Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

A véres valóság

  2008. január 16. - Péter Anna Címkék: chevrolet bmw porsche audi bogár nissan taxi toyota chrysler mexikó 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a többivel

Sajnos muszáj teljes képet mutatnunk a mexikóvárosi autóparkról. Az eddig felvillantott őslényekből hiába áll minden sarkon egy-egy, a dugókat nem ezek okozzák. Tíz perc forgalomszámlálás itt se sokkal izgalmasabb, mint otthon.

Zöld Volkswagen Bogár taxi Mexikóvárosban

Az autók többsége hervasztó középkategóriás szedán, a rengeteg, zöldre festett bogártaxi valamelyest javít az összképen. A tíz-percig-lefotózok-mindent stílusban végrehajtott, reprezentatívnak nem nevezhető merítés negyede taxi volt, ezekről később bővebben. A galériában csak párat hagytam mutatóba, senki sem szeret fehér Nissan Tsurukat nézegetni. Néhány így is beavázkodott.

A világ egyik legunalmasabb autója helyett inkább figyeljünk meg egy könnyedebb veszélyes szállítmányt, van abból is legalább annyi mint Tsuruból:

Nyitott platón utazó emberek Mexikóvárosban

A Bogár mellett a Jetta/Bora vérvonal felülreprezentáltságának a mexikói VW-gyár az oka. 1967-ben készült el az első Bogár a pueblai gyáregységben, 2003-ig több, mint 21 millió darabot gyártottak belőle. Ugyanitt készült a Jetta, Golf, az új Bogár és a Bora is. Nemcsak a nemzeti termék az oka a modell népszerűségének. Egy új Jetta TDI (Mexikóban Bora ) kijön ötmillió alatt. Otthon majdnem hat.

A SUV-ok és a családi buszok is sűrűn előfordulnak, itt nem ritka a két-háromgyerekes család és a kényelmesebb, nagy autók fenntartása sem sokkal nagyobb teher, mint egy ötajtós alsó-közepesé.

Fehér Volkswagen Touareg Mexikóvárosban

Európai presztízsmárkákat csak mutatóba látni, két hármas BMW, egy-egy Porsche Cayenne, Audi A6, hófehér XC90 húzott el előttem a megfigyelés alatt, ezeken kívül eddig pár X5-öst, Q7-et és Touareget láttam. Ezek az autók annyiba kerülnek, mint Magyarországon, de a belépőmodellek fentebb kezdődnek. A6-os itt nem kapható a 210 lovas V6-os alatt, ami már több mint 50 000 dollár.

A nagyobbik baj, hogy ezeket előszeretettel lopják, de nem finoman, mint otthon, hanem kereszteződésben, a sofőrt kiszállítva. Fejhez tartott lőfegyver opcionális.

Ezen a klímán hiába lehetne egész évben motorozni, azt csak nagyon elszántak merik megtenni, de ők annyira elszántak, hogy sokszor bukó nélkül röpködnek a belvárosi autópályákon.

A galériát csak különösen erős idegzetűek nyissák meg, pár perc autópálya Borákkal és Voyagerekkel – tetszés szerint elmosódva – nagyon hosszú tud lenni. Az egyre csak növekvő Toyota Corolla-, Nissan Altima-populáció látványáról nem is beszélve.

Chrysler Voyager és valami Volkswagen az autópályán Mexikóvárosban

Ez nem látszik a képeken, de a dízel autók mostanában kezdenek elterjedni, a benzin 150 forint körül van.

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10299143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

feketenap 2008.01.16. 20:26:29

Bazzz, 150 Ft a benzin? Hogy bírják szerencsétlenek?

Hepi 2008.01.16. 20:29:19

hát,tényleg erős idegzet kell a galériához :D

gastro, missing in action 2008.01.16. 20:35:30

moszkvában 140 ft a benya.... az autópark meg forditott előjeles:-)
Sok-sok bmw, cayenne, RR sport, mindenből a csúcsmodell...

_murci_ 2008.01.16. 20:38:03

nem is tudtam, h van Opel Corssa ból sedan változat :)

uttoro 2008.01.16. 20:43:26

Péter Anna for prezident!

Nagyon visszatérés/országtól elköszönés hangulata van a postnak.

Pedig már reménykedtem hogy ottmarad a csimmáival együtt. Ez a szerep egészen passzolt hozzá. Jó messze van, elolvasta a taking_photos_for_dummies.pdf-et, már befér egy autó egy fotóba, megtalálja a buzinagy autókból is az egzotikusokat.

Remélem videókat nem hoz. Ha igen, szóljatok előre, le ne kelljen töltenem.

Péter Anna 2008.01.16. 20:47:58

"nem is tudtam, h van Opel Corssa ból sedan változat :)"

Helyi sajátosság, Chevynek hívják és nem túl harmonikus a formája. Rondább mint a Thalia. De a Fiesta sedan is elég lélekromboló.

zmirzlina 2008.01.16. 20:50:53

7 peso szerintem kb. 115 HUF :)


Egyébként a legtöbb autó idétlen szedánosított kompakt, rosszabbak mint K. európa (corsa,fiesta,palio, nissan platina=renault thalia). És a dacia logan ott nissan aprio, ami magyar szemmel sokkal jobban áll neki :)

feketenap 2008.01.16. 20:52:26

Én speciel örültem, hogy láttam egy-két ős-vasat igaz; valós körülmények között, nem csili vili garászban tartott porcelánok.

zmirzlina 2008.01.16. 20:53:11

mármint 115 huf a benzin

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.16. 20:54:43

Jó lenne tudni vajon mit kóstál náluk egy 2000 után készült Bogár... Tuningolt bogarat láttál már?

