Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

Porcos halak a horizonton

Az új BMW M3

  2007. március 08. - Orosz Péter Címkék: bmw m3

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Viszlát, bús hétfő
2008-02-11 15:10:00

Fotó: Fenyő Balázs Drága olvasók, Úgy alakult, hogy a jövőben már nem én szerkesztem és írom a

A Bimmer-eseményhorizont
2008-02-11 12:29:00

Fotók: Petrány Máté Mindig pontos jele a tematikus eszkalációnak – sőt, paradigmaváltásnak!

Úgynevezett amerikai nagyvas reggelire
2008-02-11 07:58:00

Fotók: Professor Pizka Szalonnás tükörtojásban gazdag reggelit kívánok minden kedves olvasónak – kivéve

Dohogáson érve
2008-02-11 06:17:00

Szóval élcelődök én itt az úgynevezett klasszikus autósújságírói nyelven, mire HaDes olvasónk felhívja a

Drága olvasók, nem volt tegnap blog, elnézést kérek. Vásároltam ugyanis egy sütőt és a konyhában ragadtam! Itt van viszont az új M3 és az iránta érzett egyszerű sóvárgás. Végre egy cápa! Egy mocskos, agresszív, smirglisbőrű, vérre tóduló cápa. A hátsó kerékív domborulata zseniális. A motorháztetőn a dudor pedig – elnézést, a POWER BULGE!!! – a legszebb tahó muscle car gesztus.

Az új BMW M3

Sok év bizonytalan, öncélú hullámzás után mintha kezdenének megint összeállni a BMW-k, és ez felettébb örömteli.

De vajon lesz-e az új motornak olyan hangja, mint a mostani M3 kellemesen német nevű S54B32-jének? Különösen szűk belvárosi utcákban az igazi. Ahogy a házfalak felkapják a felharmonikusokat és tovább színezik őket. Mint egy részecskegyorsító közelről, pőrén izgalmas, elementáris.

És vajon az autókészítők azért kedvelik annyira a cápaformát, mert a cápák – úszóhólyag híján – nem tehetik meg, hogy megállnak?

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5544209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

murci 2007.03.08. 10:49:11

Sokkal jobb hangja lesz, mert ez V8...
ha jól hangolták a "sportauspuff" ot akkor nagyon szép gurgulázó hangja lesz
bár számomra kérdéses minek még több erőt tenni az M3 ba (a 345 paci is brutál volt)
de elvileg mivel ez vényóc lentebbről fog tolni, mint a sorhat

"V8 rule da world"

ÉS miért kellett egy egész nap, hogy beüzemeld a sütőt? Assembly-ben kell programozni, hogy milyen kaját süssön? :)

ruhaszarito 2007.03.08. 10:56:21

Remelem ennek is olyan szep trombitalo hangja lesz mint az RS4-nek.

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2007.03.08. 11:01:44

> ÉS miért kellett egy egész nap, hogy beüzemeld a sütőt?

A munka szórakozással keveredett. De többet egyelőre nem mondhatok.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 11:02:35

Nem azért kedvelik,hanem mert egy delfin palack orra hüylén mutatna, a kardhal forma meg talán veszélyes lenne. Látszik rajta,hogy Amerikának tervezték. Szép lett.

ommm 2007.03.08. 11:05:32

murci: azért V8, mert a 345 ló ebben a kategóriában ma már kevés...

egy kívánságom van:

NE LEGYEN NEHÉÉÉÉÉZZZ!!!

murci 2007.03.08. 11:10:27

ommm
nem a "vényóc" at kifogásoltam hanem a 400+ pacit. felesleges
úgyis kb 1600 kiló lesz és innentől kezdve tökmind1 milyen erős a fürgeség már a múlté
nincs meg benne az a "mingyámeghalunk" érzet, mint egy régebbiben

mongjuk az E36M3 is nehéz volt (1510 kg)

amúgy meg:
www.da-motorsport.com/projeler/m3turbor/index.htm

ommm 2007.03.08. 11:48:37

a súly meg az én halálom...annyira utálom a rohadt nehéz, dagadt dögöket, hogy nemigaz....felőlem lehet 1001 lóerős a Veyron, de ha majd két tonna akkor cseszheti...

azért kíváncsi lennék arra az arcra aki először áll oda egy Veyronnal Nürburgban egy R400 Superlighttal szemben...

