Láttam a világ legállatabb utánfutóját!

Ford Country Sedan

  2008. február 01. - Péter Anna Címkék: ford mexikó 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

Egyszer már megemlékeztünk a háromnaposhús-színű, 1957-es Thunderbird-utánfutóról. Most már biztos, hogy nem Photoshop volt.

Az egybenorrafeneke kialakítás után jöjjön egy dupla kombi, ugyanabban a gyomorforgató árnyalatban, Mexikóvárosból.

A Ford Country Sedan a mindenkori legnagyobb Ford szedán kombiváltozata volt 1952 és 1974 között. Az 1955-ös, teszkópink-fehér lelet a Ford Fairlane alapjaira épült.

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

Ezek inkább buszok voltak, mint kombik, kilenc ember szállítására is be lehetett fogni őket, a fotelekkel beépített utánfutóval ez egy tucatra bővíthető.

A 2005-ös Fairlane-koncept, a hamarosan piacra kerülő Ford Flex is ennek a modellnek a buszméretű személyautóságát élesztette fel.

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval: a beltér

A Dákónak új ellenfele akadt.

Rózsaszín Ford Country Sedan Mexikóvárosban, ugyanilyen utánfutóval

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr70313825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mostly Harmless 2008.02.01. 11:51:55

gyerekkoromban a lakótelepünkön állt egy ilyen wartburgból kirakva.
de láttam már zsiguliból is.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.01. 11:52:15

inkább 100 ilyen mint egy dákó

flatliner 2008.02.01. 11:58:29

a nők szerintem inkább a dákót választják, mint 100 ilyet

Péter Anna 2008.02.01. 12:00:35

"a nők szerintem inkább a dákót választják, mint 100 ilyet"

Inkább 1 ilyen, mint 100 Dákó

ommm 2008.02.01. 12:09:37

A rossz az, hogy valszeg csak mexikóban engedik meg, hogy "utánfutóban" szállítsuk a jónépet.
Pedig de nagyon zsír!

most jöhetnek a:
- de a Dacia kevesebbet fogyaszt
- ez egy öreg benzinzabáló amerikai szar
- és különben is, mit képzelsz, hogy még mexikóban vagy?
- meg egyáltalán mijez?
- meg ilyet én is láttam tavaly.

nna. viszont egyre jobb a mex-sorozat. nem akarsz ottmaradni? kiküldött tudósítónak? állat lenne :)
a Tengerentúlról jelentjük c. rovat

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.01. 12:13:38

:D Ez frappáns válasz volt Anna:D

Egyébként baromi jó ez a kép, modern (német) verzióban is elég ütős egy ilyen rendszer:
atom.blog.hu/media/image/bejegyzpic/08feb/utanfut_auto.jpg
Nálam ez viszi a pálmát egy-két éve...

George 2008.02.01. 12:34:24

Atom! Ez az, aminek jakuzzi van a futójában? Amúgy állat az összes ilyen autóból lett utánfutó.

sattila 2008.02.01. 12:39:20

esetleg kardánnal és meghajtással??

Tie 2008.02.01. 12:48:42

Szeretném felhívni a figyelmet arra az apróságra, hogy flatliner a dákót kis d-vel írta. Így hát nem tulajdonnév, mint a Dákó... És így már valszeg igaz az állítás a hölgyek többségére... :))

Paco 2008.02.01. 12:52:43

9 + 5(6?) = 14(15?) és nem egy tucat. :P

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.01. 12:53:44

Sajna nem tudom George... Nem találtam rá a neten, pedig kerestem:P

flatliner 2008.02.01. 12:54:31

"Inkább 1 ilyen, mint 100 Dákó"

jó, a kivétel erősíti a szabványt! :)

flatliner 2008.02.01. 13:05:13

reméltem, hogy poénnak veszik szmájli nélkül is
ja, meg azt is hogy nem néznek egy poénért hímsovinisztának

Fekete Dákó 2008.02.01. 13:06:38

Inkább az enyém mint 100 ilyen!

Tie 2008.02.01. 13:15:39

Ja, és természetesen Range Roverből is tudok ilyet. :)

keptar.terep.hu/tieegyeb/Range_utanfuto?full=1

Gyönyörű ötlet, hogy az utánfutó orrát egyetlen darab Range Rover géptetővel zárta le. :)

rm_astra 2008.02.01. 13:22:26

Hello __atom__ ! A te fotód annyira a leg, hogy azt lehetetlen überelni ! Kössz

rm_astra 2008.02.01. 13:26:50

Hello, Tie ! Neked is gratula !