NullJozef 2008.01.16. 20:55:10

Kedves Anna!

Gratulálok, Te tényleg egy vérbeli autóbu..., bocsánat, autóbolond vagy! Külföldi városnézés = autóforgalom fotózása! Bevallom, az elején voltak kétségeim, de most be kell látnom: közénk való vagy!!!! :DDDDDDDD

Töki 2008.01.16. 20:58:48

Azért a mozgó autó fényképezést még tanulni kell!!!

zmirzlina 2008.01.16. 21:05:06

a reptéren van bogár pickup szervízautó, és csomó kübelwagent is láttam...

Nándesz 2008.01.16. 21:19:17

Egy nő csak autóleszbi lehet, autóbuzi nem.

ommm 2008.01.16. 21:22:58

150 ft.
van valakinek kérdése ezek után.
én is big blockkal járkálnék bammeg.
zöld nem zöld

Pulyka 2008.01.16. 21:29:06

Azért ez a galéria is elég érdekes európai szemmel... szedán corsa és fiesta b például felénk nem sok rohangál...(javítsatok ki ha tévedek:)) De ahogy nézem, pl az opel astra is vauxhall embléma alatt fut.
150 ft-os benzin meg szintén álom nekünk...

Frank Pentangeli 2008.01.16. 21:34:26

T.TC:
ez az egész site - mindenestül és minden tekintetben - egyre gyengébb. Látszik, hogy belefásultak.
Hagyják abba!
Frank Pentangeli

Petí 2008.01.16. 22:01:25

Az a kép megvan, amin a Peugeot 206-os van a közepén?
Balra hátra az ott nem egy Ikarus 543-es?
Az ablakok a felső eltolható résszel írtó hasonlóak. :)

Szerintetek?

SizeNine 2008.01.16. 22:25:30

Az egyik képen látható egy volkswagen polo sedan is,jó csúnya:D Ilyet se láttam még:

www.autogaleria.pl/fotografie/volkswagen/volkswagen_polo_sedan_2001_01.jpg

Elektro (törölt) 2008.01.16. 22:41:07

Az USA-ban egyáltalán nem láttam francia autót. Egy árva darabot sem az évek alatt. Fura, hogy itt vannak pözsók...

pisti 2008.01.16. 23:08:08

USA-ba nem exportálnak francia autót kb. a 80-as éve vége óta. Kanadába se.

pisti 2008.01.16. 23:12:33

www.mercedesclubs.de/usa2005/container/littlecreek/little21a.jpg Itt van viszont egy Renault abból a korból, amikor még exportáltak.

Taki 2008.01.16. 23:15:41

Nincs USA-ban uj francia??

istenem... de irigylem öket...mennyivel jobb nekik xD

jas1 2008.01.16. 23:19:51

Az a piros lenne a Fiesta sedan? Az nem egy Focus egész véletlenül?

ommm 2008.01.16. 23:24:10

Frank Pentangeli 2008.01.16. 21:34:26

Frank, Frank, tudod, mi a dolgod ugye?

Bízhatsz bennem Michael.

Leegor 2008.01.16. 23:30:57

Polo Sedan miért nincs Magyarországon?
Hopp, a VW bukott egy vásárlót, az ötajtóst csak a csomagtér miatt nem vettem meg

ottopappa 2008.01.16. 23:38:26

Hej, Anna, csak nyugalom, ahogy alakul itthon a helyzet, mi is hamarosan megérjük, hogy egy dugóban pisztolyt a fejhez, és kiszállás...

one 2008.01.16. 23:56:17

Néha tényleg meg kéne fogadni a kritikát, mert egyre sűrűbben érkezik, így lehet benne valami. Mert mi lenne ha minden kritikus, akit azzal hárítotok hogy nem kell itt olvasgatni lassan elpártolna az oldaltól? Egyre kevesebben olvasnák, a minőség pedig tényleg egyre jobban csúszna a béka segge alá, pedig kár lenne a totalcarért, mert a legjobb autós média kis hazánkban. Egy éve még minden reggel valalmi ropogós cikk fogadott, mostmegmár csak egykét blogbejegyzés, nagyritkán egy rönó teszt? Ugyanmár, nehogy csak ennyire telljen. Bocs ha hosszú lett.

Michigan? 2008.01.17. 00:08:08

Inkább a Detroit Motor Show-ra küldtetek volna valakit...

uttoro 2008.01.17. 00:41:30

one:

Hát ez az ami fáj nekem is.


De: Péter Anna for president!

Karotta helyét át akarják vetetni ezzel. És csak akkor fogják észrevenni, hogy nagyon rossz döntés volt beengedni az ajtón, amikor már nagyon elront mindent.

Rácz, Csikós kolléga ír mostanában teszteket, némelyik kifejezetten jól sikerül. Szívem szerint doktororosszal teszteltetnék autót, hibátlan gyöngyszemek lennének. Ha videoanyagra kerül a sor, a hangsúlyozásba meg belejön. omm múltkori szösszenetét is előbb emelném ki tc nyitólapra, mint annácska bármely próbálkozását.