és az arcára utána is...
az erő nem minden...

nsok85j 2007.03.08. 11:56:57

Ezen a ponton közölném, hogy az úszóhólyag nem megállásra szolgál, hanem a vízben a mélység változtatására. Az által, hogy az uh. ban több vagy kevesebb levegő van, az adott vízi állat fajsúlya megváltozik, és ezáltal lesz a vízhez képest könnyebb vagy nehezebb. :P

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 12:11:46

Ha a cápa nem úszik akkor egyszerűen nem kap "levegőt".Kopoltyúfedő híján nem tudja a vizet másképp áramoltatni a kopoltyúlemezein. Másrészt valóban elsüllyedne ha nem úszna,de ennek kicsi a kockázata mivel a cápák többsége alvás közben is úszik.

murci 2007.03.08. 12:21:38

találtak már olyan "alvó" cápócákat akik nem úsztak. Egy olyan barlangban voltak ahol folyamatos volt az áramlás a tenger fenekén (Discovery :) )
És télleg az úszóhólyag olyan, mint a tengeralattjárónál a ballaszttartály vagymi :)

nembaly OP nek csak a kocsikhoz kell értenie a halakhoz nem ;)

oli 2007.03.08. 12:27:22

Ennyi lovébo vegyé egy Subát,a többibö meg Rolekszet.Rövid életü agyonajnározott gyerekes macsosoviniszta kissebségi érzést kompenzáló.hulladék.
Bocs ,ha kicsit durva voltam.

Leo Tauer 2007.03.08. 12:29:49

Es nem mindegyik capanak kell folyton mozognia, vannak kivetelek.
Majd utananezek meloban.

Ja, esz szep ez a dog. A CSL meg gyilkolni fog.

ommm 2007.03.08. 12:33:14

Leo:
az árával is....

murci 2007.03.08. 12:38:27

de ha ezen a régi CSL (BBS) felnije van fent akkor az új CSL en milyen lesz?

oli: nem voltál durva, inkább azt mondanám igazad van

egyedül a hulladékkal vitatkoznék, talán 1-2 évig még ez is elgurulgat ;)

Bundi 2007.03.08. 12:39:14

Már M3-ba is vényóc? nem jó ez így, hogy kihalnak a sorhatosok.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 12:47:57

Bundi,nem halnak ki csak átértékelődött a szerepük. A 335i-be került nemrégiben 3 literes sor6 Turbo,szóval nem döglenek ki csak más kategóriát táplálnak ezentúl.

fragi 2007.03.08. 13:17:47

háááát, szép, szép, de nekem valahogy nem cápa. sajnos az már kihalt faj a bmw-nél:

www.lekx.nl/foto/-1798627800.jpg

Boogie Man 2007.03.08. 13:28:25

Még hogy cápa! Az igazi cápa BMW-k nevében kikérem magamnak, hogy ezt a rettenetet cápának nevezzék...
Az igazi cápák sajnos már kihaltak, legalábbis az új BMW-k közül, de szerencsére még találkozni velük az utakon.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 13:55:53

fragi ez a kép valahonnan ismerős:)

fragi 2007.03.08. 14:04:14

sheerti:
ennek örülök, és honnan? :)

(google-ben beírtam bmw 635 csi, képtalálatok, 5-ik oldal)

fragi 2007.03.08. 14:05:42

honnan? :)

fragi 2007.03.08. 14:06:32

király, dupláztam vagymiez. :) szori.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.03.08. 14:50:51

Nekem nem tetszik ez az új M3. Az E46-os volt a legszebb M3... Azt nem lehet felülmúlni formailag.

Bundi 2007.03.08. 15:48:14

Az E46 sztem is mindent visz, főleg a CSL. Jó persze marad egy-két sorhat de már csak a BMW csinálja (meg a Volvo keresztben beerőszakolja az S80ba de azt hagyjuk) Én az igazi pörgős sor6okat hiányolom. ínyeceknek: www.youtube.com/watch?v=ALJ3YfJoMBo

Jester 2007.03.08. 20:00:53

Nekem tetszik, bár lehet, hogy abellált vagyok de nekem az E36 Compact tetszik legjobban minden bömbi közül.. Nekem az a legmarkánsabb. Ha állat-hasonlatoknál maradunk az nálam a Farkas:)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 20:14:56

Jester, az E36 Compact olyan a BMW-k között mintha bemennél a Gundel étterembe és májkrémes zsemlét rendelnél:)

c o n k i · http://conki.freeblog.hu 2007.03.08. 20:33:14

Szamomra akkor is az E31 a number one formailag.
Masodik az E24.