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.01. 13:27:14

Nem az én fotóm, csak belinkeltem:P Viszont ha a képen látható gépre gondolsz, akkor tény ami tény, elég attraktív összeállítás:D

Tie 2008.02.01. 13:30:35

A Range változatban az a meredek, hogy ott a vontató is épített darab. A hátsó ajtó mögötti rész egy régi 3-ajtós Range hátulja, az első ajtó egy korai 4ajtós modellről való (kívül van a zsanér), a hátsó ajtó meg vagy egyedileg van hosszítva, vagy egy eredetileg is hosszított 4.2-es Range hátsó ajtaja.
Szóval az is sokmindenből áll össze, de nem semmi meló. Alvázat, tetőt hosszabbítani, kardánt, miegymást... :)

rm_astra 2008.02.01. 13:33:46

Én "régi motoros" vagyok, sok hasonló régi cuccot láttam: Képzeljetek el hasonlót Trabant Kombiból és régi Ikarus buszból kifaragva. A busz utánfutójában külön kalauznő ült :D

apamacko 2008.02.01. 14:25:53

Adónk 1%-át ajánljuk fel Anna javára aki a pénzből mindenféle régi rozsdás amerikai vasat hajózna be nekünk.
Lenne egy közös nagy autóbuzéria parkunk !

Tommi 2008.02.01. 14:31:55

autóbuzéria park? nem hangzik rosszul!

PepeXVI 2008.02.01. 14:55:20

Én is én is!

:D

Autóbuzéri parkot akarok! Nekem hozzatok egy 67-es Corvette-t. :D Vagy egy régi Viper-t. De jöhetne tulajdonképp bármi, amiben V8 és manuális kormányváltó van :D

Anna, neked pedig tényleg jobban áll, ha ilyenekről írsz mint autókról... bocs.

Péter Anna 2008.02.01. 15:33:27

"Anna, neked pedig tényleg jobban áll, ha ilyenekről írsz mint autókról... bocs."

Ennek örülök, ezek ugyanis autók.

bzolee601 2008.02.01. 15:36:13

Ja és itt is volt már,a felújítás után:

belsoseg.blog.hu/2007/10/07/wartburg_utanfuto_almazoldben

Totox 2008.02.01. 18:49:30

Autó buzéria parkot nekünk :D

Leegor 2008.02.01. 19:16:01

Autóbuzéria park jöhet, most jelentkezem mint próbamester :)

Ezt az utánfutós megoldást valahol láttam Merci SLK-ban, de most nem találom sehol. Valaki?

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.02.01. 20:00:21

'66 mustang rendel, kéziváltó, többi mindegy

pink 2008.02.01. 23:49:28

ifjú, roppant tehetséges kolléga és kiszcalággyának műve
kepfeltoltes.hu/view/071118/10213336680001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

amúgy egy grillsütő van hátul:)

HP 2008.02.02. 02:36:10

Anna!

A poén kedvéért ülj föl egy városi buszra! Nekem egy hónap is kevés volt, hogy ne vigyorokjak folyton, amikor ott buszoznom kellett! Az összes sofőr nyitott ajtóval és fix gázzal szúrja, mikozben az aprót és a kéziváltót is kezeli. Némeik zenét is ad, hogy a lámpáknál is legyen élvezet (amúgy a motor meg a zúzás elnyom mindent).

www.youtube.com/watch?v=al-PvNo-3hk
Itt sajna túl nagy a forgalom, de azért egyszer lesz alkalma leszabályozásig hajtani a gépet!

Leonard Zelig 2008.02.02. 14:26:56

HP én is utaztam olyanon, aminek a műszerfala helyén egy nagy kábelköteg volt, plusz egy feszület az ablakon, für alle Fälle...

xantias 2008.02.02. 15:51:36

Nem vagyok ifi ember, még utaztam olyan buszon, ami pótkocsis volt. Rajta külön ülőkalauz. Rendes 2 tengelyes pótkocsi. Rángatott és rázott, de nem bömbölt a Csepel motor. A vontató busz kipuffogója a hátsó sarkán felment a tető fölé és az ég felé küldte a vastag fekete kormot.

HP 2008.02.03. 10:41:51

Leonard Zelig, a feszület tényleg szinte mindenhol kötelező tartozék volt, sőt templomok előtt elhaladva keresztet is vetettek (még néha a buszvezető is, akit naponta 20-szor megy el ugyanazon templom előtt).
Kábelköteg műszerfalat ugyan nem láttam, de személyautóból átoperált műszergység vaz volt: 220-ig skálázott óra, fordulat 7000-ig, biztonsági öv és kipörgésgátló kontrollámpákkal, amik világítottak is! A műszerfal? illetve a szélvégő alatti rész az aprópénz tartóval együtt be volt burkolva padlószőnyeggel...
Nagyon gyakori optikai tuning volt a váltórúd beborítása valami undorító bordáscsővel, és a váltógomb lecserélése is billiárdgolyóra vagy korall-menti élővilág-gömbre.
süti beállítások módosítása