Ez a nőszemély csak húzza vissza a tc szekerét. Csináljatok neki egy saját blogot, de meg ne jelenjen a tc főoldalán!

Orosz már próbálja megoldani a problémát: ha kezd annácska posztja után negatív lenni a hangulat, gyorsan felkerül pár új post, csak szem elől tűnjön el. Van erre egyszerűbb megoldás is! Mondjuk amit beír annácska, azt át kéne irányítani egyből a /dev/null-ba.

És maradhat Mexicóban. Próbálgasson veszkókat, hízzon el a tacotól.

Bakafánt Románia · http://www.koffer.boff 2008.01.17. 01:23:04

gastrophil: Hát igen, Moszkva tényleg jobb hely lehet. És érdekesebb is.
uttoro: Szerintem Anna ügyes kislány, nem elfogult, jól csinálja, de egy T87 - et még találhatna. Addig ne is jöjjön haza. A Dr. Orosz volt, aki egyszer kiment Sanghajba és utána folyamatosan lelkesedett? Inkább ne.
peti: Nem Ik543, tudtommal Mexikóba nem is vittek Ikarusokat és az 543 ablakelrendezése sem ilyen.

pussszi 2008.01.17. 02:03:25

monnnyon le!

aa 2008.01.17. 02:36:32

Ez a nő megszállta a tc-t. mindig azt szajkózzák a seggnyalók, h nem kell elolvasni ha nem teccik, de hisz lassan már nincs is más rajta kivül.
szörnyű.

zotyka 2008.01.17. 02:52:16

sehol egy jó kis nissan platina? pedig abból is van dögivel...

AP (törölt) 2008.01.17. 03:19:38

Egy kezemen meg tudnám számolni (így szokták mondani, ugye?) az elmúlt egy-másfél év igazán kiemelkedően zseniális Totalcaros cikkjeit, gyerekek ez tényleg gáz.
Én nem alakulhattam annyit két-két és fél év alatt, amennyire lejöttem mára a TC-ról. Tehát ők változtak. Vagy EZ. Vagymi.
Pre-Annácska és Pre-Belsőség minden nap a totalcaron kezdtem, elolvastam az utolsó betűig mindent, megnéztem az összes tévéadást tizenkétszer.. Valahogy megváltozott minden, és nem csak a tévéadásra gondolok. Azt hagyjuk.

Ciri 2008.01.17. 04:04:43

Anna ! A Jetta TDI nálunk is 5 millió alatt van .

Péter Anna 2008.01.17. 04:46:28

www.volkswagen.hu:

Jetta Trendline 1.9 PD TDI / Diesel / 1.9l / 77 kW/105 LE / Kézi 5 fokozatú / 4-Ajtók
5.819.000,- HUF

Tschaby 2008.01.17. 07:45:16

Annát nem akarom sem leszólni, sem dícsérni. Én értékelem a próbálkozásait még akkor is ha néha "nem idevaló".(Egyébként miért ne foglalkozhatna néha egy autós lap is mással ami csak nagyon halványan kapcsolódik az autóhoz?
Színesebb lesz.
De nem is ezért ragadtam billentyűzetet.
A Totalcar silányulásához szeretnék szólni.
Mert egyre silányabb. Ahogy többen is írták, egy éve én is reggelente a friss cikkeket teszteket olvastam. Most örülök ha meglátom hogy van egy új teszt...egyszer egy héten ...
Kell a belsőség is, de ez már átcsapott csak blogba.
Az új TV adásokat meg sem néztem azok után amit itt olvastam róluk előzetesben.
Nekem a TC adás az ami kezdetekben készült. Vacak volt a felvétel, a bundás mikrofon belógott a képbe, amatőrök voltak(ez nem leszólás), de élvezhető volt az egész.
Van egy másik lehetőség. Én öregszem.
De - ahogy már ezt is megjegyezték előttem - ilyen gyorsan csak nem!?! :-)

Leonard Zelig 2008.01.17. 08:43:47

Az se kutya, ahogy a zöld VW taxi ki van alakítva: anyósülés kirobbantva, csak a hátsó üléseken utazhat két normál vagy három anorexiás. A vezető egy gurtnival csapja be az ajtót, miután kiszálltál.
Most Karácsonykor utaztam ilyenben Mexikóban.

hórihorgas 2008.01.17. 08:49:12

150 Ft-ból nem sok bevétele lesz az országnak. Mexikót tudjuk hogy milyen, szeretnének ők úgy élni mint mi.
Moszkva a másik véglet. Mint tudjuk, Oroszország államháztartásának felét teszi ki az olaj és gázexport (mivel állami kézben vannak az exportőr cégek)
Azt a pár cseppet már nem fogják megadóztatni a muzsikokkal. Hasonló a helyzet az araboknál is, csak ott még olcsóbban mérik a hazait.

Mellesleg egy 10%-os olajár emelkedést sokkal érzékenyebben viselnek mint ahol 300 (ugyanis az adótételt nem érinti a drágulás, és itt a jövedéki adóról beszélek nem az áfáról)
Mellesleg felesleges a benzináron siránkozni, körülöttünk az unióban ez az árszint. Van rosszabb is. Törökország (ki hinné) Britek, Olaszok, Norvégok (nocsak ott sincs ingyen, pedig sok van nekik is?)
De lehet félni, Feri bácsi 2 év alatt mindent megemelt nekünk, a benzinár még érintetlen !!!