Ajjaj, ezeket be is kell raknom a top10-es garazsomba gyorsan.
Nem lesz ez igy jo, 4 BMW lesz ott a 10-bol:)

c o n k i · http://conki.freeblog.hu 2007.03.08. 20:50:05

Sot, eletemben legtovabb az E34-et imadtam, mint elerheto alomautot.
Formaja peldat statual a szedanok elott.
A Tokeletes Autoforma. Szep nagy kerekekkel. Gyonyoru hatso lampaval (mondjuk nem olyan szep mint az E31-e).
Gyermekkent nekem ez volt az 'dream':)

makmarci 2007.03.08. 22:10:57

Az E 36 egy hibátlan formájú autó, és műszakilag is imádom, kezve attól, ahogyan az ajtaja csukódi. Gát nem egy C4 ! Hosszú-hosszú órákon át tudnék mesélni örömteli kalandjaimról és könnyfakasztó emlékeimről, amikben egy 325 TDS szerepel, de könyörgöm, a Compact-ot lerajzolni sem lett volna szabad, nemhogy árulni !!!!!!! Inkább vennék 1.3-as régi Swift motoros BMW-t, mint egy seggtelen ocsmány BMW imitációt ! Szerencsére az 1-el bebizonyították, hogy hogyan kell végnélküli gyönyörű autót rajzolni, amit egy BMW büszkén viselhet.

oli 2007.03.08. 22:35:48

Nos abban egyetértünk ,hogy formailag ,minöségileg közel áll az izlésvilágunk ,számomra valahogy a 70-80-90-es évekböl származo bömösök mintha ütösebbek lettek volna a többi autotipushoz képest.A cimbimnek van Ujpalotán egy gyönyörü e23 82 es ,elsö tulajtol vette.Igazi Derrickés felügy
elös,Kéziválto bézs kárpit,sperrdifi.Valami kekec turbosos audi 4est nyomott le,nagyon komolyan.Ja és a krombetétek eredetiben a helyükön.

Boogie Man 2007.03.08. 22:42:23

Na makmarci, mámegin az az egyes BMW... :))))))

Zolus 2007.03.08. 23:44:55

Nekem az első spoiler középső beömlője nem tetszik, ahogy felfut az íve a vesék felé. Szerintem ez egy gusztustalan részlet. Bangletől egyedül az új hatos meg a z4 tetszik. Az ötöst meg a hármast elkúrta, bár az előző generációt nem hiszem hogy lehetett volna überelni akármelyikből is.

fragi 2007.03.09. 07:54:53

sheerti:

én kérek elnézést. :) ha tudom, biztos tőled linkelem. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.09. 08:05:23

Ááá,nem kell az ingyenreklám mert a végén le leszek tiltva:)

ommm 2007.03.09. 08:23:07

várjátok csak meg a végét...a Genfben bemutatott M3-mat még mindig csak mint prototípust hozták el a bajorok...lehet, hogy fog még változni kissé a forma...de az sem baj, ha így hagyják, úgyis mindenki körbehugyozik majd tőle...mint eddig minden M3-tól...

Shadowbull 2007.03.09. 10:29:23

Megnyugodhattok, iszonyatosan jo hangja van...

murci 2007.03.09. 18:02:49

Most már tudom miért kellett egy nap a sütőnek :)

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2007.03.09. 18:58:32

Na igen, vannak gyanús, televíziós sütés-főzésre utaló jelek, de ettől teljesen függetlenül tényleg vásároltam egy sütőt. Egy másikat. Még be sincs építve.

makmarci 2007.03.09. 19:37:30

Sajna nem példálózhatok a IV-es Golfom szívdöglesztő alakjával, bár nincs is benne semmi hiba szerintem, ezért emlegetem azt a szegény 1-est. Mondhatnám a minit is, mivel az is egy hihetetlen formavilágú gép, de azt inkább a Bogárhoz kell hasonlítani, mivel mindkettő retró, csak a mini százszor jobbra sikerült szerintem.
A másik meg az, hogy én kompletten nézem az autókat, ami pl azt jelenti, hogy ha számomra a világ legjobban tetsző autója lenne a C4-es Citroen, akkor sem tudnék rajongani érte, mert a Wartburg ajtót nem díjjazom egy 21.sz.-i autón.

makmarci 2007.03.09. 19:43:01

Ja, nem idevágó téma, csak egy kérdés: Melyik adón lehet nézni a Top Gear-t ? Régebben a BBC Prime-on néztem, de mostanában nem találom. Persze nem kizárt, hogy megint én vagyok a béna.

Leo Tauer 2007.03.09. 20:47:55

BBC Two-n adjak.
De mult hetvegen volt az utolso adasa az evadnak, nyaron folytatjak a 10. evaddal.

Viszont a www.finalgear.com/shows/topgear/ oldalrol letoltheted a reszeket.
Legalis, mivel magyarorszagon nem adjak a sorozatot.

akos696 2007.03.10. 17:40:21

Szerintem az e36 compact igen is szép autó! Újabbnak hat és nem anyira elcsépeltnek, mint a sedan( később kezdték és tovább is gyártották). Mondjuk a coupe szebb, sokkal, az igaz. A compact szép letisztuét és sportos forma, szép kerékkel igen ütősen mutat. Sokkal különlegesebben,innovatívabban mint 1 mezei sedan, a nagypapák autója! Meg a bakteroké. ;)

üdv

makmarci 2007.03.11. 21:15:35

Leo Tauer

Kössz az infot !