher mercin (38 lityis fogyasztásnál) 2000 km után 6,5%-os volt a csökkenés. A tulajnak ez egy évben 340 000HUF megtakarítás. Azóta nagy barik vagyunk !

brumi 2008.02.10. 21:11:58

Ha ez csak aszfalt terepjáró, akkor bocsi, akkor nem képzelem a várpalotai lótérre :) A 17 lityis fogyasztása arra jó, hogy legyen miből faragni, láttam már nagyobb dögöt is kipofásodni a tabitól :)Az előző cikknél előhozott 20%-os csökkenés, az tényleg csoda lenne, de a 7 - 10% menni fog! Azoknál az autóknál amelyek használják, a HC érték 6-8 ppm! Ezt több zöldkártyás méréssel visszaigazoltuk, a CO=0,00! Bár ez a pestieket biztosan nem érdekli.

Rocko- 2008.02.10. 21:21:26

miluman 2008.02.10. 11:34:09
prestige-ből szarul áll pedig. :D

AP 2008.02.10. 13:07:45
jah, úgy könnyű. nálunk csak érzésre meg hangra. :))

Tie 2008.02.10. 21:30:12

Brumi, te se sokat lehettél terepen...

TI · http://www.tiszaistvan.myffi.biz 2008.02.10. 22:17:35

Van magyar nyelvü menü pontja is a tabinak. Próbáld ki ahogy le van írva. Meghozza azt az eredményt amit leírnak róla. Ha segíteni kell benne akkor keress meg.

Lacee83 2008.02.10. 22:51:35

Egyébként mennyibe van egy ilyen teljesítménymérés? Felújítattam a motort megnézném mennyire hozza a gyári értékeket :-)

trash E46 2008.02.10. 23:33:24

én is ugyan itt mérettem... 173 csődőr lett... gyárilag 170 van megadva

Rák Attantam 2008.02.11. 10:51:37

A 167,7 LE motorteljesítmény 100,9 LE lesz a keréken? Az 40% veszteség!...
Azért ennyire nem szok sz*r lenni még automatával sem. A 25% feletti veszteségekre már igencsak fejcsóválni szoktak és keresgélni, hogy hol a hiba. (Bár ez konstrukciófüggő, az igaz.)
Megnéztétek a kocsi alatt, hogy nem-e folyt-e ki-e egy kis teljesítmény a betonyra is-e? Adjátok azt is hozzá!
Valami nem kerek itten.

Egyébként ki kéne kérdezni amerikai dyno-s emberkéket az automata váltós méréssel kapcsolatban, mert ez így csak drága érdekesség, nem "mérés".

Itt van pl. nagypapi régi batárja: www.youtube.com/watch?v=0lzqI7wvZvU

StationW 2008.02.11. 11:05:03

Érdemes lett volna egy kompresszió+veszteség mérést csinálni, hogy egyáltalán tudja a nép hányadán állunk kopottságilag is, mert ha odavan akkor hiába is keresnénk az elkószált lovacskákat ugyebár.

....az autómata miatti nem túl korrekt mérést most figyelmen kívül hagyva...

Peti 2008.02.11. 11:53:54

miluman 2008.02.10. 19:54:23

Ez a game télleg hulladék, bár én peccseletlenül próbáltam. Lehet h levadászom a javításokat, és adok neki még egy esélyt

Tie 2008.02.11. 13:03:01

Attantam, azt is vedd hozzá, hogy összkerékhajtásról beszélünk. Ott van egy rakás egyéb vas, amit pörgetni kell. A 40% veszteség nagyjából helyben van.

Devil 2008.02.11. 14:37:30

Azt is meg kell jegyezni hogy a teljesítményt befolyásolja még a motor kopottságán kívül, az elkoszolódott levegőszűrő, az utángyártott kipufogódob(ok) valamint az, hogy milyen volt a gyári mérés és az utóbbi mérés idejében a légköri nyomás, és milyen hőmérsékletű levegőt szívott be a motor.
Meg az sem mindegy milyen lóerőről beszélünk, mert az amerikai SAE lóerő mindig több mint a DIN lóerő,mégpedig azért mert a motor segédberendezéseinek(generátor, vízpumpa,olajszivattyú, szervószivattyú, légkondikompresszor stb) hajtásához szükséges teljesítményt, ami veszteség formájában jelentkezik az amerikaiak nem számítják bele a mérés végerederedményébe. Ennek okán nem mindegy hogy pl. a méréskor üzemelt e a hűtőventilátor (amit el tudok képzelni a kocsi elé tett ventilátor esetleges "gyengesége" miatt), mindegy hogy elektromos vagy viszkós, mennyi volt a motorolaj hőmérséklete, mert ugye a hígabb olajat könnyebb szivattyúzni. Ez mind benne van a pakliban.

Laci · http://www.wrc2007racing.hu 2008.02.11. 20:43:48

A KCR diesel tuning az nagyon komoly! Tényleges teljesítmény növekedés, fogyasztás csökkenés! Bár nem olcsó, de nagyon megéri! Infot a wrc2007racing.hu- n találtok! Nagyon korrektek!

gummer 2008.02.11. 22:30:26

A tabi nálam már lejárt lemez, nem hozta, amit vártunk tőle, akkor meg minek költeni rá, max fajlagosan ugyanott vagy, de kis 82 lovas DTL-esemben a 6,5 litert lejjebb ugyan nem nyomta.

Dzsana 2008.02.16. 13:25:45

Mikor lesz folytatása ennek a tesztnek, és mikor lesznek eredmények?