Frank Pentangeli 2008.01.17. 09:07:41

ommm:
finally, I got it.
Frank Pentangeli

reske 2008.01.17. 09:25:12

Én láttam Pözsót is meg Rönót is a z Usaban

gastro, missing in action 2008.01.17. 09:29:36

ja én is! Rönó Fuego-t ! Direkt az amerikásoknak tervezett fostalicska:-), még utaztam is benne! De akkor még nem tudtam vezetni!
Késöbb volt egy Chevr. Citation-om, majd egy Olds. Cutless Supreme...pffffff

Easy Player 2008.01.17. 09:48:05

És hol vannak az ún. világautók mint pl. Ford Mondeo, Renault/Dacia Logan, Fiat Albea, Palio, ....

Szerintem

apamacko 2008.01.17. 10:07:23

Kedveseim !
A VW Polo Sedant ott készül (v. brazilba már nem emlékszem) de a POHU állítolag (ők mondták!) azért nem hozza ide (A Fox-al együtt) mert túl drága lenne !
Németországban, Ausztriában vígan árulják !
De ugye itt nem lehetett kapni a Bora kombit sem ! ( pedig az Volsburgi gyártás volt! )
A bélamerikai gyárakban sok olyan kis sedan készül amiről itt nem is hallunk !
De érdekességképpen pár hónapja láttam B Corsa kombit is ami szintén brazilból jött. Egy idősebb úr használja elégedetten itt mo.-n !

Anna kedves : 4 ajtós nyújtott Bogarat már ott sem látni ?

Péter 2008.01.17. 10:26:46

Anna: kitartás. Nem rosszak a cikkeid. Csak szoktatlan nekünk, ffiaknak, hogy egy nő "autózik".


(horihorgas: Ha képes leszel pár év múlva objektíven (értsd: nem elvakulva) szemlélni a dolgokat meglátod, hogy "a másik bácsi" sem jobb. Bocs, nem polblog, tudom.)

na, most aztán megmondom 2008.01.17. 10:41:41

Nagyon régóta fontolgatom én is kritika megfogalmazását, mert ez tényleg egyre rosszabb!

Régen a TC volt a kezdőlapom(!), reggel azzal kezdtem, és minden nap MINIMUM 2db új cikk várt, nem valami szaros beküldött képhez írt vicces mondat, meg hasonlók.

Tudom, ezért a pontért le fognak hurrogni a kemény mag tagjai, de kurvára elegem van már a 20-30 éves autók istenítéséből.
Azóta van ez, mióta az új autókról nem írtok. Tisztára mint amikor egy műsorban régi adásokat emlegetnek fel, csak Ti ezer éves autókat.

A könyveteket 28.(!) alkalommal olvasom, elejétől végéig! És kurva jó, nevetek rajta, ahogy először!
Na de most: feljövök ide, és elkomorodom, hogy nem tért vissza a régi TC.

Mivel Karotta már lelépett, Robi, kérlek, add vissza nekünk a TC-t, én szeretném a legjobban, ha megint ez lenne a kezdőlapom!

Tycho Brache · http://www.tychobrache.hu 2008.01.17. 10:55:47

A zőccséges Merci óta nem olvastam igazán jó cikket...

bkmsek 2008.01.17. 11:21:15

na, most aztán megmondom 2008.01.17. 10:41:41

Tschaby 2008.01.17. 07:45:16

AP 2008.01.17. 03:19:38

aa 2008.01.17. 02:36:32

one 2008.01.16. 23:56:17

Frank Pentangeli 2008.01.16. 21:34:26

csatlakozom a felsoroltak véleményéhez

kezd nagyonl'art pour l'art lenni a dolog, nagyon úgy tűnik, h a szerkesztőség tagjain kívül pár embernek tetszik csak ez ami itt TC címén megy manapság. de még ennyi olvasótok sem lenne, ha évekkel ezelőtt nem csinálta volna meg az a két majom a hírnevet az oldalnak. akkor jó volt, most csak a logó a régi, a minőség nem.
aki nem hiszi nézze meg MA január 17-én a totalcar.hu főoldalát: 6 belsőség poszt, 3 normálisnak mondható teszt (ha nagy jóindulattal a pontiac-osat annak vesszük)
nem csoda, ha sokan csak hümmögnek

Leonard Zelig 2008.01.17. 11:30:33

EasyPlayer: ...Ford Mondeo, Renault/Dacia Logan, Fiat Albea, Palio, ....

Igen Renault Megane van, a többi fentiből egyet sem láttam.
Fekete új Suzuki Swiftet viszont láttam Ciudad Mexicoban, egy darabot három hét alatt, a kérdés, hogy Esztergomból-e.

ommm 2008.01.17. 11:56:20

apamacko: itt is. 282 ezerért az alap Fox.
de olyan is

Petí 2008.01.17. 12:06:48

Bakafánt Románia :
Bocsi, nem a 543-asra, hanem az 521-re gondoltam. Ez VW LT 55-ös alvázra épült, és megnéztem az Ikarus könyvben, nem szállítottak Mexikóba belőle, de 543-ból sem. Magánimprt esetleg.

