Újabb gigantikus lépés történt a Tökéletes Tehén létrehozásának irányába. Kis lépés egy embernek, hatalmas ugrás egy Tehénnek. A 4Runneren végzett előző tulajdonosi gányolások egyike, hogy a tetősínt egyszer leszerelték, aztán vissza. Közben a süllyesztett fejű torx csavarok fele elkallódhatott, de ez nem tántorította a mestert, betekert helyette, amit talált. Történetesen olyan csavarokat, amiknek majdnem akkora a feje, mint Nyikolaj Valujevnek.
Esztétikailag tényleg mindegy, mert olyan magasságban vannak, hogy csak Nyikolaj Valujev venné észre a turpisságot, a Klicsko fivérek csak sámlis rásegítéssel szúrhatnák ki. A két keresztsín mozgatását viszont gátolják a nagy, illetve hát normál, csak ide nagy fejű csavarok. És nem lehet a két keresztlécet szépen egymás mellé húzni, ha nem használjuk, amitől egyfajta HR-V-s szárny keletkezik. De ettől néz ki jól a Touareg tetőcsomagtartója is.
Megalkuvást nem ismerve elmentem hát a csavarok és kötőelemek földi mennyországába, a Faboryba, kitekertem az egyik maradék torx-csavart, és kértem tíz ugyanilyet. Gyors eladói konzílium után megtudtam, hogy nincs, és valószínűleg máshol se találok, ezek a csavarok alighanem célgyártmányok, kifejezetten ide, a Tehén tetősínjébe. Viszont imbuszcsavarból volt néhány azonos hosszú és átmérőjű, reményt keltően kis fejjel. Konkrétan öt darab, melyeket celebritás-árengedménnyel ingyen meg is kaptam. Megköszöntem, elhajtottam, betekertem.
A keresztlécek egyből mozgathatóvá váltak, siklottak, mint a Vöcsök II. a Dunakanyarban, csak az utolsó 20 centin van valami kis torzulás a sínben, ami nem engedi tovább az egyik oldalt, és ilyenkor sajnos a keresztsínek jelmondata: együtt sírunk, együtt nevetünk. A kielégítő orgazmus tehát egyelőre elmaradt, pedig Szözsivel, Kari navigátorával elég hosszan rángattuk a pincében, aztán feladtuk. Talán majd tavasszal.
Azt is tudom, milyen komoly érdeklődés mutatkozik a Belsőség olvasótáborában az ülés- és kormánybőrözés iránt, úgyhogy hamarosan azokkal a tapasztalatokkal is a szélesebb nyilvánosság elé lépek.