ZozzOS 2008.01.17. 12:17:53

Corsa ügyben: van kint belőle kombi(!) és pick-up (!!!) is! Egyik szebb, mint a másik, de nálam a kombi viszi "hűdeszép" verseny a pálmáját... Közvetlenül a Nissan Tsuru után, ami tényleg a '90-es Swift 1.0 (hátsó szélvédőfűtés és tolatólámpa nélküli verzió) köbgyöke! :)

És nemhogy Vauxhall, de Holden is van nem kevés...

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.01.17. 12:27:47

A tipikus délamerikai autók táborát erősítik még az "Adventure" utótaggal ellátott kompakt sz*arok :) Pl.: Fiat Idea Adventure, Palio Adventure. Mexikóban a Nissan Tsuru a sláger, van belőle sok taxi is. Undorítóan jellegtelen:)

más: lehet, hogy visszaesett a TC színvonala, de ezért miért Annát kell hibáztatni? Sokkal jobb lenne nektek, ha az ő blogbejegyzései nem lennének itt?? Ő nem szorított ki senkit, nem miatta nincsenek Karotta cikkek! Ha emiatt képesek vagytok utálni, akkor egyszerűen nőgyűlölők vagytok, ennyi..
A régi autók meg nagyon fontosak szerintem, és tök jó képeket látni egy olyan országból, ahol még sok fut belőlük.

Malkolmcole 2008.01.17. 13:08:27

Ukrajnában 180 ft a 95-ös. Szabolcsban 240-250 között adják.

bkmsek 2008.01.17. 15:16:10

Lery: igen, csak ne a főoldalon legyen, és ne 2szer annyi legyen a reszli, mint a velő. akkor senki nem szólna egy szót sem. vagy ha igen, akkor AZ a nőgyűlölő. egyébként egy autós témával foglalkozó oldalon ha egy nő nekiáll foglalkozni a kocsikkal, akkor készüljön föl, h ezt főként férfiak olvassák, azok meg bizony véleményt mondanak róla. MERT NŐ.

de az ilyen és ehhez hasnló kommentekkel, VÉLEMÉNYEKKEL nem túlzottan foglalkoznak a TC vezetői..

Bakafánt Románia · http://www.koffer.boff 2008.01.17. 15:36:43

Peti
Valószínű, hogy egy olyan midi, aminek a vége a 2. képen is van.

Ciri 2008.01.17. 15:39:26

Drága Anna !

A Jetta 1,9 TDI akciós kb másfél éve.
5 millió alatt van már a Comfortline is!
Ha utánna néznétek valaha is, tudnátok, hogy VW soha nem kel el listaáron.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.17. 15:41:32

Nehéz dolog ez.
Ha leírják az autót olyan sz@rnak, mint amilyen valójában, jön az olvasó, mert végre valaki fikázni is mer, nő a látogatottság, jön a reklámbevétel, csak épp autót nem kapnak a forgalmazóktól, mert mi az hogy fikázzák.
Ha pedig dícsérik az jövevényt, kapnak ugyan tesztautót, de csökken az olvasószám, jönnek a fikázó visszajelzések, csökken a bevétel.

Régebben megvolt a kényes egyensúly, olvasható is volt az oldal, a nap nálam is index-totalcar-prohardver (és még egy negyedik oldal, de azt inkább nem reklámoznám, még kitiltanak :)) olvasásával kezdődik. Ide (mmint a TC-ra) viszont egyre kevésbé szívesen jövök már, rendes teszt alig van, ami van az se jó. Persze érdekes, hogy hogyan eszkábált Axa kétszemélyes szánkót a gyerekeknek, meg az is, hogy Mexikóban milyen a géppark, egészen addig, amíg ezek csak kiegészítő információk, nem ez a főhír, -teszt egész napra. Pláne nem asztal alatti lábakról kitalálni, hogy kié lehet.

Szép kezdeményezés az is, hogy az olvasók készítsenek vicces, vagy viccesnek gondolt teszt-videót, de az is inkább a belsőségre való mintsem a TC-ra. Ha elfogyott a lelkesedés, kiégtek a szerzők inkább hagyjátok abba, amíg teljesen le nem sikerül rombolni a nimbuszt az emberekben (nincs már olyan messze).

Ciri 2008.01.17. 15:45:34

Többek között ezért is b..szom fel az agyam, amikor például egy Golf árát hasonlitják össze mondjuk egy Cee'd árával.A VW-k listaára milliókkal több, mint amennyiért valaha is elkeltek.
Egyetlen más márkának sincs ilyen árrésmozgása a kirakati árhoz képest.Tehát Te, mint autókkal foglalkozó emberke ezt igazán figyelembe vehetnéd.

ottopappa 2008.01.17. 15:50:11

A TC színvonal témához:

Igen, sajna én is tapasztaltam az elmúlt egy év során a fentebb hozzászólók meglátásait. Hogy sírom vissza a Winkler - Karotta duót! De nem veszett a fejsze, csak kicsit össze kéne kapni a csapatot. Csak egy gondolat, aztán lehet, hogy nem nyert: Karotta utódjának jó volna Orosz doki, ugyan még csiszolni kell, de ott van benne... És a Winkler - Orosz hangadó duó mellé meg maradhatna a Kari, Rácz, Csikós féle "szimpla" cikkíró banda, ahogy régebben. Símán menne a szekér, mint rég. Jah, és Annácska. Hááát, leszólni őt se kell, mert bár nagyjából nulla amit csinál, de legalább próbálkozik, egyenlőre hagyjuk, hátha alakul valamire... De őszintén mondom, valamit tenni kéne itt srácok, mert szeret(t)em a Totalcart, kár lenne érte...

kackac · http://www.kackac.com 2008.01.17. 16:06:43

Sajnos nekem is el kell mondanom a véleményem.
a belsoseg sosem tartozott a jó fajta oldalak közé, de amióta megjelentek az új tagok már-már csak belsoseg-es cikkek vannak totalcarnak a főoldalán!Miköze a kettőnek egymáshoz?
Egy őszinte kritika sose jelentett bunkóságot, mi alapján akarjátok le ellenőrizni a olvasók elégedetssgét? Ehhez kell a forum és a kritika.Minden negyedik komment oltja az oldalt, ez már nem rossz májúság.
Iszonyatosan le ment a szinvonal.Meg is értem a TV2-t,mint kereskedelmi csatornát..Nekik a céljuk a nézettség,eu a műsor pedig nagyon egy réteg műsor lett..Nekik kell a pénz, ha nem nézi senki a műsort ,nem lehet eladni a reklám időt és nincs bevétel.
A médiaba is kapitalizmus van.Verseny.Dzsungel törvény
Nincs semmi teszt az oldalon...Ha van teszt akkor az vmi ismerősnek az ismerősének a 2es GOLF-ja.nincs ezen az oldalon semmi olvasható ez a lényeg.A képek arra szolgálnak hogy kiegésztsék az oldalt nem hogy csak abbol álljon!Szóval remélem felmerül majd a szerkesztőségbe a kérdés,menjünk mi is vagy pedig csinálunk vmi normálisat.
Az olvasóknak kell alkotni,hogy nekik teccen!Nem magatoknak!Ez pedig már önzöség ,unalom és szánalom vegyül az oldalon.Ti is tudjátok jol,hogy az olvassa már csak a oldalt aki 1, vagy az indexről kerül ide, 2 régi olvasó.
Én régi olvaso voltam ,szerettem ezt az oldalt..Muszály volt elmondanom mer ez van.
és senki sem nő utáló azért ,mer nem teccik a cikkje.Persze ...Tipikus védekezés, ha vmi nem teccés van akkor kell hogy jöjjenek a sztereotípiák.

Higyétek el a 2008as gyűlöletlevél gyűjteményetek 5 honapnyi cikkre elég lesz.És ti majd mondjátok: gyűűlölet levél.. Pedig csak nem jo a "show"

Ciri 2008.01.17. 16:07:48

Még egy apróság. Körülbelül másfél éve minden kib..szott reggel négykor (mer nem tok aludni) a Totalcaron kezdem a napomat. Soha a büdös életbe nem szóltam hozzá semmihez, pedig néha-néha nagyon b..szták a csőröm bizonyos témák.Viszont gyerekek az a tény, hogy a főöldalon már csak ilyen szarságok vannak, no meg két olyan ember (Péter és Anna) akinek a világon semmi köze az autókhoz (és soha nem is lesz) úgy tesz , mint ha Isten tudja mennyit értene a témához, az már gáz! Közben ügyesen reklámozza mondjuk a fényképezőgépét no meg a redvás csizmáját. Ez már nem autóbuziság kérdése, mert ezeknek a témáknak gyakorlatilag semmi köze az autókhoz.TOTALCAR= WINKLER,KAROTTA! Lehet mondani azt, hogy ez egy blog és ezek a dolgok itt helyén valók. De a kurva (autós)oldalt megnyitva már csak ezeket lehet látni !! Lehet hurrogni Ommm

uttoro 2008.01.17. 16:58:45

Ciri:

tegyél le róla, hogy visszaáll valaha is a régi rend. Szarnak ránk.

Péter Anna for prezident!

Nem vagyok nőgyűlölő én se, de vannak pozíciók, amire alkatilag alkalmatlanok vagyunk mi, vagy a nők.

Például a nők elég gyorsan átlátják a pénzügyi/gazdasági dolgokat.

De pl.: ha egy nő programozni akar, adj neki mosógépet.

Menjen lakberendezőnek az ilyen. az legalább szakmába vág neki, biztos vagyok benne, hogy jól csinálná. Lehetne tüncimünci reggeliket csinálni, lazacra kent pirosarannyal VW jelet rajzolni. De itt fájdalmas.

Sokan mondják, hogy jaaj, kell a szín, a női szemszög. Persze. Azt a burkot, ami körbeveszi ezt a kis közösséget, ő a cikkeivel, mint száraz faággal piszkálja.

annácska valakinek a valakije, és itt van. ő a totalcar rákfenéje. Nem sok esélyünk van ellene. El kell fogadni és kész. Hisztizhetünk, de ha tovább olvassuk a totalcart, előbb-utóbb meg fogunk vakulni az írásaitól. Ameddig a valakije nem rúgja ki, és azt mondják neki prémiumosztáskor, hogy ezaz, ne hallgass az olvasók véleményére, kik azok, nem számítanak.. na addig baszhatjuk a totalcart.

Keressünk másik autós villanymédiumot.

Pongi 2008.01.17. 17:08:05

Hello Anna! Ha már ott vagy átugorhatnál Venezuelába is. Ott kb. 10Ft 1 liter benzin és ott is van egy csomó régi amcsi benzintemető.

AP (törölt) 2008.01.17. 17:30:56

Az a durva, hogy elküldik őket valahov egy cég pénzén nemzetközi sajtóbemutatóra, és az írás fele a nyavalygásból áll, hogy milyen szar volt a repülőút.
Játsszák a nagyot, hozzászoktak a Ferrarikhoz meg Viperekhez, aztán jött a koppanás, szvsz nem kapnak tesztautót mert mindenkinek elege lett az igazmondásból (tényleg megaszonták a frankót).
A tévéműsor se lett az igazi, többféle koncept is kipróbáltatott, de egyik se jött be.
Na kb azóta vannak sufniwartburg meg kékcsizma írások a főoldalon..

AP (törölt) 2008.01.17. 17:33:02

Ebből a nagy autóbuzériából valamennyit vissza kéne venni. Tényleg jó szerelembe esni egy 20-30 éves kocsival, de könyörgöm, ezzel párhuzamosan ne felejtsük már el, hogy hol tart a technika.
Például, mint mai új trend? Úgy látszik, végre rájöttek a gyártók a súlycsökkentés előnyeire. Hány cikk volt, ami ezzel foglalkozott?

uttoro 2008.01.17. 18:52:26

AP:

Ameddig olyan elemek írnak a totalcarnak, akik azért vesznek régi buzinagy Volvót, mert elvből "nem ülök kis papírautókba", addig felejtsd el, hogy itt súlycsökkentésről bármilyen szó is esik. Pfhejj, demagóg.

Legyen meg neki a Volvo. Egyszerű ész, egyszerű örömök.

ommm 2008.01.17. 18:53:42

Ciri 2008.01.17. 16:07:48

te véleményed. vállald te. mindenki elmondhatja a magáét.

bkmsek 2008.01.17. 20:48:09

blogszerkesztő fiúk lányok! nem nyittok ennek új címet? gyűlnek az írások a TC színvonal témában.. be kéne vállalni, vagy ezeket felolvasni egy értekezleten. cipőfotózás helyett.. hm?

Yahher 2008.01.17. 22:19:12

Sajnos egyet kell értenem a többséggel...
Tényleg sajnálom!

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.17. 22:35:42

Azt már meg sem merem jegyezni, hogy délután kettő óta még rövid hír sem jelent ma meg az oldalon..

Guyon 2008.01.17. 23:04:58

Szerény véleményem szerint külön kellene választani az Annával kapcsolatos, és az egész oldallal kapcsolatos kritikákat.
Anna kell!!! Üde színfolt, én csak arra kérem, hogy minden cikkében magáról is mellékeljen fotót - úgy életszerűbb!
A szerkesztőség munkájáról nekem is megvan a véleményem. Néha nem akarom elhinni, hogy csak ennyire futja... ténylegesen a nyakatokba másznak a konkurens site-ok. Nem egy tesztük sokkal érdekesebb, élvezetesebb. Valahogy újra rá kéne érezni, hogy egy tesztben miképpen kell írni egy autóról ahhoz, hogy Én, aki soha nem fogom vezetni, úgy érezzem: szinte ott vagyok...

ommm 2008.01.18. 00:02:04

hmmm...érdekes amit írtok de személy szerint (lehet, hogy nem lesz igazam végül) van egy olyan érzésem, hogy itt valami komoly dolog készülődik a háttérben...
csak megérzés. fene tudja.

z 2008.01.18. 00:06:19

egyetértek, Guyon
ami leginkább kezd hiányozni a cikkeikből, az az egészséges újságírói alázat
egyre kevesebb szó van autókról, egyre több a szerzők magánéletéről és ebéd utáni gondolatokról a szerkesztőségben
lassan már úgy kell kihámozni az autókat az autótesztekből is, nemjóezígy

uttoro 2008.01.18. 01:51:53

ommm:

a próféta beszélne belőled.

belzebub 2008.01.18. 05:58:00

ommm 2008.01.18. 00:02:04

Komoly dolog? De már mióta készülődik? Komoly dolog volt készülőben az újsággal, az "új" TV-vel.. valahogy egyik sem jött be... miért van olyan érzésem, hogy rossz irányba haladnak?

Kicsit mindenbe belekapnak, aztán ha nem működik egyből, akkor máris van egy "jobb" ötlet, dolgozzunk azon. Az újsággal szerintem kitartóbbnak kellett volna lenni (időbe telik míg eljut az emberekhez), talán meg lehet volna próbálni egy szerényebb kiadást, csökkentett árral v mittomén, nem vagyok marketing szakember. A tv sajnos bebukott, sajnáltam, a végére összeszedték magukat, csak ugye a tv2.. hát ez van.. ilyen az élet, de nem tudom miért nem lehetett másik csatornánál lobbizni. Ennyire reménytelen? Gyulait nem lehet sehogy kirobbantani az rtl klubtól? Nem, jöhet a "jövő" tv-je! hurrá..csak győzzük kivárni, aztán az bizitos működni fog egyből :) addig meg nagyítóval kereshetjük az érdemleges cikkeket a TC-én... kemény egy év lesz ez.. :)

Leonard Zelig 2008.01.18. 09:56:49

Há, vazze, idejár az összes médiaszakértő.
Vazze, a foci után jött a kormánypolitika, most meg az újságíráshoz ért mindenki überfaszául.

"Keressünk másik autós villanymédiumot"

Egyetértek, vazze, keressél, de ide már ne gyere vissza fikázni, mert lopod a sávszélességemet, vazze.

Ciri 2008.01.18. 11:12:26

Leonard, Te médiaguru!
Vazze!

z 2008.01.18. 11:14:04

Leonard, azt se tudod helyesen leírni, hogy "bazmeg". Akkor mit szólsz bele?

kackac · http://kackac.com 2008.01.18. 15:54:42

hejj Leonardo
mindenkinek joga van véleményt nyilvánitani
Ugyanolyan jogon szolsz bele a MI vélenményünkbe mint mi a tiedébe.
Teccik az oldal?Örülök
Ne legyél agymosoda ,ne akard velünk elhitetni,hogy ez igy van jol.
Érdekes, hogy azok akik negativ véleményt alkotnak egy-két fan-t nem hülyézz le,ugyanakkor a fanok egyrésze meg minket tart nem itélőképesnek.
Igénytelen az oldal.Vagy te talán élvezettel olvasod a befagyott Alfákat,vagy a csizmás BOGARAS (szószerint) képeket.
és nem is hinnéd hány médiás olvassa az oldalt;)

Leonard Zelig 2008.01.18. 16:18:36

z vazze, attól, hogy én nem tudok írnim te már médiaszakértő vagy ? Léccilécci magyarázd már el a logikai láncolatot, hogy ne maradjak ilyen hülyén.

Bobbi 2008.01.18. 16:28:01

Polo szedán, Fiesta szedán vagy Mazda 121 szedán, Corsa szedán????? Az a nemmindegy...

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.18. 23:46:03

Leonard kevesebb vazzeggal talán jobban olvasható lenne irományod. Bár ha jobban belegondolok némi szándékosságot sejtek a háttérben. Gyanús már a nickválasztás is :) Na mindegy.

Hiányoznak egyébként a jó cikkek. Konkrét példának pl az új Lancert tudnám felhozni. Gyönyörűen néz ki, 1,8-as 143 LE-s mocival egész szépen felszerelve is megáll a listaára 5milla alatt. Méreteit tekintve elég tágas is. Szívesen olvasnék róla cikket, de hiába...
Említhetem akár az újra felfedezett kis lökettérfogatú benzines autókat. Egész sok TC-s újságíró istenítette őket, teszt meg sehol. Jó lenne tudni pedig hogy muzsikál mondjuk egy Emotion felszereltségű Linea 1.4-es 120 LE-s motorral 4 milláért. Vagy mennyit fogyaszt valójában átlagos használat mellett. Ehelyett kapunk Astra Sedant fostalicska 1.3-as dízel mocival meg Wartburg-BMW-t (bár az utóbbit én is nyálcsepegve olvastam, de ha vásárlásra kerülne sor mégiscsak az általam javasolt kettő kerülne inkább szóba, vagy az Astra Sedan 1.6-os benzines motorral). Szal rendes teszteket kérnénk...

Myko 2008.01.19. 00:18:17

A jelenleg futó Fiesta-ból is van sedan Mexikóban! Azért érdekes a képeken az a Fusion is,az sem egészegen hasonlatos az európai verziókhoz,ott EcoSport a neve

AP (törölt) 2008.01.19. 02:06:31

Én a wartburg-bmw tornyától hupililát öklendeztem.
Nem tudok hegeszteni, gőzöm sincs hogy kell, vagy hogy mivel, de állítom, hogy úgy én is össze tudnám rakni.

Veetii 2008.01.19. 02:30:06

Ma tankoltam 176HUF-t (atszamolva) persze hogy 5.7-es V8-s a kocsim :) Na ez addig amig lehet alapon van igy....Az USA-ban vannak maradek Peugeot es Renault roncsok meg az uton. Utobbi nagyon ritka. Neha latok 1-2 Mi-16-os 405-t. Az meg valahogy kinezz, bar a legtobb mar szet van hajtva. Mexiko azert jo, mert van minden fele gep: USA, Japan es EU-s!

Edem 2008.01.19. 23:50:07

Hááát...hervasztó.... Érdekes, hogy a szegényebb közép- és dél-amerikai országokban(hasonlóan hozzánk) mennyire presztízsértékkel bírnak a sedan vagy lépcsőshátú autók... De ez főleg a 40-50körüli korosztályra érvényes(Liana Sedan..uuu..ritka csúf..) Én nemrégiben majdnem vettem egy Opel Corsa b-kombit....nyújtott karoszériával.. de mondom, ha ezt megnyomják..íjjjj.. Inkább vetem egy F Astrát..persze sedánt:D (kisbetűvel:20éves vagyok... de szerintem dögös az F sedan:P)

Michigan? 2008.01.23. 09:44:05

HÁLÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! DETROITBA NEM MENT SENKI???
Ha jól megfizetitek én kimegyek, csak szóljatok időben, mert pakolnom kell...